Side 100 af 155 FørsteFørste ... 5090979899100101102103110150 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,486 til 1,500 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1486
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Først fremmest kan man undre sig over, at JBA udtaler sig om det sportslige. Men dem om det.
    Dernæst kan man lolle over den her:

    Det kan være svært at se, hvorfor en ny check hver måned skulle være lettere end nuværende situation, hvor han nøjes med en årlig check + ved særligt festlige lejligheder
    Vanvittigt, at sådan et citat stammer fra en forretningsmand.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1487
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hvem laver lige en "best of" eller en "top 10" :)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  5. #1488
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    JBA på spil igen igen:

    17 september 2013: http://politiken.dk/oekonomi/virksom...hjerteklubben/

    »Jeg har stor respekt for Jesper Nielsen, men jeg er investor, og han var sponsor. Jeg kommer ikke til at blande mig og kommer ikke med store kommentarer i pressen. Jeg forholder mig anonym og I kommer ikke til at se mig på Brøndby Stadion hver søndag«, sagde Jan Bech Andersen.
    Han vil på trods af den store ejerandel ikke selv deltage aktivt i ledelsen af Brøndby.
    5 juni 2015: http://www.bold.dk/nyt/broendby-boss...arlige-indkoeb

    - Jeg er tæt på det hele lige nu. Vi skal have det hele på plads hurtigere end de forgående sæsoner. Det koster nemlig både i Europa og i Superligaen, at der halses bagefter. Og det lægger et unødigt pres på hele organisationen. Jeg prøver at skubbe på, så vi har tingene på plads tidligere i år, fortæller han til 3point.dk.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  6. #1489
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    27

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    »Jeg har stor respekt for Jesper Nielsen, men jeg er investor, og han var sponsor. Jeg kommer ikke til at blande mig og kommer ikke med store kommentarer i pressen. Jeg forholder mig anonym og I kommer ikke til at se mig på Brøndby Stadion hver søndag«, sagde Jan Bech Andersen.
    Det er ikke tit at sukker-Jan kommer på Brøndby Stadion, men når han gør, så skal han selvfølgelig op i capotårnet:


  7. De følgende 12 brugere er enige:

  8. #1490
    BigDumbFate Slettet

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    "– Hvis jeg siger Serbien, hvad tænker du så på?

    – Jeg tænker krig ... og had. Men når jeg tænker efter en ekstra gang, så har jeg mange venner, der er serbere, og jeg har egentlig ikke det had, som normalt forbindes med albanere og serbere. Men tænker jeg tilbage i tiden, så kan jeg ikke lide serbere"

    Kors i røven for en tumpe...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...erbien/5620000

  9. De følgende 14 brugere er enige:

  10. #1491
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af BigDumbFate Se meddelelser
    Kors i røven for en tumpe...
    Måske skulle han lige have talt til fem inden han svarede, men han når da selv frem til en nogenlunde relativering af sit svar. Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men lad mig minde om, at det ikke er mere end tyve år siden, at det meste af Balkan lå i heftig krig hvor Albanien måske ikke var en primær aktør, men da bestemt var involveret. Og går man længere tilbage er der endnu mere (voldelig) historie mellem albanere og serbere.

    Så ubetænktsomt? Ja. Tumpe? Nej. Ikke hvis ens ens perspektiv rækker lidt længere end fredelige lille Danmark.


  11. #1492
    BigDumbFate Slettet

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Jo tak jeg er udmærket klar over hvornår den jugoslaviske borgerkrig foregik. Der var Durmisi vist ikke født endnu. Det blev han i Danmark. Hvor han vist er statsborger og repræsenterer vores landshold. Hvor han så vælger at udtale han ikke kan lide serbere kort inden Danmark møder Serbien. Ubetænksom, tumpe. Kald det hvad du vil. Begavet er det ikke.

    Det handler sgu ikke om mit perspektiv.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #1493
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    [...]

    Troels Bech, sportsdirektør

    Velkommen til tråden :-)
    bøflol 2.jpg
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  14. #1494
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af BigDumbFate Se meddelelser
    Jo tak jeg er udmærket klar over hvornår den jugoslaviske borgerkrig foregik. Der var Durmisi vist ikke født endnu. Det blev han i Danmark. Hvor han vist er statsborger og repræsenterer vores landshold. Hvor han så vælger at udtale han ikke kan lide serbere kort inden Danmark møder Serbien. Ubetænksom, tumpe. Kald det hvad du vil. Begavet er det ikke.

    Det handler sgu ikke om mit perspektiv.
    Hvis perspektiv handlet det så om? For ærlig talt emmer dit indlæg da i den grad af mangel på perspektiv:
    Du pointerer, at manden er født i Danmark og er dansk statsborger, som om, at det helt skulle ophæve de bånd han (også) har til det albanske folk gennem sine forældre. Det er jo helt bizart.

    I øvrigt er der jo ikke tale om en erklæring som du gør det til. Han bliver spurgt til, hvad han mener om serberne, og svarer så, at det historisk set er præget af had, men at han i dag har serbiske venner. Det er da så absolut både moderat og forholdsvis reflekteret.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #1495
    BigDumbFate Slettet

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Hvis perspektiv handlet det så om? For ærlig talt emmer dit indlæg da i den grad af mangel på perspektiv:
    Du pointerer, at manden er født i Danmark og er dansk statsborger, som om, at det helt skulle ophæve de bånd han (også) har til det albanske folk gennem sine forældre. Det er jo helt bizart.

    I øvrigt er der jo ikke tale om en erklæring som du gør det til. Han bliver spurgt til, hvad han mener om serberne, og svarer så, at det historisk set er præget af had, men at han i dag har serbiske venner. Det er da så absolut både moderat og forholdsvis reflekteret.

    Vh. Simon
    Du tolker vist som du vil. Og en erklæring? Gider du lige. Jeg skrev vist bare jeg synes det var dumt.
    Nu må man ikke engang bashe på bif-folk i en lala-sjov-vi-hader-brøndby tråd? tsk tsk

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1496
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af BigDumbFate Se meddelelser
    Du tolker vist som du vil. Og en erklæring? Gider du lige. Jeg skrev vist bare jeg synes det var dumt.
    Nu må man ikke engang bashe på bif-folk i en lala-sjov-vi-hader-brøndby tråd? tsk tsk
    Hvis vi nu får højnet kvaliteten fra lala-sjov til reelle morsomheder, så kunne det være, at vi kunne vende Dingos fine kurve - bare en smule. Også selvom det skulle betyde, at tråden står lidt mere stille.
    Der er ikke meget ved at grine ad bøf, når det er mere eller mindre fornuftige Troels Bech citater og tanker om den jugoslaviske fortid.

    Tillad mig derfor at komme med en utvetydig opfodring: Stram op!
    Lad vær med at komme med høhø-sjove citater. Vent til Agger erklærer sig solidarisk med klubben i en spillerstrejke, eller til FisseMike vender tilbage til Hjalte Park - båret ind på en guldstol. Se dét er værd at grine ad.


  19. #1497
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Han ville så gerne have stået dernede ham den nye Christian ‘Greko’ Jakobsen

    Har du stået på Sydsiden:

    – Nej, det har jeg faktisk ikke. Jeg har været inde og se kampe på Brøndby Stadion. Og jeg glæder mig vildt til den fantastiske stemning på hjemmebanen og ude. Jeg har faktisk flere gange gerne have villet stå på Sydsiden, men har aldrig fået taget mig sammen til det, siger ‘Greko’ afslutningsvis til 3point.dk


  20. #1498
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sforstaerkning

    Dette kommer til at sætte nye standarder i denne tråd i de kommende år.... Plz Troels B ; få den afsluttet og lad os hylde dette køb :-)

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1499
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sforstaerkning

    Dette kommer til at sætte nye standarder i denne tråd i de kommende år.... Plz Troels B ; få den afsluttet og lad os hylde dette køb :-)
    http://www.bt.dk/superligaen/broendb...-alligevel-nej

    Vi må nok indstille os på, at den lol, Bille ville kunne afstedkomme i BØF, udebliver.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1500
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    http://www.bt.dk/fodbold/wilbek-forl...t-broendby-fan

    Åh nej. Hvorfor lige dig Wilbek......eller noget. Godt for ham at han har fundet klebben i sit liv.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •