Side 138 af 155 FørsteFørste ... 3888128135136137138139140141148 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,056 til 2,070 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #2056
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Men husk det nu! De har ALLE stået på Sydsiden, da de var knægte! Hver søndag :-)
    Det er (åbenbart) ikke noget krav mere, at man skal have tilhørsforhold til vestegnen, sjælland eller Danmark for den sags skyld.
    Nu siger coach jo, at danske talenter ikke har den rette mentalität til at begå sig (hvilket tyske har, implicit sagt).

    Det samme mønster gør sig jo gældende for de resterende hold i Superligaen, som alle..... Eller.... Nej vent.....

    Det er, i sandhed, noget andet på vestegnen.


  2. #2057
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    http://https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/zorniger-i-haardt-angreb-paa-broendby-talenter/7422392
    Zornigers udtalelser efter kampen var fantastiske her viste manden hvor hyklerisk deres officielle målsætninger er i forhold til det regime han styrer. Selv Graulund var da lige ved at få kaffen galt i halsen og mente udtalelserne var et angreb på dansk fodbold som sådan... det skal nok give flere fans på Vestegnen..
    Jeg ved det ikke er comme il faut at føre egentlig debat i denne tråd. Men lige her tager jeg mig altså den frihed. Det undrer mig ganske enkelt, at der ikke har været mere røre eller debat i medierne om ovenstående udtalelse fra Zorniger.

    Ikke så meget fordi at den udtryk for besynderlig mandskabspleje og mangel på format (den er den også). Men simpelthen fordi den er faktuelt forkert. En ting er, at han angriber sine egne ungdomsspillere. Det må de selv lægge og rode med. Men da han så begynder at rode sig ud i tågesnak om, at dansk mentalitet er for svag/dårlig whatever til klare sig i udlandet (og tilsyneladende også hos et hold, der for det meste ligger og roder i midten af den danske liga), så bliver det jo helt sort. Uden at have talt efter så har der vist aldrig været flere danske spillere i top 5-ligaerne (frit fra hukommelsen får jeg det til en ca. 25 stykker), hvoraf en pæn del spiller mere eller mindre fast, og mange af dem er relativt unge. Det kan også illustreres ved, at hvis vi tager udgangspunkt i oraklets eget hjemland, at der er to danske i start-elleveren hos topholdet. Det synes jeg egentlig er meget pænt, når man tager befolkningens størrelse etc. i betragtning. At det så går dårlig for Marcondes i Brentford ændrer ikke det store herpå (men er til gengæld kongefryd. Om end det er anden historie). Man skulle også mene, at A-landsholdet og U21-landsholdet klarer sig nogenlunde udmærket i direkte konkurrence med disse påstående mentalt stærkere udlændinge.

    Der da helt sikkert en masse danske spillere som klarer sig knap så godt i deres respektive udenlandske klubber (og også mange hvor man undrer sig over, hvad det var for en rådgivning de fik, da de skrev under). Men at det skulle være en speciel dansk ting, har jeg godt nok svært ved at se. Der er for eksempel også en masse tyske spillere, som har svært ved at slå igennem i udlandet. Der kan man jo bare at kigge på den nuværende trup i Brøndby. Og det selv om at det forekommer, at træneren der kører den gode gamle idiotversion af tysk disciplin, så de burde ikke få det store kulturchok.

    Det korte af det lange er, at jeg sidder oftere og oftere og studser over, hvorfor der ikke bliver gået hårdere til hans besynderlige udtalelser (og her tænker jeg på indholdet. Ikke hans forfærdelige gebrokne engelsk). Denne ville da være en oplagt mulighed for en journalist at udstille ham på.
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar


  3. #2058
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Her er lidt af det du efterlyser Fuego, omend det ikke rigtigt er fra journalistisk hold

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...inligt/7423958


    rsj

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2059
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I forlængelse af Zornigers sviner til Masterclass gør dette interview med Kim Vilfort mig spændt på hvor længe Zorniger holder.

    https://www.bt.dk/superligaen/broend...resset-lige-nu

    Zorniger siger ordret, at “Masterclass har lige nu ikke kvaliteten til, at vi kan tage to-tre spillere hvert år”...

    Nej, jeg tror, at det var for at forsvare, at han brugte 11 udlændinge. Så skulle han bare finde en måde at forsvare det på. Jeg tror bare, at det var derfor.
    Han er Superliga-træner, og han bliver bedømt på, om han vinder nogle kampe. Der er han presset lige nu.
    Indtil nu har fortællingen været at Zorniger har magt som Ståle, men der er simpelthen ikke nogen omkring FCK der udtaler sig sådan der om Ståle, selv i en dårlig periode.

    Det kommer helt an på Jan Bech Andersens ønsker for sin legetøjsklub, men hvis Brøndby ender udenfor top tre og mister deres anfører og topscorer til fordel for nogle næsten Meulensteensk overvurderede spillere, så kunne Zorniger godt få en fyreseddel. Især når man tæller hans ikke-klebske attitude til egen avl med.

    Jeg håber mest at de fyrer Kim Vilfort og dermed sender en advarsel til alle danske talenter om at de skal længere østpå hvis de vil noget med fodbold i Storkøbenhavn.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar


  6. #2060
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af GatoConBotas Se meddelelser
    Indtil nu har fortællingen været at Zorniger har magt som Ståle, men der er simpelthen ikke nogen omkring FCK der udtaler sig sådan der om Ståle, selv i en dårlig periode.
    Hvis nu Ståle efter en 1-0 hjemmesejr over Hobro der fastholdt os i bunden af slutspillet udtalte, at de spillere der kom fra FCK talent var ubrugelige, forkælede og havde den forkerte mentalitet - så kan det godt være nogen ville sige noget.

    Heldigvis er Ståle ikke en usympatisk nar, så det scenarie ser vi aldrig udspille sig.


  7. #2061
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ifølge Onside har Finnbogason fra Horsens modtaget dødstrudsler, efter at han sendte guldet til FCM sidste år. Hvor usympatisk, måske man skulle overveje at gøre Finnbogason til årets spiller i FCK i 2017? Hehe. Eller bare en tifo til næste derby hvor han bliver takket?

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #2062
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Ifølge Onside har Finnbogason fra Horsens modtaget dødstrudsler, efter at han sendte guldet til FCM sidste år. Hvor usympatisk, måske man skulle overveje at gøre Finnbogason til årets spiller i FCK i 2017? Hehe. Eller bare en tifo til næste derby hvor han bliver takket?
    https://www.fck.dk/legends-club

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #2063
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren i en anden tråd Se meddelelser
    Zorniger skændtes efter kampen i går med Brøndbys hools, som angiveligt også skal have slået medfans, der hyldede Zorniger. På SSO er folk ved at være trætte af Alpha-bridernes tribuneregime. Gid Zorniger aldrig stopper i BIF. Han er ved at splitte klubben indefra, lader det til.

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...r-sejr-i-vejle

    http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=585130
    Midt i alle de interne stridigheder blandt trænere og fans på SSO og twitter støder man også på brøndbyfans, der virkelig bekræfter en i hvilke hjernedøde segmenter, der findes derude. Ham her mente ikke at de fans, der brokkede sig over Alpha, vidste hvad de talte om.

    Da jeg af uransagelige årsager klikkede ind på hans profil faldt jeg dog over denne her, som jeg tænkte passede fint ind i denne tråd.



    Nogle folk er bare udenfor pædagogisk rækkevidde.
    ...

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #2064
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Man må jo forstå at der i det vestegnske univers er to typer mennesker. Dem der kan styre sig når de er på stoffer, og dem der ikke kan....

    kokabøf.png
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #2065
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://sydsidenbrondby.dk/udmeldinge...6e_WAKYydCBJUY

    Der er så megen idyl og harmoni på Vstgnn!

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2066
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    http://sydsidenbrondby.dk/udmeldinge...6e_WAKYydCBJUY

    Der er så megen idyl og harmoni på Vstgnn!
    Sådan helt seriøst, hvad fanden skriver de? Det eneste meningsfulde, der står i teksten er vel, at internettet ikke er et sted de vil debattere, da det er for svært at få nuancer med, hvilket resten af ‘udmeldingen’ så er et langt vidnesbyrd om.

    MCN

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #2067
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Åh den klub er bare en kilde til evig morskab. Jeg tænker at et skidt resultat i sidste hjemmekamp vil få profilen Oscar til at genopstå og så kører vi igen. Ser frem til 2019 og hvad de kan hive oplag hatten....
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #2068
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Åh den klub er bare en kilde til evig morskab. Jeg tænker at et skidt resultat i sidste hjemmekamp vil få profilen Oscar til at genopstå og så kører vi igen. Ser frem til 2019 og hvad de kan hive oplag hatten....
    Mon ikke de kører den hjem mod Vendsyssel, trods alt. Så har de vundet “en masse” kampe i streg, krisen er afblæst, og Jan Oscar begynder ikke at købe stort ind i januar vinduet i ren og skær panik.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #2069
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    Mon ikke de kører den hjem mod Vendsyssel, trods alt. Så har de vundet “en masse” kampe i streg, krisen er afblæst, og Jan Oscar begynder ikke at købe stort ind i januar vinduet i ren og skær panik.
    Jo de skal nok vinde, og støtten til "Coach" vil ingen ende tage.....
    Jeg tror nu nok, at Onkel Jan hiver tegnedrengen frem. Ebbe Sand skal have lov til at markere sin ankomst med et par større indkøb, ligesom man sikkert gerne vil have et par danskere ind på holdet. Holdet som nu passer jo ikke ind i den Brøndbyfortælling, som man hele tiden bilder sig selv ind. Man kan sikkert finde en dansker et sted, som har stået på tribunen hele livet.....

    Spændende bliver det også, om der går total Brøndby i den, og man fyrer Zorniger (fordi han har sat sig over klubben). Alternativt skal en Tibbling og måske andre vel videre, da han (og sikkert flere) ikke fungerer under den diktatoriske tilgang fra den store leder.

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #2070
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jo de skal nok vinde, og støtten til "Coach" vil ingen ende tage.....
    Jeg tror nu nok, at Onkel Jan hiver tegnedrengen frem. Ebbe Sand skal have lov til at markere sin ankomst med et par større indkøb, ligesom man sikkert gerne vil have et par danskere ind på holdet. Holdet som nu passer jo ikke ind i den Brøndbyfortælling, som man hele tiden bilder sig selv ind. Man kan sikkert finde en dansker et sted, som har stået på tribunen hele livet.....

    Spændende bliver det også, om der går total Brøndby i den, og man fyrer Zorniger (fordi han har sat sig over klubben). Alternativt skal en Tibbling og måske andre vel videre, da han (og sikkert flere) ikke fungerer under den diktatoriske tilgang fra den store leder.
    Og læg så en herlig Vendsyssel-julegave oven i alle herlighederne:-D

    Hahahahaha!!!

    Zan

  26. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •