Side 23 af 36 FørsteFørste ... 132021222324252633 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af tyler durden Se meddelelser
    Får man loyalitetspoint for at sidde online eller hvad ?
    Vi ses i Malmø Michael.
    Det tror jeg ikke man gør? Men jeg går til fodbold på min måde, og andre gør det på en anden måde. Jeg har lige så meget ret til billet selvom jeg ikke synger eller danser kampen igennnem. Jeg gider i hvert fald ikke læse andet. Jeg stiller mig af samme årsag i siderne eller bagved, og tillader jer som vil gi den gas at stå midtfor/ i kernen - stiller man sig der mener jeg også man bør bidrage, så det lader jeg være med i respekt. Det ville være rart hvis en anden holdning til at se bold end at synge og danse blev respekteret. Ses Tyler i Malmø, syng stemmen ud jeg synes det fedt i gider. Oprigtigt.


  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Hold kæft en klovn. En ting er at udsætte sig selv for fare - noget helt andet er at risikere andre menneskers førlighed.

    https://www.bt.dk/fodbold/fck-spiller-dummer-sig-paa-oeresundsbroen-filmede-mens-han-koerte-138-kmt


  3. #333
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Bo Rygaard siger generelt, at det vil være godt – også for FCK – hvis andre klubber øger budgetterne.

    »Vores fornemmelse er, at der blandt de øvrige superligaklubber bliver investeret mere end tidligere. Det er glædeligt, fordi det er med til at højne niveauet, ligesom det gør Superligaen mere seværdig og spændende. Vi håber virkelig på, at nogle af de andre superligahold kan være med til at score point til Danmark,« siger Bo Rygaard.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #334
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,222

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r



    Bo Rygaard siger generelt, at det vil være godt – også for FCK – hvis andre klubber øger budgetterne.

    »Vores fornemmelse er, at der blandt de øvrige superligaklubber bliver investeret mere end tidligere. Det er glædeligt, fordi det er med til at højne niveauet, ligesom det gør Superligaen mere seværdig og spændende. Vi håber virkelig på, at nogle af de andre superligahold kan være med til at score point til Danmark,« siger Bo Rygaard.



    Så du mener ikke, at det er glædeligt, at mange danske superligaklubber opruster og på den måde kører Brøndby bagud af dansen? ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #335
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Jeg ved, det er på talepapiret og basis for SoMe-drillerier at FCM ikke spiller europæisk, og at det er "sådan vi siger" for tiden, men det gør mig alligevel noget mut at læse det gentaget så tit, senest i fredagens Tipsblad:



    Når nu sagen bare er den, at de ikke spiller i Europa. Men at de er 12 points foran os. Sådan er virkeligheden.

    Og så kan man diskutere hvem der er "stor". Det er følelsesbetinget og ikke særlig relevant, ligesom en hypotese om vi tværtimod kunne have ført med 12 points, hvis det var dem der havde nået en ⅛-finale i EL og vi havde haft fri.

    Men havde jeg byttet, hypotetisk? Ja tak.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #336
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Hvad laver Lars Jacobsen, Grønkjær, Niklas Jensen og gravgaard i denne kamp?
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...y-gave/8136560

    En del af overskuddet - 250.000 kr. – fra velgørenhedskampen skal gå til Læger uden Grænser, der lige nu er stærkt involveret i kampen mod covid-19.

    Den øvrige del af et forventet overskud tilfalder Brøndby IF

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #337
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvad laver Lars Jacobsen, Grønkjær, Niklas Jensen og gravgaard i denne kamp?
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...y-gave/8136560
    Det der pisser mig mest af, er at de bruger "Læger uden Grænser" som påskud til at skrabe penge sammen til klamme BIF. Sølle 250K til Læger uden Grænser, men det er fint argument når man skal overtale spillere uden Brøndby-hjerte til at deltage i arrangementet. Helt håbløst at vores gamle venner ryger med på den der..


  12. #338
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Hvordan ved man på forhånd at den kamp kommer til at generere et overskud på 250.000,-

    Og vil der ikke godt snart være en kritisk journalist som lige spørger hvor stor en del af det beløb går til hhv læger uden og grænser og BIF?

    Det der lugter simpelthen så langt væk.....

    /Jesper
    cossie's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #339
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Gravgaard har altså tabt sutten. Hvordan bliver det på nogen måde samfundssind at deltage i den kamp.
    Havde han holdt sig til "det bliver da meget sjovt, og støtten i øvrigt primært går til Læger uden grænser" så ville the high road være en mulighed.

    - For mig handler det mere om at udvise samfundssind frem for at støtte Brøndby økonomisk.

    - Da jeg hørte, at det sker som en konsekvens af corona-krisen, synes jeg, man skal udvise samfundssind og stille sig til rådighed, siger Michael Gravgaard, der udover FC København også har en fortid i Randers og Viborg.
    Hvis det sker, kan Brøndby vente et par millioner kroner i overskud fra begivenheden, fordi Læger uden Grænser også skal tildeles 250.000 kr. som en del af overskuddet fra kampen.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #340
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Hvordan ved man på forhånd at den kamp kommer til at generere et overskud på 250.000,-

    Og vil der ikke godt snart være en kritisk journalist som lige spørger hvor stor en del af det beløb går til hhv læger uden og grænser og BIF?

    Det der lugter simpelthen så langt væk.....
    Mon ikke Viasat har garanterer det overskud?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  18. #341
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Copenhagen Sundays med en frisk all lives matter, virker ikke helt gennemtænkt.

    https://www.facebook.com/14844449565...5673697261327/
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #342
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,841

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Copenhagen Sundays med en frisk all lives matter, virker ikke helt gennemtænkt.

    https://www.facebook.com/14844449565...5673697261327/
    Ikke med mindre de pludselig er blevet en del af retorikken på den amerikanske ekstreme højrefløj.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #343
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Copenhagen Sundays med en frisk all lives matter, virker ikke helt gennemtænkt.

    https://www.facebook.com/14844449565...5673697261327/
    Mon ikke de har fået lidt $ for det ;-)

  23. #344
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ikke med mindre de pludselig er blevet en del af retorikken på den amerikanske ekstreme højrefløj.
    Måske flugter All Lives Matter bare meget godt med holdningen hos Copenhagen Sundays.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #345
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Han er vel stadig under "Vi", selv om han blev først fyret og siden idømt fængsel for sin embedsførelse – FØ mindes den dag, han skrev kontrakt med Dame N'Doye:
    Dame har altid tituleret mig “father” fordi jeg var ham, der var chef, da vi første gang skrev kontrakt med ham den 2. juli 2009.
    Dame’s start i FCK var ikke god. Han virkede utrænet, opgivende, og fans og medierne var hårde i deres bedømmelse af ham. De mente kort og godt, at det var et STORT fejlkøb! Men han havde en træner, som troede på ham: Ståle Solbakken!
    Måske spørger du så "eh, kom han ikke om vinteren, og scorede han i øvrigt ikke i begge pokalsemifinalerne det forår?"
    Svaret er jo ;-)

    Så endnu en klassiker fra FØ's alternative verden. Vi mindes den vemodige "jeg er ikke overtroisk, men ..."-historie om spilleren Ståle, der havde nummer 13 på ryggen, og faldt om med hjerteanfald 13. marts efter at have spillet 13 kampe for København. Bortset fra, at det var 15.

    Eller det bedårende møde med lige så omtågede Per Bjerregaard, hvor man mindedes Hjaltes mål i 2003, syv år inden, der må have føltes som 70:
    PB: - Den der Hjalte-scoring glemmer jeg jo aldrig. Ankergren har bolden ved målspark, der er 40 sekunder tilbage. Det bør være forbi. Og så får FCK fat i bolden. Tobiasen kommer fisende op af højrekanten og sparker den ind. Den bliver pareret første gang, og så får han den igen

    FØ: - Den bliver pareret sågar to gange. Jeg kan se det for mig.

    PB: - Det kan jeg også. Det var simpelt hen så forfærdeligt. Det var i fjerde overtidsminut. Ku' dommeren for helvede ikke have fløjet af et minut før.
    Døm selv ;-)

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •