Side 36 af 36 FørsteFørste ... 2633343536
Viser resultater 526 til 535 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Jeg synes heller ikke, at dette er klædeligt: https://bold.dk/fodbold/stillinger/c...-noget-respekt

    [edit] Og med lidt opfølgning fra journalisten: https://bold.dk/fodbold/klubber/gala...misforstod-mig

    Neestrup skal lære at trække luft ind, når han taler med pressen.
    Sidst redigeret af cybamerc : 21.09.23 kl. 13:45

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #527
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    - Vi var bagud 0-1, da Kevin blev udskiftet, og vi vandt alligevel, så vi kan vel godt klare os.
    Kevin Diks blev udskiftet med Valdemar Lund i det 20. minut og Radosevic scorede i det 25. minut: https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...r-slemt-det-er

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #528
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Jeg flytter lige tråden til venstre igen.

    Nedenstående hører vist til her. Hvad skete der egentlig med mangfoldigheden undervejs?

    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #529
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af marwol Se meddelelser
    Den forsvandt vist den dag/gang capo'en rykkede ind på tribunen.

    Da jeg selv begyndte at komme i Parken i midt/slut-halvfemserne gik vi altid lidt og grinte af de fans af andre klubber, der lod sig ensrette af en capo. Dengang var det ikke god københavnerstil. Men tiderne skiftede jo til den ensretning vi ser i dag. Selv kommer jeg ikke på Sektion 12, og hvis det er sådan de vil have det der, så for min skyld ingen alarm. Men jeg var ikke blevet fanget ind af fanmiljøet, hvis det havde været på samme måde, da jeg startede.

    Vi er på mange måder blevet alt det, som vi gamle fans altid gjorde grin med ved BIF's fans. Måske har vi bare været misundelige? ;-)
    Er det virkelig så slemt?
    Hvis ikke man er til det, så køber man bare en billet til en anden tribune på stadion....
    Jeg kan godt lide stemning, men er sku blevet for gammel til at synge og hoppe i 90 minutter.. Så jeg vælger af den grund ikk S12.

    S12 og stemningen derfra er en af grundene til at rigtig mange mennesker kommer i Parken igen og igen... Vi skal da være stolte af sådan en kulisse som vi har på hjemmebane...

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #530
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Er det virkelig så slemt?
    Hvis ikke man er til det, så køber man bare en billet til en anden tribune på stadion....
    Jeg kan godt lide stemning, men er sku blevet for gammel til at synge og hoppe i 90 minutter.. Så jeg vælger af den grund ikk S12.

    S12 og stemningen derfra er en af grundene til at rigtig mange mennesker kommer i Parken igen og igen... Vi skal da være stolte af sådan en kulisse som vi har på hjemmebane...
    Det var kun et spørgsmål om tid, før den løbeseddel blev skrevet, om mon ikke den uddeles ved indgangen mod Herning på lørdag? Mon ikke, at vi også får en dansk udgave af det parisiske "Ici on chante 90 minutes" over indgangen til B? Og mon ikke det er et spørgsmål om tid, før vi får Sydsidentilstande, hvor der efter hver kamp vil være opslag på SoMe om folk, der har fået på munden for ikke at deltage aktivt nok.

    Som jeg tidligere har skrevet, er der virkelig mange typer på B. Hvis man kun kan være på B, hvis man lever op til de 6 krav på sedlen, så vil end ikke nedre være udsolgt. Og jeg tror egentlig, at kernen vil have det fint med det. Men hvad med klubben? Kan den leve med, at vi mister +4.000 fans pr. kamp på den konto? Der er jo for rigtig mange af de nytilkomne ikke et alternativ til B. Spændende tider coming up.

  10. #531
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvis ikke man er til det, så køber man bare en billet til en anden tribune på stadion....
    Problemet er jo, at du ikke skriver under på at leve op til de ovenstående "regler" når du køber billet til B, så det er lidt svært at gøre så meget (medmindre man tyer til vold, som Døren nævner). Hvis jeg køber en billet til B, så betaler jeg for at se en fodboldkamp, ikke for at synge og danse hele kampen. Man kan opmuntre, opfordre og håbe på at folk synes at det er sjovt nok til, at de gerne vil være med til det, men derudover har man jo ikke så meget at have sagt.
    Husk på, det er nogle af de billigste billetter i Parken, så man vil helt naturligt få folk der er der for en relativt billig oplevelse og de flytter sig nok ikke til en anden tribune, bare fordi nogle har en opfattelse af hvordan man skal opføre sig på B.

    Jeg er som sådan ikke uenig i budskabet, jeg synes bare at man skal være forsigtig med at stille krav og forventninger til andre, når man ikke har "hjemmel" til det.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #532
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Jeg synes det er dejligt, at man kræver at folk lytter til capoen. Så bliver det selvfølgelig fremover aldrig mere et problem med maskerede fans, flag og bannere fra andre klubber (København er ikke HSV), bannere mod politiet, pyro osv. For "chefen for det hele" arbejder naturligvis imod den slags, da man ellers selvfølgelig ikke kan bestride denne rolle med alle dens goder og med billigelse fra FCK.


  13. #533
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Mangfoldighed?? Er det ølkast og gloen på telefon du kalder for mangfoldighed? Resten er da fuldstændig ukontroversielt og det kommer vel næppe som en overraskelse for folk der kommer på en stemningstribune at man står op og skal synge med. Kan ikke rigtigt se det har det mindste med mangfoldighed at gøre. Dit indlæg hører mere til i tråden her, for det er da et virkeligt dårligt forsøg på at grave kløfter på tyndt/intet grundlag.

  14. #534
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Det bliver underholdende at følge debatten om den tribune, og dens mindreværdskomplekser, når moden skifter, og tribunen kommer til at opleve tilbagegang. Min mistanke er, at tilbagegangen allerede er startet.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #535
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?


Side 36 af 36 FørsteFørste ... 2633343536

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •