Side 16 af 36 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Seriøst, hvad sker der for klubbens Facebookadministrator?
    Vedhæftet fil 6036
    Bak nu op om KLEBBEN!!!!11!!1!!1!!1!1
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Dog sjovt nok at de har "glemt" Brügges logo.
    Mon ikke det skyldes at det er en del af en kampagne for at få folk i Parken og at hjemmekampen mod Brügge er overstået?

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #228
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Mon ikke det skyldes at det er en del af en kampagne for at få folk i Parken og at hjemmekampen mod Brügge er overstået?
    Det ville give mening, der står bare ikke noget om hjemmebane, så jeg håbede at de havde været sjove, oveni den der kvalmende stoltheds hype.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #229
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    http://www.bt.dk/superligaen/superli...-en-mavepuster

    Lidt af omveje, men det Kvist bliver citeret for af Kenneth Debil Amnitzbøll i FodboldFM er overlegen klasse: »De er suveræne, og det værste ved det hele er, at de også godt selv ved, at de er suveræne. Ved 2-0-målet tror jeg ikke engang, at William Kvist gider at juble, men jeg kan huske, at han råber til de offensive folk: Nu tager vi det roligt gutter. Der er kamp igen om syv dage,« siger Kenneth Emil Petersen i programmet og fortsætter:

    »Det var lidt en mavepuster, det indrømmer jeg blankt, og jeg kunne ikke lade være med at tænke på, at de jo endda har en kamp allerede på onsdag mod Jammerbugt.«

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #230
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Ståle, om det der dagen inden blev beskrevet som dansk fodbolds selvmord af ham selv:
    Men hvorfor kom FCK først én uge efter kampprogrammet blev lagt frem med indsigelser til kampene her i september-oktober?
    - Det er en detalje, hvis vi har lavet en fejl og er kommet for sent med vores henvendelse.
    Forhåbentlig er det ikke Ståle & co., der skal tale Superligaen ned fra afsatsen, så. Den når vist at dø af sult inden de når frem ;-)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #231
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Jeg kan slet ikke forstå hvorfor DBU ikke automatisk sørger for at lægge de danske mestres kampe så der er 3 dages hvis inden en CHL kamp, hvorfor er det noget klubben selv skal bede om ?
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #232
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mighty Lions Se meddelelser
    Jeg kan slet ikke forstå hvorfor DBU ikke automatisk sørger for at lægge de danske mestres kampe så der er 3 dages hvis inden en CHL kamp, hvorfor er det noget klubben selv skal bede om ?
    Fordi klubberne selv har fået denne regel indført:

    Skal en klub afgive to eller flere spillere fra sit Herre-DM hold til landskampe, eller skal en klub deltage i en af UEFAs turneringskampe, hvor det planlagte begyndelsestidspunkt for de pågældende kampe ligger mindre end 3 nætter efter det planlagte begyndelsestidspunkt for en turneringskamp, til hvilken de pågældende er spilleberettiget, er klubben berettiget til efter ansøgning herom at få turneringskampen flyttet.
    Husk, at DBU – det er klubberne selv, ikke en fjern organisation der prøver at modarbejde dem ;-)

    En regel om tre hviledage, eller fire nætter, ville dog måske være svær at indføre – ikke mindst fordi europæisk kval kommer så tæt i programmet om sommeren, at det kan blive umuligt at gennemføre.

    I øvrigt har vi jo et par gange bare i denne sæson fået lørdagskampe og spillet allerede tirsdag uden at der er sagt noget til det – der kunne vi lige så godt have spillet fredag. Lidt svært at se konsekvensen i Ståles klage denne gang.


  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #233
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    DBU har vist intet med det her at gøre. Det er Divisionsforeningens ansvar, og som tidligere nævnt er det programudvalget som laver programmet. Ud fra det træffer tv-stationer deres valg. Og når nu vores egen bestyrelsesmedlem Benny Olsen er formand for det udvalg, så synes jeg der er rigtig mange fingre som peger i egen retning.
    Men er ellers meget enig i, at når danske klubber spiller europæisk, så skal der automatisk ringe en klokke alle steder.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #234
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    DBU har vist intet med det her at gøre. Det er Divisionsforeningens ansvar, og som tidligere nævnt er det programudvalget som laver programmet. Ud fra det træffer tv-stationer deres valg. Og når nu vores egen bestyrelsesmedlem Benny Olsen er formand for det udvalg, så synes jeg der er rigtig mange fingre som peger i egen retning.
    Men er ellers meget enig i, at når danske klubber spiller europæisk, så skal der automatisk ringe en klokke alle steder.
    Nå ja, de har det med det at gøre, at regler som den citerede er lavet på divisionsklubbernes foranledning.

    Jeg er helt enig i, at der sagtens kunne gøres mere, men når der peges på DBU og det hedder, at de skulle have sørget for det – så er det ikke meget længere end at det kan DBU ikke gøre fra eller til ved. Deres regler er fulgt, og så må klubber og tv klare det med gentlemanaftaler.

  18. #235
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    En regel om tre hviledage, eller fire nætter, ville dog måske være svær at indføre – ikke mindst fordi europæisk kval kommer så tæt i programmet om sommeren, at det kan blive umuligt at gennemføre.
    Altså så længe vi kun taler FØR europæiske kampe, så kan det vel aldrig blive et problem. Så må man naturligvis klare sig med 3 nætter EFTER europæiske kampe. Det burde være en smal sag, at gøre til fast praksis.

    Og det havde det jo så formentlig også været, hvis vi bare havde "brokket os" på det rigtige tidspunkt, da turneringen blev lagt, og de bad om kommentarer :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #236
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Altså så længe vi kun taler FØR europæiske kampe, så kan det vel aldrig blive et problem. Så må man naturligvis klare sig med 3 nætter EFTER europæiske kampe. Det burde være en smal sag, at gøre til fast praksis.
    Tjah, i løbet af efteråret er det måske ikke et praktisk problem, men jeg tænker på situationen om sommeren, hvor op til fire hold er i gang. F.eks. hvis man i playoffs spiller ude onsdag og hjemme tirsdagen efter – så får du svært ved at klemme en pause på fire dage ind ;-)

    Og skulle alle fire hold komme videre fra kvalen, siger jeg bare held og lykke med at gøre alle tilfredse og skaffe fire dages hvile til alle ...

    Det er da heller ikke praksis ret mange steder at flytte kampe til fredag, når holdene skal spille europæisk tirsdag. Til gengæld er det helt usædvanligt at spille søndag, når man har chancen for at klemme en ekstra hviledag ind. Der var ingen andre hold, der spillede søndag i denne weekend, når de skulle spille igen i dag.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #237
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Vendekåben Toutouh der kun ville spille for Marokko, men hvis debut stadig lader vente på sig, vil nu alligevel måske gerne spille for Danmark, hvis altså Åge ringer.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...ske-landshold/

  23. #238
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Vendekåben Toutouh der kun ville spille for Marokko, men hvis debut stadig lader vente på sig, vil nu alligevel måske gerne spille for Danmark, hvis altså Åge ringer.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...ske-landshold/
    Synes ikke, der er noget vendekåbe over det. Han mente da dengang at hans chance for at spille landsholds fodbold var størst på det Marokkanske. Det har det så indtil videre vist sig ikke at være.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  24. #239
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Synes ikke, der er noget vendekåbe over det. Han mente da dengang at hans chance for at spille landsholds fodbold var størst på det Marokkanske. Det har det så indtil videre vist sig ikke at være.
    Jeg kan sagtens forstå at man kan være splittet i mellem to lande og bare gerne vil spille på landsholdet.

    Selv er jeg halvt fransk (men slet ikke god nok til landsholdsbold). Jeg er dog født og opvokset i DK men har i en kortere periode boet i Frankrig. Jeg føler mig mest dansk, men også meget fransk - måske ca. 60/40 - jeg har desuden dobbelt statsborgerskab.

    Havde jeg været så.heldig at blive udtaget til begge landshold ville jeg vælge det danske, men hvis det franske var kommet først (uagtet at det i dét her eksempel er en større fodboldnation) og udsigterne til en dansk udtagelse var sorte, så var jeg altså helt klart hoppet med på den franske vogn.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #240
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg kan sagtens forstå at man kan være splittet i mellem to lande og bare gerne vil spille på landsholdet.

    Selv er jeg halvt fransk (men slet ikke god nok til landsholdsbold). Jeg er dog født og opvokset i DK men har i en kortere periode boet i Frankrig. Jeg føler mig mest dansk, men også meget fransk - måske ca. 60/40 - jeg har desuden dobbelt statsborgerskab.

    Havde jeg været så.heldig at blive udtaget til begge landshold ville jeg vælge det danske, men hvis det franske var kommet først (uagtet at det i dét her eksempel er en større fodboldnation) og udsigterne til en dansk udtagelse var sorte, så var jeg altså helt klart hoppet med på den franske vogn.
    Jeg har ikke fornøjelsen af dobbelt statsborgerskab og har derfor svært ved at sætte mig ind i situationen, men jeg kan godt forstå at man kan være forvirret og være i tvivl om hvilket hold man skal vælge, eller at man som du eksemplificerer måske overlader valget til andre og vælger dem der vælger en først.

    Det jeg ikke giver en fuck for er at han der først kalde at han vil spiller for et land, for derefter at ændre mening fordi vejen til spilletid hos førstevalget var lidt længere end først antaget. Inden Toutouhs første udmelding havde jeg hjertens gerne set ham trække DBU-trøjen over hovedet for 15. gang, men nu har det ingen interesse, mit landshold skal ikke være en nødløsning.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •