Side 105 af 155 FørsteFørste ... 55595102103104105106107108115 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,561 til 1,575 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1561
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    "... vi er glade for at kvalificere os til at møde så gode modstandere, at vi kan få tæsk".

    - Troels Bech om Brøndbys Europa League kvalifikation.
    ...

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1562
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Interviewer om Høgli:
    Han er lige blevet kørt på hospitalet.

    Plaffeministeren:
    Så det er nu, jeg skal få dårlig samvittighed, eller hvad? Det vidste jeg ikke.

    172555.png

    Øhm.. ja, det er faktisk nu du skal få dårlig samvittighed, din supertaber. Du har lige slagtet banens mest sympatiske og fair spillende mand, nærmest inden kampen er begyndt, og så står du og prøver at spille smart og morsom. Du er ingen af delene, men du er til gengæld rimeligt dårlig - foruden tudegrim.


  4. #1563
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Interviewer om Høgli:
    Han er lige blevet kørt på hospitalet.

    Plaffeministeren:
    Så det er nu, jeg skal få dårlig samvittighed, eller hvad? Det vidste jeg ikke.

    172555.png

    Øhm.. ja, det er faktisk nu du skal få dårlig samvittighed, din supertaber. Du har lige slagtet banens mest sympatiske og fair spillende mand, nærmest inden kampen er begyndt, og så står du og prøver at spille smart og morsom. Du er ingen af delene, men du er til gengæld rimeligt dårlig - foruden tudegrim.
    Sjovt, sad netop og skulle til at skrive nøjagtig samme indlæg som Jon Langhoff. Mage til nar - schwartz.

    Luner da lidt, en lille smule, at Zanka har så lidt overskud efter kampen, at han sviner en interviewer.

    Sad under kampen og ærgrede mig over, at jeg ikke tog med i betonen, men da jeg her til aften på Twitter læste det ene indlæg efter det andet om blanding af fans efter kampen, tænkte jeg godt det samme.

    Kæft' hvor er jeg stadig bitter.

    Edit. Hov, ser lige, at den tråd, jeg har skrevet i, handler om bøf og ikke om mig. Sry.
    Sidst redigeret af Døren : 27.09.15 kl. 19:58 Årsag: Selverkendelse

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1564
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Interviewer om Høgli:
    Han er lige blevet kørt på hospitalet.

    Plaffeministeren:
    Så det er nu, jeg skal få dårlig samvittighed, eller hvad? Det vidste jeg ikke.

    172555.png

    Øhm.. ja, det er faktisk nu du skal få dårlig samvittighed, din supertaber. Du har lige slagtet banens mest sympatiske og fair spillende mand, nærmest inden kampen er begyndt, og så står du og prøver at spille smart og morsom. Du er ingen af delene, men du er til gengæld rimeligt dårlig - foruden tudegrim.
    Den udtalelse står i så stærk kontrast til dette interview, at jeg bliver nødt til at se det på video før jeg tror på det.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1565
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Den udtalelse står i så stærk kontrast til dette interview, at jeg bliver nødt til at se det på video før jeg tror på det.
    Uden at være skråsikker så tror jeg, at der hvor han er superidiot er i et interview på banen og nogen har åbenbart talt ham til fornuft inden interviewet i spillertunnellen.
    EDIT: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...tighed/5752556
    Sidst redigeret af Kenney : 29.09.15 kl. 01:46

  9. #1566
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Den udtalelse står i så stærk kontrast til dette interview, at jeg bliver nødt til at se det på video før jeg tror på det.
    Så du mener det står i stærk kontrast til udtalelsen: "Det var ikke min hensigt at skulle skade mere end højst nødvendigt" ?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  11. #1567
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Brøndby prøver at more sig på Esbjergs bekostning med denne video før deres møde.

    De har bare valgt at bringe billeder af en kutter fra Hanstholm, der ligger over 200 km derfra. (min fødeby - nej, ikke stolt af det, men derfor ved jeg det)

    https://www.facebook.com/brondby/vid...3812040330628/

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1568
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Brøndby IF har endelig opdaget det, vi andre indså for mere end to årtier siden: At de er Hele Danmarks Jydehold for jyder.

    Og marketingafdelingen har fået lov at løbe med budskabet:



    Booooonderøøøøøve ♪ ...


  14. #1569
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    P
    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Brøndby IF har endelig opdaget det, vi andre indså for mere end to årtier siden: At de er Hele Danmarks Jydehold for jyder.

    Og marketingafdelingen har fået lov at løbe med budskabet:





    Booooonderøøøøøve ♪ ...
    Hvad er man egentlig, hvis man er flyttet fra Frederiksberg og KU til Jylland for job, kone og børn? (Ud over en tøffelhelt)

  15. #1570
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    P

    Hvad er man egentlig, hvis man er flyttet fra Frederiksberg og KU til Jylland for job, kone og børn? (Ud over en tøffelhelt)
    En udstationeret Kbh'er, der forventes at komme på bedre tanker med tiden ;-)


  16. #1571
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Thomas Frank kalder sine fans for Danmarks bedste, sin klub for Danmarks største, sin midtbanespiller for Danmarks bedste og mener, at en af hans midterforsvarere er i top 10 i verden.

    Citat:
    Men vi er ekstremt ydmyge.


    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/thomas-frank-der-er-mere-i-holdet/
    Mvh.
    Dane


  17. #1572
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Det er i særklasse en underlig kommunikationstrategi. Nuvel, BØF er inde i en rigtig god stime, men med de ting, han opremser her, kan man jo så spørge sig selv, hvorfor det så egentlig er, hans hold roder rundt på 5. pladsen, når han samtidig implicit vedkender, at forudsætningerne for en langt bedre placering så sandelig er tilstede. Så peger pilen vel egentlig tilbage på - tadaaa - træneren.

    Det ville være befriende, hvis der var nogle sportsjournalister, som tog deres job seriøst og faktisk gad kombinere interessen for sporten med en mere faglig tilgang til deres egentlige job, journalistikken: Prøve at gå om bag citaterne og læse mellem linjerne, i stedet for bare at holde mikrofon og lade den retoriske ubegavelse stå uudfordret hen og udgyde lige del megalomanisk patos, lige del reaktiv ydmygheds-nonsens.


  18. #1573
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Daniel "KloAgger" har travlt med at påpege, at BIF er de bedste inden sæsonens 2.derby mod FCK på søndag med følgende udtalelse: "- Det er rart at have lidt kontakt til toppen, men for at vi kan fastholde kontakten, så er vi også nødt til at vinde på søndag." http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-1...nden-fck-derby

    Nej "KloAgger", det er et hævnlysent og sultent FCK-mandskab i render ind i på søndag, og de er klar til at hævne resultatet fra sæsonens første derby og give jeres kæphøje selvtillid et eftertrykkeligt knæk.
    Casper the ghost

  19. #1574
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Daniel "KloAgger" har travlt med at påpege, at BIF er de bedste inden sæsonens 2.derby mod FCK på søndag med følgende udtalelse: "- Det er rart at have lidt kontakt til toppen, men for at vi kan fastholde kontakten, så er vi også nødt til at vinde på søndag." http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-1...nden-fck-derby

    Nej "KloAgger", det er et hævnlysent og sultent FCK-mandskab i render ind i på søndag, og de er klar til at hævne resultatet fra sæsonens første derby og give jeres kæphøje selvtillid et eftertrykkeligt knæk.
    Jeg må indrømme, at jeg godt nok har lidt svært ved at se, at Agger i ovenstående giver udtryk for, at Brøndby er det bedste hold. Han påpeger jo bare, at det er godt for dem, at de nærmer sig toppen, at de er nødt til vinde for at komme helt tæt på os, og at et nederlag mere eller mindre vil sende dem ud af guldkampen. Intet af det er vel objektivt set noget, man kan sætte en finger på.

    Så ja, de har tradition for hurtigt at blive kæphøje på de kanter. Det fremgår bare ikke af Aggers udtalelser her.

    Og nej - jeg er heller ikke den store fan af Agger & co., men jeg synes faktisk ikke, at ovenstående interview hører hjemme i en tråd med biffere, der siger noget for alvor dumt.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  20. #1575
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Sikkert ikke det rette sted at poste dette. Sikkert ikke.

    Men da jeg læste denne artikel var der tre ord der poppede op for mig; supra societatem nemo.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  21. De følgende 13 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •