Side 34 af 36 FørsteFørste ... 24313233343536 SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?


  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #497
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Lige i det tilfælde og den måde han argumenterer på, får sgu ikke mig til at flegne. Havde han sagt sådan om BØF, havde jeg været med høtyven, men lige i dette tilfælde synes jeg faktisk han har lov at udvise en hvis portion glæde.


  4. #498
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    https://www.fck.dk/nyhed/adidas-fc-k...ay-jersey-2324

    Livlige farvekombinationer & mønstre
    Trøjen er designet af adidas, der har fundet inspiration i kulturen i København og den fantastiske kulisse, som fans af F.C. København skaber, uanset hvor vi spiller:

    ”Den livlige farvekombination af klubbens farver, sort, blå, rød og hvid, samt særlige designelementer tager inspiration i den energi og kulisse, som fansene bringer til tribunerne – i Parken og på udebane”, fortæller Neil McDonald, GTM Manager hos adidas Football.

    Kulturen omkring København har ligeledes givet inspiration til det iøjnefaldende, nye design:

    ”Byens eklektiske blanding af arkitektur, kunst og mode har inspireret designet og resulteret i en iøjnefaldende trøje. De særprægede mønstre og modige farvekombinationer hylder ligeledes den livlige atmosfære på Københavns gader og forener moderne æstetik med traditionelle elementer”, uddyber Neil McDonald.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #499
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Kulturen omkring København har ligeledes givet inspiration til det iøjnefaldende, nye design:

    ”Byens eklektiske blanding af arkitektur, kunst og mode har inspireret designet og resulteret i en iøjnefaldende trøje. De særprægede mønstre og modige farvekombinationer hylder ligeledes den livlige atmosfære på Københavns gader og forener moderne æstetik med traditionelle elementer”, uddyber Neil McDonald.
    Jeg synes jo nok, vi havde en længere diskussion sidste måned om, at man bør holde sig for god til at melde ting ud, som fans ved ganske hurtig læsning kan se ikke holder stik.

    Men her er nogle 'særlige designelementer' ;-)

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #500
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Gad vide om citatet også blev brugt da Olympiakos præsenterede deres away-trøje..
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #501
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Gad vide om citatet også blev brugt da Olympiakos præsenterede deres away-trøje..
    "The "legendary" looks have been created by adidas exclusively for Olympiakos, naturally inspired by the fighting spirit of the team."


    https://www.olympiacos.org/2023/06/2...ou-olympiakou/

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #502
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    "The "legendary" looks have been created by adidas exclusively for Olympiakos, naturally inspired by the fighting spirit of the team."


    https://www.olympiacos.org/2023/06/2...ou-olympiakou/
    J ø s s e s
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #503
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  15. #504
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Ness den påståelige. Man kan da ikke stadig mene det var den helt rigtige beslutning at sælge Højlund - hvor slemt er det st sige, vi dummede os. “Godt der var en voksen tilstede” - det var der jo netop ikke!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ksne-til-stede

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #505
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ness den påståelige. Man kan da ikke stadig mene det var den helt rigtige beslutning at sælge Højlund - hvor slemt er det st sige, vi dummede os. “Godt der var en voksen tilstede” - det var der jo netop ikke!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ksne-til-stede
    Er det alt du udleder af den artikel? Jeg synes faktisk, at den mest interessante detalje er, at Neestrup klart og tydeligt siger, at det var trænerteamet der sagde "Duer ikke, væk!" til Højlund og ikke PC. PC har reelt kun ageret i det famøse januarvindue, som Thorup ønskede - noget Neestrup også indikerede, da han snakkede om den ideelle trupstørrelse i sidste uge. PC hev en række spillere ind efter Thorups ønske. De viste sig, præcist som Thorup, at være katastrofer. Det friholder ikke PC, men det fortæller en historie.

    For for mig er det efterhånden ret tydeligt, at selvom PC ikke er universets bedste sportsdirektør, så har han været påfaldende stærkere i de efterfølgende vinduer, hvor Thorup hin Håbløse ikke havde den samme indflydelse som i januar '22. Dermed ikke sagt at PC er uskyldig, han er trods alt den øverste stemme, men jeg synes efterhånden det er ret tydeligt, atThorup (og dermed også Kvist) var nældens egentlige rod.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #506
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Er det alt du udleder af den artikel? Jeg synes faktisk, at den mest interessante detalje er, at Neestrup klart og tydeligt siger, at det var trænerteamet der sagde "Duer ikke, væk!" til Højlund og ikke PC. PC har reelt kun ageret i det famøse januarvindue, som Thorup ønskede - noget Neestrup også indikerede, da han snakkede om den ideelle trupstørrelse i sidste uge. PC hev en række spillere ind efter Thorups ønske. De viste sig, præcist som Thorup, at være katastrofer. Det friholder ikke PC, men det fortæller en historie.

    For for mig er det efterhånden ret tydeligt, at selvom PC ikke er universets bedste sportsdirektør, så har han været påfaldende stærkere i de efterfølgende vinduer, hvor Thorup hin Håbløse ikke havde den samme indflydelse som i januar '22. Dermed ikke sagt at PC er uskyldig, han er trods alt den øverste stemme, men jeg synes efterhånden det er ret tydeligt, atThorup (og dermed også Kvist) var nældens egentlige rod.
    Enig.

    Nogen gange virker det som om behovet for at svine PC overstiger indsigten i hvad en sportsdirektørs rolle handler om.

    Jeg fritager ikke PC et ansvar for mange svipsere, men der må simpelthen være en eller åbenhed overfor nuancer.

    Zan

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #507
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Er det alt du udleder af den artikel? Jeg synes faktisk, at den mest interessante detalje er, at Neestrup klart og tydeligt siger, at det var trænerteamet der sagde "Duer ikke, væk!" til Højlund og ikke PC. PC har reelt kun ageret i det famøse januarvindue, som Thorup ønskede - noget Neestrup også indikerede, da han snakkede om den ideelle trupstørrelse i sidste uge. PC hev en række spillere ind efter Thorups ønske. De viste sig, præcist som Thorup, at være katastrofer. Det friholder ikke PC, men det fortæller en historie.

    For for mig er det efterhånden ret tydeligt, at selvom PC ikke er universets bedste sportsdirektør, så har han været påfaldende stærkere i de efterfølgende vinduer, hvor Thorup hin Håbløse ikke havde den samme indflydelse som i januar '22. Dermed ikke sagt at PC er uskyldig, han er trods alt den øverste stemme, men jeg synes efterhånden det er ret tydeligt, atThorup (og dermed også Kvist) var nældens egentlige rod.
    Det her forstår jeg simpelthen ikke. Tråden hedder “sagde FCK virkelig det” og Ness udtaler at det var en faglig rigtig beslutning at sælge Højlund. Det er da ret tydeligt, at det nok havde været en bedre ide at bruge knægten og så sælge ham for 6-10 gange mere et år senere. Det hedder “vi tog fejl”. På intet tidspunkt nævner jeg PC, sviner PC eller beskylder folk for elendigt arbejde - man kan bare konstatere her 2 år senere at FCK tog fejl…. Og med FCK så mener jeg dem som stod bag beslutningen. Det kunne man vel godt indrømme? Eller skal der gå Mette F i den

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #508
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det her forstår jeg simpelthen ikke. Tråden hedder “sagde FCK virkelig det” og Ness udtaler at det var en faglig rigtig beslutning at sælge Højlund. Det er da ret tydeligt, at det nok havde været en bedre ide at bruge knægten og så sælge ham for 6-10 gange mere et år senere. Det hedder “vi tog fejl”. På intet tidspunkt nævner jeg PC, sviner PC eller beskylder folk for elendigt arbejde - man kan bare konstatere her 2 år senere at FCK tog fejl…. Og med FCK så mener jeg dem som stod bag beslutningen. Det kunne man vel godt indrømme? Eller skal der gå Mette F i den
    Så vil jeg anbefale at se interviewet med neestrup.

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...Q-PfCzLveoCh7E

    Efter 30 sekunder får han spørgsmålet “Overså i potentialet?” hvortil han svarer “ja det har vi gjort jo”

    Det er vel så ligefremt han kan sige det uden at begynde at direkte kritisere andre i organisationen direkte på TV.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #509
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det her forstår jeg simpelthen ikke. Tråden hedder “sagde FCK virkelig det” og Ness udtaler at det var en faglig rigtig beslutning at sælge Højlund. Det er da ret tydeligt, at det nok havde været en bedre ide at bruge knægten og så sælge ham for 6-10 gange mere et år senere. Det hedder “vi tog fejl”. På intet tidspunkt nævner jeg PC, sviner PC eller beskylder folk for elendigt arbejde - man kan bare konstatere her 2 år senere at FCK tog fejl…. Og med FCK så mener jeg dem som stod bag beslutningen. Det kunne man vel godt indrømme? Eller skal der gå Mette F i den
    Det er jeg bestemt ikke uenig i. Trænerne bør indrømme at de tog fejl og vejledte PC helt forkert, jeg synes bare den anden detalje er meget mere påfaldende. På trods af trådens formål, så synes jeg det er voldsomt interessant, at Neestrup de sidste par uger i flere omgange har fortalt, at det langt hen ad vejen var Thorups beslutninger der ledte til katastrofeindkøbene i januar '22 og ikke alene PC's uduelighed.

    Så kan det da godt være, at det skal smides over i trasfertråden, men nu var det nu engang her artiklen blev posted, og jeg udledte så noget andet end bare detaljerne om Højlund.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #510
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er jeg bestemt ikke uenig i. Trænerne bør indrømme at de tog fejl og vejledte PC helt forkert, jeg synes bare den anden detalje er meget mere påfaldende. På trods af trådens formål, så synes jeg det er voldsomt interessant, at Neestrup de sidste par uger i flere omgange har fortalt, at det langt hen ad vejen var Thorups beslutninger der ledte til katastrofeindkøbene i januar '22 og ikke alene PC's uduelighed.

    Så kan det da godt være, at det skal smides over i trasfertråden, men nu var det nu engang her artiklen blev posted, og jeg udledte så noget andet end bare detaljerne om Højlund.
    Fair nok - det er nemlig en vigtig detalje. PC har dog stadig det overordnet ansvar, men han skal naturligvis reagere på input…. Men bitterheden over JT bliver dog altid ved med at gi’

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •