Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Det skuffer mig-tråden

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Det skuffer mig-tråden

    Nogle gange kommer man ud for ting der ikke pisser én af, måske egentlig heller ikke direkte undrer én og i hvert fald ikke glæder én, men som man bliver så helt uforståeligt skuffet over.

    Denne tråd er beregnet til de skuffende oplevelser og mennesker.
    "Far er ikke vred, far er skuffet!"


    Hvis du var til Justin-koncert og syntes at det var bomben, så spring dette dybt subjektive indlæg over!

    I går var jeg til Justin Timerlake koncert, som jeg da havde nået at glæde mig til at i to dage (fik sent billetter).
    Nu skal det siges at jeg ikke er den største fan af ham, og jeg kender derfor ikke andet af hans musik, end de sange der har været rigtig store hits - og dem syntes jeg alligevel at mene der var en del af. Og så, tænkte jeg, ville et show i Parken foran 53.000 tilskuere vel nok kunne byde på noget, få os tilskuere op i omdrejninger, så der både var noget for øjne og ører, for han er da en charmerende entertainer - det kan man ikke tage fra ham.

    Man kan af og til være heldig at attendere en koncert uden at kende musikken i forvejen, men så blive fanget af stemingen og musikken, blive suget ind i musikken og oplevelsen. Det skete desværre ikke for mig, da jeg synes en hel del af hans musik (fandt jeg ud af) er... hmmm... ret ligegyldig, at best, i mine ører. Hans optræden gjorde bestemt heller ikke noget for at fange mig ind.
    Jeg synes scenen i midten var en fejl, der gjorde at han styrtede rundt, for at tilgodese alle. Ingen blev dog tilgodeset under de numre hvor han sad og spillede klaver (dog dejligt at se at han kan - også når det gælder guitaren), men når så få af tilskuerene tilsyne(/høre-)æadende ikke kender numrene og kan synge med og løfte stemningen, så dør energien fuldstændig: Han sidder midt på scenen (godt nok drejde han rundt med klaveret) bag de forhæng der ofte blev hejst op og ned (og projekteret video på! Wow...) og når slet ikke ud til folk, får slet ikke formidlet sin musik (hvilket der for visse kunstnere kan være en charme i: at være indadvendte og meget selvopslugte, selvom det dog er sjældent) og lader publikum sejle deres egen sø.
    Og så hjælper det ikke at have en flok dansere og sangere med, til at være hvor man ikke selv er, så alle hele tiden har noget at se på.

    Derudover synes jeg det lille intermezzo med Timbaland, der kommer ind og står og leger dj og brøler "say ho-ho" osv. i en halv time(!) var fuldstændig malplaceret. Det kan godt være jeg er ved at blive gammel og sur, men hold kæft, hvor var det noget lort!! Jeg forstår ikke hvorfor han skal ind midt i en koncert med Justin Timberlake og stå og spille plader, mens der kører nogle billeder projekteret op på de store forhæng på scenen.

    De første tyve minutter af koncerten nød jeg, og derefter gik det bare jævnt ned ad bakke. Timbaland satte mig helt i stå, og det var kun pga. selskabet jeg ikke smuttede hjem.
    Det bedste ved koncerten var ekstranummeret (så var det jo også ved at være gå-hjem tid), hvor rigtig mange ud af de 53.000 mennesker holdt lightere/mobiltelefoner(!) og andre lysende objekter i vejret. Dét var et rigtig rigtig smukt syn!


    MEN NEJ, HVOR ER JEG DOG SKUFFET OVER DEN KONCERT!!
    Jeg havde virkelig regnet med en fed oplevelse, og så får jeg sådan en omgang lort kastet i hovedet. Far er ikke vred, Far er skuffet!!

    Han er en fizkarl og en charmeur, men det redder altså ikke hans musik, der er mildest talt uinteressant for mig. Og oplevelsen var, nåja... røvkedelig ;)


    EDIT: Nå ja, det lyder måske lidt hårdt, men jeg var altså skuffet! Jeg er mere enig med Berlingeren end jeg er med den lalleglade anmeldelse i Politiken
    Sidst redigeret af Pipetown : 19.04.08 kl. 23:03
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    76

    Re: Den store(?) Det skuffer mig-tråd

    Jeg mener godt at Timbalands tilstedeværelse i sig selv, kan berettiges, han er med på en god del af Justins numre og det var da cool nok i de numre han rappede med på, men jeg er fuldstændig enig i at det DJ-gøjl han havde gang i var meget, meget malplaceret! Kan slet ikke se hvorfor vi skulle se video af hans datter, Aaliyah osv.
    Ellers er jeg fuldstændig enig!!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store(?) Det skuffer mig-tråd

    "Sommeren" skuffer mig!

    Vi havde en god uges tid eller halvanden i starten af juni, og siden da har det været meget gråt og meget vådt!
    Jeg havde ellers glædet mig til en sommer på Bryggen og med grillaftener...
    ...men det kan jo stadig nå at komme, selvom det godt nok snart skal til være nu!
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store(?) Det skuffer mig-tråd

    Det skeffer mig, at der er en tastefejl i titlen på denne tråd.
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Den store(?) Det skuffer mig-tråd

    Det skuffer mig at kappa har sovet så meget imens de har lavet fck's nye trøjer.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store(?) Det skuffer mig-tråd

    Altså, lidt tømmermænd har man jo altid på sådan en søndag. Så vi lejede en film at stene til, og det blev så den danske film "Prag" med Mikkelsen og Stengade. FECK den var kedelig & forudsigelig!! :O(
    Sidst redigeret af Maarum : 16.07.07 kl. 12:02
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store(?) Det skuffer mig-tråd

    Det skuffer mig rigtig meget ikke at få point i går aftes mod Benfica!
    Før kampen havde mange nok gerne solgt den for en 2-1, men nej hvor er det bittert at lukke et mål ind fem før tid! Stemningen døde også helt dernede, efter scoringen.
    Så selvom det stadig var en fed tur, er jeg sgu' 1 kende skuffet!

    EDIT: Nå, jeg er tydeligvis ikke alene http://www.bold.dk/nyt/?vis=72260
    Sidst redigeret af Pipetown : 15.08.07 kl. 12:30
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    JM

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store(?) Det skuffer mig-tråd

    Det skuffer mig sgu' lidt, at den eneste nødhjælpsorganisation som jeg er medlem af, og dermed støtter fast, nu skal være på brystet af BIF-spillerne!
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store(?) Det skuffer mig-tråd

    Det skuffer mig sgu' lidt, at den eneste nødhjælpsorganisation som jeg er medlem af, og dermed støtter fast, nu skal være på brystet af BIF-spillerne!
    Lige i den sammenhæng bør man nok se tingene i større perspektiv...
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store(?) Det skuffer mig-tråd

    Det skuffer mig usigeligt, at kunne se frem til endnu en slutrunde, der vil blive afviklet uden Danmarks deltagelse, fordi vi ikke kan slå Nordirland på hjemmebane, er uheldige i Spanien, er ineffektive i Sverige og hjemme er dårligere end Spanien!
    Jeg er meget meget skuffet!
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store(?) Det skuffer mig-tråd

    F.C. København skuffer mig.

    Jeg er ikke længere vred over at vi er så dårlige, nu er jeg bare skuffet.
    At ryge ud af pokalen efter forlænget spilletid mod Esbjerg skuffer mig.
    At tabe den anden af de sidste tre superligakampe (og så i dag til Randers!) og vinke farvel til mesterskabet skuffer mig uhyggeligt meget.
    Sidst redigeret af Pipetown : 19.04.08 kl. 23:09
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


  19. #12
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store(?) Det skuffer mig-tråd

    Det skuffer mig - næsten pisser mig af,
    at relativt økonomisk velstillede mennesker (læs højtansatte i NOVO, Carlsberg mv) køber tøj i Røde Kors butikker eller børnetøj i mødrehjælpen fordi de lige så en fed ADIDAS-trøje til junior eller lignende til 20 kroner. Bevares pengene går til et godt formål, men det betyder altså at mindre velbeslåede mennesker må købe det dårligste af genbrugstøjet, da det 'gode' er blevet købt.

    Hvis jeres argument virkeligt er, at pengene går til et godt formål, så giv nogle bidrag i stedet og køb jeres kommercielle tøj et andet sted så de der ikke har råd kan give deres børn noget tøj, der måske er lidt pænere og holdbart end hvad der også kan findes i de butikker.

    MCN

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Det skuffer mig-tråden

    Dagens etape af Tour de France skuffer mig!
    Jeg havde virkelig håbet på riots og styrkeprøver, og så bliver det sådan en tør og kedelig omgang. Øv.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Det skuffer mig-tråden

    Jeg genopliver min solotråd:

    Det skuffer mig at se Anders W. Berthelsen (jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan godt lide Anders W. Berthelsen) i en dårlig, klæg, tør og humorforladt reklame for et ejendomsmæglerfirma.
    Dér gik lidt af ham.
    Øv.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Det skuffer mig-tråden

    Det skuffer mig sgu, at tilskuertallet er faldet så meget i forhold til de sidste mange år.

    Hvis det stigende sportslige niveau i Superligaen skal holdes, så skal der altså bare flere tilskuere på stadion.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Det ønsker jeg mig i det nye år!
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.12.06, 16:16
  2. Sæsonen 2004/2005 - hvem skuffer mest?
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 19.07.04, 12:17
  3. Er det bare mig?
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 05.03.04, 10:41
  4. Er det kun mig der er ved at brække mig?
    By cement in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 24.02.04, 10:52
  5. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •