Side 21 af 36 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Snuppet fra gårsdagens 'Ugen, der gik':

    "Stoltheden var kolossal, da vi holdt de stærke italienere fra at score i 90 + 120 minutter(...)"


    Af alle indledninger på den sætning, så vælger man simpelthen den? :D


  2. #302
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Snuppet fra gårsdagens 'Ugen, der gik':

    "Stoltheden var kolossal, da vi holdt de stærke italienere fra at score i 90 + 120 minutter(...)"


    Af alle indledninger på den sætning, så vælger man simpelthen den? :D
    Unormalt :(

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Ankersen er altid god for en... alternativ udtalelse, men den her tager alligevel prisen:

    Hvis man skal sige noget, så er det stærkt at vi kommer igen og i det mindste får uafgjort.

    Efter en pinlig indsats og et katastrofalt og potentielt skæbnesvangert resultat med 1-1 hjemme mod bundholdet Vendsyssel på trods af overtal i over en halvleg. Hvis man virkelig synes, det skulle være "stærkt", er det måske bedre slet ikke at sige noget.
    Men ja, mangler vi to point i sidste ende, kan vi da glæde os over sølvmedaljerne og det stærke comeback i aftenens opgør, der sikrede os en samlet høst på ét point i to kampe mod oprykkerne.
    HIC SUNT LEONES


  5. #304
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ankersen er altid god for en... alternativ udtalelse, men den her tager alligevel prisen:




    Efter en pinlig indsats og et katastrofalt og potentielt skæbnesvangert resultat med 1-1 hjemme mod bundholdet Vendsyssel på trods af overtal i over en halvleg. Hvis man virkelig synes, det skulle være "stærkt", er det måske bedre slet ikke at sige noget.
    Men ja, mangler vi to point i sidste ende, kan vi da glæde os over sølvmedaljerne og det stærke comeback i aftenens opgør, der sikrede os en samlet høst på ét point i to kampe mod oprykkerne.
    Kan man ikke give Ankersen the benefit of the doubt, og antage at han har udtalt sig ironisk ?

  6. #305
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ankersen er altid god for en... alternativ udtalelse, men den her tager alligevel prisen:




    Efter en pinlig indsats og et katastrofalt og potentielt skæbnesvangert resultat med 1-1 hjemme mod bundholdet Vendsyssel på trods af overtal i over en halvleg. Hvis man virkelig synes, det skulle være "stærkt", er det måske bedre slet ikke at sige noget.
    Men ja, mangler vi to point i sidste ende, kan vi da glæde os over sølvmedaljerne og det stærke comeback i aftenens opgør, der sikrede os en samlet høst på ét point i to kampe mod oprykkerne.

    "Hvis man skal sige noget", han er sgu da udmærket klar over at det var røv og nøgler.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #306
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Solbakken
    Og betaler du nok, er jeg 100 pct. sikker på, at man kan få lov at lave en grillfest lige efter kampen.
    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Kristensen, direktør i FCN
    Nogen kunne måske finde på at mene, at det er en skændsel, at et nationalstadion kan købes til at lægge rammer og underlag til technofester og dansktop-dansebal få dage inden fodboldkampe, så spillerne efterfølgende glider rundt på en mudderpøl eller en nylagt plæne, som vi flere gange har set eksempler på.
    Touché. Der er jo det der med stenene og glashuset, Ståle. Lidt ærgerligt, når kritikken af plastikunderlaget er berettiget.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nsebal/7606881
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  9. #307
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Det Ståle fik skudt i skoene sidst var at "han brokker sig fordi FCK ikke har vundet". Nu brokker han sig selvom FCK har vundet (to make a point tror jeg). Men det er der ingen der fanger, medierne hæfter sig kun ved at han brokker sig (berettiget er min holdning) igen. Kunne være overraskende hvis medierne kunne huske bare lidt tilbage i tiden og reflektere over hvad de klandrede Ståle for sidst, og så give ham den kredit at han STADIG synes banen er lort.

    Hans

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #308
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Det Ståle fik skudt i skoene sidst var at "han brokker sig fordi FCK ikke har vundet". Nu brokker han sig selvom FCK har vundet (to make a point tror jeg). Men det er der ingen der fanger, medierne hæfter sig kun ved at han brokker sig (berettiget er min holdning) igen. Kunne være overraskende hvis medierne kunne huske bare lidt tilbage i tiden og reflektere over hvad de klandrede Ståle for sidst, og så give ham den kredit at han STADIG synes banen er lort.

    Hans
    Men problemet er jo ikke, at han brokker sig over kunstbanen. Problemet er, at han pludselig også begynder at klandre FCN for at misbruge banen til alle mulige andre arrangementer, for der har vi virkelig ikke noget at lade andre høre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  12. #309
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men problemet er jo ikke, at han brokker sig over kunstbanen. Problemet er, at han pludselig også begynder at klandre FCN for at misbruge banen til alle mulige andre arrangementer, for der har vi virkelig ikke noget at lade andre høre.
    Er der egentlig forskel på plasticbaner mht kvalitet og brugsformål? For jeg tror måske, at vi misforstår ham. Jeg tror (det er selvfølgelig blot et gæt) at han kritiserer at banen er købt og designet til at kunne holde til meget slid (alle hold i Farum spiller der) fremfor at være lækker og eksklusiv til topfodbold.
    (Præcis som græsset på Kløvermarken formentligt er af anden kvalitet og til andet formål end plænen på Wembley.)

    Og hvis der er noget om den snak, så har han sådan set helt ret. Jeg mindes ikke, at han på den måde har kritiseret andre kunstbaner f.eks. i Silkeborg?


    Og som andre skriver, så er det forøvrigt en skam at det er denne udtalelse, som der hives fat i. Banen er indiskutabelt en katastrofe. Det er en skam, at der ikke tages mere fat i dette i medierne. Det er åbenlyst for enhver, at fodbolden er så meget anerledes på denne bane frem for enhver anden græsbane i landet.
    Sidst redigeret af k@sper : 25.04.19 kl. 14:49

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #310
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Når vi nu snakker om græstæppet, er der egentlig nogle der ved hvorfor der ikke bruges hybrid i Danmark, og specielt i Parken? Kan næppe være temperatur, da selv Rosenborg bruger det.

    Det er så vidt jeg ved mere solidt, og kan også holde koncerter m.v. godt?

  15. #311
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Når vi nu snakker om græstæppet, er der egentlig nogle der ved hvorfor der ikke bruges hybrid i Danmark, og specielt i Parken? Kan næppe være temperatur, da selv Rosenborg bruger det.

    Det er så vidt jeg ved mere solidt, og kan også holde koncerter m.v. godt?
    Brøndby har vist en hybridbane.

  16. #312
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Når vi nu snakker om græstæppet, er der egentlig nogle der ved hvorfor der ikke bruges hybrid i Danmark, og specielt i Parken? Kan næppe være temperatur, da selv Rosenborg bruger det.

    Det er så vidt jeg ved mere solidt, og kan også holde koncerter m.v. godt?
    Du får svaret her. http://www.mediano.nu/oversigt/2019/...m-for-naturgrs

    Edit: Jeg læste en engelsk artikel, hvor man påstod at 6-generation (mener det var den generation) af kunstgræsset kommer til at opføre præcist som rigtig græs, og spådommen er, at alle klubber skifter til kunst på det tidspunkt. Jeg mener udviklerne forventede ‘26-27, som årene hvor det sker.
    Sidst redigeret af Devil : 24.04.19 kl. 21:26

  17. #313
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Når vi nu snakker om græstæppet, er der egentlig nogle der ved hvorfor der ikke bruges hybrid i Danmark, og specielt i Parken? Kan næppe være temperatur, da selv Rosenborg bruger det.

    Det er så vidt jeg ved mere solidt, og kan også holde koncerter m.v. godt?
    Mit gæt er græsset i Parken har meget svære vækstbetingelser, pga for lidt sol og luft, derfor skal det ofte skiftes. Og jeg tror ikke man bare lige kan skrælle græsset af en hybrid bane, da man jo derved også fjerner alle plastik stråene.
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #314
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser

    Edit: Jeg læste en engelsk artikel, hvor man påstod at 6-generation (mener det var den generation) af kunstgræsset kommer til at opføre præcist som rigtig græs, og spådommen er, at alle klubber skifter til kunst på det tidspunkt. Jeg mener udviklerne forventede ‘26-27, som årene hvor det sker.
    Dog er vi på et tidspunkt hvor mange topklubber, https://www.grassmastersolutions.com...JIq1ptRLx6zOQs
    Bruger det. Burde vi ikke tage og være med på det? Så dårligt kan det ikke være når vi har sådan nogle på.ligeledes bruger vi også hybrid på 2 træningsbaner.

    og MustangMan. Det samme gælder her som svar. De andre stations her har meget ens forhold.

  20. #315
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men problemet er jo ikke, at han brokker sig over kunstbanen. Problemet er, at han pludselig også begynder at klandre FCN for at misbruge banen til alle mulige andre arrangementer, for der har vi virkelig ikke noget at lade andre høre.
    Aye, hvis vi ser bort fra at arrangementerne trods alt ikke er en permanent tilstand i Parken, men rammer banens kvalitet lidt mere tilfældigt og sjældent ... (og lige nu, hvor vi har overskud i hverdagen, kan vi jo mindes dengang vi førte ligaen så stort med Roland/CV som chef, at der ikke var et problem med at lægge en Coldplaykoncert under ChL-kvalen, for vi var jo direkte kvalificerede ...) ;-)

    Har vi haft et rigtigt rave derinde i de sidste seks-syv år efterhånden? Og Top Charlie tæller ikke.

    Når det i øvrigt er sagt, så var der der heller ikke mange der skød Ståle noget i skoene, var der? Som jeg husker det blev hans og spillernes kritik ivrigt bragt videre og dominerede dagsordenen – i øvrigt dengang uimodsagt af Farums ledelse.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •