Side 114 af 155 FørsteFørste ... 1464104111112113114115116117124 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,696 til 1,710 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1696
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Der er en hel tråd om deres sinkerier på SSO, og til min store glæde, er den startet af min yndlingsbiffer: Dannyboyking. Han er uden tvivl deres største internetsinke og jeg knuselsker ham for det.
    Således starter den:


    Ikke nok med, at han har startet tråde, han bidrager også i stor stil.

    Min personlige favorit i tråden:
    En anden bruger tillader sig at gå i rette med ham:


    Yeps, det var Zanka og Hørsholt, der var forbryderne
    Hold nu ferie ham Dannyboyking er da den vildeste sinke, har lige læst en håndfuld af hans indlæg, det er altid andres skyld. Ham ville man da nyde være i nærheden af... Jeg ville have skrevet arbejde sammen med, men jeg tvivler at han har et arbejde... ;)

    Heyy! vent lige..... er Dannyboyking måske Oscar's anden profil på SSO? Det kunne forklare at han prøver at aflede opmærksomheden fra Oscar?
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #1697
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Det her er nok den bedste fra Danny

    "» Så det var Hørsholt eller Zanka som startede?

    Nej. Men de har immervæk et større ansvar. Kun imbicile tåber og plastik fans fatter ikke det.

    Smut, vi har ikke brug for din slags!
    "

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  5. #1698
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hvorfor er det, at folk, skal vi sige med et mere liberalt syn på vold, altid skal spørge, om man har "fattet det"?

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #1699
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Det her indlæg kunne vel ligeså være smidt i en af de andre 5 tråde om hvor latterlige Brøndbys ledelse og fans er, men nu får I det her:

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/04/11...fans-til-derby
    Udmelding fra FCK om at BØF får 1400 billetter til D, samt fik tilbuddet om 503 til et familieudebaneafsnit på Øvre A, men har takket nej til det sidste og derfor nøjes med de 1400 tilskuere på D.

    http://brondby.com/nyhed/2016/04/11/...il-paa-soendag
    Det følges så op med en udmelding fra BØF om hvorfor de har sagt nej tak til afsnittet på Øvre A og for engang skyld er jeg nødt til at rose dem for selvindsigt (i forhold til tidshorisonten) samt at de tager ansvar for at have været en del af beslutningen, men så hører rosen også op.
    Nu til pointen med mit indlæg: De omtaler i samme nyhed 3 gange de problemer der var i onsdags, de kalder det "fanskærmydsler" samt "gensidige problematikker med kasteskyts" (sidstnævnte forekommer 2 gange). Ingen kan tage fra dem at der blev kastet ølkrus og lign. fra A mod D tribunen, men det er vel de færreste der bliver overraskede eller forargede over at der bliver kastet med ølkrus til en fodboldkamp. Det skræmmer mig at de ikke nøjes med at negligere at deres fans smed golfbolde og jernrør efter spillere, stewards og journalister samt to gange forcerer deres indhegningen, men at de ikke vil erkende det og prøver at fabrikere en fortælling hvor det virker som om at vi var lige gode om de uroligheder.
    Føj for satan hvor er de ulækre ude ved sammenfletningen.


  8. #1700
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Jamen du glemmer jo, at staklerne tog golfbolde og jernrør med som selvforsvar.

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #1701
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Måske blev de endda kastet af nogen udenfor stadion!


  11. #1702
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jamen du glemmer jo, at staklerne tog golfbolde og jernrør med som selvforsvar.
    Jernrør = afbrændte romernes

    Gør det selvfølgelig ikke bedre, men de var (modsat golfboldene) ikke medbragt for at være kasteskyts.
    At man kan finde på at kaste den slags efter andre mennesker går over min forstand. Ét rør/bold der rammer 'rigtigt' og står du med mord på samvittigheden. For ikke at nævne en 'manhunt' uden lige, alle sejl vil blive sat ind for at finde den/de skyldige og sende dem bag tremmer. Klubben spiller med al sandsynlighed uden fans resten af sæsonen, hvilket virkelig kunne blive en mavepuster for deres økonomi.

    Det er selvmord på så mange planer....

  12. #1703
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Denne tråd, i forbindelse med de 400 færre biletter, er iøvrigt glimrende læsning. Man får ihvertfald indtrykket af, at det ikke er mange Brøndby fans der har afsluttet grundskolen. Der er blevet drukket godt af trylle drikken, og hele billet-gaten og onsdagens derby, bliver blandet sammen på en måde, som kun ægte kleb folk kan. Det må være svært at eksistere, i en så uretfærdig verden, når man i den grad mangler den mindste form for selverkendelse.


    http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=542503

    RandomGuy beviser lige, at han har fat i den lange ende:

    Fælles boykot!

    Vi skal ikke accepterer Hørsholts rådne behandling af os. Vores vilkår i Teliaparken bliver ringere og ringere, det er tydeligt, de vil blive ved med dette indtil de får deres ''normale afsnit'' tilbage igen. Ren og skær hævnaktion fra deres side..
    Brugeren Tb byder også ind:

    Anders hø gør alt hvad han kan for at dræbe derbyet. Personligt så synes jeg faktisk, at det lykkes for ham, da min lyst til at tage i arken er faldende. Derudover føler jeg min personligt stødt af hans kommentarer og generalisering af Brøndbyfans opførsel. Og at blive nægtet adgang til de øvrige tribuner, når man har sympati for Brøndby. Fcerne fryder sig nok, hvilket er helt fint, men synes det er synd for det legendariske firm.
    Man får næsten helt ondt af dem. Tænk sig, at man ikke kan opføre sig som lallende idioter, uden at det har konsekvenser.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar


  13. #1704
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    24

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Sakset fra SSO - Min yndlings debatør på SSO, Supersinken og "Bøf-til-benet" Dannyboyking er fucking ligeglad med regler og påbud i parken! Dog har han for en gang skyld en smule selvindsigt.

    Dannyboyking

    11.04.2016, 17:01

    @ Hansie

    Derby D. 17 - Nu Skal Vi Til Det Igen
    Post svar
    » Gad vist hvordan billetterne skal skaffes DENNE gang ?!?... (...)

    Når der er udsolgt køber man bare til langsiden. De kan bare smide mig ud hvis de vil. Men jeg lever i et frit land, og scorer BØF plejer det ikke at gå stille af.

    Højst sandsynligt bliver det nok ikke et problem, da vi ikke plejer at scorer kasser på samlebånd i arken.

    Kæmp for Frihed, Kæmp retten til livet, Kæmp for intet loft over kontanthjælpen, Kæmp for BØF!


  14. #1705
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hele indlægget her (Gudhjælpemig på Brøndbys officielle hjemmeside!) er lol, men især nedenstående:
    Mens dialogen om afviklingen af kampen på søndag pågår, venter vi med at påbegynde billetsalget til søndagens Derby, da vi ikke ønsker at sælge billetter under falske forudsætninger, i forhold til om man aktivt kan få lov til at støtte Brøndby-spillerne gennem tifo-arbejdet eller ej.
    For det skulle jo nødigt være pga. fodbolden, man kom
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 14.04.16 kl. 04:54
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1706
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Hele indlægget her (Gudhjælpemig på Brøndbys officielle hjemmeside!) er lol, men især nedenstående:
    Bemærk i øvrigt hvor mange gange ordet dialog bliver nævnt. Jeg brækker mig snart over det ord.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1707
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Toppen af poppen! Årets suværent sjoveste tekst! http://brondbysupport.dk/index.php?o...r#.Vw6CA9QV6rU

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #1708
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Den her udmelding fra en gut på bold.dk fb https://www.facebook.com/bolddk/post...%3A%22R2%22%7D

    Fra FCKs side nedsætter man af to omgange udbuddet af billetter.
    Således udstilles ens egen opbakning, eller mangel på samme, ikke.

    Man fordobler også prisen på udebaneafsnittet, således at Brøndby fansene får lov til at betale for Emptyhad tilstandene, og den dermed manglende indtjening.
    Nu har man toppet den, ved at ulovliggøre tifo materiale i den ende. Således man også slipper for den store omtale ude i Europa til modstanderen.

    Det er fuldstændig korrekt at FCK har brugt flere penge det seneste årti. Købt bedre ind. Sikret flere titler. Samt erstattet egne talenter, med udenlandske profiler. For dermed i samarbejde med FCM, at være primus motor i at sende det danske landshold historisk langt ned på verdensranglisten. Og samtidig har man over ti år, sikret monopol på dommertække. Alle de ting skal FCK selvfølgelig have stor ros for. Dette skal understreges, inden lattébanden spammer tråden med paint redigerede profilbilleder, metadon- samt bistandsjokes. Jalousi er en grim ting!

    Jeg indrømmer blankt, at jeg ville ønske vi havde jeres mængde af titler. Men ikke om jeg ville bytte, hvis man kigger på den samlede pakke. Det i gør her er under lavmålet, og uklædeligt for det renomme new firm har, i ind og udland.! Som Brøndby fan gennem to et halvt årti, har jeg mødt flere tusinde dedikerede fans, der har støttet klubben i med og modgang. Desværre har jeg også oplevet en lille gruppe af folk, der kunne kommer for at splitte det samlede billede ad. Selvjustits og dennes bagside, mærkede jeg selv for et par år siden efter udtalelser i Go' aften Danmark, og BT. Men personligt kan jeg ikke se andre udveje. Jeg er snart ligeglad med om det er awaykort eller hvad der er løsningen. Men det er fandeme ikke tomme tribuner der er det.

    Idioterne er ikke dem der står med pyro, eller drikker 8 fadøl. Idioterne er de der kommer klædt i sort og Nike air shocks, står bagerst med en bønne i mundvigen, og i øvrigt ikke aner hvad Brøndbys målmand, anfører eller træner hedder.
    Lad os nu en gang for alle få fundet en løsning, så vores ry kan reddes. Så vores new firm kan reddes.... - så gider jeg personligt forhåbentlig også snart igen stille mig på Brøndby afsnittet når jeg er på stadion. For søger du en stemning af udenlandsk karakter, findes det ikke andre steder inden for landets grænser!
    - uanset hvor mange jokes der florerer om bøsser, bistand, metadon og skader til Agger!

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #1709
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    "skrevet af Jeller, , 14.04.2016, 13:59
    Det er tydeligt at Boykotten rammer FCK et sted de ikke havde regnet med. Brøndby er ved at få den forståelse man ødelagde i sidste derby.

    Vinden er ved at vende og FCK kæmper for at holde deres version om fodbold bøllerne i Brøndby bare ikke forstår FCK.

    Men logikken er ikke tilstede. Folk kan godt gennemskue at FCK prøver at vinkle denne historie, da Brøndbys fans ingen fordel har i en Boykot.

    Til gengæld har FCK tidligere selv udtalt de ikke behøver Brøndbys fans penge.

    Nu skal dødstøddet bare sættes ind.
    Man skal tilbage til at Brøndby får udvide sit afsnit, man skal have erstatning for de brugte ressourcer FCK har været årsag til i forbindelse med Tifo arbejdet og man skal selvfølgelig ikke underligges de mange restriktioner FCK har sat op omkring banner osv.
    Får man disse ting og man stopper Boykotten er det ekstremt vigtigt der ikke sker nye ballade.

    Det andet scenarium er at man udfører Boykotten. Her er det ekstremt vigtigt man opnår så meget opbakning som muligt fra pressen.
    Samtidig med at alle kan se hvor stor en opbakning der er i Brøndby. Et stort fremmøde til en storskærm ville være ekstremt god illustration af dette. I samarbejde med Arbejdernes Landsbank kunne man måske lave et fedt arrangement der også ville illustrere de fordelle der er ved at være sponsor i Brøndby."


    Shit! Vi er blevet gennemskuet!
    Vi må hellere skynde os at give dem alle vores penge, og lave Sektion 12 om til Brøndby-afsnit!


  23. #1710
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    "Jeller" må være en troll. SÅ ubegavede kan ingen være - og han/hun skriver FCK med stort. Rookie mistake..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •