Side 101 af 155 FørsteFørste ... 51919899100101102103104111151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,501 til 1,515 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1501
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af pires Se meddelelser
    http://www.bt.dk/fodbold/wilbek-forl...t-broendby-fan

    Åh nej. Hvorfor lige dig Wilbek......eller noget. Godt for ham at han har fundet klebben i sit liv.
    At en hunboldtræner og Pia K ELSKER Brøndby rører mig ikke en dyt - jeg kunne faktisk ikke være mere ligeglad!

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1502
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.bt.dk/superligaen/broendb...-alligevel-nej

    Vi må nok indstille os på, at den lol, Bille ville kunne afstedkomme i BØF, udebliver.
    Jeg finder trøst i den gode "lol", at Brøndby endnu engang har fået et nej tak fra Wilczek, ikke får Bille og sandsynligvis heller ikke får Makienok tilbage... Dermed ser det ud til, at man må ned på en ret lav hylde for at finde en makker til det "frygt indgydende" angreb bestående af Elmander og Poo-ki. Så må de nok ud og hente en lottokupon igen a la Hanne, Jallow, Akpoveta eller McGrath.

  4. #1503
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg finder trøst i den gode "lol", at Brøndby endnu engang har fået et nej tak fra Wilczek, ikke får Bille og sandsynligvis heller ikke får Makienok tilbage... Dermed ser det ud til, at man må ned på en ret lav hylde for at finde en makker til det "frygt indgydende" angreb bestående af Elmander og Poo-ki. Så må de nok ud og hente en lottokupon igen a la Hanne, Jallow, Akpoveta eller McGrath.
    Du har ret i at Makienok ikke kommer til Brøndby i denne omgang. Han skal være makker med Vetokele i Charlton.

    http://www.bold.dk/nyt/officielt-sim...k-til-charlton

  5. #1504
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Du har ret i at Makienok ikke kommer til Brøndby i denne omgang. Han skal være makker med Vetokele i Charlton.

    http://www.bold.dk/nyt/officielt-sim...k-til-charlton
    Og i følge tipsbladet er Bille røget til Esbjerg ! Kontrakten skulle være underskrevet, og det skulle blive offentligjort inden længe
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1505
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-storste-klub/

    "Danmarks klart største klub!" Fra Malmø til Bøf - så ægte, så smukt!

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #1506
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-storste-klub/

    "Danmarks klart største klub!" Fra Malmø til Bøf - så ægte, så smukt!
    Nu er det jo ikke en egentlig udtalelse fra manden selv, men et "citat" fra en pressemeddelelse klubben har skrevet i forbindelse med offentliggørelsen af handelen. Hvis man ser videointerviewet på deres hjemmeside, siger Eriksson jo netop "en af Danmarks absolut største klubber" hvilket ingen vel kan være uenige i.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1507
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hvor er det dog smukt, kære Ronnie Schwartz:

    "Cheftræner Thomas Frank har udtaget den trup, som skal jagte et godt udgangspunkt inden returopgøret næste torsdag. Blandt de 19 spillere finder man Ronnie Schwartz, som kan få debut i Brøndby-trøjen. I så fald vil det ske med et i fodboldverdenen usædvanligt nummer på ryggen, nemlig 64.

    - Mine forældre er født i 1964, og da det samtidig er Brøndby IF’s stiftelsesår, virkede det bare rigtigt at vælge nummer 64. Samtidig føler jeg, at det er et nummer, der forpligter. Det tiltaler mig, for jeg ved, at det forventes, at man giver den fuld skrald i Brøndby – og det er jeg helt klar på, fortæller Ronnie Schwartz."
    Sidst redigeret af Hjaltees#1 : 29.07.15 kl. 20:29
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar


  12. #1508
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Reaktionerne i den gule skakt, efter kampen i Tjekkiet, nåede et nyt lavpunkt:

    bif1.jpgbif2.jpg

    Ord er vist overflødige... :-/

    Mvh
    ZFDK


  13. #1509
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    442

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Hjaltees#1 Se meddelelser
    - Mine forældre er født i 1964, og da det samtidig er Brøndby IF’s stiftelsesår, virkede det bare rigtigt at vælge nummer 64. Samtidig føler jeg, at det er et nummer, der forpligter. Det tiltaler mig, for jeg ved, at det forventes, at man giver den fuld skrald i Brøndby – og det er jeg helt klar på, fortæller Ronnie Schwartz."
    Seriøst?!! Det er jo akut kvalmende. Nogle gange skal jeg minde mig selv om at fodboldsspillere ofte kun er store børn.
    Casper
    .casper's Avatar


  14. #1510
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hold nu kæft, nogle sørgelige eksistenser.


  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #1511
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Jeg vil nu stadig mene at lavpunktet stadig er argumentationen derinde for ikke at overholde et minuts stilhed (argumentation der dog var rationaliseringer).

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1512
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Jan Bech Andersen skal op med tegnebogen igen for at få fat på den nyeste tiltænkte stjerne på vestegnen, Mads Toppel:

    Jeg har fået 20 timer om ugen i noget, som hedder Freddy Hansens VVS, og så skal jeg spille i Næsby, være målmandstræner og hjælpe til med at bygge klubben op. Så der skal meget til, for at jeg skal væk fra det projekt,« siger han.
    Lad os håbe, Freddy Hansen ikke bare uden videre giver slip på denne 33-årige Galactico. Freddy skulle være en hård nyser på transfermarkedet.


  19. #1513
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    442

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Ynglinge-træneren slår over for DR Sporten fast at han tager den katastrofale sæsonstart på sin kappe, men samtidig får spillerne også lige en dosis vstgn-patos med på vejen, så han er sikker på at de er skarpe i næste runde:

    Specielt i en klub som Brøndby er det et minimumskrav at være klar til at dø for trøjen, siger Frank.
    Casper
    .casper's Avatar


  20. #1514
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Ja for 20 år siden Frank - i dag har du kun lejesoldater - intet andet. Fat det knægt!

  21. #1515
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Ja for 20 år siden Frank - i dag har du kun lejesoldater - intet andet. Fat det knægt!
    BIF har da altid været en klub af lejesoldater ellers var de aldrig kommet op igennem rækkerne

  22. De følgende 3 brugere er enige:
    Orb, rsj, UDC

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •