Side 103 af 155 FørsteFørste ... 35393100101102103104105106113153 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,531 til 1,545 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1531
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jan Bech Andersen skal op med tegnebogen igen for at få fat på den nyeste tiltænkte stjerne på vestegnen, Mads Toppel:


    Lad os håbe, Freddy Hansen ikke bare uden videre giver slip på denne 33-årige Galactico. Freddy skulle være en hård nyser på transfermarkedet.
    Så er det virkelighed: VVS-Freddy har givet slip på Mads Toppel, der tilslutter sig Vestegnens stolthed.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1532
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    47

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af .casper Se meddelelser
    Den gode Kapper har på Blok4 opfundet et hurtigt solidarisk trick som løsning på manglende vilje og gejst i spilletruppen.



    Det er sjoveste shit jeg længe har læst.

    Det er nu faktisk en tilgang, der åbenbart anvendes meget detaljeret i FCK. Her bestemmes en meget stor andel af spillerens løn af hvor meget han spiller - og hvad han i øvrigt bidrager med i løbet af kampene - blandt andet også mål. Så vidt jeg ved, kører BIF stadig med en fastlønsstruktur, selv om de seriøst har brændt nallerne på det flere gange. Særligt med Jan Kristiansen, der som bekendt fik en meget høj løn, men som spillede ganske lidt både pga. skader og generel uformåen.
    Jeg ved ikke mere om vores lønsystem, end hvad jeg fik fortalt til en rundvisning i Parken med min søn i ferien. Jeg kan sagtens se fornuften i et præstationsafhængigt bonussystem, men synes dog det er problematisk at lige netop mål belønnes individuelt.

    NCA

  4. #1533
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af NCA Se meddelelser
    Det er nu faktisk en tilgang, der åbenbart anvendes meget detaljeret i FCK. Her bestemmes en meget stor andel af spillerens løn af hvor meget han spiller - og hvad han i øvrigt bidrager med i løbet af kampene - blandt andet også mål. Så vidt jeg ved, kører BIF stadig med en fastlønsstruktur, selv om de seriøst har brændt nallerne på det flere gange. Særligt med Jan Kristiansen, der som bekendt fik en meget høj løn, men som spillede ganske lidt både pga. skader og generel uformåen.
    Jeg ved ikke mere om vores lønsystem, end hvad jeg fik fortalt til en rundvisning i Parken med min søn i ferien. Jeg kan sagtens se fornuften i et præstationsafhængigt bonussystem, men synes dog det er problematisk at lige netop mål belønnes individuelt.

    NCA
    Tilbage i CV dagene kan jeg huske at han nævnte i et interview at vi i meget lille grad benyttede mål bonus, og generelt belønninger der kan give en tendens til at spillerne tænker meget egoistisk. Hvor rigtigt det så er, eller i det mindste stadig er, skal jeg lade være usagt.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  5. #1534
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    thorrium er en af dem, der ofte gør sig bemærket på SSO.
    Denne gang med denne perle, der er liket af 6 og disliket af 1.
    (Admin har vist forsøgt at slette, men har ikke gjort det ret godt)

    Teksten mellem billederne:
    Just saying... Tag en abe... og et helt normalt menneske (goggle normal white person)

    og bum...
    Zanka3.jpg
    Teksten under billedet:
    Er ikke specielt racistisk over for andre end den, da jeg ikke finder det acceptabelt normalt, kun over for Zanka.
    Men jeg kan da godt forstå hvis de mener han er sympatisk og fortjener respekt, han har jo aldrig været en nar (host host host) eller udstillet sig selv som værende noget nær en komplet idiot.
    Link til tråden, der i øvrigt er ret underholdende. De fornuftige stemmer drukner virkelig i en sø af forurettethed
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #1535
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Da ingen andre har postet den, og det for en gangs skyld er et hylende sjovt bidrag til tråden, skal det selvfølgelig gemmes for eftertiden.

    Thomas Frank er i hopla inden kampen mod PAOK:

    - Når Daniel er i topform, er han blandt de ti bedste forsvarsspillere i verden. Med venstrebenet er han i top-3, siger Thomas Frank.
    Det var så før, han kostede 2-3 mål mod grækerne, men dog efter han kostede et mål mod AGF. Det er så præstationerne i hans hidtidige to kampe i sæsonen.
    Hejsa
    Elver's Avatar


  8. #1536
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Brøndbys træner Thomas Frank har bidraget til dagens opdatering i tråden "BIF: Sagde eller skrev de virkelig det nr. 6" med en udtalelse til Ritzaus Bureau om, at Brøndby Stadion skal gøres til et fort: "Vi skal vinde foran vores hjemmepublikum, så vi igen kan gøre Brøndby Stadion til et fort - og det skal begynde i dag," http://www.dr.dk/sporten/fodbold/sup...l-et-fort-igen
    Casper the ghost

  9. #1537
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    1,192

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Ah, come on! Lidt kritisk sans i denne tråd vil være på sin plads. Specielt når det udtrykte er noget vi selv efterstræber
    Between kissing and fucking, i've walked a 1000 miles!
    Actor Bob Hoskins


  10. #1538
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Her får vi vist meget godt demonstreret, hvorfor man normalt holder fodboldfora fri for polistiske diskussioner.
    http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=535067
    Hele tråden, der nok skal læses hurtigt, inden den slettes, er fyldt med fine citater.
    Da jeg ikke vil bringe diskussionen herind, vil jeg ikke fremhæve nogen citater udover den her lille perle, der ret godt illustrerer deres selvindsigt:
    Så vidt jeg ved (har aldrig brugt det) er Nationen et useriøst "debatforum" på EB, hvor det mere handler om at bruge ukvemsord og svine hinanden til end at diskutere noget substantielt. Folk har faktisk holdt en sober tone i denne tråd, så din sammenligning er lidt langt ude.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1539
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Tror nu ikke, at en lignende tråd herinde ville tage sig meget anderledes ud, hvis jeg skal være ærlig.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    /J!

  14. #1540
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Bevares, det er taget fra Nationen!, men det er fra en Brøndby tilhænger ved navn "Ham Selv"...

    De fleste af migranterne har pænere og nyere tøj end mig....
    Ja... altså... :)
    Sidst redigeret af DaneX : 18.09.15 kl. 16:21

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #1541
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Thomas Frank til Ekstrabladet:

    Dertil må jeg bare sige, at som træner er det et fantastisk privilegium, der ikke er alle forundt, at være i en klub, som har så loyale fans, som vi har. Af egen lomme følger de os trofast ude som hjemme og støtter altid op om Brøndby IF, selv når resultaterne og spillet udebliver.
    Hvordan var det nu lige at tilskuertallet så ud dengang Brøndby lå og rodede i bunden af tabellen?

  17. De følgende 14 brugere er enige:

  18. #1542
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Bill Ward Se meddelelser
    Thomas Frank til Ekstrabladet:

    Hvordan var det nu lige at tilskuertallet så ud dengang Brøndby lå og rodede i bunden af tabellen?
    Nu er hele klebben jo hundeangste for at lægge sig ud med fansene.

    Men de tænker jo nok, at hvis man roser dem tilstrækkeligt nu, så kan det være, at de f.eks. kun smider tomater i stedet for sten næste gang det går dårligt.

    http://politiken.dk/sport/fodbold/EC...broendbys-bus/

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/dansk...bys-spillerbus

    .... støtter altid op om Brøndby IF, selv når resultaterne og spillet udebliver.
    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  19. #1543
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hele deres forlorne, opblæste selvforståelse er én af de vigtigste årsager til, at jeg til evig tid vil hade dem mere, end skiftende opkomlinge fra forskellige steder i provinsen.


  20. #1544
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af -Falske- på SSO
    Det minder mig om hvad Malcolm X engang sagde: "jeg har en drøm og i den spillede Brøndby noget bedre end i virkeligheden".
    Der namedroppes borgerrettighedsforkæmpere på Sydsiden: http://www.brondbysupport.dk/sso/boa...c=DESC#p535792
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1545
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der namedroppes borgerrettighedsforkæmpere på Sydsiden: http://www.brondbysupport.dk/sso/boa...c=DESC#p535792
    Endda den forkerte borgerrettighedsforkæmper :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •