Side 22 af 36 FørsteFørste ... 121920212223242532 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Dog er vi på et tidspunkt hvor mange topklubber, https://www.grassmastersolutions.com...JIq1ptRLx6zOQs
    Bruger det. Burde vi ikke tage og være med på det? Så dårligt kan det ikke være når vi har sådan nogle på.ligeledes bruger vi også hybrid på 2 træningsbaner.

    og MustangMan. Det samme gælder her som svar. De andre stations her har meget ens forhold.
    Hvis du lytter til mediano-programmet, vil du også høre dem fortælle, at hybridbaner reelt ikke kan tåle mere end en græsbane, men at de er markant dyrere at vedligeholde (det er kunstgræsbanerne faktisk også). Derfor tror jeg, at klubben er pragmatisk og venter til kunstgræsbanerne er af en sådan kvalitet, at den ikke kan finde argumenter imod at skifte.

    Problemet i Farum skulle i øvrigt være kvaliteten og vedligeholdelsen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvis du lytter til mediano-programmet, vil du også høre dem fortælle, at hybridbaner reelt ikke kan tåle mere end en græsbane, men at de er markant dyrere at vedligeholde (det er kunstgræsbanerne faktisk også). Derfor tror jeg, at klubben er pragmatisk og venter til kunstgræsbanerne er af en sådan kvalitet, at den ikke kan finde argumenter imod at skifte.

    Problemet i Farum skulle i øvrigt være kvaliteten og vedligeholdelsen.
    Ah, jeg hører så noget andet, at de hybrid baner holder en del bedre, dog med prisen som er noget højere. Men der burde vi kunne være med, og jeg må virkelig se forundret over at så mange benytter sig af hybrid baner, når de ikke er bedre, specielt at vi har 2 træningsbaner med det. Selv helt nylagte hybrid baner.

    og er det primære problem med Farum ikke at det for det første er ren kunstigt, og så en gammel generation? Om ikke andet, giver det ingen mening at den er kåret til landets dårligste bane i hvad 7 år i træk, og stadig får lov til at være her. Specielt med tanke på nogle andre baner som nogle gange er en ren pløjemark.

  4. #318
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Ståle Solbakken efter kampen i går, efter ca fem minutter:

    DBU sender os rundt i hele ... altså, vi spiller jo ikke på hjemmebane for det første, for det synes de er en dårlig idé. Så vi starter med Jylland rundt og mindst mulig hvile, men det er vi jo vant til.
    Hvis det havde været en leder i Brøndby eller FCM, der havde ment at DBU – der i øvrigt ikke styrer programmet længere, det er Divisionsforeningen – med vilje sørgede for at give svære udekampe til deres klub ...

    Han fortsætter:
    Jeg havde troet at kalenderen skulle give os et par hjemmekampe før jul, men det er tæt på at vi kun spiller ude.
    – et kig på terminerne for europæiske kampe i efteråret viser, at vi har fire hjemmekampe i de kritiske runder inden Europacup, og to udekampe (den sidste i Farum, der næppe er så udmattende at rejse til).

    Dude, det der er ikke os værdigt.

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #319
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ståle Solbakken efter kampen i går, efter ca fem minutter:

    Hvis det havde været en leder i Brøndby eller FCM, der havde ment at DBU – der i øvrigt ikke styrer programmet længere, det er Divisionsforeningen – med vilje sørgede for at give svære udekampe til deres klub ...

    Dude, det der er ikke os værdigt.
    Ah, skal vi nu ikke lige spise brød til. :)
    Det er Frimann som bringer det på banen, og Ståle står og småsmiler da han nævner det med "Jylland rundt". Værre er det vel ikke.

    Som bibemærkning, så kan det jo forøvrigt nævnes, at Riddersholm i sit interview bagefter giver os (og de andre danske Europadeltagere) ret i, at der bør tages en eller anden form for hensyn.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #320
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ah, skal vi nu ikke lige spise brød til. :)
    Det er Frimann som bringer det på banen, og Ståle står og småsmiler da han nævner det med "Jylland rundt". Værre er det vel ikke.
    Hus forbi. Jeg citerer ham bare. Og han siger to ting der ikke er sande – at DBU laver programmet og at vi knap spiller hjemme før jul – og én der er en uholdbar anklage, at "DBU" mener det er en dårlig idé at vi havde en hjemmekamp i går.

    Han bemærker dog også til sidst, vedr. hensyn, "Vi har ikke bedt DBU om det", hvilket måske havde været en idé. Om ikke andet så for at få at vide at det ikke er dem der tager sig af det ;-) Men også for at bidrage mere konstruktivt end hvad end det dér var.

  9. #321
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Den lange tunnel skråner ned under tribunen mod banelegemet, og fortsætter man lige ud, kommer man direkte ud på løbebanerne, som på billedet her (hvor Pierre Bengtsson er på vej ind i tunnellen fra løbebanerne):
    De kunne godt have taget et billede af de jernbanespor, for jeg har lidt svært ved at se konstruktionen for mig.

    https://www.fck.dk/nyhed/bag-kulisse...um-rajko-mitic
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #322
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ståle Solbakken efter kampen i går, efter ca fem minutter:



    Hvis det havde været en leder i Brøndby eller FCM, der havde ment at DBU – der i øvrigt ikke styrer programmet længere, det er Divisionsforeningen – med vilje sørgede for at give svære udekampe til deres klub ...

    Han fortsætter:


    – et kig på terminerne for europæiske kampe i efteråret viser, at vi har fire hjemmekampe i de kritiske runder inden Europacup, og to udekampe (den sidste i Farum, der næppe er så udmattende at rejse til).

    Dude, det der er ikke os værdigt.
    Og... vi har ikke engang selv henvendt os til rette instans og spurgt, om vi kunne få en friweekend alternativt en hjemmekamp, inden vi skulle til Beograd. Havde vi gjort det og fået et nej - og det har jeg ikke konspirationsfantasi til at tro på at vi havde gjort - så havde vi måske haft en sag.

  11. #323
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    https://www.bt.dk/samfund/lars-seier...-forstaa-trump

    Lars Seier forstår åbenbart Trump.

    (Ved ikke om den er postet i forkert tråd, for man kan diskutere om han er en del af "VI")
    Danmark til Valby Bakke

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #324
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Tænker at det er bedre for alle hvis vi kan holde politik ude af denne tråd...

  14. De følgende 14 brugere er enige:

  15. #325
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Tænker at det er bedre for alle hvis vi kan holde politik ude af denne tråd...
    Jeg synes, folk skal poste, lige hvad de vil.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  16. #326
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Hold nu op, Ståle. Det er for fjollet.

    Vi havde godt styr på dem, indtil de scorede.
    https://www.bt.dk/fodbold/stolt-solb...-garantere-det
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #327
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r


  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #328
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    " Derudover - så HUSK, at dette er en unik kamp; næsten 6.000 Københavnere havde skrevet sig op i håbet om at få billet til kampen i Malmø. Der hviler derfor et kæmpe ansvar på alle os der har billet til kampen! Et ansvar for at leve op til samme krav som vi stiller til spillerne på banen - kæmp for København - i alle 90 minutter!

    Alle der er at finde på udebaneafsnittet i Malmø på torsdag må forventes at være indstillet på at leve op til dette krav og deltage aktivt i støtten af F.C. København."

    https://www.facebook.com/Sektion12KB...type=3&theater

    Ja hurra. Forvent at jeg helt selv bestemmer hvad jeg bidrager med.


  21. #329
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    248

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    " Derudover - så HUSK, at dette er en unik kamp; næsten 6.000 Københavnere havde skrevet sig op i håbet om at få billet til kampen i Malmø. Der hviler derfor et kæmpe ansvar på alle os der har billet til kampen! Et ansvar for at leve op til samme krav som vi stiller til spillerne på banen - kæmp for København - i alle 90 minutter!

    Alle der er at finde på udebaneafsnittet i Malmø på torsdag må forventes at være indstillet på at leve op til dette krav og deltage aktivt i støtten af F.C. København."

    https://www.facebook.com/Sektion12KB...type=3&theater

    Ja hurra. Forvent at jeg helt selv bestemmer hvad jeg bidrager med.
    Får man loyalitetspoint for at sidde online eller hvad ?
    Vi ses i Malmø Michael.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #330
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    " Derudover - så HUSK, at dette er en unik kamp; næsten 6.000 Københavnere havde skrevet sig op i håbet om at få billet til kampen i Malmø. Der hviler derfor et kæmpe ansvar på alle os der har billet til kampen! Et ansvar for at leve op til samme krav som vi stiller til spillerne på banen - kæmp for København - i alle 90 minutter!

    Alle der er at finde på udebaneafsnittet i Malmø på torsdag må forventes at være indstillet på at leve op til dette krav og deltage aktivt i støtten af F.C. København."

    https://www.facebook.com/Sektion12KB...type=3&theater

    Ja hurra. Forvent at jeg helt selv bestemmer hvad jeg bidrager med.
    Det der opslag er Brøndbyernes IF A/S værdigt. Vi burde holde os for gode til at lege fanpoliti. Det er ikke alle, der går til fodbold på samme måde, og én måde er ikke mere rigtig end en anden. Den der syng-eller-skrid-mentalitet troede og håbede jeg faktisk, at vi for længst havde lagt bag os.

    Det havde vi så ikke. Sikke en skam.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •