Side 33 af 36 FørsteFørste ... 2330313233343536 SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Og det er til trods for hans mange slettede tweets aldrig er blevet bragt om. Men han har efterhånden vist mange gange, at han ikke har det store at flytte med. De emojis og 'jeg slukkede efter 10 min. Jeg lyttede 10 minutter for meget' da der var noget på radioen med homoseksuelle i fodbold verden og så er han bestemt heller ikke er meget for de gifter sig

    Men han har da været klog nok til at slette de tweets/Jes Mortensen har været på arbejde.
    Nu kan jeg ikke forstå polsk, men hvis det skal forstås sådan af manden (eller drengen) er homofob, og oven i købet ytrer sig offentligt omkring det, er det vel lidt af en bombe?

    Zan

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #482
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Det er ingen bombe at en polak er imod lgbt+. Landet er på niveau med Qatar når det kommer til lgbt rettigheder og et vel det mindst lgbt venlige land i Europa. Det er ulovligt at være til den slags i det meste af landet og kun tilladt i små zoner. Han er sikkert blevet hjernevasket hele sit liv om hvem de mærkeligere regnbue mennesker er. Jeg ved ikke hvad han siger i den artikel, men hvis en ung Grabara har sagt noget lgbt nedgørende efter at han lige har forladt Polen, kan det ikke få mit pis op at koge. Det svarer lidt til at være harm over at ens bedsteforældre har sagt noget upassende engang om indvandrere eller lgbt.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #483
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ja, han er dum og umoden, men Ryans udtalelser om FCK, Kim Christensen og årsagen til at Grabara står fast er i mine øjne langt over stregen. Det er reelt et fyringsgrundlag, og min påstand er, at folk glemmer den del, fordi de ikke bryder sig om Grabara.
    Ryans udtalelser om, at det må være noget 'politisk', at Grabara har stået i efteråret, sættes yderligere i relief af, at målmandskollegerne i ligaen netop har valgt Grabara som årets målmand. Hvis Grabara er dum at høre på, ved jeg ikke lige hvilket stærkere adjektiv man skal bruge om Ryan så.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #484
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Kamil Grabara:
    Jeg kan godt lide dansk humor - jeg ville bare ønske, I havde mere af den.

    Hehe - klasse, Kamil!


  8. #485
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Udebanemål tæller ikke dobbelt
    Hvilket de aldrig har gjort! Måske virker det som en petitesse, men asså...

    https://www.fck.dk/nyhed/sidste-nyt-foer-fck-vejle-1
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #486
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvilket de aldrig har gjort! Måske virker det som en petitesse, men asså...

    https://www.fck.dk/nyhed/sidste-nyt-foer-fck-vejle-1
    Det har de skam – hvis man husker det vigtige forbehold, at det først er når det står lige efter 2x90 minutter. Spørg ikke mig, spørg Fodboldloven inden de lavede reglen om:


  11. #487
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det har de skam – hvis man husker det vigtige forbehold, at det først er når det står lige efter 2x90 minutter. Spørg ikke mig, spørg Fodboldloven inden de lavede reglen om:

    Men det er alligevel noget mærkeligt vrøvl, det giver det samme, om man siger at udebanemål tæller dobbelt, tredobbelt, firedobbelt eller de skal ganges med 1,0000000000000000000000000000 0000000000000001. Faktum er, at i en vis periode gjaldt det, at holdet, som havde scoret flest udebanemål, gik videre i tilfælde af samme målscore efter 2x90 minutter.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #488
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det har de skam – hvis man husker det vigtige forbehold, at det først er når det står lige efter 2x90 minutter. Spørg ikke mig, spørg Fodboldloven inden de lavede reglen om:

    Som guldsmed også påpeger, er det noget vrøvl, at de tæller dobbelt, uanset at DBU også videregiver det. De er afgørende, når det står lige, hvilket er noget andet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #489
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Som guldsmed også påpeger, er det noget vrøvl, at de tæller dobbelt, uanset at DBU også videregiver det. De er afgørende, når det står lige, hvilket er noget andet.
    Jeres vrøvl er andres lette huskeregel.

    Min pointe er bare, at det er noget pjat at kritisere for at omtale reglen på den måde, når den ikke bare er meget ligetil og almindeligt brugt, men også helt enkelt hidtil har været Fodboldlovens terminologi.

    Skælder man ikke tit ud, når kommentatorer taler om 'bageste mand' i forbindelse med en nødbremse, når Fodboldloven ikke bruger begrebet? Så er det da lidt sært også skælde ud for at bruge lovens udtryk.

  16. #490
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeres vrøvl er andres lette huskeregel.

    Min pointe er bare, at det er noget pjat at kritisere for at omtale reglen på den måde, når den ikke bare er meget ligetil og almindeligt brugt, men også helt enkelt hidtil har været Fodboldlovens terminologi.

    Skælder man ikke tit ud, når kommentatorer taler om 'bageste mand' i forbindelse med en nødbremse, når Fodboldloven ikke bruger begrebet? Så er det da lidt sært også skælde ud for at bruge dens udtryk.
    Asså, jeg har flere gange måttet forklare nybegyndere udi fodbold, hvad reglen præcis går ud på, fordi de netop var blevet vildledt af, at "de talte dobbelt," så jeg køber ikke den med, at det er den lette huskeregel.

    Men bortset fra det kan jeg ikke se, hvorfor FCK eller andre ikke skulle kunne stræbe efter et højere eller mere præcist sprogligt niveau end selveste DBU. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #491
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    “ Rambøl målingerne viser at vi er blevet bedre fans “- hørt i Absalonsradio.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #492
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Men selvom det umiddelbart kunne være undgået, så er der ingen sure miner hos Jacob Neestrup.

    - Jeg vil ikke bebrejde Kevin noget. Han prøver at sætte en tackling ind. Det skulle han så have gjort lidt tidligere i kampen, men jeg vil ikke bebrejde ham noget.
    Haha, nej-nej, ingen bebrejdelse. Hvis man ser bort fra den af den passivt-aggressive slags. Smukt.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ittert/9755293
    Sidst redigeret af Garneren : 09.05.23 kl. 12:55
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #493
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Og fra samme artikel. Jeg forventer ikke, at Neestrup skal svine PC til offentligt, men det ville klæde ham at undlade at fornærme folks intelligens.

    Vi har fem midtstoppere. Kevin Diks, Nicolai Boilesen, David Khocholava, Denis Vavro og Valdemar Lund. Det er rigeligt.

    - Fire er det normale, som alle FC København-hold er gået ind til et forår med. Fire ud af fem er ude med skader eller karantæner på samme tid. Det er uheldigt.
    Det er ret ligegyldigt, hvor mange stoppere vi har på lønningslisten. Det interessante er, hvor mange af dem der kan spille - og faktum er, at der var tre til rådighed i vinterpausen, hvor vi havde muligheden for at forstærke os. Og at begynde at regne Diks med, fordi han nu er nødt til at spille derinde, er simpelthen en tand for kreativt.

    Kom gerne med alle mulige gode argumenter for, hvorfor vi ikke forstærkede os på den plads i vinter, men undlad venligst historierevisionismen og forsøget på at bilde os ind, at det er superuheldigt og uforudsigeligt, at vi står i den her situation nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  23. #494
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    I det hele taget var det ikke ligefrem selvindsigt, der prægede Neestrup efter nederlaget i Farum. :-/

    Det er jo generelt en ret lige kamp, så jeg er ekstremt skuffet over at stå her uden point, men i sidste ende kan jeg ikke indvende noget mod, at Nordsjælland vinder, for der er skarpheden til forskel i dag
    På den anden side har manden på en måde ret. Vi kunne sagtens have tabt en del større, hvis de andre havde været skarpere. :-/

    https://www.fck.dk/nyhed/neestrup-ek...e-maal-ind-paa
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #495
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser


    Det er ret ligegyldigt, hvor mange stoppere vi har på lønningslisten. Det interessante er, hvor mange af dem der kan spille - og faktum er, at der var tre til rådighed i vinterpausen, hvor vi havde muligheden for at forstærke os. Og at begynde at regne Diks med, fordi han nu er nødt til at spille derinde, er simpelthen en tand for kreativt.
    Jeg er da spændt på, om hvis Stamenic og Clem ender med at stå i midterforsvaret på søndag, når Lund igen udgår – gik vi så i virkeligheden ind i halvsæsonen med syv midterforsvarere ...?


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •