Side 30 af 36 FørsteFørste ... 2027282930313233 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Det virker for nemt Kiwi, uanset hans kulturelle ophav har han levet og begået sig i Europa siden han var 17 år gammel. Man kan godt forvente at han kan tage ansvar for egne handlinger uden at skulle gemme sig bag den teori. Han er desuden også religiøs og praktiserer sin tro. Det er jo desværre de færreste religioner der er positivt stemte over for homosexualitet, så der kan måske også være et clue om det er hans egen holdning han kom til at give udtryk for.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Det er svært at blive helt klog på sagen, da jeg ikke kender til kulturen i Senegal, men uanset hvad, så er det sandsynligt at det ikke kun er en støtte til en kammerat - selvom det i den her sag da heller ikke skal ses i særligt positivt lys. Man skal dog ikke grave særlig dybt for at se, at der i Senegal bestemt findes homofobi og også homofobiske love (sex med samme køn er ulovligt). Ifølge Wiki er det 97% af befolkningen der mener, at homoseksualitet ikke skal accepteres i samfundet. Kombineret med at homoseksualitet heller ikke er særlig velanset blandt mange muslimer (og andre religiøse i øvrigt), så finder jeg det nu mere sandsynligt, at Babacar ikke går ind for homoseksuelles rettigheder (og dermed ikke går ind for universelle menneskerettigheder). Det understøttes yderligere af den ekstra besked han lagde op, som han tydeligvis ikke selv havde skrevet men copy-pastet (sprogvanskeligheder kan selvfølgelig forklare det, men han kunne jo også snildt have smidt en besked op på fransk også, så ham/dem han henvendte sig til i den første besked også kunne følge med).

    En ting kan man dog være sikker på - klubben kommer ikke til at gøre yderligere. Derudover kan den negative reaktion også have påvirket Babacar, der vist allerede var begyndt at føle at han ikke var værdsat.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #438
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-deres-tuderi

    I dette tilfælde må man sige; Ja, det sagde Holmstrøm ... Og heldigvis for det!


  6. #439
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Så om man startede eller kom ind i dag, det er ikke afgørende for, hvordan vi starter næste søndag. Så der er rigtig mange valgmuligheder for trænerne, og det er et godt sted at stå, nu hvor det bliver alvor i først Superligaen og siden i Europa.
    https://www.fck.dk/nyhed/thorup-det-...vde-haabet-paa

    Nu vil jeg nødig overfortolke det, men hvorfor siger Thorup, at der er mange spillere at vælge i mellem til startopstillingen for trænerne? Er der foregået en omstrukturering, jeg har overset, eller er det ikke stadig Thorup, der sætter holdet? Det er en mærkelig ting at sige, når man er cheftræner, og jeg kan ikke lade være med at tolke det som (endnu) et eksempel på en cheftræner, der - på trods af et mesterskab, der burde have fjernet det værste pres - ikke har det helt godt med at stå på øretævernes holdeplads med det endelige ansvar. Forhåbentlig er det bare en hjerneprut.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #440
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/thorup-det-...vde-haabet-paa

    Nu vil jeg nødig overfortolke det, men hvorfor siger Thorup, at der er mange spillere at vælge i mellem til startopstillingen for trænerne? Er der foregået en omstrukturering, jeg har overset, eller er det ikke stadig Thorup, der sætter holdet? Det er en mærkelig ting at sige, når man er cheftræner, og jeg kan ikke lade være med at tolke det som (endnu) et eksempel på en cheftræner, der - på trods af et mesterskab, der burde have fjernet det værste pres - ikke har det helt godt med at stå på øretævernes holdeplads med det endelige ansvar. Forhåbentlig er det bare en hjerneprut.
    Er det ikke bare en leder, der anerkender sit team?


  8. #441
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Er det ikke bare en leder, der anerkender sit team?
    Jo, måske.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #442
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Er det ikke bare en leder, der anerkender sit team?
    Jo. Og helt i tråd med hvad Thorup ville gøre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #443
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Daniel Rommedahl i en tv-optakt til Europa Conference League-kval for et år siden:
    Hvis man er fan af klubben, der tror jeg godt at man ved, at de her europæiske aftener, som vi taler så meget om
    – der tror jeg ikke det betyder så meget om det hedder Europa League, Champions League eller Conference League, i virkeligheden.
    Lad os se, om det kommende billetsalg afspejler det ;-)


  12. #444
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Daniel Rommedahl i en tv-optakt til Europa Conference League-kval for et år siden:

    Lad os se, om det kommende billetsalg afspejler det ;-)
    Så det, du siger, er, at det ikke er lige meget, om man vil have 450 kroner for en billet til en kamp mod PSV i henholdsvis Champions League og European Conference League? ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #445
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Det vigtigste er, at vi følger op på præstationen mod Silkeborg sidste fredag i Superligaen, hvor vi spillede en rigtig god time.
    Christ, ikke mærkeligt, det sejler, når vi har en træner, der mener, vi spillede godt i hovedparten af kampen mod Silkeborg. Man får virkelig en mistanke om, at Thorup blot kigger på resultatet, når han skal vurdere spillets kvalitet.

    https://www.fck.dk/nyhed/thorup-vi-s...-mod-silkeborg
    Sidst redigeret af Garneren : 09.09.22 kl. 14:50
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #446
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    https://www.fck.dk/nyhed/hakon-det-e...odbold-lige-nu

    Det er da super, du synes det er sjovt at tabe 3-0 mod Dortmund og spille elendig bold (Altså holdet). Men hvad værre er, hvorfor sætter FCK ham i en sådan situation, at han skal fortælle hvor sjovt det hele er, når størstedelen af fansene er godt træt af spillet og resultaterne indtil videre i år?
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  17. #447
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Man læser det jo også som fanden læser biblen. Når konteksten er, at han på et år har fået debut på Islands A-landshold, er blevet mester både med U19 og seniorholdet, og fået Champions League debut, så er der absolut intet odiøst, mærkeligt eller grotesk over at en 19-årig synes at det er fedt at have fået så mange drømme opfyldt på så kort tid. Skal vi nu ikke lige klappe hesten og lade være med at havarere hjernen ved den først givne anledning?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  18. #448
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/hakon-det-e...odbold-lige-nu

    Det er da super, du synes det er sjovt at tabe 3-0 mod Dortmund og spille elendig bold (Altså holdet). Men hvad værre er, hvorfor sætter FCK ham i en sådan situation, at han skal fortælle hvor sjovt det hele er, når størstedelen af fansene er godt træt af spillet og resultaterne indtil videre i år?
    Det er simpelt hen det mest vanvittige længe, at alle mulige fans går i selvsving over, at Haraldsson siger, at han nyder at spille fodbold, og at han synes, at det er fedt at spille kampe for FC København og spille Champions League. Det ER sgu da det mest naturlige i hele verden, at han er begejstret for at hans karriere går godt, og at han spiller flere kampe end man normalt kan forvente for en 19 årig i FC København, og han får lov til at prøve kræfter mod nogle er verdens bedste hold, hvilket naturligvis er super fedt for en ung ambitiøs knægt, selvom man får tæsk. Han elsker sgu da bare at spille fodbold. Det KAN der da ikke være noget dårligt i.

    Jeg får jævnligt tæsk af en af verdens bedste bordfodbold-spillere - og det er FEDT og jeg lærer en million ting.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #449
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Man læser det jo også som fanden læser biblen. Når konteksten er, at han på et år har fået debut på Islands A-landshold, er blevet mester både med U19 og seniorholdet, og fået Champions League debut, så er der absolut intet odiøst, mærkeligt eller grotesk over at en 19-årig synes at det er fedt at have fået så mange drømme opfyldt på så kort tid. Skal vi nu ikke lige klappe hesten og lade være med at havarere hjernen ved den først givne anledning?
    Timing. Timing er det eneste jeg beder om. Forstår Haraldsson, men forstår ikke hvorfor vi skal høre hvor sjovt det er at tabe 3-0 til Dortmund. Sikkert bare mig.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  21. #450
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Timing. Timing er det eneste jeg beder om. Forstår Haraldsson, men forstår ikke hvorfor vi skal høre hvor sjovt det er at tabe 3-0 til Dortmund. Sikkert bare mig.
    Så må du jo skyde på den person, der interviewer ham. Det er jo nok ikke Hákon, der opsøger en fra FCK's medie team og beder dem om at skrive en artikel og stille lige præcis det spørgsmål..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •