Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 38 af 38

Emner: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Nu forlyder det, at Linderoth har tabt motivationen for at spille fodbold, men at han endnu ikke udelukker et comeback. Han overvejer dog også at gå i sin fars fodspor og indlede en karriere som træner.

    Link

    Jag stänger inga dörrar, men motivationen finns fortfarande inte. Har man varit med ett tag vet man ju vad som kommer till när man inte är fulltränad och hamnar i en ny klubb. Det är en lång väg att vandra.
    Nu är det ju inte klart hur jag ska göra, men jag kanske funderar på att testa någon tränarkurs. Det är möjligt att man vill gå den banan om det inte blir mer spel, säger Linderoth men tillägger att det i så fall ligger en bit in i framtiden.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    ›Nu forlyder det, at Linderoth har tabt motivationen for at spille
    ›fodbold, men at han endnu ikke udelukker et comeback. Han
    ›overvejer dog også at gå i sin fars fodspor og indlede en
    ›karriere som træner.
    Han bliver vores nye assistenttræner. Allbäck tager tjansen som cheftræner.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    ›Han bliver vores nye assistenttræner. Allbäck tager tjansen som cheftræner.
    Hmm, hvor sympatisk han end var som spiller, håber jeg ikke, at han med at lære trænerfaget "fra bunden" mener fra cheftrænersædet i FCK ;-)
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    1

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Det ser ud til at Linderoth skal indgå i trænerteamet for den svenske 2. divisionsklub Kinna IF

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...et-paa-nyt-job

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    ›Det ser ud til at Linderoth skal indgå i trænerteamet for den
    ›svenske 2. divisionsklub Kinna IF

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/tidligere-fck-stje
    ›rne-taet-paa-nyt-job



    Kinna IF spiller i den fjerde bedste række i Sverige, eller en af dem, da de er regionsindelt. De spiller i Div 2 Västra Götaland, hvor de i sidste sæson sluttede som nummer 9 ud af 12, lige over nedrykningsstregen.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    For nu ikke at begynde på en ny tråd, og da der desværre er lidt paralleller med Linderoth, hans gamle holdkammerat i flere klubber: Fredrik Berglund har som 31-årig valgt at indstille karrieren, da hans skadesproblemer gør at der ikke er en ny kontrakt med Elfsborg i vente.

    Så held og lykke herfra til Berglund, der måske ikke hamrede helt lige så mange mål ind som håbet - ak, havde han haft Claudemir til at stikke bolde frem - men stadig var en del af en usædvanlig succesrig 06-07-sæson, og i øvrigt virkede som en særdeles sympatisk fyr.

    mvh,
    -smølle


  8. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Jeg kommer især til at tænke på følgende kamp med Bella, det var godt nok for EfB men han sprudlede i kampen med to mål og to assists.


    http://uk.youtube.com/v/WQhPm30ufFc

    Og så er det rart at se at Brøndby-forsvaret også kunne klovne rundt svensk-pølseret-style FØR krisen...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den Store "Hvordan går det for Den Seje Lille Mand i det onde onde udland" tråd

    Jeg kommer især til at tænke på følgende kamp med Bella, det var godt nok for EfB men han sprudlede i kampen med to mål og to assists.
    To mål og tre assists. Og hovedaktøren i samtlige mål undtagen det 5. Det var den vel nok bedste debut i superligaens historie. Helt igennem legendarisk kamp. 1-5 efter første halvleg på Brøndby stadion. Selv efter hans tid i FCK er denne kamp vel egentlig det bedste han har udført for FCK :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  11. De følgende 7 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3
    By +Christoffer+ in forum Diverse
    Svar: 820
    Sidste Meddelelse: 10.02.24, 12:33
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 25.09.11, 21:10
  3. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 14:04
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •