Side 32 af 38 FørsteFørste ... 2229303132333435 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 567

Emner: Dagens BBB-citat vol. IV

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Tørt, men garntrisset velment :o)

    Danimarca
    22:50
    Nogen der ved hvad Tumblr går ud på?

    Henrik Mohr22:51
    Dani: Blogging

    Danimarca22:52
    Mohr>Hvis man vil blogge om lokalpolitik, er tumblr så stedet?

    Henrik Mohr22:53
    Dani: Skriv det i et kladdehæfte og smid det til genbrug

    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    68

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Mgt09 har et hårdt liv.

    Pabres 00:24
    hehehehhe

    StrüMpfe 00:23
    Mgt< stakkels dig

    Mgt09 00:20
    "Ehhmm... Som nogen måske kan huske fik jeg engang en flænge i... ja numsehullet Han ramte ved siden af (og det VAR ikke med velje), og jeg brugte meget helosan salve i 3 uger bagefter... MEGET smertefuldt"

  4. #468
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    StrüMpfe blev ringet op af en telefonsælger forleden, der ville sælge mig et abo på Politikken. Han lød oprigtigt rystet da jeg forklarede ham af jeg læste alle mine nyheder på et fodboldforum
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  5. #469
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Ikke at jeg som sådan har behov for at se det, men den må vi da lige gemme, uanset hvor usandsynligt det måtte virke...:

    Karsten Klausen
    11:03
    Der er nogle fine statistikker, der står for fald i år: Aldrig tabt en CL-gruppekamp hjemme. Aldrig lukket mere end 3 ind i CL. Hvis begge de rekorder stadig står efter i år, så giver jeg sgu CV en møsser lige på munden.
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #470
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Strictly21:59
    Hvor er det trist at se at så mange skaktører har glemt at gemme et lille smil til det blev gråvejr
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #471
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Skakten i samtale om mål og den alt for høje højttalerlyd:



    cossie 20:42
    Havde også den snak med en FCM fan på jobbet idag, jeg nægter simpelthen at tro på FCM, de falder sammen lige pludseligt så de er ikke noget problem, men hvad er så sandsynligheden for at København begynder at vinde kampe - mange kampe...

    Elisabeth 20:42
    Hæhæhæhæhæhæh

    Awesome .oO(whooops)

    Martin A 20:41
    smukt

    SLO_Daniell 20:41
    Martin. Som med det andet, jeg lader det gå videre ;-)

    Elisabeth 20:41
    Awe, der serveres ikke rose på NC:(((

    SLO_Daniell 20:40
    Isen: super - det noteret !

    Martin A 20:40
    Daniello: der var mange der klagede over CV i går, kan vi få skruet ned for ham?

    SLO_Daniell 20:40
    Vents. Min ide, sluk for alt andet, og brug kun højtalere ved hold opråb, elsker fck og intro - også drop musik, måske et nummer i pausen thats all - andre ikke enige, så vi kæmper lidt

    MadsEmil 20:40
    Det Smølle siger... Alle i ligaen er jo tophold fra vores synsvinkel

    DJ_John 20:39
    ErikB> Good point

    Awesome 20:39
    Casper> Ingen fatter hvad Elisa siger efetr hun har tyllet de første 3 flasker rosé *Beroliger*

    -smølle 20:39
    Godt, hvis topholdene tager points fra hinanden da.

    ErikB 20:39
    DJ_John> Fordi vi ikke kan score mål...

    isen 20:38
    Daniello>god opsamling

    Ventspilsner 20:38
    SLO: Der var da også skruet godt ned, men så blev der ligepludselig skruet op ved Elsker FCK sangen.

    Casper the ghost 20:38
    Jeg havde svært med at tale med Elisabeth til hjemmekampen mod Randers på grund af lydanlægget.

    Awesome 20:38
    Hvor ville det dog være dejligt at se bold, hvis ens hold magtede så simple angrebsåbninger - og evnede at hakke lortet utageligt i rusen.

    DJ_John 20:38
    Hvorfor fanden kan vi ikke score sådan nogle mål?

    SLO_Daniell 20:38
    Indtil videre melder folk om for høj musik på dele af øvre c, fra midten og ned mod C3. Dele af Øvre A, fra C10 og mod højre, uden at kalde det er direkte resultat virker det til at det "kun" er okay på C13 (nedre C) er fordi de reelt også slipper for den manglende lyd fra nedre b ?
    Casper the ghost

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #472
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Backstory: Strictly vil vide hvordan han skal håndtere at hans datters venindes forældre skal skilles, om han skal turde at lade sin datter besøge det forstyrrede hjem af fare for at det smitter af på hende. FCMunkebo joker lidt rundt om at skilsmisseramte familier skal man holde sig fra og deres børn skal helst adskilles fra andre "normale" børn. Konklusionen bliver:

    Sidst redigeret af Ventspilsner : 20.08.13 kl. 21:22

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #473
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Dingo smider denne perle:
    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo
    Har fandme savnet noget af den goe gamle gadedrengestil fra Don Ø-dagene, hvor København skuede mod himlen og så stort på rigide regler. Hvor vi tillod os at tro at København var selvskrevet til spise ved de stores bord og ikke lod os hindre af stivnakkede og gamle regler som skatteregler, good governance og regler om aktiesvindel.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #474
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Og nogle timer efter fulgt op med denne om CVs udtalelser i Adi-sagen:

    Dingo 10:40
    Jamen jeg ved skam godt at han har gået ind i sagen med åbne øjne. Og jeg tror også at han bevidst går ud og indrømmer, for at få en debat om reglerne. Men derfor kunne han godt have gået lidt ydmygt til sagen alligevel.
    ;-)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #475
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Nu, hvor Mussis-handlen rygtes at være tættere på at falde på plads, er det på tide at have et tilgængeligt eksemplar af et af transfervinduets mere … definitive citater.

    Screen Shot 2014-01-16 at 22.30.43.png


  18. #476
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Sidst redigeret af Spejder fra Mars : 24.01.14 kl. 16:15 Årsag: Tilføjet youtube
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  19. #477
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nu, hvor Mussis-handlen rygtes at være tættere på at falde på plads, er det på tide at have et tilgængeligt eksemplar af et af transfervinduets mere … definitive citater.
    Det skal blive spændende

    Sidst redigeret af cossie : 28.01.14 kl. 08:50

    /Jesper
    cossie's Avatar

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #478
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Karsten lurede en fin deal her:



    Det minder mig unægteligt om den historie jeg hørte, om at Nigeria-scammerne sendte mails til folk, som de tidligere havde haft held til at snyde, og skrev at man havde fundet svindleren, og at de kunne nu få deres penge tilbage, hvis bare de lige startede med at betale et par enkelte sags-gebyrer :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  22. #479
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Bare for en god ordens skyld:

    Screen Shot 2014-03-09 at 17.05.34.png

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #480
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Skakten (med Sams i spidsen) har været i det musikalske hjørne i dag: (læses nedefra og op)

    JZC#20 .oO(CV der efter fyringen stilede sig op foran Hørsholt og brølede: "Åhhh FCK, du betyder alt for mig, det var ikke mig der fejled', alt gik bare Farums vej!")

    Brokke 82 17:08
    her eksisterer beviser, her regerer beviser, nu handler det om at gå åh åååh åh åh.

    JZC#20 17:06
    ....Se og Hør, jeg har beviiiiser, Se og Hør jeg har beviser, Se og Hør jeg har beviser, I må forstå ååååh åååååh ååååh å ååååh, at CV må gå!

    JZC#20 17:04
    Det er kampdag klokken den er kvart i bold, så fik NETS lige øje på, at CV havde brugt endnu en million, på én der aldrig fik trøjen på. Nu' der kun en ting der tæller, det må enhver da ku' forstå, tænkte skattefuckeren og sagde, nu der ingen vej tilbage, nu' det tid til at CV må gå åh åh åååh ååh.
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •