Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 38

Emner: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Nu ser man selvfølgelig ikke så meget til ham qua hans position, men her er highlights fra den kamp...: http://www.youtube.com/watch?v=b1m9k...elated&search=

    Han er åbenbart god til indlæg nu... Mener også det er ham der sparker et håbløst frispark (der alligevel fører til mål), men er ikke sikker.

    Efter sigende klappet af banen af medspillerne og ifølge svenske medier var perfekt i pasningsspillet, langt og kort, eminent i nærkampene, sublim i positionsspillet, og han holdte også Rizespors brasilianske midtbanemand Leandro Rodriguez helt ude af kampen...

    /me tuder til han får vandskade
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,754

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Linderoth sad over i gårsdagens 0-1 sejr over Bursaspor, da han åbenbart er blevet skadet, hvilket i hvert fald fremgår af det noget sparsomme kampreferat her.

    edit: Han har fået et vrid i knæet, jf. denne artikel.
    Sidst redigeret af kvik : 20.08.07 kl. 11:14

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Ifølge denne artikel har Tobbe fundet lykken i Tyrkiet.

    Han siger blandt andet:

    - Jeg har fundet lykken i Galatasaray, hvor jeg på det nærmeste er blevet modtaget som en helt, og efter tre ugers skadespause er jeg atter fit-for-fight, siger Linderoth til B.T.

    - I søndags spillede jeg samtlige 90 minutter i en kamp i den tyrkiske liga, og fik hermed både overfor mig selv og landstræneren (Lars Lagerbäck, red.) bevist, at jeg også har fysikken i orden til at være med mod Danmark.

    Men han har ikke helt glemt FCK og sine gamle venner i den danske hovedstad.

    - For selv om jeg har det godt i Galatasaray tænker jeg tit på mine gamle holdkammerater, og ærgrer mig over, at de blev slået ud i Champions League-kvalifikationen af Benfica. De spillede godt og havde fortjent en bedre skæbne.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Artiklen har jo også en lille appetitvækker nederst, nemlig grunden til at Tobbe forlod FCK. Som med så meget anden journalistik er der tale om lidt af en stramning, for ifølge BT er grunden:
    2,2 mio. Euro (ca. 18 mio. kr., red.) viser den nye årsløn i den tyrkiske storklub, fortæller både tyrkisk og svensk presse - og kilder til B.T. »Det beløb hverken kan eller vil jeg bekræfte. Jeg kommenterer af princip aldrig min privatøkonomi,« siger Tobias Linderoth .
    »Selvfølgelig spiller lønnen en væsentlig rolle. Og der er flere penge i tyrkisk end dansk fodbold. Men med til historien om mit klubskifte hører også, at jeg efter tre år i FCK trængte til at prøve mig selv af i et nyt miljø,« siger Tobias Linderoth .
    Sidst redigeret af Mads740 : 05.09.07 kl. 21:08
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Og her i aftes scorede Linde så sit første Europa Cup-mål for Galatasaray. Uheldigvis var det kun et reduceringsmål til slutresultatet 3-2 ude mod FC Sion fra Schweiz.
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Efter gårsdagens resultater i gruppe H ligge Tobbelatasaray nederst i gruppen.

    Helsingborg - Panionios blev 1-1 og Bordeaux slog tyrkerne/svensken 2-1 efter at ha' været bagud 1-0.

    Stillingen:

    Bordeaux 1 1 0 0 2-1 3
    Panionios 1 0 1 0 1-1 1
    Helsingborg 1 0 1 0 1-1 1
    Austria Wien 0 0 0 0 0 0 0
    Galatasaray 1 0 0 1 1-2 0
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  8. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Det ser ikke godt ud for Tobbe og co. i UEFA cuppen. 2 kampe spillet, 2 nederlag.

    Og nu skal de til Panionios og spille en svær udekamp, som jo skal vindes for at de har en realistisk chance for at gå videre (og dermed ha en chance for at trække os :))

    Group H Pld Pts
    BDX 2 6
    HIF 2 4
    PAN 1 1
    AUS 1 0
    GAL 2 0
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  9. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    ›Det ser ikke godt ud for Tobbe og co. i UEFA cuppen. 2 kampe
    ›spillet, 2 nederlag.

    ›Og nu skal de til Panionios og spille en svær udekamp, som jo
    ›skal vindes for at de har en realistisk chance for at gå videre
    ›(og dermed ha en chance for at trække os :))

    ›Group H Pld Pts
    ›BDX 2 6
    ›HIF 2 4
    ›PAN 1 1
    ›AUS 1 0
    ›GAL 2 0
    Og det gik da også ganske fint, sådan da...
    Ganske vist vandt Galatasaray 3-0 men Tobbe måtte igen udgå.
    http://www.bold.dk/nyt/?vis=76872
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  10. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Så ser stillingen således ud i Tobbes pulje:


    Bordeaux 3 3 0 0 6 3 9
    Helsingborg 4 2 1 1 8 5 7
    Panionios 3 1 1 1 2 4 4
    Galatasaray 3 1 0 2 6 5 3
    Austria Wien 3 0 0 3 1 6 0

    Galatasaray skal spille hjemme mod Austria Wien der ikke har noget at spille for i sidste kamp, den 19. december. Panionios tager hjemme mod Bordeaux der allerede er sikret både videre avancement og førstepladsen i gruppen.
    Det er altså 2 meget afgørende kampe for vores chancer for at møde Tobbe til foråret.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  11. #25
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Tobias blev her til aften opereret i USA, og det gik rigtigt godt. Han forventes at kunne træne igen i maj måned. Den tyrkiske liga slutter midt i maj, og Sveriges første EM-kamp spilles den 10. juni. Så der er en god chance for, at Linde kommer med til EM.

    Selv siger Linde:

    Efter omständigheterna mår jag bra. Allt har gått mycket bra. Nu är det rehab som gäller. Jag ser redan fram emot att få börja spela fotboll igen.
    Læs evt. mere her og her.

  12. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Tobbe er nu efterhånden igang igen og det med eftertryk da han forleden blev matchvinder for Sverige i deres træningskamp mod Slovenien. Godt at se han er i storform igen :-)

    http://www.euro2008.uefa.com/news/ki...etter&att=html
    Hislen af TorbenØ.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Fra bold dk
    - "Det kommer ikke til at være en Tobias Linderoth på 100 procent vi ser i EM-premieren. Han er i dag en 60-70-minutters spiller. Men ud fra den vurdering vi har lavet, så er han en spiller vi ikke vil undvære, siger Lagerbäck ifølge nyhedsbureauet TT".

    Så Linderoth slap igennem nåleøjet og kan nydes i sommerens slutrunde.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #28
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Linderoth udgik af gårsdagens landskamp efter få minutter med en ny skade. Hans fodled er hævet, og bliver næppe klar til Sveriges næste kamp: http://onside.dk/node/15724

    Damn.... kedeligt for Linderoth!

    Som FCK'er bliver man jo mere og mere overbevist om, at når vi nu endelig skulle sælge ham, så var det ikke noget dårligt tidspunkt, at gøre det på, når man tager hans skadesfrekvens siden skiftet til Galatasaray i betragtning.

    God bedring til Linde!

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    I Sverige er der adskillige klubber, der har udvist interesse for Lindeeroth. Selv nogen, der ikke aner, hvem han egentlig er. ☺

    Der er i øvrigt mere her (under indlægget "Västgötahumor").

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Og Linderoth overvejer fortsat sin evt. fodboldfremtid:

    Det har antytts från olika håll att Linderoths besked ska komma inom kort men Haglund [træner i Elfsborg] tror att det kan dröja.
    - Han funderar fortfarande över sin fotbollsframtid och han kommer nog att fortsätta fundera under hela sommaren, säger Haglund.
    - ja, han skulle jo nok være værd at vente på. Omvendt ville jeg være temmelig frustreret som træner, og nok droppe tanken om at signe Linderoth helt. Den lange tænkepause antyder jo ikke ligefrem, at manden har lyst til at vende tilbage til fodbolden.
    Sidst redigeret af Don J. : 26.06.10 kl. 12:02

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3
    By +Christoffer+ in forum Diverse
    Svar: 820
    Sidste Meddelelse: 10.02.24, 12:33
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 25.09.11, 21:10
  3. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 14:04
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •