Side 27 af 36 FørsteFørste ... 1724252627282930 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    2) Jeg er 100% enig med Wind i, at VAR fjerner alt den spontane jubel ved mål og det er en skam. Det er muligt, at VAR fjerner nogle enkelte kampafgørende fejl (som i går), men prisen er for mig alt for høj. Selv ved FCK-sejre sidder jeg tilbage med en kæmpe uforløst følelse, idet de glædesudbrud ved mål som er så stor en del af "rusen" ved fodbold for mit vedkommende tæt på helt væk.
    Så du kan ikke juble, når et indkast kommer flyvende, heades videre af en hjælpeløs forsvarer og bankes i mål?

    Jeg må bare sige, at så ser vi kampene helt forskelligt.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    1) Du har helt ret i, at dette ikke kan bruges som et eksempel på, at VAR koster en jubel. Uden VAR var målet blot underkendt.

    2) Jeg er 100% enig med Wind i, at VAR fjerner alt den spontane jubel ved mål og det er en skam. Det er muligt, at VAR fjerner nogle enkelte kampafgørende fejl (som i går), men prisen er for mig alt for høj. Selv ved FCK-sejre sidder jeg tilbage med en kæmpe uforløst følelse, idet de glædesudbrud ved mål som er så stor en del af "rusen" ved fodbold for mit vedkommende tæt på helt væk.
    Sjovt, for mig har intet ændret sig i forhold til jubel. Jeg jubler stadig på samme måde ved scoring. Det er så klart at den forstummer hvis det står klart den skal ses igennem, men bliver så igen afløst af et vist udbrud når det står klart at der er mål.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #393
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Så du kan ikke juble, når et indkast kommer flyvende, heades videre af en hjælpeløs forsvarer og bankes i mål?

    Jeg må bare sige, at så ser vi kampene helt forskelligt.
    Nej jeg kan ikke give slip og juble "uhæmmet", hvis der er en risiko for en annullering. Det er formentlig samme årsag til, at jeg på stadion altid kigger på linjevogteren efter et flag i samme splitsekund som der scores og jeg påbegynder min jubel. Det kan jeg ikke gøre nu - nu kan jeg vente 1-2 minutter og vente på, om jeg nu kan juble eller ej og så er momentet slut.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #394
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej jeg kan ikke give slip og juble "uhæmmet", hvis der er en risiko for en annullering. Det er formentlig samme årsag til, at jeg på stadion altid kigger på linjevogteren efter et flag i samme splitsekund som der scores og jeg påbegynder min jubel. Det kan jeg ikke gøre nu - nu kan jeg vente 1-2 minutter og vente på, om jeg nu kan juble eller ej og så er momentet slut.
    Og i går kunne vi ikke engang nyde linievogterens underkendelse, uden at det også skulle laves om efterfølgende :-((

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #395
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Og i går kunne vi ikke engang nyde linievogterens underkendelse, uden at det også skulle laves om efterfølgende :-((
    Fed kommentar... Men jeg er da glad for, at du bare kan juble derudaf. Hurra for VAR.

  10. #396
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fed kommentar... Men jeg er da glad for, at du bare kan juble derudaf. Hurra for VAR.
    Lige netop den situation -smølle nævner burde give mulighed for fri jubel. Svært at se hvad linievogteren skulle dømme der.

  11. #397
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fed kommentar...
    Tak :-)))

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hurra for VAR.
    Og enig!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #398
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Lige netop den situation -smølle nævner burde give mulighed for fri jubel. Svært at se hvad linievogteren skulle dømme der.
    Måske - det er svært at vurdere på en tv-skærm om der sker noget strafbart i feltet efter en dødbold. (jeg er med på, at en evt. dom ikke kommer fra linjevogteren her). Selvfølgelig er der mål, som er så klare, at man bare kan juble løs. Men et stort antal (formentlig et ret stort flertal) af målene vil være på kanten af offside, eller efter en duel i feltet (som 1-0 i går) osv. og så er det bare svært at vurdere (især på tv), om der sker noget strafbart.
    Som skrevet ovenfor, så er det det fedt for dem, hvor VAR ikke har ændret noget i forhold til jubel. Det har det desværre for mig, og jeg er derfor modstander. Og det ville da være lækkert, hvis man kunne være uenig med Smølle uden at skulle have en super "sjov" kommentar med på vejen...

  14. #399
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Min pointe var at offside var fuldstændigt udelukket

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #400
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Som skrevet ovenfor, så er det det fedt for dem, hvor VAR ikke har ændret noget i forhold til jubel. Det har det desværre for mig, og jeg er derfor modstander. Og det ville da være lækkert, hvis man kunne være uenig med Smølle uden at skulle have en super "sjov" kommentar med på vejen...
    Den er ikke "sjov" overhovedet, den er faktisk dybt seriøs: For mig er det bizart at insistere på, at en så dårlig linievogterkendelse som den i går er noget bevaringsværdigt.

    Ikke, at den debat hører hjemme her; er der ikke en VAR-tråd et sted?

    Pointen med dette var først og fremmest, at jeg syntes det var sjovt at VAR skulle have skylden for at Wind skulle juble forsinket, når kendsgerningerne nu var lige omvendt. Så det har jo egentlig ikke noget med VARs berettigelse at gøre.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #401
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Min pointe var at offside var fuldstændigt udelukket
    Ja det var det. Min pointe var, at uden VAR kan jeg på stadion i samme splitsekund som der scores konstatere at den holder (ved at kigge på kommer og linjevogter - hvis det er relevant) og min spontane jubel kan ske. Det kan jeg ikke nu...heller ikke selvom offside er udelukket som i går.

  19. #402
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Den er ikke "sjov" overhovedet, den er faktisk dybt seriøs: For mig er det bizart at insistere på, at en så dårlig linievogterkendelse som den i går er noget bevaringsværdigt.
    Det er muligt, men det kan man måske overveje at formulere uden et strejf af latterliggørelse. Det er trods alt muligt, at man kan have forskellige holdninger til tingene.

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ikke, at den debat hører hjemme her; er der ikke en VAR-tråd et sted?
    Formentlig. Det var ikke min plan at indgå i en debat om emnet, men blot bekendtgøre min forståelse for det, som jeg umiddelbart tror, at Wind mente.

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Pointen med dette var først og fremmest, at jeg syntes det var sjovt at VAR skulle have skylden for at Wind skulle juble forsinket, når kendsgerningerne nu var lige omvendt. Så det har jo egentlig ikke noget med VARs berettigelse at gøre.
    Enig

  20. #403
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Bo Rygaard (ca. 28.20):

    "Der er jo ikke noget timing, der er rigtig eller forkert".

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #404
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Jeg elsker Dame N'Doye som alle andre, men han siger altså de underligste ting ... her til Copenhagen Sundays:

    “Jeg savner også København. William skulle give mig det år, som Solbakken ikke gav mig,” skrev N’Doye til os i en besked, flankeret af en grinende smiley, med reference til sidste sommers forliste forhandlinger.
    Når kendsgerningen nu engang er, at det, han afslog, netop var en etårig og indbringende kontrakt, men han ville have to.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #405
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Zanka
    Når man har spillet næsten 300 kampe og vundet fem mesterskaber, så tror jeg trods alt, at man har sin status. Men jeg er da helt enig i, at jeg synes, jeg er for god til at sidde på bænken i FCK.
    Show it, don't tell it, Zanka! At du mener, at fortidens bedrifter er nok til at sikre dig en startplads, er lige præcis problemet.

    https://www.bt.dk/fodbold/zanka-med-...de-paa-baenken
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •