Side 10 af 36 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg synes dette CV-citat fortjener en plads i tråden. Det er fra denne artikel, og der er flere guldkorn i samme svada.



    Say what? Måden har ikke ændret sig, men der har været en pause hvor måden har ændret sig. Det er jo klar tale.



    Det var med vilje med et par afstikkere som ikke passede til FCK-tankegangen? Det giver fin mening. Gad vide om CV regner sin egen trænergerning blandt afstikkerne.



    Det bliver sikkert også mahogni med tiden.

    /Simon

    *: Min rettelse fra "bevist" til "bevidst". Jeg går ud fra det er det, journalisten ville have der skulle stå.
    Det er egentlig en ret usmagelig ansvarsfraskrivelse den gode CV har gang i her. Det er nemt at penge fingre af Rolle og Ariel, der jo ikke er forpligtet udover evne, og som i hvertfald ikke kan forsvare sig. Men som et velkendt mundheld siger; når du peger en finger efter andre, er der tre fingre der peger på dig selv.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Det er egentlig en ret usmagelig ansvarsfraskrivelse den gode CV har gang i her. Det er nemt at penge fingre af Rolle og Ariel, der jo ikke er forpligtet udover evne, og som i hvertfald ikke kan forsvare sig. Men som et velkendt mundheld siger; når du peger en finger efter andre, er der tre fingre der peger på dig selv.
    Det er også ret interessant at CV forsøger at tørre tre års tilbagegang af på trænerne (som han i øvrigt selv har ansat) og ikke siger et ord om kvaliteten af indkøbene i samme periode, selv om begge dele selvfølgelig har stor betydning. Nu har han så genansat Superligaens vel nok mest succesrige træner nogensinde, og hvis han heller ikke kan få noget ordentligt ud af den forhåndenværende trup, så skulle man mene at konklusionen lå ligefor. Desværre er der næppe nogen i organisationen som vil foretage den vurdering endsige handle derefter, og fremover kommer Ståle vel til at sidde benhårdt på den overordnede styring af indkøb, og så kan CV fortsætte mange år endnu.

    Det er i øvrigt også påfaldende så klar og skarp Ståle har været i sine betragtninger om forfatningen af det hold han har overtaget. Han har - med rette - tømt sig over truppens defensive organisation, balance, hierarki, motivation, fravær af kollektiv, fejlrater osv. For at læse det som andet end en sønderlemmende kritik af CV's arbejde de seneste tre år skal man nok være, ja, CV...

    Et par eksempler på omtalte Ståle-bemærkninger her og her. Det er svært at være uenig med ham.



    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Et par eksempler på omtalte Ståle-bemærkninger her og her. Det er svært at være uenig med ham.
    /Simon
    Især link nummer to viser virkelig at Ståle er en træner der har fornuft, indsigt og ikke mindst mod nok til at forklare mange af de tydelige mangler der pt er på vores så svingende KBH.
    Elsker den måde han, uden dog at være et svin, kritiserer udviklingen i truppen.

    Håber og tror virkelig vi har noget godt i vente i den kommende tid, selvom der HELT sikkert vil være skuffelser denne sæson. Jeg tror simpelthen ikke på vi går gennem vinter-vinduet uden at se markante og spændende forstærkninger, især på den haltende midtbane, han nævner selv Delaneys mangler i form af hans manglende erfaring.

    Der er så meget sandt i ideen om at man skal indse fejlen før man kan rette op på den (i vores tilfælde "dem") og det første vigtige skridt virker det til Ståle har taget.

    Alt i alt er det bare så skønt at ha' den dejlige nordmand tilbage, han gir mig virkeligt troen tilbage, selv i disse mørke (3-2) tider.

    /Christian

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Det er altså ved at være pinligt, at vi efter stort set hver eneste kamp skal se en video på fck.dk. hvor vi hører om hvor fantastiske Københavns fans er á la efter migrænekampen i Randers.

    Er det virkelig nødvendigt? Hvis det virkelig skal gøres, så gør det dog et par gange om året, hvor støtten rent faktisk har været bemærkelsesværdig. Ikke hver uge.
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Hjaltees#1 Se meddelelser
    Det er altså ved at være pinligt, at vi efter stort set hver eneste kamp skal se en video på fck.dk. hvor vi hører om hvor fantastiske Københavns fans er á la efter migrænekampen i Randers.

    Er det virkelig nødvendigt? Hvis det virkelig skal gøres, så gør det dog et par gange om året, hvor støtten rent faktisk har været bemærkelsesværdig. Ikke hver uge.
    Er faktisk blevet pointeret idag. Bare til info -
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #141
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af SLO_Daniell Se meddelelser
    Er faktisk blevet pointeret idag. Bare til info -
    Lyder fint. Ser frem til at slippe for unødig fan-pleasing i fremtiden.

    Venlig hilsen Hjaltees#1
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #142
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Hjaltees#1 Se meddelelser
    Lyder fint. Ser frem til at slippe for unødig fan-pleasing i fremtiden....
    Jojo, det' sgu' rigtigt. Men at hylde de drenge, der bruger en hel søndag på at tage til fåcking Jylland i regnvejr og for at støtte gutterne, der spiller lort, det er ok......


  13. #143
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Hjaltees#1 Se meddelelser
    Hvis det virkelig skal gøres, så gør det dog et par gange om året, hvor støtten rent faktisk har været bemærkelsesværdig.
    Og hvornår mener du at det er bemærkelsesværdigt?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  14. #144
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    For mig er det bemærkelsesværdigt hver eneste gang at der tropper folk op i mega skidt vejr i alle udkanter af verden(heriblandt også Jylland...) Om det skal filmes hver gang er jeg ligeglad med.. Men at spillere, klub,ledere mm føler trang til gang på gang at nævne det samt at give udtryk for det offentligt er da kun en hyldest til dem der bruger tid og penge på det... Det kan da for ..... ikke være negativt; FCK tv eller ej....

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #145
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?



    Jacob Busks retweet af dette støttetweet til Iker Casillas kan kun ses som om at Busk føler at vi alle har glemt hvem han i virkeligheden er, for hvis nogle kender til middelmådige målmandspræstationer i et yderst overraskende 5-1 nederlag...


    http://uk.youtube.com/v/kRzT2x8ns-c


  17. #146
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  18. #147
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Det hører garanteret til i denne tråd. Men er der ikke en der vil forklare, hvad det betyder? Eller er det harmvækkende 'blot', at manden ikke kan formulere noget?

  19. #148
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Det hører garanteret til i denne tråd. Men er der ikke en der vil forklare, hvad det betyder? Eller er det harmvækkende 'blot', at manden ikke kan formulere noget?
    Jeg gætter på noget i stil med: "Helt ærligt, VM-dommere, skyd jer selv! Pepe, du er stadig min ven/makker/homie/buddy/brotha."
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #149
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg gætter på noget i stil med: "Helt ærligt, VM-dommere, skyd jer selv! Pepe, du er stadig min ven/makker/homie/buddy/brotha."
    Haha. Helt enig Garneren. Toutouh repræsenterer en generation, hvor det er vigtigere med gadesprog og oneliners end med retstavning. At dommerne er skæve, kan man kun være enig i, men at klaphatten Pepe fortsat er fed (eller noget), må man ryste på hovedet ad.
    Sidst redigeret af Døren : 18.06.14 kl. 09:11 Årsag: Stavefejl

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg gætter på noget i stil med: "Helt ærligt, VM-dommere, skyd jer selv! Pepe, du er stadig min ven/makker/homie/buddy/brotha."
    Arh, mon ikke han mener "Pepe, du er stadig is(kold), brother". Som i, at Toutouh af uforklarlige årsager synes, at det er fedt, at Pepe tilsyneladende er ligeglad med alt andet end sig selv.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 10 af 36 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •