Side 143 af 155 FørsteFørste ... 4393133140141142143144145146153 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,131 til 2,145 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #2131
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Nej, man bør ikke kunne tage folks penge og herefter bede dem selv bevise deres uskyld. Det er omvendt logik og pænt fucked up.
    Kasi Jesper endte jo med at blive frikendt og ikke få nogen videre erstatning. Tænk hvad det har kostet ham i psykiske omkostninger, missede investeringsmuligheder som følge af de låste penge, lavere troværdighed (der er nok en del, der ikke aner han blev frikendt) osv.
    Jo man bør kunne beslaglægge folks penge, når der er tale om mulig unddragelse af fællesskabets midler. At man så som myndighed skal fortsætte sine undersøgelser er en selvfølge. I KASIs tilfælde har man også sagsbehandlet/vurderet og vendt det med juristerne inden man skrider til den handling at beslaglægge nogle penge. I KASIs tilfælde kan jeg i øvrigt ikke undlade at have en fornemmelse af at der gik politik i den sag... men lad bare fortsætte med at lave en hat ud af sølvpapir ;-)
    Mht. troværdighed...så klarer han fint selv at fortsætte sine gøglerier.
    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2132
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvis du synes at de penge folk tjener først og fremmest er “fællesskabets” (eller rettere, statens), så giver det mening at SKAT skal kunne beslaglægge pengene først og “spørge” bagefter. Hvis du som udgangspunkt synes at penge folk tjener er deres ejendom og at skat er noget man betaler efterfølgende i det omfang loven siger, så giver det mening at SKAT ikke bare arbitrært kan beslaglægge folks penge.

    ... Det er selvfølgelig ikke for at forsvare Kazi-Jesper

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #2133
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Hvis du synes at de penge folk tjener først og fremmest er “fællesskabets” (eller rettere, statens), så giver det mening at SKAT skal kunne beslaglægge pengene først og “spørge” bagefter. Hvis du som udgangspunkt synes at penge folk tjener er deres ejendom og at skat er noget man betaler efterfølgende i det omfang loven siger, så giver det mening at SKAT ikke bare arbitrært kan beslaglægge folks penge.

    ... Det er selvfølgelig ikke for at forsvare Kazi-Jesper
    Det staves Nazi-Jesper

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2134
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Hvis du synes at de penge folk tjener først og fremmest er “fællesskabets” (eller rettere, statens), så giver det mening at SKAT skal kunne beslaglægge pengene først og “spørge” bagefter. Hvis du som udgangspunkt synes at penge folk tjener er deres ejendom og at skat er noget man betaler efterfølgende i det omfang loven siger, så giver det mening at SKAT ikke bare arbitrært kan beslaglægge folks penge.
    De penge folk tjener er deres egne...men når der er begrundet mistanke om at de har unddraget staten, så er det fint nok at beslaglægge, indtil sagen er afgjort. Men anyway..det bliver de sidste ord..med mindre der åbner sig en skatte tråd i off topic trådene.
    Mattsson#1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2135
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    197

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Selv når alt ramler om ørerne på dem, kan man i Brøndby altid samles til circle-jerk i ly under den store 'Danmarks mest populære hold'-paraply.

    Det er den paraply, der belejligt kan slås op, når 'Alle hader os!'-paraplyen ligger til tørre.




    /JohnSparking
    Sidst redigeret af JohnSparking : 03.03.19 kl. 23:58
    Don't you know that crew-cuts and trainers are out again?

  10. De følgende 16 brugere er enige:

  11. #2136
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Åh, nej dog!! BIFs elendigheder fører os durk til tiggerstaven!?! 😩😩😳😂😂

    E73AE437-FA7E-4B34-97BD-B8575626DC19.jpeg
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  12. #2137
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg så da gerne at vi ramte rock buttom ved at bøf rykkede ned
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  13. #2138
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    De penge folk tjener er deres egne...men når der er begrundet mistanke om at de har unddraget staten, så er det fint nok at beslaglægge, indtil sagen er afgjort. Men anyway..det bliver de sidste ord..med mindre der åbner sig en skatte tråd i off topic trådene.
    Mattsson#1988
    Og så kunne man i øvrigt passende indlede en straffesag mod ham for nogle af de udtalelser, der fremgår af bogen ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. #2139
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Awesome Se meddelelser
    Åh, nej dog!! BIFs elendigheder fører os durk til tiggerstaven!?! ����������

    E73AE437-FA7E-4B34-97BD-B8575626DC19.jpeg
    Skal man fortælle manden at de ville skulle møde Esbjerg eller OB Away, jvf. nuværende stilling?
    Sidst redigeret af djurlander : 04.03.19 kl. 09:18

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #2140
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Vores fans - der er Danmarks bedste og kan blande sig i toppen på den internationale fanscene - er en integreret del af vores dna.
    JBA efter oprettelsen af bestyrelsesplads til fangrupperingerne. Som altid æder deres fans disse udtalelser råt og adjektiver om deres fællesskab flyver om sig til højre og venstre.

    I denne proces tror jeg "desværre" de glemmer at manden har absolut flertal ift. antallet af aktier og dermed stadig bestemmer alt i klubben.

    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #2141
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg plejer egentlig ikke, at indgå i større debatter på twitter. De 280 tegn er en lidt for stor begrænsning. Men det gjorde jeg så i dag, og jeg synes alligevel, at denne her er lidt sjov:
    Og jeg er slet ikke bekendt med der har været arrangeret store grupperinger [af BIF fans] på “neutrale” afsnit.
    Jeg siger ikke det ikke er sket. Jeg vil bare gerne have links til hvornår det skulle være sket. For jeg har aldrig hørt om det.
    Fra Aske Stentoft, en trofast BIF fan gennem (gætter jeg) hovedparten af mandens +40 årige liv. Det undrer mig lidt, at der nu også skal stilles spørgsmål til helt klare verificerbare fakta.

    At BØFs fans generelt mener, at FCKs "ingen neutrale tribuner" bare skyldes at vi er ekstra-ordinært ugæstfrie, det overgår min forstand. Og hvordan de IKKE forstår eller accepterer, at den regel 100% var eneste reelle mulighed, for at forhindre det rene kaos, og at den regel i øvrigt er fløjtende ligegyldig i alle kampe i superligaen, bortset fra de kampe, hvor Brøndbys udebaneafsnit er for småt.... Ja, jeg undres.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  19. #2142
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Og jeg er slet ikke bekendt med der har været arrangeret store grupperinger [af BIF fans] på “neutrale” afsnit.
    Jeg siger ikke det ikke er sket. Jeg vil bare gerne have links til hvornår det skulle være sket. For jeg har aldrig hørt om det.
    Arrangeret (forsøg på) invasioner af 'neutrale' afsnit? Never!

    Sidst redigeret af 1128 : 19.03.19 kl. 15:22


  20. #2143
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    https://www.bt.dk/superligaen/jan-be...ig-som-et-barn

    Der er en del guldkorn fra Oscar i den her artikel, men ‘Uden BØF - ingen Superliga’ tager alligevel førstepladsen. Selvforståelsen er i hvert fald kolossal. Nåja, og så takker han dem der brød forbuddet og mødte op i Horsens - kegle!

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #2144
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/jan-be...ig-som-et-barn

    Der er en del guldkorn fra Oscar i den her artikel, men ‘Uden BØF - ingen Superliga’ tager alligevel førstepladsen. Selvforståelsen er i hvert fald kolossal. Nåja, og så takker han dem der brød forbuddet og mødte op i Horsens - kegle!
    Med dagens kendelse om at Brøndby går fri for straf, med henvisning til at deres fans ikke har brudt nogle regler, da de ikke har været tildelt et udebaneafsnit, er det i fremtiden med nemt for klubberne at komme uden om straffen. De skal jo bare lade være med officielt at have et udebaneafsnit, men bare åbne stadion, så alle kan komme ind, også udebanefans. Det går meget godt for disciplinærudvalget.

    https://www.bt.dk/superligaen/broend...pper-for-straf

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #2145
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Noget af det jeg hader allermest ved brøndby må være deres helt vanvittige kommentarer nogle gange. Dommeren har, igen, valgt at lade straffesparkskendelserne gå deres vej, men selvfølgelig skal betahannen Retov lige give dommeren en kommentar med på vejen.

    - En ting er, at Ante måske skal tænke sig lidt bedre om, men hvor mange gange har du ikke set en mand hente en bold uden for banen og så lige tjatte den lidt væk.

    - Der manglede 15 sekunder af kampen, og så tager han en pokalfinale væk fra manden. Det sagde jeg til Jens, fordi det var dårlig fingerspidsfornemmelse, mener Martin Retov.
    Dårlig fingerspidsfornemmelse. Min hjerne imploderer.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •