Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 122

Emner: Kommende spil

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    403

    Re: Kommende spil



    Efter at brugt det meste af 90´erne på at spille 1´eren er det glædeligt at Starcraft II endelig kommer. Det er naturligvis den ubegribelige succes som Warcraft og ikke mindst WOW har haft, der har gjort at os stakkels rumnørder skulle vente så længe.

    se mere her, der er demoer og sager...http://www.starcraft2.com/

    /jens
    GNÆK! sagde den sorte smølf
    Dirk Diggler's Avatar

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    81

    Re: Kommende spil

    Jeg glæder mig til FM2008, jeg spiller stadig 2007 på trods af jeg er vildt irreteret på det.

    Problemet er at det er umuligt at tiltrække spillere til FCK eller holde på dem man har, efter jeg vandt CL i 2012 og lå i top 10 over klubber kunne jeg stadig ikke tiltrække gode spillere selvom jeg håbede på at det kunne være vendepunktet. Selvom jeg tilbyder dem en meget bedre løn, også meget bedre end dem de bliver solgt til er der intet at gøre.

    Jeg håber virkeligt det bliver ændret i 2008!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: Kommende spil

    Sådan synes jeg generelt at det er i FM-spillene. Hvis man ikke starter som en stor klub, der kan tiltrække de bedste spillere, så kommer man aldrig derop, uanset antallet af vundne titler. Så det er da helt sikkert også noget jeg håber de får justeret på i FM08.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Kommende spil

    I football manager 2007 har jeg 2 af de 3 bedste spillere (de priser bliver delt ud 1 gang om året) og jeg har vundet champions league et par gange og nu kommer twisten... Med fck.

    Man skal bare være et stabilt tophold og få nogen gode penge så kommer stor spillerne også til de mindre klubber, jeg er så i år 2016 i mit spil og det tager noget tid at blive til en klub som kan få verdens stjerne spillere, i de første år er man nødt til at købe talenter men lige nu kan jeg vælge hvad hold jeg har lyst til ved Real Madrid (Som laudrup for resten er træner for !) og de vil alle sammen super gerne til fck.

  8. #20
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Kommende spil

    To kommende spil som jeg ser frem til, det ene i den nærmeste fremtid og det andet lidt senere. Begge i den gamle klassiske serie af Street Fighter spil.

    Først, et downloadable spil der kommer til 360 og PS3, en High Def remake af det gamle Street Fighter 2 Turbo, med den opfindsomme titel Street Fighter 2 Turbo HD Remix. Det er mere eller mindre det gamle spil, samme basis kode med kun nogle få updates, men tilgengæld med ny grafik lavet af tegneserie studiet UDON.






    Det er alle sammen ingame sprites, og her tilsidst en sammenligning mellem gammel og ny Akuma.

    Indtil videre er spillet sat til at være en "winter release", hvilket højst sandsynligt kommer til at betyde engang inden for de næste tre-fire måneder.

    Det andet spil, det er lige blevet annonceret. Der er ikke sagt noget om hvornår det kommer eller til hvad, den eneste egentlige info er den her trailer.

    Ladies and gentlemen, Street Fighter 4.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Kommende spil

    ›GTA4 og Call of Duty 4 (XBOX 360 og/eller PC)..se nu bare at få
    ›udgivet de spil for helvede!!!111

    Skulle Call of Duty 4 kommer til pc? det har jeg ikke hørt om. Nr 3 er jo ikke engang kommet til pc

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Kommende spil

    ››GTA4 og Call of Duty 4 (XBOX 360 og/eller PC)..se nu bare at få
    ››udgivet de spil for helvede!!!111

    ›Skulle Call of Duty 4 kommer til pc? det har jeg ikke hørt om. Nr
    ›3 er jo ikke engang kommet til pc

    Call of Duty 3 valgte de at springe over til PC, men Call of Duty 4 er sat til PC release.

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    6

    Re: Kommende spil

    Mass Effect bliver helt sikkert værd at kigge på, hvis man er til RPG'er: http://www.projectoffset.com/

    Det nye Rachet & Clank spil ser også ret gennemført ud: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932369.asp

    Og så er det ret spændende at følge Project Offset, der netop er annonceret til Xbox 360 (udkommer også til pc): http://www.projectoffset.com/

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Kommende spil

    Et spil som syntes at være gledet ind under radaren, men som meget vel kan blive et af de største hits i 2007, om ikke andet så i value for money-kategorien



    Bemærk venligst at der er tale om 5 (fem) spil for et spils pris.

    Jeg skal i hvert fald bytte mit Halo3 for dette.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Kommende spil

    Glæder mig ufatteligt meget til at computerversionen af dette fantastiske brætspil udkommer. Håber inderligt de får skruet det rigtigt sammen!

    "If I were one of their fans, I wouldn't pay a shekel to see them. The truth is I wouldn't go for free because they're a disgusting team"
    Idan Tal fra Beitar Jerusalem, om FCK

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Kommende spil

    Uncharted : Drakes fortune.



    Efter at have spillet demoen igennem 3 gange nu så kan jeg simpelthen ikke vente indtil det dumper ind af brevsprækken... Det er jo alt for fedt

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Kommende spil

    Dette her glæder jeg mig usigeligt meget til



    Og efter demoen kom ud i dag, er forventningen ikke blevet ringere. Det er Civ på konsol, anderledes men hamrende sjovt.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    265

    Re: Kommende spil

    ›Dette her glæder jeg mig usigeligt meget til



    ›Og efter demoen kom ud i dag, er forventningen ikke blevet
    ›ringere. Det er Civ på konsol, anderledes men hamrende sjovt.

    Kan du for andre CIV og Xbox tilhængere løfte sløret for hvordan det fungerer ?

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Kommende spil

    Jeg skal gøre forsøget, selvom det kan være svært at vurdere et spil som civ ud fra en demo der max. varer 30 min. Og hvor de eneste nationer man har til rådighed er Romerne og Egypterne.

    Først og fremmest skal man gøre sig klart at spillet er udviklet med konsoller og håndholdte for øje. Det betyder at man har "simplificeret" styringen væsentligt. Alt kan styres fra din controller, og på intet tidspunkt følte jeg, at det havde været bedre med mus+tastatur. Nu er Civ i sagens natur også mere rolig end ex. RTS´ere, som er lort at spille på en konsol, men det er alligevel imponerende at man kan putte alle de funktioner ind på 8-10 knapper.

    Det første jeg opdagede var, at man helt har fjernet "Workers" som en unit, istedet blive de landområder man ønsker dyrket, styret fra dit bybillede (som let åbnes med et tryk på left bumper-knappen). Som udgangspunkt er valgt en gennemsnitlig opbygning, men man kan som spiller vælge om man ønsker at lægge vægt på food, production etc. Veje bygges nu mellem byerne, og kan bygges ved at betale x-antal guld.

    Dette viser hvor simpelt spillet er blevet, hvilket ganske givet vil afskrække nogle af de største kontrol-freaks. Men når det så er sagt, så har jeg kun skrabet overfladen, og jeg er sikker på at der er måde at overkomme dette, hvis man vil have den totale kontrol.

    Systemet med at grænserne for din nation der udvider sig, eksistere stadig, det samme gør muligheden for at opgradere din militære enheder. Og jeg har endnu ikke stødt på nogle "nye" units

    I den demo version jeg spillede, kom der igen og igen bonusser for ting jeg udførte. 50 guld og så fik jeg en settler, x-antal culture og der kom en leader. Dette var umiddelbart noget jeg skulle vænne mig til, men jeg tror ideen er, at der sker noget nyt og overraskende i hver tur, hvor man på tidligere versioner kunne sidde og trykke enter i et par omgange eller 3.

    Diplomatiet er på en eller anden måde mere levende og det samme var mine rådgivere. De dukker frem på skærmen med et sprog der nærmest kan betegnes som Sim´sk, noget min datter på 6 år fandt mægtig morsomt. Her "snakker" man så med disse personer, ved hjælp af det velkendte point and click.

    Eneste minus jeg indtil videre har opdaget, er det totale fravær af et verdenskort. Dette kan være tilsigtet, men jeg håber lidt at det enten er fordi det først kommer i den endelige version, eller at det skyldes en civ advance jeg ikke har opfundet endnu.

    Jeg har som fan af serien, altid set frem til nye udgivelser, og jeg må sige at denne version ser meget lovende ud. At Sid Meier så har udtalt, at dette var den Civ-form han altid har ønsket, gør den ikke mindre attraktiv.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    143

    Re: Kommende spil

    Det her spil kan blive rigtig godt...
    Der blir snakket om efteråret 08, men ville ikke blive overrasket.


  22. De følgende 11 brugere er enige:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kommende koncerter!
    By zebos in forum Kultur
    Svar: 307
    Sidste Meddelelse: 25.05.22, 15:25
  2. Kommende metalkoncerter
    By Thor#4862 in forum Kultur
    Svar: 172
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 03:19
  3. Kommende Film
    By Big Cat in forum Kultur
    Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 08.11.13, 11:39
  4. Kommende spiller?
    By Wunder in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 30.06.04, 18:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •