Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: Hvad skal vi bruge Copenhagen Dancers til?

  1. #1
    Deichmaniac er offline Venstre forben på Baglæns
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    166

    Hvad skal vi bruge Copenhagen Dancers til?

    Jeg vil hermed opfordre til at man udviser de stakkels Dancers fra Parken. Disse smækre tøser, der står og vrikker med røven foran nedre C, er selvfølgelig sjove nok første gang. Men anden og trejde og fjerde... slår om de overhovedet har optrådt 4 gange????.... begynder ligegyldigheden at brede sig.
    Personligt ser jeg heller ingen Dancers end Dancers som ikke sætter noget smæk i publikum! Ikke at vi som fans skal stå som dresseret aber alla de svenske Faxe-maver fra Pestegnen, men når folk ikke bliver i bedre fc-stemning af dem, som afskaf dem og hold den latterlige løve over ved børnene i stedet for at den stakkels mand skal gå rundt og blive til grin foran nedre C!
    Nogen kommentarer???

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    662
    ›og hold den latterlige løve over ved børnene i stedet for at den
    ›stakkels mand skal gå rundt og blive til grin foran nedre C!

    Er du stiv?? Leo er da for fed. Hvis du syntes at vores maskot er "latterlig" så har jeg da ikke så meget tilovers for dig.
    MVH
    Thomas

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    171
    Syntes det er meget fedt at havde CP og Leo så dem skal vi da slet ikke skille os af med !

    Mvh.
    René Duedam

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    662
    Det var da en sjov forkortelse af Copenhagen Dancers Rene CP ;-) Copenhagen Pancers??
    MVH
    Thomas

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,226

    jeg synes nu..

    at hr. Deichmaniac har fat i noget rigtigt.

    Helt ærligt, hvad skulle der ske ved at Leo fiser over til B-tribunen...? Personligt oplever jeg ikke det helt store engagegment, når han løber på banen - nærmest en træt overbærenhed. Hvis børnenen kunne være bedre underholdt (og der skal ikke meget til) så skal han da over til B-tribunen.

    Mht. CD, så synes jeg at det er fint de er der. Det burde dog kun være ved udvalgte lejligheder...ellers bliver det bare rutine. De er i øvrigt klart bedre end de forrige, men vil aldrig nå de oprindelige cheerleaders til sokkeholderne.

    venligst
    beep
    venligst
    beep
    beep's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    De der dansere...

    Jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg gider skrive det, for jeg går ved gud ikke ret meget op i de forskellige danseoutfits, men altså:

    Copenhagen Dancers er for mig kun et alt for typisk eksempel på "vi kan selv"-holdningen, når den er værst.

    Det kan sammenlignes med mange af de forsøg der har været på at lave danske sitcoms - man har kigget med foragt på den amerikanske tradition og tænkt "narj, det er for amerikansk, det gør vi anderledes". Og lortet har sjovt nok aldrig virket, så det havde måske været en idé at kigge bare en LILLE smule på de erfaringer, som man har gjort sig gennem mange år i f.eks. USA.

    Det samme med de her dansere. De synes helt åbenlyst det er for plat med alt det amerikanske show - så de vil lave et regulært danseshow i stedet. Tilsyneladende uden et sekund at overveje at deres scene er ENORM og at de færreste nok vil lægge mærke til de spidsfindige detaljer og værdsætte at det her er altså RIGTIG dans.

    Det er jo nok ikke nogen tilfældighed at amerikanske cheerleaders bruger pomponer, vimpler og alle mulige andre grinagtige hjælpemidler til at komme til at se mere markante ud og trænge mere igennem - og at deres dans snarest er en slags springgymnastik. De har mange, mange års erfaring for, hvad der virker på en kæmpescene - og ikke mindst hvad der ikke virker.

    Men nejnej - vi kan selv. Ikke noget med at lære af andre.

    Bo N K

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1
    Hvor har du ret!
    Jeg er meget positiv overfor konceptet cheerleaders, men du rammer problemet lige på kornet. I samme tråd har jeg netopværet inde og se på deres hjemmeside, hvor jeg til min store overraskelse så at deres t-shirts er fyldt med diverse revet-itu-hæftet-sammen-med-sikkerhedsnåle-detaljer! Regnede de virkelid selv med at vi ville kunne se det fra nedre C???
    Herzliche Grüsse

    Sabeth

  8. #8
    dantona er offline Ja og nu ser jeg fremad
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    75

    Sv: De der dansere...

    ›Jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg gider skrive det, for jeg går
    ›ved gud ikke ret meget op i de forskellige danseoutfits, men
    ›altså:

    Så tøjet har du altsålagt mærke til;o)

    ›Copenhagen Dancers er for mig kun et alt for typisk eksempel på
    ›"vi kan selv"-holdningen, når den er værst.

    Øhhhh, ja sevfølgelig, ville da være ret dope at få andre til det:

    ›Det kan sammenlignes med mange af de forsøg der har været på at
    ›lave danske sitcoms - man har kigget med foragt på den
    ›amerikanske tradition og tænkt "narj, det er for amerikansk,
    ›det gør vi anderledes".

    Ja og det gjorde vi så med "Langt fra Las Vegas, den er da total fed på en dansk måde

    ›Og lortet har sjovt nok aldrig
    ›virket, så det havde måske været en idé at kigge bare en LILLE
    ›smule på de erfaringer, som man har gjort sig gennem mange år i
    ›f.eks. USA.

    Med hensyn til hvad??? de dårlige plagierede sitcoms produceret af danske selskaber???????

    ›Det samme med de her dansere. De synes helt åbenlyst det er for
    ›plat med alt det amerikanske show - så de vil lave et regulært
    ›danseshow i stedet. Tilsyneladende uden et sekund at overveje at
    ›deres scene er ENORM og at de færreste nok vil lægge mærke til de
    ›spidsfindige detaljer og værdsætte at det her er altså RIGTIG
    ›dans.

    Hmmmm her har du sgu fat i noget, lad dem smide alt tøjet, så skal vi sgu nok give dem al vores opmærksomhed og især lægge mærke til detaljerne ;O)))))))

    ›Det er jo nok ikke nogen tilfældighed at amerikanske cheerleaders
    ›bruger pomponer, vimpler og alle mulige andre grinagtige
    ›hjælpemidler til at komme til at se mere markante ud og trænge
    ›mere igennem - og at deres dans snarest er en slags
    ›springgymnastik. De har mange, mange års erfaring for, hvad der
    ›virker på en kæmpescene - og ikke mindst hvad der ikke virker.

    Af en person der vil af med vores CD ved du faktisk TEMELIG MEGET om emnet.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Sv: Sv: De der dansere... (kort)

    Godaften dantona,

    ››Det kan sammenlignes med mange af de forsøg der har været på at
    ››lave danske sitcoms - man har kigget med foragt på den
    ››amerikanske tradition og tænkt "narj, det er for amerikansk,
    ››det gør vi anderledes".

    ›Ja og det gjorde vi så med "Langt fra Las Vegas, den er da
    ›total fed på en dansk måde

    Og det kan vi så altid skændes om - jeg synes slet, slet ikke den holder, men den bliver nok lidt off-topic at gå i dybden med dét.

    ››Det er jo nok ikke nogen tilfældighed at amerikanske cheerleaders
    ››bruger pomponer, vimpler og alle mulige andre grinagtige
    ››hjælpemidler til at komme til at se mere markante ud og trænge
    ››mere igennem - og at deres dans snarest er en slags
    ››springgymnastik. De har mange, mange års erfaring for, hvad der
    ››virker på en kæmpescene - og ikke mindst hvad der ikke virker.

    ›Af en person der vil af med vores CD ved du faktisk TEMELIG MEGET om emnet.

    Næ, det gør jeg sådan set ikke, og eftersom jeg som regel alligevel ikke ser på danserne/cheerleaderne, da jeg står i en eller anden kedsommelig kø mens de danser, så er det selvfølgelig lidt grinagtigt at skrive et længere indlæg om det. Jeg havde vist bare lidt rigeligt mavesyre at gøre godt med forleden dag.

    Lad dem nu bare danse i fred. Ud fra mit amatørsynspunkt virker de som en gang amatører - men det er vel ret beset også hvad de er.

    Venligst,
    Bo N K

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    185

    Danse-robotter

    Giv danserne kniven. Importeret underholding fra USA(fuck A) holder ikke, det passer slet ikke til den danske sportskultur og -ånd.

    Men Leo rører I fandme ikke.
    "........... er bare snart træt af folk der dømmer forkert, bare man gør noget forkert"

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    359

    Sv: Sv: Sv: De der dansere... (kort)

    ›Lad dem nu bare danse i fred. Ud fra mit amatørsynspunkt virker
    ›de som en gang amatører - men det er vel ret beset også hvad de
    ›er.

    Nope, de er faktisk proffesionelle dansere, der får en masse penge for at optræde. Det er bl.a. derfor de ikke optræder ved hver kamp.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    11
    Tja altså personligt, er jeg ligeglad om de er der eller ej, jeg har bare tænkt, at hvis der er nogen der kan få et kick ud af at se dem, så lad dem om det, jeg har nok i at se fyrene spille bold.
    Igår havde jeg min gymnastik vante veninde med på stadion, og hun blev direkte pinlig over deres optræden. Hun mente ikke der var noget spændende i den måde de dansede på...og det kan jeg da godt se...der er ikke noget der fanger i mine øjne. Cheerleaders skal vel være til god stemning for alle og ik kun kampens mandlige tilskuere.
    Vi er enige om at vi godt vil have noget flot og spændende at se på, men jeg er enig i trådens ide om nogen mere fremtrædende cheerleaders
    FCK styrer

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    426

    Næmli!!

    Jeg er osse af den opfattelse at de er SPILD AF PENGE!!!!
    Der må sq da findes nogen (MINDST lisså) dejlige tøzer der ER FCKere, som ku overtage deres tjans..??!! (Dette er at tage som en opfordring piger ;o)~ ) Deres koordineringsevne lader da vist osse noget tilbage, eller hva????

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    89
    Tsk, tsk, tsk.

    Nu spammer du igen, Gambit :-)

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    11

    CPH Dancers er en del af FCK

    En ting skal lige slås fast... Da CPH Dancers hed FCK Cheerleaders var der ingen der klagede...

    Det kan godt være at NOGEN synes de ikke leverer underholdning, og at de kun har et formål, men det skal lige siges at mange synes at de faktisk er hamrende dygtige til det de gør, og faktisk underholder.. I mine øjne er de ikke et udtryk for at fck's mandlige fans skal have noget at se på, men et flot og interessant alternativ form for underholdning som FCK leverer til visse hjemmekampe..

    DERFOR: CPH DANCERS hører hjemme i parken, now and 4-ever!!!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 07.11.07, 13:43
  2. Hvad skal du bruge dagen i dag på?
    By Zkinke in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.09.06, 13:51
  3. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 08.03.06, 15:13
  4. Copenhagen Dancers
    By Rasums in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 29.09.03, 19:52
  5. Hvad skal i bruge vinterpausen til?
    By JesperN in forum Diverse
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 26.12.02, 18:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •