Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 25

Emner: Lars Højer ny FCK-scout og scouting generelt

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Lars Højer ny FCK-scout og scouting generelt

    http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=6903



    Fra den 16. juli øger F.C. København sit scouting-arbejde. Den nuværende salgsmedarbejder og scout, Lars Højer, bliver ansat på fuldtid som Chefscout for de danske mestre. Lars Højer vil dermed fremover udelukkende arbejde med at finde nye, potentielle spilleremner til F.C. København.



    - Ansættelsen af Lars Højer skal ses som en styrkelse af den sportslige sektor. I takt med klubbens sportslige fremgang har vi simpelthen behov for at bruge flere ressourcer i rekrutteringsfasen. Jeg glæder mig over at Lars har sagt ja til tilbuddet. Højer har et rigtig godt "øje" for den type spillere, vi ønsker til F.C. København, og samtidigt den helt nødvendige ihærdighed og loyalitet til klubben, siger sportschef Carsten V. Jensen til FCK.DK.



    Jobbet som salgsmedarbejder overtages i øvrigt af en af Lars Højers gamle holdkammerater og kendinger i klubben. Diego Tur bliver nemlig ny mand i F.C. Københavns salgsafdeling.





    Dejligt at se at vi intensivere jagten på morgendagens stjerner. Man kan aldrig have for mange kvalificerede scouts. Håber også at vi så begynder at søge lidt væk fra skandinavien, hvilket dog også er blevet indikeret ved flere lejligheder at vi er begyndt på, specielt mod øst.
    Vejen frem må vel også være en masse gode kvalificerede scouts, både fordi det er uhyrt svært at finde spillere der kan matche vores nivue i skandinavien, men også fordi at de potentielle helt store spillere, skal købes meget unge, hvis man vil have en chance inden de kommer i Chelsea,Man utds osv søgelys.

    Også dejligt at se flere af de ældre fck stjerner i klubben. Ståle,CV,Lars og nu også Diego.
    Sidst redigeret af mathiasf : 22.06.07 kl. 21:39


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: Lars Højer ny FCK Scout- og Scouting generalt

    ›Også dejligt at se flere af de ældre fck stjerner i klubben.
    ›Ståle,CV,Lars og nu også Diego.

    Jeg ville nu nok også have taget Mio og Peter Nielsen med.. :o)


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Lars Højer ny FCK-scout, og scouting generelt

    Tillykke til Lars med tjansen til at sidde og gennemlæse Aftonbladet, Expressen, VG, Bergens Tidende etc. efter skandinaviske spillere der imponerer eller er trætte af mislykkede udlandsholdsophold :o)

    /Martin A

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Lars Højer ny FCK-scout, og scouting generelt

    Det der undrede mig ved den nyhed var, at man tilsyneladende ikke har flere scouts i klubben. Ordes resten via diverse netværk?

    Ved Antons signing udtalte CV at de havde haft ham i kikkerten siden Backes tid. Backe udtalte til gengæld at han kendte lidt til ham inden han kom til Grækenland. Hvordan hænger det sammen?

    Well det er næppe tidspunktet at kritisere klubbens indkøbspolitik, det har været nær tilfredsstillende siden Ståle tog over.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    441

    Re: Lars Højer ny FCK Scout- og Scouting generalt

    ››Også dejligt at se flere af de ældre fck stjerner i klubben.
    ››Ståle,CV,Lars og nu også Diego.

    ›Jeg ville nu nok også have taget Mio og Peter Nielsen med.. :o)
    Og Torben Storm!!!
    FCK since 1992 - Love lasts forever🤍💙🤍💙🤍

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Lars Højer ny FCK Scout- og Scouting generalt

    ›Og Torben Storm!!!

    Er han ikke ITU-træner????

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Lars Højer ny FCK-scout, og scouting generelt


    ›Ved Antons signing udtalte CV at de havde haft ham i kikkerten
    ›siden Backes tid. Backe udtalte til gengæld at han kendte lidt
    ›til ham inden han kom til Grækenland. Hvordan hænger det sammen?



    ›mvh Stephphen

    Det er fordi Backe ikke spiller ligeså meget Championship Manager som CV.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    65

    Re: Lars Højer ny FCK-scout og scouting generelt

    Er der nogen der ved, hvor mange scouts de andre klubber i Danmark har? - eller for den sags skyld i norden. Det er vel ok, at ha een fuldtid, hvis de andre kun har halvtid ;-)

    205 aka Lange
    "Når ALT går galt og man INTET får igen fra grønsværen, efter ALT hvad man giver klubben, så slukker jeg sku også mit TV". Citat fra en skuffet BIF fan efter 4-0 i PARKEN.

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Lars Højer ny FCK-scout og scouting generelt

    I Danmark er det mere tradition at have en til to fuldtidsansatte scouts som har ansvaret for henholdsvis Norden og resten af Europa, og i de forskellige lande har man så scouts som tjener penge, hvis klubberne vælger at købe eller hvis de ønsker at en spiller skal observeres over en længere periode. Man kan kalde dem lejede scouts, for de bliver kun betalt hvis der er resultater.

    Jeg synes det er fint at man ansætter Højer i den pågældende stilling, da han som gammel Kæmpe selvfølgelig skal have en rolle i FCK, han har så også en del ballast og viden om hvad klubben søger. Jeg havde dog gerne set at der var blevet ansat en af de scouts fra Sverige eller Norge som konstant finder stortalenter som storklubberne i England bliver præsenteret for.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Lars Højer ny FCK-scout og scouting generelt

    ›Jeg havde dog gerne set at der var blevet ansat en af de her
    ›Scouts fra sverige eller norge som konstant finder stortalenter
    ›som storklubberne i England konstant bliver præsenteret for.

    Kan du ikke lige nævne alle de stortalenter, og jeg vil især gerne have exempler på stortalenter der faktisk er andet end talent stadig?

    Nu skal jeg gerne hjælpe dig lidt på vej. Storklubber i England er vel Chelsea, Arsenal, Man U, Liverpool og alt efter temperament og definition måske Tottenham og Newcastle. Lad os se på stortalenterne som det åbenbart svømmer over med derovre:

    Manchester United:

    Ole Gunnar Solskjær er vel ikke et talent længere, men vi tager ham lige med alligevel.

    Chelsea:
    Jon Obi Mikel, som blev opdaget under ungdoms-VM og ikke som en skjult juvel i det norske.

    Arsenal:

    Fredrik Ljungberg kom fra Halmstad for længe siden og kan dårligt kaldes et talent, men han er også med så jeg ikke beskyldes for at udelukke verdensstjerner.

    Liverpool:

    John Arne Riise, igen knap et talent længere.

    Tottenham og Newcastle:
    Jeg kan ikke se en norsk eller svensk spiller på hverken første eller ungdomshold, eller en udenlandsk spiller med oprindelse i disse lande.

    Nu skriver du jo "præsenteret for" og ikke "skriver kontrakt med", men kan vi ikke blive nogenlunde enige om at det er besynderligt at der ikke kan findes nogle reelle stortalenter fra Norge eller Sverige i trupperne, når der fx er tre danskere der opfylder min definition af stortalent og som er på kontrakt i England (Bendtner, Morten Nielsen og Martin Nielsen).

    Ofte bliver FCK kritiseret for ikke at købe spillere, talenterne, i god nok tid, inden de altså bliver voksne spillere og koster kassen. Der peges på Norge og Sverige hvor diverse brasilianere boltrer sig, og det spørges hvorfor FCK ikke også bare køber et par billige brassere og forstrer dem op. For det første er der masser af dårlige brassere, der aldrig vil have niveauet til at spille for FCK. Se bare her i Danmark, der er et dusin brassere eller så, men kunne Mota, Rodolfo, Caca, Gil eller en anden komme på FCKs hold. Det åbenlyse svar er nej. For det andet, så behøver FCK ikke at købe den slags lodsedler, men har istedet pengene til at vente og så købe Ailton, Atiba eller Àlvaro når de har bevist deres værd.

    FCK kan sagtens blive bedre til at scoute spillere, det er hverken jeg, eller klubben tydeligvis, uenige i. Men jeg er lodret uenig i at det vrimler rundt med uopdagede talenter som norske og svenske talentspejdere har øje på og som FCK ikke er opmærksomme på. Historien viser jo noget andet, nemlig at FCK i den grad er opmærksomme på hvad der foregår på den anden side af Øresund og Skagerak, men at de vælger at lade talenterne blive derovre indtil de er helt flyvefærdige.

    Man kan selvfølgelig være misundelig på FCMs fodboldakademi, eller savne vores afrikanske fodboldskole, og jeg så da også gerne at FCK etablerede noget lignende igen. Men at man ved et trylleslag skulle kunne hente rå diamanter ved at tilknytte en eller anden norsk spejder, det har jeg svært ved at se og det må nu være op til dig at bevise at jeg tager fejl.

    VH Mads
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Lars Højer ny FCK-scout og scouting generelt

    ››Jeg havde dog gerne set at der var blevet ansat en af de
    ››scouts fra Sverige eller Norge som konstant finder stortalenter
    ››som storklubberne i England bliver præsenteret for.

    ›Kan du ikke lige nævne alle de stortalenter, og jeg vil især
    ›gerne have exempler på stortalenter der faktisk er andet end
    ›talent stadig?

    ›Nu skal jeg gerne hjælpe dig lidt på vej.

    Tak, det er stort af dig, det sætter jeg meget stor pris på! Du er slet ikke klar over hvor meget det betyder for mig, så endnu engang tak!

    ›Storklubber i England er vel Chelsea, Arsenal, Man U, Liverpool og alt efter
    ›temperament og definition måske Tottenham og Newcastle. Lad os se
    ›på stortalenterne som det åbenbart svømmer over med derovre:

    ›Manchester United:

    ›Ole Gunnar Solskjær er vel ikke et talent længere, men vi tager
    ›ham lige med alligevel.

    Chelsea:
    ›Jon Obi Mikel, som blev opdaget under ungdoms-VM og ikke som en
    ›skjult juvel i det norske.

    ›Arsenal:

    ›Fredrik Ljungberg kom fra Halmstad for længe siden og kan dårligt
    ›kaldes et talent, men han er også med så jeg ikke beskyldes for
    ›at udelukke verdensstjerner.

    ›Liverpool:

    ›John Arne Riise, igen knap et talent længere.

    Tottenham og Newcastle:
    ›Jeg kan ikke se en norsk eller svensk spiller på hverken første
    ›eller ungdomshold, eller en udenlandsk spiller med oprindelse i
    ›disse lande.

    ›Nu skriver du jo "præsenteret for" og ikke
    ›"skriver kontrakt med", men kan vi ikke blive
    ›nogenlunde enige om at det er besynderligt at der ikke kan findes
    ›nogle reelle stortalenter fra Norge eller Sverige i trupperne,

    Nej vi kan ikke blive enige, for bare fordi de bliver præsenteret behøver klubberne ikke skrive kontrakt med dem, de kan vælge at observere dem i noget tid eller simpelthen vælge at sige nej tak, for da de er storhold er de selvfølgelig også nød til at kigge på point på tavlen og derfor invisterer i etableret spillere.

    ›når der fx er tre danskere der opfylder min definition af
    ›stortalent og som er på kontrakt i England (Bendtner, Morten
    ›Nielsen og Martin Nielsen).

    ›Ofte bliver FCK kritiseret for ikke at købe spillere, talenterne,
    ›i god nok tid, inden de altså bliver voksne spillere og koster
    ›kassen. Der peges på Norge og Sverige hvor diverse brasilianere
    ›boltrer sig, og det spørges hvorfor FCK ikke også bare køber et
    ›par billige brassere og forstrer dem op. For det første er der
    ›masser af dårlige brassere, der aldrig vil have niveauet til at
    ›spille for FCK. Se bare her i Danmark, der er et dusin brassere
    ›eller så, men kunne Mota, Rodolfo, Caca, Gil eller en anden komme
    ›på FCKs hold. Det åbenlyse svar er nej. For det andet, så behøver
    ›FCK ikke at købe den slags lodsedler,

    Kunne det tænkes at storklubberne heller ikke behøver at købe en norsk eller svensk lodseddel?

    ›men har istedet pengene til at vente og så købe Ailton, Atiba eller Àlvaro når de har bevist
    ›deres værd.

    Og mon ikke det også er situationen når det drejer sig talenterne som de første gang bliver præsenteret for?


    ›FCK kan sagtens blive bedre til at scoute spillere, det er
    ›hverken jeg, eller klubben tydeligvis, uenige i. Men jeg er
    ›lodret uenig i at det vrimler rundt med uopdagede talenter som
    ›norske og svenske talentspejdere har øje på og som FCK ikke er
    ›opmærksomme på. Historien viser jo noget andet, nemlig at FCK i
    ›den grad er opmærksomme på hvad der foregår på den anden side af
    ›Øresund og Skagerak, men at de vælger at lade talenterne blive
    ›derovre indtil de er helt flyvefærdige.

    Men alligevel smuttede Gamsten og Rosenberg ( Bare to eksempler) forbi radaren på det rigtige tidspunkt, for ingen tvivl om at begge spillere udviklede sig yderligt i det sidste år før de smuttede, men kunne de mon have haft et åbenlyst talent allerede det år før Ajax og Blackburn valgte at smide en røvfuld penge efter dem, som havde været værd at bruge lidt penge på fra et FCK synspunkt? Jeg er klar over at det ikke var storhold i England de kom til, men det er stadigvæk Stortalenter som er blevet købt for store beløb.


    ›Man kan selvfølgelig være misundelig på FCMs fodboldakademi,
    ›eller savne vores afrikanske fodboldskole,

    Man kan nok, men ikke jeg.

    ›og jeg så da også gerne at FCK etablerede noget lignende igen. Men at man ved et
    ›trylleslag skulle kunne hente rå diamanter ved at tilknytte en
    ›eller anden norsk spejder, det har jeg svært ved at se og det må
    ›nu være op til dig at bevise at jeg tager fejl.

    Jeg behøver nu ikke bevise noget overfor dig, for min holdning har jeg skam lov at have, præcis som du har ret til din, og at vi er uenige er jo kun godt, for ellers ville dette forum være meget kedeligt at være på.


    ›VH Mads
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Lars Højer ny FCK-scout og scouting generelt

    ›Tottenham og Newcastle:
    ›Jeg kan ikke se en norsk eller svensk spiller på hverken første
    ›eller ungdomshold, eller en udenlandsk spiller med oprindelse i
    ›disse lande.

    Tottenham har den Islandske landholdswing Affredsson i reservetruppen, men mere vigtigt har de det nyindkøbte, pivhurtige norske grosstalent Alex Olsen i u19 truppen, som man kun med store pengesummer og møje besvær fik fristet fri af klubber som Valencia, Barcelona, Liverpool og den onde, onde Frank Arnesen *spyt* hos Chelsea.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Lars Højer ny FCK-scout og scouting generelt

    Jeg spurgte:
    Kan du ikke lige nævne alle de stortalenter, og jeg vil især gerne have exempler på stortalenter der faktisk er andet end talent stadig?
    Du svarer:

    Men alligevel smuttede Gamsten og Rosenberg ( Bare to eksempler) forbi radaren på det rigtige tidspunkt, for ingen tvivl om at begge spillere udviklede sig yderligt i det sidste år før de smuttede, men kunne de mon have haft et åbenlyst talent allerede det år før Ajax og Blackburn valgte at smide en røvfuld penge efter dem, som havde været værd at bruge lidt penge på fra et FCK synspunkt? Jeg er klar over at det ikke var storhold i England de kom til, men det er stadigvæk Stortalenter som er blevet købt for store beløb.
    Lad mig endelig tage de to spillere, først Marcus Rosenberg.

    Han blev vejet og fundet for let i Malmø og blev derfor sendt til Halmstad på en lejekontrakt. Her scorede han mange mål og blev derfor hentet tilbage til MFF, hvor han fortsatte med at score mål i et år før han blev solgt til Ajax for små 40 millioner. Hvor i dette forløb skulle FCK have erkendt Rosenbergs talent og købt før større klubber kom til? Da han blev udlejet til Malmø efter stort set ikke at have scoret eller kunne spille sig på førsteholdet? Da han kom tilbage til Malmø og scorede mål på samlebånd og blev solgt for et beløb der var over dobbelt så stort som FCK hidtil havde betalt for en spiller? Ja, Rosenberg var et åbenlyst indkøb, men man kan altså ikke konkurrere med klubber som Ajax. At påstå at han skulle være overset på grund af manglende scouting er jo tåbeligt, når selv klubben der ejede ham ikke kunne bruge ham indledningsvis.

    Morten Gamst kunne da sagtens være blevet købt i 2003, året før Blackburn, Newcastle og en hel stribe større klubber end FCK gik efter ham og førstnævnte købte ham for 16-17 millioner kroner. Men du, eller jeg, har ingen fecking anelse om Tromsø var interesseret i at sælge eller om han ville til FCK på det tidspunkt overhovedet. Så indtil videre er dit eneste bud på en spiller (Rosenberg kan vi vist slette, da han 1. ikke passer ind i din første påstand 2. da det er tvivlsomt om han nogensinde var realistisk i talentfasen) Gamst Pedersen.

    Når det nu "bare er to exempler", så venter jeg med længsel efter resten.

    Du skriver endvidere:
    Jeg behøver nu ikke bevise noget overfor dig, for min holdning har jeg skam lov at have, præcis som du har ret til din, og at vi er uenige er jo kun godt, for ellers ville dette forum være meget kedeligt at være på.
    Du behøver såmænd ikke at bevise noget, men da dette er et debatforum, og debat normalt er en blanding af påstande OG argumentation, så er det en god idé at have denne argumentation på plads. Det har du ikke, du har en påstand, bakket op af "vi kunne have fået Gamst Pedersen" og det er det. Du har ret til din holdning, men det betyder ikke at den er lige så gyldig som alle andre holdninger. Når jeg nu har ført en rimelig argumentation for at du vrøvler, så klæder det en debattør, i dette tilfælde dig, at modbevise det, eller at indrømme at tage fejl, istedte for at gemme dig bag "alle har ret til deres mening"-bullshit.

    Jeg afslutter derfor med det spørgsmål jeg stillede i første indlæg og i begyndelsen af dette:
    Kan du ikke lige nævne alle de stortalenter, og jeg vil især gerne have exempler på stortalenter der faktisk er andet end talent stadig?
    Indtil videre har jeg noteret Gamst Pedersen, ikke andet, hvilket står i stærk kontrast til din påstand:
    de her Scouts fra sverige eller norge som konstant finder stortalenter
    VH Mads
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    257

    Re: Lars Højer ny FCK-scout og scouting generelt

    ›Jeg spurgte:

    ›Du svarer:


    ›Lad mig endelig tage de to spillere, først Marcus Rosenberg.

    ›Han blev vejet og fundet for let i Malmø og blev derfor sendt til
    ›Halmstad på en lejekontrakt. Her scorede han mange mål og blev
    ›derfor hentet tilbage til MFF, hvor han fortsatte med at score
    ›mål i et år før han blev solgt til Ajax for små 40 millioner.
    ›Hvor i dette forløb skulle FCK have erkendt Rosenbergs talent og
    ›købt før større klubber kom til? Da han blev udlejet til Malmø
    ›efter stort set ikke at have scoret eller kunne spille sig på
    ›førsteholdet? Da han kom tilbage til Malmø og scorede mål på
    ›samlebånd og blev solgt for et beløb der var over dobbelt så
    ›stort som FCK hidtil havde betalt for en spiller? Ja, Rosenberg
    ›var et åbenlyst indkøb, men man kan altså ikke konkurrere med
    ›klubber som Ajax. At påstå at han skulle være overset på grund af
    ›manglende scouting er jo tåbeligt, når selv klubben der ejede ham
    ›ikke kunne bruge ham indledningsvis.



    spørgsmålet er om en god spejder så ikke havde set ham inden han røg til hammarby, eller mens han var der og så havde købt ham istedet for han røg tilbage til malmø.


    der udover mener han vel at man havde opdaget flere FEjzullahu, selvom hans succes er tvilsom.

    et akademi der tog udgangspunkt i nordiske og måske østeuropæiske spiller kunne være spændende. så kunne man måske havde holdt en bendtner og en morten nielsen, en vito og foged der er røget til midtjylland, og så hente nogle af de bedste talenter i dk. evt. samarbejde med en 1. div klub eller norsk eller svensk tippeliga/alsvenska klub, som man kunne leje talenterne ud til, så de kunne få spilletid.

    man kunne så også hente en norvidt hårvidt(stave plade) ham der er skiftet til arsenal, eller ham svenskeren der er skiftet til liverpool. hvis man var tidliger ude, og det ville kræve de spejdere som zidane efterlyser.

    så vi ikke mister en spiller som alexander jokobsen, hvis han er så god som medierne gør ham til.
    ståle bliv nu landstræner for norge.

    FFMSTA #7.000.000

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    1,192

    Re: Lars Højer ny FCK-scout og scouting generelt

    spørgsmålet er om en god spejder så ikke havde set ham inden han
    røg til hammarby, eller mens han var der og så havde købt ham
    istedet for han røg tilbage til malmø.
    For god ordens skyld - Halmstad.

    et akademi der tog udgangspunkt i nordiske og måske østeuropæiske
    spiller kunne være spændende. så kunne man måske havde holdt en
    bendtner og en morten nielsen, en vito og foged der er røget til
    midtjylland, og så hente nogle af de bedste talenter i dk. evt.
    samarbejde med en 1. div klub eller norsk eller svensk
    tippeliga/alsvenska klub, som man kunne leje talenterne ud til,
    så de kunne få spilletid.
    Jeg har svært ved at se hvordan det skulle fungere og i så fald, hvilken klub, der skulle have forkøbsret til talenterne, da det formodentlig kun vil være fantaster i skaren af FCK-fans, der tror at en Tippeliga- eller en Allsvenskanklub har interesse i at fungere, som feederklub til FCK og derved modarbejde egne muligheder for en hæderlig sæson i sit lands bedste række.
    Between kissing and fucking, i've walked a 1000 miles!
    Actor Bob Hoskins

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 04.02.20, 23:19
  2. FCK's scouting i udlandet
    By Vesterbronx in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 07.01.06, 12:47
  3. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 28.09.05, 16:48
  4. Gall vs. Højer
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 04.04.05, 16:42
  5. Er Leon søn af Lars Højer??
    By Stodder B in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 23.11.03, 22:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •