Side 104 af 155 FørsteFørste ... 45494101102103104105106107114154 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,546 til 1,560 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1546
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Endda den forkerte borgerrettighedsforkæmper :)
    Ja, det var det, jeg hentydede til. Men jeg burde måske have gjort det lidt tydeligere...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1547
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Riza Durmisi holder Brøndby-fans-lefleri-faklen højt, og kalder os for "medløbere"... Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er lidt dumt af en nyligt debuterende landsholdsspiller at komme med sådanne udtalelser. Han skal trods alt også spille foran FCK-fans, når han spiller i Parken. Fint at kritisere modstanderholdet, men at gå efter fans, der gerne skulle bakke ham op i hans næste landskamp, det er sgu en smule tåbeligt. Men okay, manden jo ikke ligefrem tidligere gjort sig bemærket for sin lynende intelligens, så dette er måske bare niveauet vi skal forvente fra hans side af.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...erfans/5749710

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1548
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Og det bliver så kun "bedre" af den statistik EB har under artiklen hvor man flot kan følge med i til/afgang rent procentvis hos henholdsvis os og så Danmarks bedste fans. Her kan man se at det kun er sket 3 gange at vestegnens stolthed har haft højere tilgang eller lavere afgang end os.

    Men ok man skal jo også lade være med at holde sig til facts. Det har det med at ødelægge alt det sjove

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #1549
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hvis vi lige ser bort fra at udtalelsen er tåkrummende primitiv i sit forsøg på at lefle, har han vel sådan set ret i at tilskuertallet er faldet de sæsoner vi har gjort det "dårligt". Ændringen fra 10/11 til 11/12 er nok bedste eksempel, men faldet sidste sæson (anden 2. plads i træk) var også markant. Overordnet ligner det dog mere en generel nedadgående tendens, men den er mere nedadgående når vi ikke får point.

    Problemet for Durmisi er bare, at præcis det samme gør sig gældende hos dem. De de blev 3'er i 08/09 steg deres snit markant ift. sæsonen før hvor de endte på 8. pladsen. Det gik nedad igen da de endte 9'er to sæsoner i træk og er så steget nu hvor de igen kæmper om medaljer. De store udsving i deres præstationer gør det faktisk markant lettere at konkludere at deres tilskuersnit følger deres sportslige præstationer.

    Han får sagt flere gange i interviewet at han jo bare siger sandheden og hvem er jeg til at anfægte den. Men indtil jeg ser hans analyser (for det må han jo have lavet når han udtaler sig så skråsikkert) ville jeg nok holde igen med udtalelser som "Det er stik modsat af vores fans, der bakker os op under alle omstændigheder. De er der altid, og de vil være der for os. Se bare på den sæson, hvor vi var tæt på at rykke ned", der er så nemme er skyde ned ved at se på tallene.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1550
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Hvis vi lige ser bort fra at udtalelsen er tåkrummende primitiv i sit forsøg på at lefle, har han vel sådan set ret i at tilskuertallet er faldet de sæsoner vi har gjort det "dårligt". Ændringen fra 10/11 til 11/12 er nok bedste eksempel, men faldet sidste sæson (anden 2. plads i træk) var også markant. Overordnet ligner det dog mere en generel nedadgående tendens, men den er mere nedadgående når vi ikke får point.

    Problemet for Durmisi er bare, at præcis det samme gør sig gældende hos dem. De de blev 3'er i 08/09 steg deres snit markant ift. sæsonen før hvor de endte på 8. pladsen. Det gik nedad igen da de endte 9'er to sæsoner i træk og er så steget nu hvor de igen kæmper om medaljer. De store udsving i deres præstationer gør det faktisk markant lettere at konkludere at deres tilskuersnit følger deres sportslige præstationer.
    Hvordan kan han slippe afsted med at sige sådan en gang pis? Hvorfor holder journalisten ham ikke op på fakta? Er der ingen kritisk sportsjournalistik i Danmark? Er de alle bare mikrofonholdere?


  10. #1551
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Bill Ward Se meddelelser
    Hvordan kan han slippe afsted med at sige sådan en gang pis? Hvorfor holder journalisten ham ikke op på fakta? Er der ingen kritisk sportsjournalistik i Danmark? Er de alle bare mikrofonholdere?
    Lidt ude af kontekst, men "chefen" for TV2's Tour de France dækning udtalte i forbindelse med ansættelsen af Bjarne Riis som ekspert i sommers noget i stil med: "Det er ikke vores opgave som journalister at udføre kildekritik, den opgave tilfalder seerne". Så ja, umiddelbart har danske sportsjournalister reduceret sig selv til mikrofonholdere.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1552
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Hvis vi lige ser bort fra at udtalelsen er tåkrummende primitiv i sit forsøg på at lefle, har han vel sådan set ret i at tilskuertallet er faldet de sæsoner vi har gjort det "dårligt". Ændringen fra 10/11 til 11/12 er nok bedste eksempel, men faldet sidste sæson (anden 2. plads i træk) var også markant. Overordnet ligner det dog mere en generel nedadgående tendens, men den er mere nedadgående når vi ikke får point.
    Tjah, markant og markant – at det går ned fra 15.720 i snit til 15.448 er vel ikke så utrolig dramatisk endda ;-)

    Så ser vi i øvrigt bort fra det mere grundlæggende, at det helt enkelt er for få i forhold til hvad ambitionerne må være. Men fire år i træk med et snit lige omkring de 15,500 er ikke ligefrem tegn på heftige medløbertendenser.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1553
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Riza Durmisi holder Brøndby-fans-lefleri-faklen højt, og kalder os for "medløbere"... Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er lidt dumt af en nyligt debuterende landsholdsspiller at komme med sådanne udtalelser. Han skal trods alt også spille foran FCK-fans, når han spiller i Parken. Fint at kritisere modstanderholdet, men at gå efter fans, der gerne skulle bakke ham op i hans næste landskamp, det er sgu en smule tåbeligt. Men okay, manden jo ikke ligefrem tidligere gjort sig bemærket for sin lynende intelligens, så dette er måske bare niveauet vi skal forvente fra hans side af.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...erfans/5749710
    Jeg har været FCK-fan, og er kommet fast i Parken siden 1998, så Durmisi's udtalelser kan ikke være møntet på mig..

  15. #1554
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Tjah, markant og markant – at det går ned fra 15.720 i snit til 15.448 er vel ikke så utrolig dramatisk endda ;-)

    Så ser vi i øvrigt bort fra det mere grundlæggende, at det helt enkelt er for få i forhold til hvad ambitionerne må være. Men fire år i træk med et snit lige omkring de 15,500 er ikke ligefrem tegn på heftige medløbertendenser.
    Men i alt er faldet fra 13/14 til 14/15 over 1.000 per kamp (ude og hjemme). Det er da markant.

  16. #1555
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    23

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Durmisi bliver "lawyered" for hårdt! Han fortæller "sandheden", og lige efter kommer der fakta der totalt modsiger hans "sandhed"!!

    HUMILIATION!!!! (Udtalt som ved et knife-kill i counter strike)

    God kamp søndag... FORZA FC!!!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1556
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,165

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Hvis vi lige ser bort fra at udtalelsen er tåkrummende primitiv i sit forsøg på at lefle, har han vel sådan set ret i at tilskuertallet er faldet de sæsoner vi har gjort det "dårligt". Ændringen fra 10/11 til 11/12 er nok bedste eksempel, men faldet sidste sæson (anden 2. plads i træk) var også markant. Overordnet ligner det dog mere en generel nedadgående tendens, men den er mere nedadgående når vi ikke får point.

    Problemet for Durmisi er bare, at præcis det samme gør sig gældende hos dem. De de blev 3'er i 08/09 steg deres snit markant ift. sæsonen før hvor de endte på 8. pladsen. Det gik nedad igen da de endte 9'er to sæsoner i træk og er så steget nu hvor de igen kæmper om medaljer. De store udsving i deres præstationer gør det faktisk markant lettere at konkludere at deres tilskuersnit følger deres sportslige præstationer.

    Han får sagt flere gange i interviewet at han jo bare siger sandheden og hvem er jeg til at anfægte den. Men indtil jeg ser hans analyser (for det må han jo have lavet når han udtaler sig så skråsikkert) ville jeg nok holde igen med udtalelser som "Det er stik modsat af vores fans, der bakker os op under alle omstændigheder. De er der altid, og de vil være der for os. Se bare på den sæson, hvor vi var tæt på at rykke ned", der er så nemme er skyde ned ved at se på tallene.
    Sandheden er, at næsten alle fans i samtlige klubber er eller i hvert fald begyndte som medløberfans.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1557
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Men i alt er faldet fra 13/14 til 14/15 over 1.000 per kamp (ude og hjemme). Det er da markant.
    Altså, du kan jo ikke regne med både ude og hjemme. Det er forskellige klubber i forskellige situationer og med forskellige fanbaser, der udgør det klare flertal af tilskuerne på udebane. Uden at have slået det op gætter jeg på at der var nogenlunde lige så mange til AGFs møde i 1. runde med Brøndby som der var til vores to første kampe i Esbjerg og Haderslev ;-)

  21. #1558
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Altså, du kan jo ikke regne med både ude og hjemme. Det er forskellige klubber i forskellige situationer og med forskellige fanbaser, der udgør det klare flertal af tilskuerne på udebane. Uden at have slået det op gætter jeg på at der var nogenlunde lige så mange til AGFs møde i 1. runde med Brøndby som der var til vores to første kampe i Esbjerg og Haderslev ;-)
    Enig, men man må jo arbejde med den data man har :)

    Spørg til side synes jeg nu faktisk at tendensen er synlig for udebanekampe også, men selvfølgelig betyder det noget om man har én eller to kampe i fx Århus når der kun er 16 udebanekampe per sæson (17 for Brøndby...). Det samme gør sig dog gældende for hjemmebanekampe - altså om man har derby én eller to gange.

    Ps. I øvrigt tror jeg du gør Esbjergs hjemmebanefans uret, men jeg gider heller slå det op.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1559
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Sandheden er, at næsten alle fans i samtlige klubber er eller i hvert fald begyndte som medløberfans.
    Sludder, brøndbyfans er naturligvis født og opvokset på vestegnen og har været fans hele livet.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #1560
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Sludder, brøndbyfans er naturligvis født og opvokset på vestegnen og har været fans hele livet.
    Lige præcis!
    Ligesom man jo husker den utællelige masse af mennesker bag målet på Brøndby Stadion i Europa Cup dagene imod bla FC Brugge. Nogle påstår at også den kamp blev spillet i Idrætsparken, men folk digter jo deres egne sandheder.

    Og så må vi ikke glemme de flere tusinde fans på Stadio Olympico imod Roma! En kødrand af gult!!

    Brøndby har da ALTID haft en helt uopnåelig fankultur. Derfor er det de helt rigtige fans - af den helt rigtige klub - med den eneste rigtige historie.

    Er det ikke ret indlysende?

    Zan

  26. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 9 users browsing this thread. (0 members and 9 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •