Side 32 af 36 FørsteFørste ... 2229303132333435 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nærmest alt hvad Grabara siger
    Er det ikke en responds på at han sagde grunden til at Grabara står må være en politisk beslutning?

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Grabrara er en god målmand, men det er vist også det eneste han er god til.
    Sindssygt usympatisk, upassende, ondskabsfuldt. Bare en lort.

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #468
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    "Klubben håndterer situationen internt", kan jeg læse. Det er der også behov for, og det skal gå stærkt, for truppen skal ikke forholde sig til den slags stridigheder, når al fokus skal være på Superligaen.

  6. #469
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Grabaras Twitter-kommentar er dum, men jeg må være ærlig at sige, at Ryans rant til TV2 i min bog er langt mere problematisk. Han siger jo reelt, at han mener Grabara ikke er god nok til at slå ham af, at klubben har en agenda og samtidig sender han sin røv af en agent i pressen med et tilsvarende budskab. Var det ikke fordi mange bare ikke bryder sig om polakken, så burde der ikke være tvivl om, hvor sympatien burde ligge eller hvem der skader klubben mest.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #470
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Grabaras Twitter-kommentar er dum, men jeg må være ærlig at sige, at Ryans rant til TV2 i min bog er langt mere problematisk. Han siger jo reelt, at han mener Grabara ikke er god nok til at slå ham af, at klubben har en agenda og samtidig sender han sin røv af en agent i pressen med et tilsvarende budskab. Var det ikke fordi mange bare ikke bryder sig om polakken, så burde der ikke være tvivl om, hvor sympatien burde ligge eller hvem der skader klubben mest.
    Den starter reelt hos Grabara, men Ryan er nødvendigvis ikke en engel og jeg synes også at han kommer med mærkelige kommentar… men helt ærligt, så er Grabara virkelig dum at høre på

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #471
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Den starter reelt hos Grabara, men Ryan er nødvendigvis ikke en engel og jeg synes også at han kommer med mærkelige kommentar… men helt ærligt, så er Grabara virkelig dum at høre på
    Ja, han er dum og umoden, men Ryans udtalelser om FCK, Kim Christensen og årsagen til at Grabara står fast er i mine øjne langt over stregen. Det er reelt et fyringsgrundlag, og min påstand er, at folk glemmer den del, fordi de ikke bryder sig om Grabara.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  12. #472
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ja, han er dum og umoden, men Ryans udtalelser om FCK, Kim Christensen og årsagen til at Grabara står fast er i mine øjne langt over stregen. Det er reelt et fyringsgrundlag, og min påstand er, at folk glemmer den del, fordi de ikke bryder sig om Grabara.
    Ok, det gør jeg i hvert fald ikke… men Grabara har bare efterhånden opbygget en god mængde af dumme kommentar og nu handlede det mest om ham og ikke hvem der har ret af de to tosser :).

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #473
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ok, det gør jeg i hvert fald ikke… men Grabara har bare efterhånden opbygget en god mængde af dumme kommentar og nu handlede det mest om ham og ikke hvem der har ret af de to tosser :).
    Det handler om begge dele. Der er eksempelvis ingen post fra din side om Ryans udtalelser til TV2, selvom de da om noget hører til her. Den har du haft en uge til at skrive, men det gjorde du ikke, men det tog dig ikke længe at udstille Grabaras dumhed.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    Moo

  16. #474
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det handler om begge dele. Der er eksempelvis ingen post fra din side om Ryans udtalelser til TV2, selvom de da om noget hører til her. Den har du haft en uge til at skrive, men det gjorde du ikke, men det tog dig ikke længe at udstille Grabaras dumhed.
    Det argument køber jeg ikke. Det handler ikke om Ryan vs Grabara - det handler om Grabara. Mængden af uheldige ting har hobet sig op over lang tid. Det kan være hans idiotiske spark i AaB, hans kommentar da han kommer tilbage fra skade og nu toppet med et tweet, hvor han håner en holdkammerat. Isoleret set, så synes jeg Grabara er en kæmpe klovn (uagtet hans store talent og gode præstationer).

    Jeg synes netop det har taget længe at udstille hans dumheder og at han har fået rimelig meget snor, men den snor knækker jo på et tidspunkt. Jeg har jo netop ikke citeret et enkelt tweet - men helt generelt, så grimmes jeg ofte mår han udtaler sig. Det er ikke frisk, positivt arrogant osv - jeg synes mest af alt bare det er dumt.

    Hvis du har brug for det og mener Ryan fortjener en “sagde/skrev han virkelig det” - så kom dog med den. Det har intet med min post at gøre

    Edit: Devil - jeg bryder mig ikke om Grabaras personlighed, men det er jo ikke derfor han får denne kommentar. Så er der da andre fra holdet, som også skulle have samme tur. Det handler hellere ikke om at udstille ham fordi jeg ikke kan lide ham (den del er jeg egentlig ret ligeglad med), men jeg synes godt nok han har fortjent pladsen her :))

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #475
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det argument køber jeg ikke. Det handler ikke om Ryan vs Grabara - det handler om Grabara. Mængden af uheldige ting har hobet sig op over lang tid. Det kan være hans idiotiske spark i AaB, hans kommentar da han kommer tilbage fra skade og nu toppet med et tweet, hvor han håner en holdkammerat. Isoleret set, så synes jeg Grabara er en kæmpe klovn (uagtet hans store talent og gode præstationer).

    Jeg synes netop det har taget længe at udstille hans dumheder og at han har fået rimelig meget snor, men den snor knækker jo på et tidspunkt. Jeg har jo netop ikke citeret et enkelt tweet - men helt generelt, så grimmes jeg ofte mår han udtaler sig. Det er ikke frisk, positivt arrogant osv - jeg synes mest af alt bare det er dumt.

    Hvis du har brug for det og mener Ryan fortjener en “sagde/skrev han virkelig det” - så kom dog med den. Det har intet med min post at gøre

    Edit: Devil - jeg bryder mig ikke om Grabaras personlighed, men det er jo ikke derfor han får denne kommentar. Så er der da andre fra holdet, som også skulle have samme tur. Det handler hellere ikke om at udstille ham fordi jeg ikke kan lide ham (den del er jeg egentlig ret ligeglad med), men jeg synes godt nok han har fortjent pladsen her :))
    Uha, han skal da bestemt nævnes her, men det skal Ryan så sandelig også. Og jeg må nok sige, at jeg foretrækker Grabaras dumsmarte stil, frem for Ryans dybt illoyale karaktermord på ledere og holdkammerater. Blot fordi Ryan udtaler sig som en politiker, gør ikke hans udtalelser mere spiselige. Skal man være ærlig, så ville Grabara få en røffel for sine Tweets i andre virksomheder, Ryan ville blive fritstillet uden positive anbefalinger.
    Sidst redigeret af Devil : 04.12.22 kl. 11:56

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #476
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Uha, han skal da bestemt nævnes her, men det skal Ryan så sandelig også. Og jeg må nok sige, at jeg forestiller Grabaras dumsmarte stil, frem for Ryans dybt illoyale karaktermord på ledere og holdkammerater. Blot fordi Ryan udtaler sig som en politiker, gør ikke hans udtalelser mere spiselige. Skal man være ærlig, så ville Grabara få en røffel for sine Tweets i andre virksomheder, Ryan ville blive fritstillet uden positive anbefalinger.
    Ja og mon ikke det lige netop er hans mål. At lave en Ronaldo fordi han ikke gider bænken i suppen og i øvrigt ikke kan klare Grabara.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #477
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Altså hvis de i klubben er sikker på at en af dem er væk til januar, så det sgu iorden og fedt af Grabara. Ryan har selv bedt om det imo. Jeg var vild med Ryan, lige indtil det interview hvor han går mod vores klub, det har Grabara trodsalt ikke…
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #478
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det handler om begge dele. Der er eksempelvis ingen post fra din side om Ryans udtalelser til TV2, selvom de da om noget hører til her. Den har du haft en uge til at skrive, men det gjorde du ikke, men det tog dig ikke længe at udstille Grabaras dumhed.
    Tv2 og andre medier som de altid gør.
    Maler nogen som djælvlen og lader ikke folk hører begge sider.

    Vi har virkelig brug for decentraliceret media'er - Det er sindsygt at se voksene mennesker diskutere som var de et TIKTOK klip.. med info fra en hurtig læsning af overskrifter.

  25. #479
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det argument køber jeg ikke. Det handler ikke om Ryan vs Grabara - det handler om Grabara. Mængden af uheldige ting har hobet sig op over lang tid.
    Og det er til trods for hans mange slettede tweets aldrig er blevet bragt om. Men han har efterhånden vist mange gange, at han ikke har det store at flytte med. De emojis og 'jeg slukkede efter 10 min. Jeg lyttede 10 minutter for meget' da der var noget på radioen med homoseksuelle i fodbold verden og så er han bestemt heller ikke er meget for de gifter sig

    Men han har da været klog nok til at slette de tweets/Jes Mortensen har været på arbejde.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #480
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Tv2 og andre medier som de altid gør.
    Maler nogen som djælvlen og lader ikke folk hører begge sider.

    Vi har virkelig brug for decentraliceret media'er - Det er sindsygt at se voksene mennesker diskutere som var de et TIKTOK klip.. med info fra en hurtig læsning af overskrifter.
    Hvad har sagen nu med medierne at gøre? TV2 bragte jo interviewet og jeg synes ikke medierne holder sig tilbage med, at bringe Grabaras udtalelser heller.

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •