Side 135 af 155 FørsteFørste ... 3585125132133134135136137138145 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,011 til 2,025 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #2011
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser


    Dear Santa!
    Gem dette billede til det bliver regnvejr. Det er simpelthen så genialt!


  2. #2012
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvis man for fremtiden vil slå ordet jinx op, så vil dette billede dukke frem.
    Det er simpelthen så genialt������

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #2013
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Har han et lille Hitler skæg, eller er det bare mig?
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #2014
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Har han et lille Hitler skæg, eller er det bare mig?
    Hvis jeg ikke husker galt (og har styr på min skægtermonologi), så er det vidst en mundkusse/lokumsbræt.

  7. #2015
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    » Hvor mange kvalrunder er der før man er med i Gruppespillet?
    »
    » Er det korrekt forstået at vi skal vinde 3 og 4 kvalrunde og SÅ er vi med?


    Ja så er vi med i EL. Men hvis jeg husker korrekt, og reglerne ikke er ændret, så starter EL med en knockoutrunde, inden gruppespillet starter.
    Når man ikke har været med i Europa i over et årti og man skal diskutere på SSO.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  8. #2016
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Per Bjerregaard i BT.

    Selv hvis de nu bliver mestre, så glæder jeg mig så meget til at se et useedet brøndby hold ryge ud til FC Østeuropa i 2. runde, hvorefter vi er seedet og går hele vejen! Hvis hele ønskelisten skal opfyldes, så smider de også lige DM i sidste spillerunde.
    Det skete jo så - fandeme godt kaldt, nu mangler vi bare at de ryger ud af europa på røv og albuer. Tak.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #2017
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=576677

    Denharikkemegethår64: "Jeg er bestemt ikke racist, og er i øvrigt selv af Afrikansk afstamning (min mor har i hvert fald krøller). Ordet NEGER er overhovedet ikke racistisk (dog et gammelt ord), og referrer bare til de negroide folkeslag (dog ikke Zanka, da han er en rigtig abe)."

    Det er ufatteligt hvordan de bare igen og igen formår at udstille deres eget niveau - eller mangel på samme - blandt de tilhængere.


  11. #2018
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong Jensen Se meddelelser
    Selv hvis de nu bliver mestre, så glæder jeg mig så meget til at se et useedet brøndby hold ryge ud til FC Østeuropa i 2. runde, hvorefter vi er seedet og går hele vejen! Hvis hele ønskelisten skal opfyldes, så smider de også lige DM i sidste spillerunde.
    Citat Oprindeligt indsendt af Fred Perry Se meddelelser
    Det skete jo så - fandeme godt kaldt, nu mangler vi bare at de ryger ud af europa på røv og albuer. Tak.
    Der mangler vist også liiiige, at vi selv kvalificerer os til europæisk bold og "går hele vejen"....
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #2019
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hele fortællingen - som alle brøndbyerne fremhæver i disse dage - om at man er kommet tættere på sine fans, at der er opstået et særligt sammenhold, at det hele bare er ligesom i en film af Erik Clausen, hvor solidariteten er utrolig og kolossal. Det tror da pokker, når holdet vinder nærmest alle kampe og overpræsterer i hele sæsonen. Så er det jo uproblematisk at dukke op til kampene og klappe og være venner.

    Det havde været mere imponerende, hvis sammenholdet og fællesskabet og jeg skal komme efter dig, var opstået de seneste 12 år, hvor alting sejlede.

    Det er paradoksalt at man får fremstillet opbakningen som så utroligt ægte.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  14. #2020
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Så er der gået en uge siden vi smed skabet i 95 minut...

    Det er stadig uvirkeligt ....

    Har forsøgt at tænke på noget andet. Fokusere på den kommende sommerferie. Tænke at det kun er fodbold og måske skulle jeg noget andet.
    Men for fanden. Jeg holder med Brøndby. Jeg er fan. Og netop derfor kan det ikke bare glemmes.
    Jeg er desværre nødt til at acceptere at det her sår aldrig læges. Det vil gøre ondt for evig tid hvad der skete i den her sæson.
    -Men så bliver det hele bare taget fra os langt inde i overtiden, af et hold som absolut intet har at spille for! Hvordan kunne de overhovedet sætte sig op til, at kæmpe til sidste minut? At stå på det stadion og se håbet blive dræbt i 95. minut, er uden sammenligning det værste jeg som fan nogensinde har oplevet!

    Selvom det lyder som en tabers dårlige undskyldning, så trøster jeg mig med at jeg uden tvivl mener at vi var de moralske mestre! Vi spillede fantastisk, vi vandt 4 ud af 5, mod FCM og FCK, og vi begejstrede fodbold-danmark igen!
    Der skal straks rejses en 500 m. høj statue af Finnbogason omkring Parken. Høj nok til at den kan ses ude fra motorvejsfletningen.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  15. #2021
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    https://brondby.com/nyhed/2018/06/12...-i-broendby-if

    Fejlen er ikke i artiklen, men i teksten på billedet bagved. ‘Unity, trust, believe’. To substantiver og et verbum er sjusket, virker provinsielt og udstiller hvorfor præcision og kundskaber er et must, hvis man skal lege med angloficerede slogans.


  16. #2022
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Tilbage i januar i en transfertråd på SSO:

    Citat Oprindeligt indsendt af Turbo_Bent
    En mulighed helt fremme kunne være Nicki Bille:

    http://https://www.bold.dk/fodbold/....ads-til-bille/

    Der er masser af sager der taler imod ham, men med snart 30 år er han vel ved at falde til ro - og så er han fætter til Wass!

    http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer

  17. #2023
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Pointmæssigt bliver sidste sæson selvfølgelig svær at overgå. Vi lå længe til at slå Superliga-rekorden, vel at mærke selv om vi havde et sværere program med de mange kampe mod top seks.
    - Kasper Fisker, der vel at mærke ikke ser relevansen i at der blev spillet 36 kampe i stedet for de tidligere 33.

  18. #2024
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Pihl Se meddelelser
    - Kasper Fisker, der vel at mærke ikke ser relevansen i at der blev spillet 36 kampe i stedet for de tidligere 33.
    Nu skal vi heller ikke gøre Fisker dummere, end han er. Jeg er ret sikker på, at han refererer til rekorden for det højeste pointgennemsnit i ligaen, som Brøndby kunne have nuppet sammen med the double, hvis ikke de havde haft deres fantastiske kollaps til sidst.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mehold/7127533
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  19. #2025
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En sjældent prollet udmelding - selv for BØF! Vestegnske... føj! https://www.bt.dk/fodbold/troels-bec...lere-i-truppen

  20. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •