Side 33 af 38 FørsteFørste ... 2330313233343536 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 567

Emner: Dagens BBB-citat vol. IV

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Dingo 08:39
    Nå, nu går den ikke længere. Jeg nominerer hermed Henrik Mohr, Maarum, Awesome og FC Munkebo til inden 24 timer at bede Pede om at holde kæft, eller på anden måde gøre noget godt for menneskeheden. Hvis I ikke kan gøre det, så skylder I en middag på Schønnemann.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #482
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Jeg har helt glemt at jeg kom forbi skakten da denne samtale udspillede sig. Det var 'morgenen' efter dele af skakten havde været på stadionanmeldelse hvilket tydeligvis havde krævet mange kræfter og oplevelserne så mange så deltagerne havde svært ved at huske de mindre detaljer.
    Husk at læse den nedefra og op.



    I kan læse resultatet af anstrengelserne på den altid anbefalelsesværdige Stadionturen hvor turen gik til Svenborg

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #483
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    ErikB 07:45
    giggs> Jeg blev engang valgt til julemand i familien - med et elendigt kostume, en kartoffelsæk i hånden og vat i kæften blev jeg kylet ud i en iskold villahave og skulle vente 15 min. før jeg skulle banke/ringe på døren. Ríngeklokken virkede ikke og de kunne ikke høre min banken og havde tilsyneladende glemt alt om mig (Dejligt at være værdsat) - Måtte kravle over en 2 m. høj havelåge for at komme ind i haven for at banke på en rude. Da jeg så endelig blev lukket ind, sagde en af ungerne "Nå, er det bare Erik?" Oven i det blev jeg blændet af een eller anden 1500 wats pære fra min onkels gamle VHS kamera og måtte derefter gå hjem med migræne. Siden da har jeg nægtet at være julemand
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #484
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Jeg gik desværre glip af starten, men man kan jo kun udlede, at Dingo mobbede CtG med at dele profession med en dokumentfalskner.

    Dan Abnormal lukker den godt.

    (fremtidssikring: http://www.bt.dk/fodbold/post-danmar...sk-underskrift)

    (nedefra og op)

    ----------------------------------------------

    Dan Abnormal 01:36
    Ghost - opsigelser i skakten skal sendes anbefalet

    jeske 01:36
    CtG: Så tungt skal du nok ikke tage det. Skakten har alle dage været lidt ond, men sov på det

    Pabres 01:36

    Konsekvensen bør være 10 rap i røven på dingo foran række 10

    Casper the ghost .oO(Hvor er Termination-knappen henne?)

    Perec viser med hænderne.

    Perec 01:33
    Ikke bogstaveligt, dog. *må hellere understrege*

    Perec dør af lol.

    -smølle 01:33

    Det var i alle fald ikke et entydigt "ja".

    Pabres 01:32
    Jeg er sikker på at Dingo kommer krybende tilbage og råber UNDSKYLD!!

    Casper the ghost 01:31

    -s> Ja, men der er grænser for, hvad jeg vil finde mig i. Jeg er pisse ked af at blive draget til ansvar for en fejl i 1560 V, når jeg har base i 3660. Derfor skal det have konsekvenser. Har vedlagt linket til artiklen: http://jyllands-posten.dk/sport/fodb...e-underskrift/

    Pabres 01:30
    Er det skaktør nummer 17 Dingo har på samvittigheden?? Jeg forslår at DINGO får 2 år i tænkeboks!! *peger harmdirrende*

    -smølle 01:29
    ... Et spørgsmål jeg venter svaret "ja" til, men du ved godt at det var en joke af Dingo, ikke?

    -smølle 01:28
    Casper: ikke et spu

    -smølle 01:28
    Okelly

    Ventspilsner .oO(eh)

    Casper the ghost har valgt at lukke ned på ubestemt tid som følge af det angreb, jeg er blevet udsat for i skakten på grund af at en klaphat har lavet dokumentfalsk overfor formanden for Spillerforeningen Mads Øland. Jeg kan kun stå til ansvar for R/V forsendelser i mit eget område, ikke i Vesterbro. Hvornår jeg vender tilbage til skakten og Sidelinien må tiden vise. Til Debatredaktionen: I må gerne lukke min profil, hvis jeg ikke har vist livstegn om senest 2 år.


    ---------------------------------------------------------
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 05.06.14 kl. 07:26
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #485
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Der varmedes op til jobansøgninger til Uruguays fodboldforbund i onsdagens Suarez-skakt ;-)

    skroder 20:20
    Hvor er det egentlig rart at det endelig er blevet slået fast, at bidemærket var photoshoppet. Selvom skakten latterliggjorde mig for holdningen, var jeg overbevist om at det var det rene svindel. Sæt jer på den, skaktører! *kaster om mig med selvfedme og fuckfingre*

    ...

    Bavianen 21:55
    FLOT, DR Nyhedene brugte det foto af Chiellinis skulder der havde været en tur igennem Photoshop og fået tilføjet bidemærker.


  10. #486
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Anti-Pede-stemningen i skakten er snart ved at nå kogepunktet, nu hvor han også kommer ud af en sammenligning med Luis Suarez som en klar nr. 2:

    Pabres 00:17
    Jeg loller lystigt over Suarez, men ret beset er straffen vel lige hård nok.

    -smølle 00:18
    Pab: men mon ikke gentagelse + reaktion og forklaringer efter episoden også spiller med.

    Pabres 00:21
    -smølle > jo, men stadigvæk, se en narrøv som Pede der prøver at invaliderer alle han kommer i nærheden af, han slipper langt nemmere

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #487
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Hehe!



    Martin CX .oO(Skakten i gamle dage hvert evig eneste år der var Pride)

    Jønch 02:32
    CX> Var den tom? høhø
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #488
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Casper the ghost 00:27
    Pabbe> Aner det ikke, men Awesome kan få et føl over hvad som helst.
    Pabres 00:26
    Er Awe da Mogensen fan?
    Casper the ghost kigger efter Awesomes tilstedeværelse i skakten.... for den der gemmer til natten, gemmer til katten.
    læs nedefra og oplev et øjebliks klarsyn!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #489
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    En mulig tilgang af CP diskuteres i skakten:

    Citat:
    Fuego 10:57 Superligaen anno 2014 er sådan lidt ved at udvikle sig til dansk fodboldhistories svar på Expendables 3
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  17. #490
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    En god gammeldags JJB udfoldede sig i dag, det skal mindes.


    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #491
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    For god ordens skyld skal det lige med, at beskyldningen fra Awesome er totalt uden hold i virkeligheden. Jeg har været i kontakt med kontrollørerne i Parken én gang på 25 år, det var da jeg formastede mig til at kaste låget fra en sodavand ud fra Øvre A i pausen af en kamp for mange år siden. Normalt finder man mig med korslagte arme og Muppet Show-attitude på Øvre C.
    Tilskuer

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #492
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Woody II Se meddelelser
    For god ordens skyld skal det lige med, at beskyldningen fra Awesome er totalt uden hold i virkeligheden. Jeg har været i kontakt med kontrollørerne i Parken én gang på 25 år, det var da jeg formastede mig til at kaste låget fra en sodavand ud fra Øvre A i pausen af en kamp for mange år siden. Normalt finder man mig med korslagte arme og Muppet Show-attitude på Øvre C.
    I så fald vil jeg gerne beklage, at du har en tvillingebror, der har knald i låget. ;-|
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  22. #493
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Bashing af sproglige studenter er altid sjovt ;) (læses i dagens anledning oppefra og ned)

    Jobbeelg .oO(hvorfor har -smølle taget sig tid til at svare i årti-tråden, men ikke stemme?)
    Maarum 12:22
    Jobbe -> han er jo sproglig, så han regner på det endnu! lol.
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #494
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    bliver nødt til at gemme den her - den er sjav! :-)



    I forbindelse med http://www.b.dk/globalt/se-billedern...ge-nu-med-stok drejer samtalen hen på:

    Jobbeelg tror ikke, at der er ret mange biler i Nordkorea



    Elisabeth
    13:21
    så det er ligesom i jylland, masser af veje men ingen til at bruge dem


    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #495
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Dagens BBB-citat vol. IV

    Skakten var i det kreative hjørne. Bare nu BS læser med - det er jo guld det dér!

    I læsevenlig tilstand - oppefra og ned:


    Jobbeelg er noget så afpisset...Citat:

    Michael, BS Polen (12:56): Der bude laves flere sange paa kendte danske melodier. Det er unikt og det pisser de andre klubber af i den grad. Kan huske hvor irriteret en fck-bekendt var over at vi havde hi-jacket Kim Larsen! Flere af den slags. Maaske paa noget ShuBiDuA???

    * 12:57

    [12:58] ZuperFarDK : Ja, vi er nemlig irriterede er vi. Og misundelige. Helt klart dér.

    [12:59] isen : ♫ Bolden og kun bolden. Er drivkraften. I skabelsen af BØF-historie! ♫ *bygger videre for jobbe*

    [12:59] -smølle : "Hi-jacket" hehe ... damn, de snød os dér

    [12:59] ZuperFarDK : Hva' mon man er, før man bli'r BØF... *digter*

    [13:01] JZC#20 : Zuper> Født til fabrikken og hader DJØF!

    [13:01] Jobbeelg : ♫en malkeko, en gris, øf-øf♫

    [13:01] ZuperFarDK : mæhæhæhæ

    [13:03] Jobbeelg : ♫hvor mon det er, det mesterskab? Vi ka' da ik' bli' ved at tab'♫

    [13:04] JZC#20 : ♫ Vi fixed, og kiksed' men fandt vor plads på Faxe. Med ryggen op mod muren, hvorfor blev vi født '♫

    [13:05] jeske : ♫ Hvad mon der sker før en klub blir til To moderklubber, fra vestegnen? En Interbank Et Gildhøjcenter? Man må for fa´en ha´ været nogen!♫

    [13:06] Brokke 82 : PING Wilkens hehe

    [13:06] JZC#20 : ♫ Agger blev født på anden sal, i Glostrup Storcenter Nord ♫

    [13:07] FCMunkebo : ♫ Her er Bøffen Børge. Stoppet ud med coke. Tynde fadøl og lidt hash. Han blev født i Brøndby. En kold decembernat. Af en tarv'lig transvesit ♫

    [13:07] Jobbeelg : ♫Han skades når man træder på hans lilletå, si'r goddag til sin bænk♫

    [13:08] jeske : ♫ Se solen stiger op over et vestegnsstadion og Thomas Frank pumper sin bold ♫

    [13:08] ZuperFarDK : ♫ A' kende' en rigmand der hedder Jan Bech A, han havd' en masse peng'.♫

    [13:08] jeske : ♫ Jeg kender en Brøndbyfan og han er helt til grin ♫

    [13:09] Jobbeelg : ♫Vi finder os ikke i fodboldbane♫

    [13:09] ZuperFarDK : ♫...men det' vared ikke læng, før Jan A havd' brugt sin' peng' - og så gik de konkurs♫

    [13:11] jeske : ♫ Men Sydsiden råbte straffe og de nægtede at daffe så længe der var sæder der kunne brændes af og de tabte alt i Inter-toto og blev trøstet af Hans Otto og den lille bane blev mer' og mere slidt. ♫

    [13:12] Jobbeelg : er der please nogen der dokumenterer til eftertiden?

    [13:12] jeske : ♫ Talenterne må sælges Agger punkterer, økonomien kapitulerer ♫

    [13:14] jeske : ♫ Ta' en udebane-tur for to, med Alpha til Hobro ♫

    [13:15] jeske : ♫Vi har også fan kultur. Se, et smukt snerydningsskur made in Hong Kong, så er vi sikre på det duer.♫

    [13:15] jeske : ♫ Hvis jeg havde penge, så sku I bare se, så gik der ikke længe før jeg fik mig en fodboldklub der hedder BØF ♫

    [13:17] jeske : ♫ På Vestegnen var luften gul, for det var jul. Og nede i en kælder står der en dreng (ja, ja, ja) det er Pukki der spiller♫

    [13:17] Jobbeelg : ♫Hvis du går og tænker på at hyre mig, og regner med jeg gider, så er svart nej! Vil hellere gå til bold og spille herresej! ♫

    Mvh
    ZFDK


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •