Side 35 af 36 FørsteFørste ... 253233343536 SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Det der med at begynde tidsregningen, så det passer ind i fortællingen fortsætter (jvf. eksempelvis rekorder i engelsk og dansk fodbold fra før Superligaen og Premier League, som åbenbart ikke gælder længere). Vi står angiveligt over for en playoff-tilskuerrekord i morgen - hvis vi altså ignorerer alt hvad der foregik, før vi gjorde Parken mindre:

    https://www.fck.dk/nyhed/playoff-til...ladser-lige-nu

    Og fodboldjournalister er naturligvis for dovne til selv at bedrive research, så de viderekolporterer gladeligt vrøvlet:

    Ifølge FCK er tilskuerrekorden i Parken til en CL-playoff-kamp i 2010, hvor 30.759 var på plads til sejren over Rosenborg.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enhavn/9925522
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  2. #512
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det der med at begynde tidsregningen, så det passer ind i fortællingen fortsætter (jvf. eksempelvis rekorder i engelsk og dansk fodbold fra før Superligaen og Premier League, som åbenbart ikke gælder længere). Vi står angiveligt over for en playoff-tilskuerrekord i morgen - hvis vi altså ignorerer alt hvad der foregik, før vi gjorde Parken mindre.
    Og den rekord er nu sat:

    Tilskuerrekord til europæiske kval.kampe
    34.737 tilskuere er tilskuerrekord til en europæisk kvalifikationskamp, siden Parkens kapacitet blev reduceret med den nye D-tribune, der blev bygget fra 2008-09.
    Og jeg, som troede, vi også spillede i Parken før 2009 :-))

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #513
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det der med at begynde tidsregningen, så det passer ind i fortællingen fortsætter (jvf. eksempelvis rekorder i engelsk og dansk fodbold fra før Superligaen og Premier League, som åbenbart ikke gælder længere). Vi står angiveligt over for en playoff-tilskuerrekord i morgen - hvis vi altså ignorerer alt hvad der foregik, før vi gjorde Parken mindre:

    https://www.fck.dk/nyhed/playoff-til...ladser-lige-nu

    Og fodboldjournalister er naturligvis for dovne til selv at bedrive research, så de viderekolporterer gladeligt vrøvlet:



    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enhavn/9925522
    Ja, i absolutte tal kan vi selvfølgelig ikke slå rekord igen. Samtidig er det dog ikke så super interessant, hvor mange vi engang kunne være, når man skal kigge på hvor mange vi potentielt kan være i dag (eller teknisk set i går).

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #514
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Ja, i absolutte tal kan vi selvfølgelig ikke slå rekord igen. Samtidig er det dog ikke så super interessant, hvor mange vi engang kunne være, når man skal kigge på hvor mange vi potentielt kan være i dag (eller teknisk set i går).
    Jamen jeg tror ikke, der er nogen, der har noget imod bestræbelser på at fylde stadion. Nogen rekord er der bare ikke tale om.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #515
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    https://www.fck.dk/nyhed/william-kvi...tyrelsen-i-pse

    Nogen, der ved hvordan det går med at finde en med international indsigt i fodbold til bestyrelsen?

  9. #516
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/william-kvi...tyrelsen-i-pse

    Nogen, der ved hvordan det går med at finde en med international indsigt i fodbold til bestyrelsen?
    Tror de arbejder på at overtale SKlander :-)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #517
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    "I endte med at sælge Hákon Haraldsson dyrt, men det er stadig FC Nordsjælland, der har transferrekorden med salget af Ernest Nuahmah. Irriterer det dig ikke, at det er dem, der har den rekord?

    - Jeg synes, det er flot at kunne sælge en spiller til så mange penge til Molenbeek. Det er egentlig det, jeg synes, der er mest interessant ved den handel.

    - Det er et flot salg, men det undrer mig, at en af Superligaens største salgsemner går til Molenbeek. Men det får vi vel svaret på en dag, hvordan det kunne lade sig gøre."

    PC med en meget lidt skjult sviner af FCN - og jeg synes på alle måder han har ret. Så må vi bare håbe, at han aldrig selv lader sig friste af den slags handler. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...og-det/9934019

    Edit: Og et link alle kan læse https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-til-molenbeek
    Sidst redigeret af Devil : 03.09.23 kl. 17:58

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #518
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Magne Hoseth har gode minder fra sin tid i København, endda overrumplende rosenrøde:
    Jeg elskede min tid i Danmark, fordi fodboldstandarden er rigtig god der og København er en smuk by at bo og leve i. Vi havde et utroligt år sammen i FC København, hvor vi vandt mesterskabet.
    Mange pæne ting kan man kalde det sympatiske menneske fra Molde, men ... dansk mester er mildt sagt ikke en af dem :-)
    Jeg skyder på, at der er tale om ren fortrængning.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #519
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Vi vandt det prægtige Royal League-mesterskab i 2005. Måske er det hvad den gode Hoseth mindes med glæde… ;)
    and oh how we danced

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #520
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Det her er godt nok en underlig formulering at bruge i forbindelse med en kamp i Farum.

    https://twitter.com/FCKobenhavnLIVE/...62365778878514
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #521
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Magne Hoseth har gode minder fra sin tid i København, endda overrumplende rosenrøde:

    Mange pæne ting kan man kalde det sympatiske menneske fra Molde, men ... dansk mester er mildt sagt ikke en af dem :-)
    Jeg skyder på, at der er tale om ren fortrængning.
    Han anerkender vel bare ikke det mesterskab, hvilket også er helt naturligt.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #522
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Neestrup om Jelert: "Elias Jelert er godt nok kun 20 år gammel, men derfor kan ikke betegnes som ung, mener Neestrup.- To mesterskaber, to Champions League, en pokalsejr og to hele sæsoner for FC København. Vi snakker ikke om en ung spiller."

    Altså jeg forstår jo godt, at han mener, at Jelert trods alt er rimelig rutineret. Men han er stadig kun 20 år - det ændrer en mange spillede kampe ikke på. Når vi har en strategi med at skulle give de unge chancen, så må han også lige passe lidt på med sine udtalelser også med en spiller som Jelert.

    Jeg er elsker Neestrup, men af og til skal han nok lige tage lidt luft ind, inden han udtaler sig :-)

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #523
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Neestrup om Jelert: "Elias Jelert er godt nok kun 20 år gammel, men derfor kan ikke betegnes som ung, mener Neestrup.- To mesterskaber, to Champions League, en pokalsejr og to hele sæsoner for FC København. Vi snakker ikke om en ung spiller."

    Altså jeg forstår jo godt, at han mener, at Jelert trods alt er rimelig rutineret. Men han er stadig kun 20 år - det ændrer en mange spillede kampe ikke på. Når vi har en strategi med at skulle give de unge chancen, så må han også lige passe lidt på med sine udtalelser også med en spiller som Jelert.

    Jeg er elsker Neestrup, men af og til skal han nok lige tage lidt luft ind, inden han udtaler sig :-)
    Jeg tror du vil være mange forskellige holdninger på tværs af fans og eksperter omkring Nees håndtering af Jelert.

    Jeg er faktisk helt på linje med Nees. Man må jo gå ud fra Nees kender Jelert godt da han træner ham i hverdagen og har jævnlige samtaler med ham, så Nees kender jo Jelerts personlighed og at han kan klare at få en røffel også offentligt.

    Jeg ved ikke om det er den danske mentalitet med uhhh neej nu skal vi passe på og beskytte, men som jeg har skrevet tidligere. Det er CL voksenbold det her og Jelert har på trods af en ung alder meget erfaring til i fuld kådhed med 12 min igen at gå ind i sådan en tackling i en kamp der er fuld kontrol over.

    Det bedste Nees kan gøre er at give Jelert en start plads mod BØF på Søndag og så må vi jo se om Jelert er gået fuldstændig psykisk ned eller rejser sig.

    Og så vil jeg lige sige at jeg syntes Jelert spillemæssigt spiller en rigtig god kamp i går. Jeg har været efter ham tidligere pga. hans defensive blundere.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #524
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tror du vil være mange forskellige holdninger på tværs af fans og eksperter omkring Nees håndtering af Jelert.

    Jeg er faktisk helt på linje med Nees. Man må jo gå ud fra Nees kender Jelert godt da han træner ham i hverdagen og har jævnlige samtaler med ham, så Nees kender jo Jelerts personlighed og at han kan klare at få en røffel også offentligt.

    Jeg ved ikke om det er den danske mentalitet med uhhh neej nu skal vi passe på og beskytte, men som jeg har skrevet tidligere. Det er CL voksenbold det her og Jelert har på trods af en ung alder meget erfaring til i fuld kådhed med 12 min igen at gå ind i sådan en tackling i en kamp der er fuld kontrol over.

    Det bedste Nees kan gøre er at give Jelert en start plads mod BØF på Søndag og så må vi jo se om Jelert er gået fuldstændig psykisk ned eller rejser sig.

    Og så vil jeg lige sige at jeg syntes Jelert spillemæssigt spiller en rigtig god kamp i går. Jeg har været efter ham tidligere pga. hans defensive blundere.
    Det blev åbenbart ikke helt klart i mit indlæg, at det som jeg synes var det "spøjse" i udtalelsen er, at han åbenbart ikke mener at 20 år er ung....og at det (altså alderen) forøvrigt skyldes at han allerede har spillet CL før. Det er jo noget vrøvl :)

    Mht om kritikken er på sin plads eller ej er der (som du skriver) nok flere meninger om. Forhåbentlig har Neestrup (og de andre spillere som udtaler sig) styr på, at Jelert kan klare den hårde medfart. Groft sagt har han jo fortjent den, da han har lavet stribevis af fejl efter sommer, og da han samtidig ofte fremtoner "lidt smart i en fart", så har han måske meget godt af lige at blive pillet lidt ned og lære lidt ydmyghed. (min egen tolkning, som sagtens kan være helt skæv)

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #525
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

    Kritik kan udtrykkes på mange måder, og her bliver der ikke lagt fingre i mellem. Jeg synes, at tonen er for hård. Jelert er ikke den første spiller, der får rødt. Ja, momentum skifter efter udvisningen, men skal vi ikke være bedre i undertal? Især når man tager i betragtning, hvor dominerende vi var i 2. halvleg før udvisningen. Vi havde åbenbart trænet femmandsforsvar, men tilsyneladende ikke godt nok, når vi lukker to mål ind (omend det var to freak-mål). Det falder vel tilbage på træneren - ligesom beslutningen om at holde en død Moi på banen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •