Side 31 af 36 FørsteFørste ... 2128293031323334 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    632

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det er simpelt hen det mest vanvittige længe, at alle mulige fans går i selvsving over, at Haraldsson siger, at han nyder at spille fodbold, og at han synes, at det er fedt at spille kampe for FC København og spille Champions League. Det ER sgu da det mest naturlige i hele verden, at han er begejstret for at hans karriere går godt, og at han spiller flere kampe end man normalt kan forvente for en 19 årig i FC København, og han får lov til at prøve kræfter mod nogle er verdens bedste hold, hvilket naturligvis er super fedt for en ung ambitiøs knægt, selvom man får tæsk. Han elsker sgu da bare at spille fodbold. Det KAN der da ikke være noget dårligt i.

    Jeg får jævnligt tæsk af en af verdens bedste bordfodbold-spillere - og det er FEDT og jeg lærer en million ting.
    Det er godt at høre, du elsker at få tæsk. Det er der jo nogle der er til. Men at kalde det DET MEST VANVITTIGE LÆNGE er nok lige overdrevet nok. Jeg er glad for Haraldsson er glad. Jeg er ikke glad for timingen. Jeg ønsker at alle spillerne er glade og lykkelige for at spille for FCK. Det er fantastisk. Men man bør overveje timingen på et tidspunkt hvor holdet spiller helt elendigt og vi ligger nr. 6 i ligaen. Min anke går først og fremmest på FCK's timing af denne historie.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  2. #452
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    632

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så må du jo skyde på den person, der interviewer ham. Det er jo nok ikke Hákon, der opsøger en fra FCK's medie team og beder dem om at skrive en artikel og stille lige præcis det spørgsmål..
    Det gør jeg jo også, hvis du læser mit indlæg. Jeg skriver, "Hvad værre er" og nævner at FCK skal time sådan et interview bedre. Det er alt.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  3. #453
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Det er godt at høre, du elsker at få tæsk. Det er der jo nogle der er til. Men at kalde det DET MEST VANVITTIGE LÆNGE er nok lige overdrevet nok. Jeg er glad for Haraldsson er glad. Jeg er ikke glad for timingen. Jeg ønsker at alle spillerne er glade og lykkelige for at spille for FCK. Det er fantastisk. Men man bør overveje timingen på et tidspunkt hvor holdet spiller helt elendigt og vi ligger nr. 6 i ligaen. Min anke går først og fremmest på FCK's timing af denne historie.
    Jeg formoder at folkene bag interviewet havde regnet med, at voksne mennesker godt kunne forstå at det må være fedt for en ung spiller at få masser af spilletid på førsteholdet, vinde mesterskabet, blive udtaget til landsholdet og endda spille mod et tophold fra en af verdens bedste ligaer i den bedste fodboldturnering i verden. Men det var åbenbart for meget at forlange. Det havde været bedre, hvis man optog en række sort/hvid klip med en flok flaggellanter ude på træningsbanen, der ikke udtalte sig om andet end hvor elendige de var når nu de er på en sjette plads.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #454
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    http://https://www.fck.dk/nyhed/park...kal-stoppes-nu

    ”Vi må og skal en gang for alle have gjort op med de voldelige og kriminelle elementer, der infiltrerer fodboldmiljøet," siger Allan L. Agerholm, bestyrelsesformand for PS&E.

    "Det kræver ny målrettet lovgivning, en endnu stærkere indsats fra klubberne, og at fans hjælper myndigheder og klubber med at identificere de voldelige grupperinger, som endegyldigt skal helt væk fra fodbolden."
    Jamen så er vi tilbage til at smide en del af ansvaret over på helt almindelige medfans der skal være med til at finde de “voldelige og kriminelle elementer”. Det er simpelthen så hovedrystende arrogant, især set i lyset af at man selv kun lige kan hive sig op til vage fordømmelser i pressen. Du kommer bare selv på tribunen og peger Allan!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #455
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Det gør jeg jo også, hvis du læser mit indlæg. Jeg skriver, "Hvad værre er" og nævner at FCK skal time sådan et interview bedre. Det er alt.
    Man kan sikkert godt argumentere for at timingen er tvivlsom, omend jeg langt fra synes dette er en af de slemme. Jeg har faktisk meget svært ved at se et problem i, at Hakon synes det er sjovt at spille CL eller at man viderebringer interviewet nu. Heller ikke selvom vi lige har tabt og Hakan ikke er på toppen.
    Jeg er personligt langt mere træt af alle de "sjove videoer", hvor spillerne prøver tøj, drikker kaffe eller andet i de perioder, hvor spil og resultater er elendige. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at tænke tanken, at det hele måske ikke ville være lort i de perioder, hvis spillerne koncentrerede sig som træning, restitution og forberedelse på næste kamp i stedet for at skulle stille op til tåbelige gimmick-videoer. Når det er sagt så hænger verden nok ikke sådan sammen (som i mit negative hoved), både fordi disse videoer sikkert er et rart afbræk i stressede perioder for spillerne, ligesom FCK-TV er en vigtig del af forretningen for at tiltrække nye kunder, fastholde interessen hos nuværende osv. Jeg har personligt bare lært at holde mig fra disse videoer i perioder, hvor FCK's spil (nok primært resultater) gør mig deprimeret. Når FCK f.eks. ikke vinder i dag, så holder jeg mig væk fra "Zeca klæder holdkammerater på del 14" i morgen......
    Sidst redigeret af k@sper : 10.09.22 kl. 08:22

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #456
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    632

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg formoder at folkene bag interviewet havde regnet med, at voksne mennesker godt kunne forstå at det må være fedt for en ung spiller at få masser af spilletid på førsteholdet, vinde mesterskabet, blive udtaget til landsholdet og endda spille mod et tophold fra en af verdens bedste ligaer i den bedste fodboldturnering i verden. Men det var åbenbart for meget at forlange. Det havde været bedre, hvis man optog en række sort/hvid klip med en flok flaggellanter ude på træningsbanen, der ikke udtalte sig om andet end hvor elendige de var når nu de er på en sjette plads.
    Hehe, det kan jeg skam godt forstå, at han synes er fedt. Igen, jeg synes bare timingen er underlig, og jeg har det stadig svært ved at høre vores spillere synes det var "fedt" at tabe 3-0. Uanset hvilket hold det er til. Men jeg lukker den her. Jeg er vist i klart klart undertal med min holdning, og det er jo helt fair
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  10. #457
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    "Min Twitter er desværre blevet hacket, så den er blevet lukket ned."
    Jæs, jæs, Anker... Lol.

    https://www.bt.dk/superligaen/det-li...med-forklaring
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  11. #458
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Ankersen laver simpelthen en Svenning Dalgaard. Stærkt! :-)
    HIC SUNT LEONES

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #459
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Mwahaha, hold nu kæft...

    »Han prøvede at logge ind, og det kunne han ikke. På en eller anden måde var der så et auto-login, han kommer ind og så gik han ind og kiggede - han får det der (liket af det kritiske opslag, red.) væk og sletter sin konto, fordi han af en eller anden grund ikke rigtig kunne styre det. Pas, altså.«
    https://www.bt.dk/fodbold/superliga-...arer-fck-sagen

    Pas, altså...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #460
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    https://m.youtube.com/watch?v=8Lfc3h...ature=youtu.be

    Næsten hele dagens pressemøde om den nye strategi vil kunne smides i denne tråd.
    Sidst redigeret af Mgt09 : 21.10.22 kl. 12:22

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #461
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    24

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Der manglede lige en enkelt lille ting på deres manifest: Leder med lys og lygter efter en ny sportsdirektør med international erfaring

    De kan ikke i ramme alvor mene at PC er den rette mand til at handle ind i 300 millioners klassen.


  18. #462
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    https://m.youtube.com/watch?v=8Lfc3h...ature=youtu.be

    Næsten hele dagens pressemøde om den nye strategi vil kunne smides i denne tråd.
    Enig. Det var tåkrummende pinligt.

    I mængden af hjælpeløse udtalelser, tager PC dog alligevel prisen med følgende udtalelse: “Jeg vil gerne finde den sportsdirektør, som kan gøre det ret meget bedre”
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  19. #463
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Enig. Det var tåkrummende pinligt.

    I mængden af hjælpeløse udtalelser, tager PC dog alligevel prisen med følgende udtalelse: “Jeg vil gerne finde den sportsdirektør, som kan gøre det ret meget bedre”
    Jeg ville ønske af hele mit hjerte, at det var sagt uden sarkasme og skrevet på sin opsigelse.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #464
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Enig. Det var tåkrummende pinligt.

    I mængden af hjælpeløse udtalelser, tager PC dog alligevel prisen med følgende udtalelse: “Jeg vil gerne finde den sportsdirektør, som kan gøre det ret meget bedre”
    Jeg er helt enig i, at PC tager prisen. Men jeg synes faktisk at det er umiddelbart inden han når til ovenstående, at idiotien for alvor bliver tydelig. Nemlig med konstateringen af, at "...vi er trods alt blevet danske mestre og er i Champions League"

    Altså fuldstændig samme sang vi hørte fra (og om) Jess, inden PC vurderede at det bare ikke var godt nok og gav Thorup sparket. Selvindsigten er ikke voldsom på direktionsgangen i øjeblikket.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #465
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Nærmest alt hvad Grabara siger

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •