Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 122

Emner: Small Town News

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Small Town News

    Jaja, så sker der ting og sager på den knyttede næve mod øst, Christians Ø.

    Mystisk mand på Christiansø
    09. august 2007 15:02
    Politiet har hentet en mystisk mand, der har gået rundt på Christiansø et par dage uden at mæle et ord.

    - Forvalteren på Christiansø ringede i går og sagde, at der gik en mystisk mand rundt derovre, oplyser vagthavende hos Bornholms Politi.

    - Så vi måtte en tur derover og hente ham i dag. Manden er umulig at komme i kontakt med, han ville ikke oplyse sit navn til forvalteren, selv om han er en slags politimyndighed. Og han kunne heller ikke overtales til at tage tilbage til Bornholm.

    - Vi har fundet ud af, at han er født i 1959, og at han formentlig er hollænder, men han meget mystisk. Det er umuligt at føre en sammenhængende samtale med ham, vi har prøvet på flere sprog, siger vagthavende.

    Manden er fortsat i politiets varetægt, og man er i gang med at skaffe en tolk, så manden forhåbentlig kan afhøres.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  2. #17
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Small Town News

    - Vi har fundet ud af, at han er født i 1959, og at han formentlig er hollænder, men han meget mystisk. Det er umuligt at føre en sammenhængende samtale med ham, vi har prøvet på flere sprog, siger vagthavende.
    Det må da være Meulensteen... Han skal velsagtens være træner for Christiansø FC. :o)

    MvH
    ZuperFarDK

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Small Town News

    Her er en fra det fynske:
    Brandfolk kom prostitueret til undsætning
    8. august 2007 kl. 15:59
    En 32-årig mand ville tirsdag aften ikke betale for en prostituerets ydelser, og i stedet forsøgte han at berøve hende. Heldigvis kom brandfolk fra Odense Brandvæsen kvinden til undsætning, og manden blev anholdt af politiet og sigtet for røveriforsøg samt anden kønslig omgang end samleje. Manden havde samlet kvinden op i Odense, og kørte til Åsumvej, hvor forrentningen skulle klares. Men manden ville ikke betale, og den prostituerede forlod derfor bilen.

    Den 32-årige mand fulgte dog efter og væltede hende omkuld. Herefter gennemsøgte han kvindens lommer for penge og var uterlig overfor hende. Heldigvis for kvinden havde brandfolk på den nærliggende brandstation hørt at noget var galt, og kom kvinden til undsætning, oplyser TV2/Fyn.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Small Town News

    Danmark er et land, der er befolket med sinker. Lokalavisen Helsingør kan således rapportere følgende:

    Trafikforseelse endte med ballade

    En knallertkører blev mandag morgen skubbet ind i en hæk efter et skænderi over en trafikforseelse

    Martin Warming
    TRAFIKBALLADE: En 47-årig knallertkører fra Helsingør blev mandag morgen skubbet ind i en hæk efter et mindre skænderi på Kongevejen.
    Knallertkøreren var omkring klokken 8.30 på vej ud ad Kongevejen, da en bil pludselig kørte ud foran ham.
    Knallertkøreren fik undveget, så han ikke ramte bilen, men bilisten og knallertkøreren kom efterfølgende op at skændes over forseelsen.
    På et tidspunkt begyndte to personer, der ikke havde noget med episoden at gøre, at blande sig i skænderiet, og det endte med, at den ene mand skubbede til knallertkøreren, der stadig sad på sin knallert, så han væltede ind i en hæk.
    Knallertkøren kom ikke til skade, men han anmeldte efterfølgende episoden til politiet i Helsingør.
    Politiet vil nu forsøge at finde frem til manden, der skubbede knallertkøreren, da skubberiet går under kategorien 'vold'.
    Sidst redigeret af Don J. : 24.10.07 kl. 20:20

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Small Town News

    40.000 kr. søger ejer

    Hvem mangler mon de 40.000 kr. I mine øjne kan det da kun være en pusher som står og mangler de 40.000 kr. Muligheden for at det er en politikker som havde gemt lidt til sig selv er selvfølgelg også tilstede, men i det sidstnævnte tilfælde, så havde han/hun nok prøvet at få dem udleveret, for bagefter at afvise alle påstande om embedsmisbrug.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Small Town News

    Mystisk ugle i Narsarsuaq

    27-10-2007 20:04
    Narsarsuaq har fået besøg af en grå ugle med sorte pletter, som fanger mus i byen.

    Uglen viste sig første gang for fem dage siden, og ingen har tidligere set en lignende ugle i byen.

    Niels-Henrik Isbosethsen, som er flymekaniker i Narsarsuaq, fortæller til KNR, at han har talt med flere, som har set uglen.
    http://www.webavisen.gl/?Id=5624

    Uha uha, det lyder spændende!
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Small Town News

    http://www.web
    ›avisen.gl/?Id=5624


    ›Uha uha, det lyder spændende!

    Jeg sejler der ind i morgen, jeg må heller se mig om efter den.:)

    På webavisen står der også noget om et drab i Narsaq, hvilket da må være lokal nyheder for mig, idet jeg bor lige mellem hvor det skete og hvor liget blev dumpet i havet. Sørgelig historie, men det værste er næsten at politiet ikke reagerede før 3 dage efter den første hendvendelse.

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Small Town News

    I det hele taget er der mange spændende nyheder fra det grønlandske (bornholm.nu har virkelig fået konkurrence):

    Rensdyrjæger sov i det fri

    26-10-2007 14:59
    En rensdyrjæger måtte tilbringe natten til torsdag i det fri, efter hans jolle var frosset fast i isen ved Napasup Tasiusaa.

    Politiet i Maniitsoq lokaliserede manden ved 20-tiden, og politikutteren kunne sejle ham til Maniitsoq.

    Manden havde frosset meget, men var ikke kommet til skade, fortæller politiassistent Steve Berthelsen fra Maniitsoq Politi til KNR.

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    484

    Re: Small Town News

    Ikke mindre end en sensationsnyhed fra TV2's hjemmeside.

    En havenisse er blevet bortført fra en have på Solsortvej i Køge af en ukendt gerningsmand. Tyven kunne åbenbart ikke stå for den lille fyr, der beskrives som en gyngende havenisse med lys, som stod fredeligt og roligt og lyste over haven på Solsortevej. Havenissen forsvandt søndag mellem klokken 01.00 og 17.00.
    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-9507786.html?rss

    Dog kan skribentens navn pege på at der er tale om en joke ;-)
    Plastique®

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Small Town News

    Den Grønlandske version af Brixtofte sagen er skudt igang.

    Jeg spurgte til det, men fik at vide, at hvis man overskred budgettet kunne man bare tage fra fælleskontoen. Derfor bekymrede jeg mig ikke så meget, siger Jens Napaattooq til anklagemyndigheden.
    I den fysiske udgave af AG, har jeg fundet BIF's kommende direktør. Det kan være ingen andre end Hans Enoksen, den Grønlandske landstyreformand. Han udtaler sig om nepotisme, i nedenstående citat.

    - Nepotisme er et alt for brugt ord. Vi er jo alle i familie med hinanden
    når det kommer til stykket, fastslår Lars-Emil Johansen.

  15. #26
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Small Town News

    Så er der fundet en edderkop - og det endda i Netto. En potentielt farlig situation.

    Hvor er det rart at vide, at det ikke har været nødvendigt med psykologhjælp til de implicerede.

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Small Town News

    Så er det Grønlands tur igen. Denne gang drejer det sig om fodbold.

    DBU bør tage ansvar og hjælpe Grønland

    »Vi spiller de landskampe, vi har lyst til. Men vi savner moralsk opbakning fra DBU. Det danske forbund var for eksempel alt for tilbageholdende, da FIFA efter pres fra Kina i 2001 forsøgte at stoppe Grønlands kamp mod Tibet«, siger Jens Brinch.
    Læg forresten mærke til billedet i artiklen, plænen er næsten ligeså flot som den man ser i Parken.:)

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Small Town News

    ›Så er det Grønlands tur igen. Denne gang drejer det sig om fodbold.

    DBU
    ›bør tage ansvar og hjælpe Grønland




    ›Læg forresten mærke til billedet i artiklen, plænen er næsten
    ›ligeså flot som den man ser i Parken.:)

    Hvad er der small town news omkring det? Jeg synes da det er et meget relevant emne. Hvordan kan det fx være at Færøerne gerne må have deres eget landshold, når Grønland ikke må?
    Sidst redigeret af McMac : 17.12.07 kl. 18:23

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Small Town News

    ›Hvad er der small town news omkring det? Jeg synes da det er et
    ›meget relevant emne. Hvordan kan det fx være at Færøerne gerne må
    ›have deres eget landshold, når Grønland ikke må?

    Small town news. Ja det er vel en lille nyhed fra en lille flække som bliver blæst stort op, og i dette tilfælde endda fuldstændigt uberettiget. I mine øjne så har dette ikke ret meget med DBU at gøre, nærmere med den Grønlandske selvforståelse, men da vi ikke må diskutere politik herinde så vil jeg lade være med at uddybe det mere.

    Jeg vil dog godt understrege at jeg selvfølgelig mener, at Grønland skal have sit eget landshold, idet øjeblik de får vristet sig ud af Danmarks grimme klør. Indtil da finder jeg dog den form for nationalisme dybt usmagelig.

    For selv om det grønlandske fodboldforbund er uafhængigt af det danske, skal DBU ifølge FIFA’s regler give Grønland lov, hver gang Hjemmestyrets fodboldhelte ønsker at spille en landskamp – og det nægter grønlænderne af principielle grunde.

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Small Town News

    Hmmm.... Sepp Piontek trænede faktisk et grønlandsk landshold for få år siden. Derudover er det da en fed bane de har. Jeg tror faktisk, at den er bedre at spille på, end den i Parken.

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Breaking News - Elmander skadet
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 28.04.06, 13:57
  2. Breaking News!
    By A in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 15.03.06, 10:01
  3. One small step for TV2, a giant leap for mankind!!!
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.12.04, 19:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •