Side 18 af 36 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Med al respekt for Ståle Solbakkens indsats, så er der altså tider hvor hans forsøg på spin bare suger livsmod ud – fordi det er så indlysende uoprigtigt.

    Seneste eksempel er efter AaB-kampen. Hey, med to angribere ude er det da ret oplagt, at den sidste af dem skal have støtte. Den mekanik er ikke så svær at følge.

    Men så skal det vendes til et hib til pressen om, at nu havde de jo været et halvt år om at fatte, at Santander var god – så kunne det jo være, at de nu også ville begribe, at Pavlovic også er god.

    Og pointen med Santander er fair nok. Men der er jo en grund til at Santander i efteråret 2015 blev brugt når han var til rådighed, fra start i alle kampe. Og at Pavlovic kun havde fået et kvarter i Champions League i år, hvor Santander er brugt fra starten i alle kampe.

    Og ... det virker bare ikke. Det er så nemt at skille ad. Og derfor kommer det til at virke barnligt. Man må da for hulen kunne udtale sin støtte til en angriber, som det ikke kører for, uden at dreje det over på, at det er de andre der skulle være fatsvage.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Med al respekt for Ståle Solbakkens indsats, så er der altså tider hvor hans forsøg på spin bare suger livsmod ud – fordi det er så indlysende uoprigtigt.

    Seneste eksempel er efter AaB-kampen. Hey, med to angribere ude er det da ret oplagt, at den sidste af dem skal have støtte. Den mekanik er ikke så svær at følge.

    Men så skal det vendes til et hib til pressen om, at nu havde de jo været et halvt år om at fatte, at Santander var god – så kunne det jo være, at de nu også ville begribe, at Pavlovic også er god.

    Og pointen med Santander er fair nok. Men der er jo en grund til at Santander i efteråret 2015 blev brugt når han var til rådighed, fra start i alle kampe. Og at Pavlovic kun havde fået et kvarter i Champions League i år, hvor Santander er brugt fra starten i alle kampe.

    Og ... det virker bare ikke. Det er så nemt at skille ad. Og derfor kommer det til at virke barnligt. Man må da for hulen kunne udtale sin støtte til en angriber, som det ikke kører for, uden at dreje det over på, at det er de andre der skulle være fatsvage.
    Foregriber Ståle ikke bare lidt begivenhedernes gang? Pavlovic vil i den kommende tid uden Santander og Cornelius i truppen blive udsat for væsentlig mere negativ opmærksomhed fra medierne, hvis det ikke kommer til at køre for ham. Jeg tror rent faktisk, at Ståle med sine udtalelser kan tage noget af brodden fra visse journalister.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #258
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Foregriber Ståle ikke bare lidt begivenhedernes gang? Pavlovic vil i den kommende tid uden Santander og Cornelius i truppen blive udsat for væsentlig mere negativ opmærksomhed fra medierne, hvis det ikke kommer til at køre for ham. Jeg tror rent faktisk, at Ståle med sine udtalelser kan tage noget af brodden fra visse journalister.
    Jojo, men som nævnt forstår jeg da præcis hvad formålet er – at støtte Pavlovic. Og en del af det er at få pressen til at give ham lidt snor.

    Alt jeg siger er, at når han så insisterer på at gøre ham til en parallel til Santander, så knækker tråden, for han har jo selv brugt Santander som førstevalg fra første sekund, og Pavlovic har bestemt ikke været et førstevalg. Så formentlig ser pressen og Ståle selv nogenlunde det samme denne gang.

    I det lange løb tror jeg virkelig ikke, det er til vores fordel at skælde andre ud for at have en opfattelse, man egentlig selv også har :-)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #259
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Så kan sæsonkortholdere vinde den helt store præmie!
    verbic ødelagte shorts!

    er jeg den eneste der synes det er en spøjs præmie? Jeg gad sku ikke have dem :)

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/11/24...revnede-bukser

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #260
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Så kan sæsonkortholdere vinde den helt store præmie!
    verbic ødelagte shorts!

    er jeg den eneste der synes det er en spøjs præmie? Jeg gad sku ikke have dem :)

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/11/24...revnede-bukser
    Så vidt jeg husker, kunne man en gang finde Per Winds aflagte målmandshandsker, dengang han var målmandstræner.

  10. #261
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Jeg synes nu det er en fed gimmick, omend dog næppe noget der får mange til at købe ekstra sæsonkort ;-)
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  11. #262
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Peter Ankersens mancrush efter ca. 1.50
    http://www.fck.dk/fcktv/#/nyhed/2016...vil-savne-mest

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #263
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Ved ikke om det er rette tråd, men er der nogen der ved, hvorfor Parkenaktien er faldet 6% oven på generalforsamlingen i går. Var der drama?

  14. #264
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Når en aktie udbetaler udbytte, så falder den altid, og det sker altid efter en GF. Man udbetaler jo en del af virksomheden, så den er det mindre værd.
    I og med man har besluttet sig for at udbetale 10 kr. pr aktie. så faldt aktien. Om det så lige er med 10 kr. eller ej,
    er jo også styret af dagens almindelige handel.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #265
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Dejligt hvis det er forklaringen. Jeg har ikke fået udbytte endnu, men det vel så fordi det ikke lige dumper ned i dag. Udbyttet kan så vidt jeg kan se forklare et 4% fald
    Sidst redigeret af Tops : 28.04.17 kl. 13:04

  17. #266
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Dejligt hvis det er forklaringen. Jeg har ikke fået udbytte endnu, men det vel så fordi det ikke lige dumper ned i dag. Udbyttet kan så vidt jeg kan se forklare et 4% fald
    Det varer et par dage fra generalforsamlingen før udbyttet udbetales.

    Det er let at regne ud, da kursen i går var præsis 100.

    Udbyttet er 10 kr = 10%, som går fra kursen.

    Så når kursen kun falder med 6%, er den i virkeligheden steget med 4% i dag, og det er jo dejligt.

    Men udover de 10 kr du får udbetalt pr. aktie, kan du også glæde dig over at kursen er steget med 50% i løbet af det sidste år. (Og det er en stigning på 50 kr pr. aktie, hvis nogen stadig skulle være i tvivl)
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  18. #267
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Det varer et par dage fra generalforsamlingen før udbyttet udbetales.

    Det er let at regne ud, da kursen i går var præsis 100.

    Udbyttet er 10 kr = 10%, som går fra kursen.

    Så når kursen kun falder med 6%, er den i virkeligheden steget med 4% i dag, og det er jo dejligt.

    Men udover de 10 kr du får udbetalt pr. aktie, kan du også glæde dig over at kursen er steget med 50% i løbet af det sidste år. (Og det er en stigning på 50 kr pr. aktie, hvis nogen stadig skulle være i tvivl)
    Jeg tillader mig at være i tvivl, selvom jeg absolut ikke følger med i aktien. Hvis den er steget 50% og er i kurs100 nu, må den være kommet fra kurs 66?

  19. #268
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Jeg tillader mig at være i tvivl, selvom jeg absolut ikke følger med i aktien. Hvis den er steget 50% og er i kurs100 nu, må den være kommet fra kurs 66?
    Hvis du er i tvivl (som jo bare er en anden måde at sige, at du ikke aner det), burde du måske bruge tiden på at undersøge det fremfor at skrive et indlæg.

    Sidste år var kursen helt nede under 60.

    Hvis du ikke tror på mig, så gå ind på Borsen.dk og tjek det.

    PS. Og det med de 50 kr var ikke helt rigtigt. Der var jeg lidt for hurtig.
    Sidst redigeret af d-man : 28.04.17 kl. 20:46
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  20. #269
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    En stigning fra 60 til 100 kr. er faktisk en stigning på hele 66% (og fra 50 til 100 havde været en stigning på 100%), så tror det var den fejlagtige procentregning der blev hentydet til af Franni.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #270
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Fraset betragtninger om procentregning, var det nogen til stede til Generalforsamlingen, som kan resumere denne?

    Fremadrettede strategi? Nye tiltag?

    Salg af Fitness, som notorisk ikke vil give overskud?

    Nyt om sagsanlæg pga kursmanipulation?

    Anything else...?

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •