Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 54

Emner: Til folk der stiller sig bagest på sektionen og råber "fjern de flag"

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Til folk der stiller sig bagest på sektionen og råber "fjern de flag"

    Tag jer nu sammen.

    I ved jo godt hvad i går indtil. Sketionen er stemningstribune og derfor må man forvente falg under kampen. I har to meget klare og nemme muligheder

    1) find en anden tribune. Hvi i godt kan lide den gode udsigt fra halvejs oppe på nedre tribune så find den et sted hvor der ikke vil være flag = en anden tribune(i øvrigt ser man bedre fra langsiden).

    2. Bevæg jer 10-20 skridt længere ned og stil jer foran flagene. Hvis i holder af den gode stemning på s12 og gerne vil være en del af denne, men bare gerne vil se kampen uden at have et flag i vejen(hvilket i øvrigt er forståeligt nok) er der en meget simpel løsning, som jeg også selv ofte bruger når jeg bringer mindre stemningsfanatikse venner med i Parken: Nemlig at stille sig foran flagene.

    Det kan ikke være så svært. At brokke sig over flag under kampene på en stemningstribune er simpelthen ikke godt nok og svarer lidt til at brokke sig over den manglende action i en morten korck film
    Europapokal


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Til folk der stiller sig bagers på sektionen og råber "fjern de flag"

    Nu spørger jeg fordi jeg ikke ved det, men er de bagerste rækker egentlig ikke sponsorpladser?

    I så fald kan det vel forsvares at de ikke ved det.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Til folk der stiller sig bagers på sektionen og råber "fjern de flag"

    ›Nu spørger jeg fordi jeg ikke ved det, men er de bagerste rækker
    ›egentlig ikke sponsorpladser?

    ›I så fald kan det vel forsvares at de ikke ved det.

    der er frie pladser på sektionen. Også bagerst såvidt jeg ved.
    Europapokal

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    Jeg må sgu indrømme jeg blev pissed under Viborg kampen, da en gut flagede løs med Phans helt store blå flag, midt i, ikke én, men TRE chancer i træk, plus 2 hjørnespark til FCK og det var ud i ét stræk han flagede. Nogle gange må flagmænd også gerne tænke. ;-)

    Men ellers er jeg dybest set enig. :-)

    -R..
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    280

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    ›Jeg må sgu indrømme jeg blev pissed under Viborg kampen, da en
    ›gut flagede løs med Phans helt store blå flag, midt i, ikke én,
    ›men TRE chancer i træk, plus 2 hjørnespark til FCK og det var ud
    ›i ét stræk han flagede. Nogle gange må flagmænd også gerne tænke.
    ›;-)

    ›Men ellers er jeg dybest set enig. :-)

    ›-R..

    Vi flagmænd har det sku hårdt, jeg er selv blevet truet med tæsk nogle gange. Og ja vi plejer at tage flag ned når der er chancer, men ingen er perfekte og når et megasize er i gang, tager man det ikke bare ned igen. Sådan er det bare.

    Vil man ikke have flag skal man ikke stille sig omkring Phans, selvom de måske har pisset dig lidt af, er jeg klart på deres side. De kører fed stil med deres mange flag.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    ›Vi flagmænd har det sku hårdt, jeg er selv blevet truet med tæsk
    ›nogle gange. Og ja vi plejer at tage flag ned når der er chancer,
    ›men ingen er perfekte og når et megasize er i gang, tager man det
    ›ikke bare ned igen. Sådan er det bare.

    ›Vil man ikke have flag skal man ikke stille sig omkring Phans,
    ›selvom de måske har pisset dig lidt af, er jeg klart på deres
    ›side. De kører fed stil med deres mange flag.

    Igen enig langt hen ad vejen. Men han havde flaget med det LÆNGE før chancerne kom, så i det tilfælde mener jeg flagmanden kvajede sig. Ellers er jeg også glad for deres indsats med flag, det ser jo fedt ud. ;-) Men omtanke fra alle, det er alt hvad jeg beder om.

    Og ja, vi har det hårdt. Jeg fik da også et par skidebalder i går, men det var fordi jeg kom til at rame nogle. Hehe. Men at true folk, uanset grund, holder bare ikke. Så må du hen til vagten. ;-)

    -R..
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    ›Og ja, vi har det hårdt. Jeg fik da også et par skidebalder i
    ›går, men det var fordi jeg kom til at rame nogle.
    Hvad fanden kastede du med og hvorfor i helvede kastede du overhovedet med noget?!

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    ›Hvad fanden kastede du med og hvorfor i helvede kastede du
    ›overhovedet med noget?!
    Mon ikke han mener, at han kom til at ramme nogen med sit flag?

    Vh. Fuego
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    280

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    ›Hvad fanden kastede du med og hvorfor i helvede kastede du
    ›overhovedet med noget?!
    I og med han skriver vi, tror jeg der menes at han har ramt nogen mens han flagede.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    ›Hvad fanden kastede du med og hvorfor i helvede kastede du
    ›overhovedet med noget?!

    De andre har ret, jeg kunne da i min vildeste fantasi aldrig finde på at kaste med andet end creperuller. ;-)

    Jeg ramte nogle med et flag, intet andet. Ganske uskyldigt, men folk bliver sgu hidsige alligevel. Hehe.

    -R..
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    ›Tag jer nu sammen.

    Helt ærligt, tag jer dog selv sammen.

    Den mangel på situationsfornemmelse som især phans har, er så udtalt at det er til at brække sig over. Det har slået mig igen og igen. Forstår i overhovedet at når der flages med et stort flag, tager det ca. 80% af udsynet af banen. Kampen bliver reelt set sat fuldstændig på pause. Der sker absolut ingenting, og det eneste man venter på er at det skide flag tages ned. Og jeg kan roligt love dig folk er hamrende utilfredse når der bliver flaget så konstant. Hvis i ikke selv bemærker kastes der med øl og meget andet ned mod flagene gennem hele kampen fra alle dele af de afsnit der bliver berørt.

    Og nej, alle de mennesker har ikke tænkt sig at re-placere sig fordi en person tilfældigvis står et sted med et stort flag. Hele den konsensus med at simpelthen alt bare er i orden på sektionen, hvis det gøres i stemningens navn er i det hele taget dybt latterlig og unuanceret. Hvis jeg placerede et gigantisk kulsort topindsflag lige foran næsen på dig, så du så lige præcis 0,00000 sekunder af CL kampen mod Manchester United, så var du nok også blevet ret irriteret over det.

    Misforstå mig ikke, flagkulturen er super fed og giver en flot visuel effekt, og jeg syntes faktisk jeres flag er rigtig flotte. Det er sådan set fuldstændig i orden. Men alt med måde. Jeg tror de færreste har problemer med hvor meget, eller især hvornår, UC, Torcida, eller andre grupper flager. Men at lade et kæmpe flag gå på omgang mellem en gruppes medlemmer gennem en hel kamp så man kan flage fuldstændig konstant, og dermed ødelægger udsynet kontinuerligt for en masse andre, uansat hvad situationen er på banen, det er helt enkelt ikke bare godt nok.

    At være håbløst forelsket i at flage er fint nok. Men bare et minimum af tankevirksomhed og situationsfornemmelse er vel helt ærligt ikke for meget at forlange.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    200

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    ›Den mangel på situationsfornemmelse som især phans har, er så
    ›udtalt at det er til at brække sig over. Det har slået mig igen
    ›og igen. Forstår i overhovedet at når der flages med et stort
    ›flag, tager det ca. 80% af udsynet af banen. Kampen bliver reelt
    ›set sat fuldstændig på pause. Der sker absolut ingenting,
    ›og det eneste man venter på er at det skide flag tages ned. Og
    ›jeg kan roligt love dig folk er hamrende utilfredse når der
    ›bliver flaget så konstant. Hvis i ikke selv bemærker kastes der
    ›med øl og meget andet ned mod flagene gennem hele kampen fra alle
    ›dele af de afsnit der bliver berørt.


    Så håber jeg at du (hvis du selv kaster øl), og alle andre får karantæne, for at kaste med øl. Var det måske ikke bedre at gå hen og sige til (phans) i jeres tilfælde, om de ikke kan slappe lidt af med at flage. Det hjælper da overhovedet ikke at kaste med øl, så ville jeg da personligt bare blive ved i ren provokation.

    Måske jeg skal takke dig, for en øl i hovedet ved scoringen igår?
    KBH

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    Jeg er enig med Puma.

    Jeg har generelt intet i mod flagningen, og jeg synes, det fungerede ganske fint - BORTSET fra det store flag fra Phans.
    For det blev benyttet LANGT mere end alle de andre mindre flag. Og de mindre flag kan man trods alt se mere gennem. Først og fremmest fordi de er mindre - for det andet fordi de bliver flagret hurtigere og der med får man lidt mere at se.

    Jeg stod helt ud til gangen nogle rækker bag gutten som primært havde fat i flaget (og som flere gange sprang rundt på diverse sæder og råbte og skreg af folk, som ikke lige var med på alle sange). Og når flaget var i gang - og det er det som bekendt gennem en stor del af kampene - så kunne jeg godt opgive at se noget af hele venstre side af banen (set fra vores tribune). Komplet umuligt. Især i den stærke vind, der var i går, hvor flagmanden knap kunne svinge det rundt, så han lod det bare blafre, så det blev bredt rigtigt ud.

    For at skære det ned... BEGRÆNS det flageri med det store flag. Fint nok med de små. Phans kan jo passende prøve at observere UC lidt, som måske endda flagrer lidt i underkanten, og så se om de kunne lære lidt.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    ›Så håber jeg at du (hvis du selv kaster øl), og alle andre får
    ›karantæne, for at kaste med øl. Var det måske ikke bedre at gå
    ›hen og sige til (phans) i jeres tilfælde, om de ikke kan slappe
    ›lidt af med at flage. Det hjælper da overhovedet ikke at kaste
    ›med øl, så ville jeg da personligt bare blive ved i ren
    ›provokation.

    ›Måske jeg skal takke dig, for en øl i hovedet ved scoringen igår?

    Åh, hvor er du dog håbløs til at debattere.
    Puma skriver på intet tidspunkt, at han selv kaster med øl - det er din egen lille tolkning.
    Al aktion har en reaktion - fornuftige mennesker bruger munden, sinker kaster med øl. Vi kan vel alle blive enige om, at der kommer mest ud af det, hvis man starter en dialog, men Pumas pointe må være, at man ikke altid selv vælger at stå bag et kæmpe flag og få sit udsyn spolleret igennem en hel kamp. Og det er vel en fair pointe, trods dit forsøg på at dreje hans indlæg et helt andet sted hen.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    351

    Re: Til folk der stiller sig bagerst på sektionen og råber "fjern de flag"

    Uden at skulle svare på andres vejne, så virker det bestemt som om puma mener det er helt ok at de får lidt øl kastet på sig... Men hvis han ser hvem som kaster de øl, så er det jo hans pligt at udpege dem, så de kan få deres karantæne! Ligesom én person blev udpeget, hvor jeg stod..

    Mener desuden ikke man får karantæne for at flage - ret mig endelig!!!

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 20.01.06, 17:08
  2. "Vi leder efter folk med nordisk landsholdsklasse"
    By Kim-N in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 22.06.05, 23:29
  3. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 13.01.05, 21:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •