Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 93

Emner: William Kvist på landsholdet!

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: William Kvist på landsholdet!

    ››Helt enig og Würtz foran Hjalte i den sammenhæng underbygger min
    ››mistanke om "yndlingsspillere" hos Olsen. Synes om
    ››nogen at Würtz har haft indkøringsvanskeligheder og det kan den
    ››vej rundt synes paradoksalt, at han nærmest er selvskreven til
    ››landsholdet.

    ›Måske kunne det have noget at gøre med, at Würtz har lidt mere
    ›fremtid på landsholdet end Hjalte...

    Plus at Würtz har været en del med inde omkring diverse landshold og dermed kender Morten Olsens system bedre end Hjalte.
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: William Kvist på landsholdet!

    Jamen det har du da helt sikker ret i, meeen det er jo i skrigende modstrid med Morten Olsens holdning om at det er dagsformen som afgører om man er med. Hvilket bedst illustreres af, at den ene gang har 4 OB´ere med under henvisning til at det pt spiller godt og gangen efter er det 3 fra FCM under henvisning til at de pt spiller godt. Hvor placerer du Würtz i det? Når manden i stort set hele sæsonen har skuffet og det er jo ikke bare i min optik, men også i diverse karakter-givninger.
    Nuvel I synes at Würtz er mere holdbar i landsholdsammenhæng end Hjalte, men ikke desto mindre har Olsen jo også haft udtaget Hjalte nogle gange.

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: William Kvist på landsholdet!

    ›Kvist spillede hele kampen, og blev rost af Morten Olsen efter
    ›kampen. Han spillede solidt uden at være specielt prangende IMO.

    JEG syntes han spillede en rigtig god landskamp på højre back.

    At han helst vil spille på midtbanen, kan da godt være. Men hvis ikke han kan gøre en forskel på den position, så må han altså blive på sin back. Det er ikke alle ønsker der bliver opfyldt.


  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    25

    Re: William Kvist på landsholdet!

    Ritzau skriver i dag om Kvist:

    "Hos FCK vil han fremover spille på midtbanen og ikke som back."

    Det er da nyt for mig? Altså alle ved, at han helst vil spille på midtbanen, og Ståle har sagt, at Kvist foreløbig skal tage et halvt år på pladsen, men derfra til at konkludere, at han nu skal spille fast på midten?

    Er jeg gået glip af en udmelding fra Ståle?

    http://politiken.dk/fodbold/article436553.ece

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: William Kvist på landsholdet!

    HADER lille William...

    Han gør det efter min mening bestemt ikke godt på den højre back... hverken landsholdet eller FCK og hvis vi snakker midtbane som han så gerne vil spille hvem regner han så med at kunne slå af ??? Hjalte, Atiba, Silber og Würtz har alle dobbelt så meget talent end ham og står alle foran ham i køen !!(gudskelov)...

    Hvad angår hans landshodl præstion så gik det Oki offensivt mod Island som så selvfølgelig heller ikk truede vores backs på noget måde i hele kampen !!! så at skulle vurder hans præstation mod Island vil da være en hån mod de andre landsholds spillere som havde MEGET mere at lave !!! (men han spillede ´bedre end Martin Jørgensen i den kamp :D)
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: William Kvist på landsholdet!

    Hvor finder du ordet 'fast' i den artikel ?
    Han stiller jo blot op i konkurrencen om en plads på midten.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: William Kvist på landsholdet!

    ›HADER lille William...

    Ja det maa du göre for at kunne smide den svada efter ham :-)

    Jeg tror de fleste er lodret ueninge med dig i at saa mange andre staar för ham om en midtbaneplads. Paa den anden side faar han den heller ikke forärende men jeg er ret overbevist om at han meget hurtigt distancerer baade Hjalte, Silber og Würtz idet han reelt er den eneste gode tovejsspiller forunden Atiba.

    Hvis det iövrigt gaar som prästen prädiker saa er Silber og Atiba snart fortid og saa er Kvist et oplagt emne baade som midt-midt makker til enten Würtz eller Hjalte eller som höjrekant aflöser for Sionko.
    Hislen af TorbenØ.


  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: William Kvist på landsholdet!

    ›Det ser skidt ud for landsholdet, hvis der er plads til spillere som Kvist!!!


    Nu er det jo ikke Kvist der har valgt at spille back?
    Det er ståle og Morten olsen, der p.g.a. problemer på den plads p.t. har sat ham på den plads.

    Kvist er jo bedst som midtbane og jeg håber han får sit ønske opfyldt og får lov at spille midtbane på sigt.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    91

    Re: William Kvist på landsholdet!

    Ståle mener ikke han er bedst på midten.

    http://www.bt.dk/article/20071124/sport01/71124006/




    ›Kvist er jo bedst som midtbane og jeg håber han får sit ønske
    ›opfyldt og får lov at spille midtbane på sigt.
    Citat Fra Sso

    Da vi først kom bagud, gik det op for spillerne, at de rent faktisk godt kunne spille fodbold. Havde vi dog bare været bagud hele kampen, så havde vi jo vundet

  13. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: William Kvist på landsholdet!

    ›HADER lille William...

    ›Han gør det efter min mening bestemt ikke godt på den højre
    ›back... hverken landsholdet eller FCK og hvis vi snakker midtbane
    ›som han så gerne vil spille hvem regner han så med at kunne slå
    ›af ??? Hjalte, Atiba, Silber og Würtz har alle dobbelt så meget
    ›talent end ham og står alle foran ham i køen !!(gudskelov)...

    ›Hvad angår hans landshodl præstion så gik det Oki offensivt mod
    ›Island som så selvfølgelig heller ikk truede vores backs på noget
    ›måde i hele kampen !!! så at skulle vurder hans præstation mod
    ›Island vil da være en hån mod de andre landsholds spillere som
    ›havde MEGET mere at lave !!! (men han spillede ´bedre end Martin
    ›Jørgensen i den kamp :D)

    Haha hvor er du henne? Manden er klart bedre end Hjalte på midten. Hans vendinger, teknik og sikkerhed overstråler ham i forhold til Hjalte. Kvist er også langt bedre offensivt. Gense kampen mod Celtic - som i mine øjne er hans bedste kamp - der beviser han hvor stærk han er som central midtbane spiller. Han har godt nok ikke vist sin klasse hver gang på midtbanen, men det er nok fordi at han ikke spiller regelmæssigt - se bare på Ailton hvor meget det koster at sidde på bænken så ofte..

    Hvis/Når Silber og Hutch skifter væk fra Hovedstaden, så mener jeg bestemt at Kvist kan overtage en midtbaneposition - men jeg frygter lidt for hans chancer da Ståle ikke satser så forfærdeligt meget på de unge, hvilket til dels nok skyldes det store forventningspres fra os fans.
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: William Kvist på landsholdet!

    Efter endelig at have genset Willie på midtbanen kan jeg kun konkludere, at han er langt bedre end dem, vi bruger på midtbanen; det er da indlysende, at Willie skal være (er) vores midtbanegeneral.

    Han var overbevisende og han kæmpede...

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: William Kvist på landsholdet!

    Kvist gjorde det ok; men synes jeg faktisk også Hjalte og Würtz gjorde. Hjalte synes jeg især havde nogle fine offensive løb og pasninger.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: William Kvist på landsholdet!

    Bedømmelsesgrundlaget for at sige noget om, hvordan Kvist har gjort det på landsholdet er så usikkert (Island satte ham ikke på de store prøver, og N.Irland sad på alt over hele banen i Kvists første kamp), at det næsten ikke er værd at oprette en tråd om.
    Imidlertid bliver det interessant, fordi Ståle åbenbart ser en kommende 'Danmarks bedste højre back' i Kvist, og når man tænker på denne efterårssæson, synes jeg det er tydeligt, at den unge mand (Kvist, ikke Ståle) har udviklet sig flere kilometer i den rigtige retning. Jeg synes, han spiller utroligt solidt og stabilt, ligesom han bliver bedre og bedre til at støde med frem på kanten og gå med i overlap. Han er forudseende i sit spil, og han går uimponeret til sagen, uanset hvem han spiller over for. Selv de bedste af vores modstandere skal ikke regne med, at vores højre back blot er en kegle, som yngstemand fjerner for dem, for Kvist er ikke bange for at lave de frispark og tage de knubs der skal til.
    Jeg tror egentlig også Kvist kan nå meget langt som højre back, hvis han vil satse på det - især hans unge alder taget i betragtning - men på den anden side er det uholdbart, hvis hans tanker hele tiden kredser om at spille en anden plads. Jeg ville sige 'ja tak' til at spille 30. reserve på landsholdet hver gang i 21 år, hvis jeg fik tilbuddet, men mine kvalifikationer er selvfølgelig heller ikke af en standard, der giver mig håb om at kunne vælge.
    Mht Kvist - Hjalte/Silber osv, så må jeg sige, at i hvert fald Hjalte skal til at tage sig endnu mere sammen end jeg synes han allerede har gjort. I mine øjne er William langt mere alsidig og varieret i sit spil, når han får chancen på midten. Han blander sig i mere, også når det ikke lige foregår foran fødderne på ham, og has løbebaner er mere uforudsigelige end Hjaltes, synes jeg - men som med landskampene: Bedømmelsesgrundlaget er lidt for spinkelt... så hvis du synes noget andet, ja, så har du sgu nok ret.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: William Kvist på landsholdet!

    ›Kvist gjorde det ok; men synes jeg faktisk også Hjalte og Würtz
    ›gjorde. Hjalte synes jeg især havde nogle fine offensive løb og
    ›pasninger.

    Jeg bliver mere og mere deprimeret over Würtz. I en kamp som i dag ser jeg ham ikke sættes sig gennem mod OB's midtbane, det var Hjalte der var inde og tage de slag som Würtz skulle have haft taget.

    Da Kvist kom op med Hjalte på midten var den centrale midt IMO noget af det bedste jeg har set i denne sæson. Det havde jeg ikke forventet, da jeg så dem som to centrale midtbanespillere der arbejde for meget i de samme rum. Men de suplerede hinanden fantastisk.
    Hvis det er muligt at finde en god højre back (eller omskole Antonsen, han bliver jo brugt derude jævnligt allerede) så mener jeg Kvist har fortjent chancen centralt - ikke kun som "tak for hjælpen da vi havde krise på backpladsen", men fordi han er en gevinst på midten.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: William Kvist på landsholdet!


  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. William Kvist-hyldest
    By Moo in forum De korte linier
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 27.04.19, 20:54
  2. William Kvist viste landsholdsklasse
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 13.10.06, 16:35
  3. Råb mod William Kvist?
    By Chralloe in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 10.04.06, 21:49
  4. William Kvist en taktisk kæmpebrøler!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 19.03.06, 20:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •