Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 53

Emner: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Jeg er - målløs !!!!

    Hvem mon så er årets TOSSE af rang i Suppen? Jeg tillader mig at gætte på konfirmanden!

    Jesus !!!!!

    Kilde: Onside på 3+ den 27. maj kl. 19.40 cirka.

    mvh
    Karsten
    Sidst redigeret af Karsten CF1 : 27.05.07 kl. 18:58

  2. De følgende 318 brugere er enige:
    +Christoffer+, -smølle, .FCK, 44fire44, 5000C, 529, 92fck, 9pper, A, A100, Aabechs overmund, Ais, AlaMok, Allan, Anders, Andreas Hansen, Andreas1901, area48, Azaghal, bad boy, balka strand, Bartels, bazk, Benny 728, Bergdølmo, Bergstedt, Bert, Betzer, Bill Ward, Bindvad, Bingohanz, bmw 25, bob_bache, Boffer, Boulevardigan, Bungle, BØF-stinker, C.K, Caligula76, cardinale, cat3, Ce De, Charlemagne, Christian Nordvest, Cieslar, cokeboy, cpmafia, DaddZ, DaneX, Davor, Defreni, Der Kaiser., Dét er humor, Devil, DG-FC, Dithmer, domar, Don Drachmann MP, Don Ekström, Don Pedro, Don Tø FCKFCA, Don Vilf, Dongolf, donl, Dr. Halle, elmeskov, Enzo85, Ethic, eXperten, Face, Fc Devil, FC Eagles, fc.Kun_mig, FC1903, FCFE, FCjulle, FCK Irakeren, fck-chrille, FCK4Ever, FCKarl, FCKmanden, FCKrogh, fcksonnefck, fck_hundested, FCK|Perfect, fclalandia, fcvange, filibuster, Fishbone, Flerbizky, Flæske, Fnug, Fodsvamp, Freaky, Frede, Frede Fup, Frengers, FXDX, Gandhi, Garneren, GatoConBotas, gbo, generalen, Gentleman Finn, GnuDi, Gravedigger, Greece, Grief, Guld, guldland, Hafnia aka gØgl@ren, Hafnia Victor, Hampog_Bogart, Hansen, Hebber, Hellig Kebab, Henriko/jfs, Hicks, Hippien, Holme, HP-drengen, Hytting, hz, iioio, illmatic, Ipswich, isen, jackson_dk, Jake_D, Jan the FC-man, Jan1039, jaydee, Jazzie, Jesiper, Jewerr, JHF, Jobbeelg, johnfc, Johnny go-go, JohnSparking, Jon Dahl med ny frak, jooness, jop, JTJ, K-B-H, K-for, Kasper!, kbj, kbl, Kenneth Bak, kh0310, Kickasso, Kiss, KongMorten, KWe, Køge Bugt, Lagoon, lanagan, landler, LarsAllan, Lassen, Lau85, Laursen, Lautrec, Leander, lhama, llfckll, Lodberg, Lounen, LUFC(K), Lund, Lundberg_aus_Lolland, lundbo, lynge, Mach1971, madsen45, Maelstrom, Mal, Mannes Pande, Mao, MaQ, MarBaar, Martin A, Martinsen, marvin, master_disaster_17, Mate Sestan, MBS, McBain, Meller, michael_hav, Mighty Lions, mjølner, mkoli, MonradJa, Morfar, Morientes, Morten-1985, motormund, Mr. Jardex, Mr.Crowley, myggen, navr, NewerNN, nfallesen, Nicko, Nicodemus, Nicolai96, niknik, Nikolaj N, ntrm, Nygaard, Nygzen, Olsson, Olus, Onkel P, Onkel Sjus, Outpatient, P.C., Pabres, Parappa, pete0307, Peter P, Peter, FCKPL #0010, Pillefaxe, Pipetown, pires, PlaiBoi, Pope Dope, Powderfinger, Prinzen, Profetens Skæg, Pål-bhoy, rabberrøv, Rahbek, real_per, Reeh, Regine, Rocksteady, Roller, rsj, Rudeboy, RWF, Røll, Safte, SALT, SantoZuma, SBMF, sbruun, scaleo, scuba, Sestan, shs, silasvikvik, sjat, smbizar, SmokinJoe, snigeren, Snovsen, Sokken, solong, Spacemao, Spoom, st1berg, Steen O.G., stepihl, Stoffer, Strictly, suldallm, SuneBlom, SuperBenny, Superdreas.k, svenno, Sveske, Taylor, Thb, there is only one fc, The_Man, Thomas B., thped5, thundersen, Tobsø2500, Tonto Dane, Traoré, Trixie, UDC, Ulrik Nord, UnaX, Urbanus, Utzon, Vagn30, Vahl, vallentino, vandr, VFM=SANTOS, Vincent Vega, Vinsten, VonZee, VP - KMFC, WA1, wahl3743, Walle, wedel, White Angel, wolthers, xylitol, Yaalon, yes2no, ZFDK, ziggegaaramok, ~ eMo ~, østersø007

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Shit det er god humor.

    Synes dog ikke man skal kritisere Perper da sikkert selv er HELT overbevist om at Judas er årest spiller
    Zanka-Mania

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Til gengæld får Actor Duncan prisen for største skuespil

    og både Duncan + Retov var blandt de tre nominerede som desuden talte Tobias Grahn mod FC i efteråret.

    Peter Kjær: "Ah den slipper Duncan ikke fra" på Duncans udtalelse om at "mig bekendt må man ikke slå på en anden spiller...han ramte mig på armen det gjorde da ondt.."

    Tænk at Duncan overhovedet er udtaget til Landsholdet, det er sgu en falliterklæring for dansk fodbold.

    Hader Duncan!!

    Guldland


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Når selveste anføreren er så sinket, så er der sgu ingen grund til at blive overrasket, når bif´s fans udtaler sig.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    278

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Bare lidt uddybning for de uindviede. Onside havde spurgt de 12 anførerer hvem de syntes var årets spiller. Fire havde stemt på Grønkjær, Fire på Prica - et par stykker på Atiba. Og Per Nielsen brillerede så med at stemme på Rytter....

    Morskaben er kolossal!


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Begynder at forstå hvorfor Møllestenen ville af med ham.. Det er jo åbenlyst at PerPer ikke har forstand på fodbold..


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    612

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Sad også og rystede på hovedet af den da jeg så det i TV!

    Det er så TYPISK Brøndby - Derude skal man stemme på sine egne.

    Klubføelse!!!1111
    Nix..

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Helt enig i den opfattelse da det skilt kom på skærmen.
    Han kunne da ligeså godt have stemt på Rector... det havde givet ligeså meget mening. :)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    441

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Han tager denne titel lige så useriøst som BIF har taget denne sæson.
    FCK since 1992 - Love lasts forever🤍💙🤍💙🤍

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Tjah, som biffer skal man vel stemme på en fra klebben, hvis man ikke skal dømmes vantro? Og Rytter har da været en af de mindst ringe derude?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    58

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"


    ›Peter Kjær: "Ah den slipper Duncan ikke fra" på Duncans
    ›udtalelse om at "mig bekendt må man ikke slå på en anden
    ›spiller...han ramte mig på armen det gjorde da ondt.."


    Selvom jeg heller ikke bryder mig om Duncan, skal han dog have kredit for den udtalelse, til trods for at han handlede forkerkt i situationen.

    Jeg synes det er god humor fra en brøndbyspiller

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    ›Selvom jeg heller ikke bryder mig om Duncan, skal han dog have
    ›kredit for den udtalelse, til trods for at han handlede forkerkt
    ›i situationen.

    ›Jeg synes det er god humor fra en brøndbyspiller

    Jeg er bange for, at det ikke var ironisk ment - det bekræftede bare, at det ikke er ligefrem er studenterhuen, som trykker.

  17. De følgende 13 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Sad og så det med en hjernevasket bif fan og selv han begyndte at grine sig selv til næsten tårer. PerPer er humor så det vil noget. :-D

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    ›Til gengæld får Actor Duncan prisen for største skuespil

    ›og både Duncan + Retov var blandt de tre nominerede som desuden
    ›talte Tobias Grahn mod FC i efteråret.

    ›Peter Kjær: "Ah den slipper Duncan ikke fra" på Duncans
    ›udtalelse om at "mig bekendt må man ikke slå på en anden
    ›spiller...han ramte mig på armen det gjorde da ondt.."

    ›Tænk at Duncan overhovedet er udtaget til Landsholdet, det er sgu
    ›en falliterklæring for dansk fodbold.

    ›Hader Duncan!!

    ›Guldland

    Jeg er virkelig enig med dig. Manden er så evigt dum at høre og se på. Han er sandsynlgivis den største skuespiller i suppen, og samtidig en af de spillere der laver fleste svinestreger. Var det ikke også i dag, han fyrede en knytnæve efter Horsens målmand? Hvad sker der for manden.
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"

    Hvis man antager Per Nielsen har ret (hvilket enhver ved han ikke har) og BIF rent faktisk har superligaens bedste spiller løbende rundt som højre back må man udfra den svage sæson de har haft kunne konkludere to ting om deres forsvar. 1: Han er selv over the hill og falder igennem selvom han er flankeret af en formidabel spiller. 2 de talenter Køhlert skubber frem på første holdet som forsvarsspillere har ikke klassen til superligaen.

    Med ligaens bedste spiller i forsvaret burde man med selv tre middelmådige superligaspillere gå ud fra at man har et ok forsvar. Jeg ville da antage Esbjerg eller Viborg ville have været relativt stabile i forsvaret hvis de havde haft f.eks Gravgaard og tror endda han ville have sikret BIF en top tre placering.
    Sidst redigeret af dixie dean : 28.05.07 kl. 08:57

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets Spiller i SAS-ligaen
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 28.10.07, 11:22
  2. Ikke "Malta-ligaen", men "Liechtenstein-ligaen"....
    By Nosferatu in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 28.06.05, 20:43
  3. Bedste "Årets Spiller"
    By beep in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 30.04.05, 23:33
  4. Årets "Skalle-smækker" udnævnt til årets profil.......
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 09.12.03, 20:41
  5. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 05.12.03, 14:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •