Side 140 af 155 FørsteFørste ... 4090130137138139140141142143150 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,086 til 2,100 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #2086
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Well... han roser Skov til skyerne, hvilket man kun kan tilslutte sig. - Jeg tror ikke at Skov havde haft samme succes under tonser-Zorniger, da han ikke passer til deres stil. Jeg ser faktisk ikke noget kontroversielt i lige det der opslag fra Jeller.
    Det med fed er Jellers svar til det der blev skrevet om Skov (det med pilene).

  2. #2087
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det med fed er Jellers svar til det der blev skrevet om Skov (det med pilene).
    Oh... Jeg tager det i mig igen.

  3. #2088
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    https://www.bt.dk/superligaen/broend...dstaendig-chok

    Det er ikke fordi Jan Oscar siger noget dumt her, jeg synes bare, det skal være nemt for os at nyde den smerte manden og andre med hans forbryderiske dømmekraft oplevede, da Horsens udlignede på en smuk aften i maj.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #2089
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/broend...dstaendig-chok

    Det er ikke fordi Jan Oscar siger noget dumt her, jeg synes bare, det skal være nemt for os at nyde den smerte manden og andre med hans forbryderiske dømmekraft oplevede, da Horsens udlignede på en smuk aften i maj.
    Den kamp i Horsens er et overflødighedshorn af lækre mentale nedsmeltninger hos BØF.

    Mvh Bjørn


  6. #2090
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jep. Uanset om man vågner op med moralske tømmermænd eller nytårseufori, så kan det anbefales at starte det nye år med et gensyn med 2018's absolutte højdepunkt. Her er således seks minutter og elleve sekunders vellagret årgangsgod champagnefryd: https://www.youtube.com/watch?v=ChyWKnMFd1Q

    Elsker at Carsten Werge ved Brøndbys 2 målsføring når at omdøbe stadion til "Casa Arena Brøndby"
    Sidst redigeret af Tops : 01.01.19 kl. 09:23


  7. #2091
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jep. Uanset om man vågner op med moralske tømmermænd eller nytårseufori, så kan det anbefales at starte det nye år med et gensyn med 2018's absolutte højdepunkt. Her er således seks minutter og elleve sekunders vellagret årgangsgod champagnefryd: https://www.youtube.com/watch?v=ChyWKnMFd1Q

    Elsker at Carsten Werge ved Brøndbys 2 målsføring når at omdøbe stadion til "Casa Arena Brøndby"
    Det der fryder mig mest, er så absolut, at man kan mærke hvordan hele Viasats fundament er lige ved at falde sammen.

    Det irriterer mig grænseløst, at en så (forholdsvis) stor virksomhed, ikke formår at være objektive - og dette gælder (næsten) samtlige værter. Ikke blot Werge og Friman.

    Lidt det samme med Grønkjær, som i sit iver efter at være neutral, rent faktisk ender med at kritisere FCK ved hver given lejlighed.

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #2092
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser

    Det irriterer mig grænseløst, at en så (forholdsvis) stor virksomhed, ikke formår at være objektive - og dette gælder (næsten) samtlige værter. Ikke blot Werge og Friman.
    Bemærk også den bistre besked til sidst om, at nu er man nødt til at flytte mandagsdækningen fra Brøndby Stadion til MCH Arena – "sådan er det bare!" Var der gået nogle planer i vasken dér, Werge? ;-)

  10. De følgende 15 brugere er enige:

  11. #2093
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Bemærk også den bistre besked til sidst om, at nu er man nødt til at flytte mandagsdækningen fra Brøndby Stadion til MCH Arena – "sådan er det bare!" Var der gået nogle planer i vasken dér, Werge? ;-)
    Havde jeg slet ikke fanget i en af mine utallige afspilninger. Men hvor er det tydeligt, at det bare gør SÅ ondt.

    Generelt er dækningen af dansk fodbold bare elendig. Flemming Povlsen, Gravgaard og Tøfting er godt nok en cocktail man får ondt i hovedet af. Jeg køber forresten ikke Tøffes 'uden filter' TV-persona.

    Før juleferien var Sønderjyllands sportsdirektør i studiet, hvorefter Flemming Povlsen blev spurgt indtil hvad klubben skulle gøre i pausen. Herefter kiggede fucking Flemse kort på Haysen, og forklarede derefter at Sønderjyllands træner SKAL fyres - og sådan er det bare, der er INTET andet at gøre. Jeg er egentlig ikke uenig i Flemses betragtning, men det er virkelig tydeligt, at han selv mener, at han har en ordentlig svaber.

    Minder lidt om en gym-elev til familiefest der lige har færdiggjort samfundsfag/videnskab eller hvad det hedder på B niveau, som så herefter liiiige skal forklare hvordan man løser problematikken i mellemøsten.

    Edit: Eller endnu bedre. Jurastuderende som lige har færdiggjort 1. semester, som herefter lige skalinformere om, at Bilkas markedsføring ikke er efter bogen.
    Edit2: Kæresten har serveret salat der var til overs fra nytårsaften til aftensmad. Skulle lige af med mit galde
    Sidst redigeret af Sreq : 02.01.19 kl. 18:47

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #2094
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Frimann, der nærmest tiggede og bad om straffe til Halimi lige inden 2-2 scoringen. Ikke engang bøfspillerne appellerede
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2095
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Frimann, der nærmest tiggede og bad om straffe til Halimi lige inden 2-2 scoringen. Ikke engang bøfspillerne appellerede
    Eller da Frimann med lys og lygte leder efter et frispark ved 2-1 reduceringen, men tøvende erkender at muren hopper...

    MCN

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #2096
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Eller da Frimann med lys og lygte leder efter et frispark ved 2-1 reduceringen, men tøvende erkender at muren hopper...

    MCN
    De sidste par chancer i sammendraget her ...

    Og "NØJ DET' ET FEDT MÅL!!!!!" ved 1-1 sammenlignet med obducent-stemmen ved 2-1 og 3-1 her ...

    "A leopard can't change his shorts." Også selv om Frimann er en af de mange landsholdsspillere de er kolossalt stolte over, men ikke kan stave til. Det går helt galt med Uche.



  18. #2097
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det går helt galt med Uche.
    Nu er det selvfølgelig en håbløs øvelse sådan at gradbøje stavefejl, men Auri stikker alligevel mere ud for mig. Han vendte trods alt tilbage, og gav dem endnu en chance for at lære at stave hans navn.

    Jeg ved snart ikke hvad der er mest prol her; At de ikke kan stave i første omgang, eller at de ikke retter det i anden.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #2098
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Nu er det selvfølgelig en håbløs øvelse sådan at gradbøje stavefejl, men Auri stikker alligevel mere ud for mig. Han vendte trods alt tilbage, og gav dem endnu en chance for at lære at stave hans navn.

    Jeg ved snart ikke hvad der er mest prol her; At de ikke kan stave i første omgang, eller at de ikke retter det i anden.
    Og stakkels Friday Elahor! Det er sgu amatøragtigt. Hvornår stammer billedet fra?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2099
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og stakkels Friday Elahor! Det er sgu amatøragtigt. Hvornår stammer billedet fra?
    Ingen ide om hvor billedet er fra, men på deres hjemmeside har de et andet bud på Fridays efternavn: https://brondby.com/kampe/statistik/wall-of-honour/
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #2100
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Og Friman(n) kan de heller ikke stave til.. Mon det er en af de ulønnede fra amatørafdelingen der har fået lov til at lave lidt hjemmearbejde?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •