Side 106 af 155 FørsteFørste ... 65696103104105106107108109116 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,576 til 1,590 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1576
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Jo helt sikkert det rette sted :-)

    Citat Oprindeligt indsendt af Djamelam Se meddelelser
    Sikkert ikke det rette sted at poste dette. Sikkert ikke.

    Men da jeg læste denne artikel var der tre ord der poppede op for mig; supra societatem nemo.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1577
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Thomas Frank om Malmøkampen:
    - Jeg synes faktisk, at vi leverer en god præstation mod en stærk modstander. Det irriterer mig, at vi taber 1-0, for vi vil gerne vinde alle vores kampe, siger Frank til klubbens hjemmeside.

    - Forskellen i dag var farten i omstillingerne, samt kvaliteten og udførelsen i omstillingerne. Vi har også seks-syv rigtig gode muligheder, hvor vi ikke får nok udbytte af det, lød det blandt andet fra cheftræneren.

    - Noget af det, vi har fokuseret på, er, at blive skarpere til at fastholde bolden i fase 3, og det lykkes bedre.
    "Fase 3"
    http://brondby.com/nyhed/2015/11/03/...ens-ord-fase-3

    Hvad fanden er der vejen med "på den sidste tredjedel" eller "i angrebsspillet"?!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #1578
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af AndaKbh Se meddelelser
    Thomas Frank om Malmøkampen:


    "Fase 3"
    http://brondby.com/nyhed/2015/11/03/...ens-ord-fase-3

    Hvad fanden er der vejen med "på den sidste tredjedel" eller "i angrebsspillet"?!
    Enig! Og hvis jeg må citere mig selv.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1579
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Enig! Og hvis jeg må citere mig selv.
    Lur mig om det ikke snart kommer til at hedde "i red zone".
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1580
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Der er stor blå/gul optimisme efter det flotte 3-1-nederlag i Haderslev:

    "...Samme optimisme havde Johan Larsson, den vikarierende svenske anfører. Højrebacken mente, at Brøndby i kampen med de fire hold under FC København, stadig er stærkest.

    »Det er anden kamp efter vinterpausen, så der er langt endnu. Der er mange kampe til at reparere på det. Jeg synes, at vi er bedst af de fire hold, der ligger deroppe,« sagde anføreren, der dog den næste uge skal kigge op for at få øje på FC Midtjylland, Sønderjyske og AaB."

    http://www.bt.dk/superligaen/frank-b...-irriterede-ud

    vh
    LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1581
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    En gang almindeligt og forståeligt brokkeri over dagens fadæse i Sønderjylland (som jo altid er god LOL), bliver rigtigt morsomt, da ham her dukker op på scenen : http://brondbysupport.dk/sso/forum_e...er=last_answer


  12. #1582
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100
    Citat Oprindeligt indsendt af Brøndbyen64
    AC, JV, PEH, Wass, Dehli ect ect. Måske vi mangler dem og måske vi skulle prøve noget helt nyt: At spille uden træner i et års tid, for at se resultaterne. Nu har vi prøvet diverse trænere, hvor en af dem endda har skaffet the double efterfølgene. Jeg synes vi skal satse på noget nyt: Ingen træner der distrahere spillerne i deres kamp for at vinde.
    http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #1583
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #1584
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    En gang almindeligt og forståeligt brokkeri over dagens fadæse i Sønderjylland (som jo altid er god LOL), bliver rigtigt morsomt, da ham her dukker op på scenen : http://brondbysupport.dk/sso/forum_e...er=last_answer
    Jeg aner ikke, hvad jeg skal mene om det, men det lader sgu til, at det rent faktisk var Jan Bech Andersen, der i går aftes under profilnavnet "Oscar" inviterede frustrerede Brøndby-tilhængere til kaffe i eftermiddags: http://brondbysupport.dk/sso/board_entry.php?id=539930

    Wtf!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1585
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Frank om muligheden for at få Kloagger og Austin tilbage hurtigt: "Det er ikke spin, det er helt reelt." En hver kommentar er overflødig.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...ger-og-austin/

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1586
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Man kan åbenbart godt blive mangemillionær selv om man har grammatisk formåen som den gennemsnitlige vestegnstosse.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1587
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Man kan åbenbart godt blive mangemillionær selv om man har grammatisk formåen som den gennemsnitlige vestegnstosse.
    Ja, hvorfor skulle det være en hindring? Flemming Østergaard skriver også som en brækket arm.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1588
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Efter vi i går fandt ud af, at Brøndbys bestyrelsesformand, Jan Bech Andersen, har en anonym profil på BIFs debatforum, og at han i længere tid har deltaget aktivt i debatten derinde, syntes jeg, at det kunne være interessant at se, hvilke guldkorn han fra det skjulte har videregivet til Danmarks Bedste Fans.

    Mine herrer. Jeg blev ikke skuffet.

    Til FKA Jorn
    Hvordan pokker kan du sige at JBA skal skride????
    Hvad er det lige han har gjort galt?
    Han har ikke vaeret involveret i ansaettelse af traeneren, i transfers etc men maaske skulle han ha' blandet sig?
    Det er ikke nemt og vanvittigt irriterende men vi maa og skal igennem det.
    Godmorgen. Efter at have brugt ca 100mill kr saa er jeg sikker paa at JBA gerne vil tages serioes!
    Pilen peger kun paa Thomas og staben. Elmander var Thomas og Per's beslutning - ingen andre. Der er ikke leveret - laengere er den ikke og det faar konsekvenser.
    Godt nytår til alle
    Vil du ikke være venlig at give 5 begrundelser for at TB skulle være inkompetent?
    Per Rud var komplet og helt aldeles inkompetent - det beviser 9 indkøb ud af 10 der er og var helt i skoven. Det har kostet os ufatteligt mange penge.
    Tak - du er det jo dig der påstår at TB er inkompetent så at svare et spørgsmål med et spørgsmål er ikke et svar.
    Men Per Rud var og er aldeles 100pct inkompetent: At Aldo - egenhændigt - ansatte en træner der aldrig havde trænet et senior hold og samtidigt en alt mulig mand fra en klub der ikke har præsteret siden 70'erne er den største dumhed der er begået - og guderne skal vide det har kostet en rum raket.
    At bringe de 2 nordmænd til BIF til 12mill kr er en vittighed de stadig griner af i Norge. Nuvel folk skal have en chance - den nuværende ledelse har lyttet til ord som kontinuitet og ting tager tid men tingene er jo rimeligt klare - vi kan vel ikke pege på et reelt indkøb der er nogenlunde tæt på godkendt og Thomas' manglede evne til at integrere nye spillere - som han selv 100pct har valgt - hvoraf nogen endda er bedst i et system han IKKE spiller! - er mangelfuld og uacceptabelt
    FKA Jorn

    Vil du ikke vaere venlig at skrive en officiel email til Broendby og bede om et moede med JBA.
    Skriv gerne paa : [email protected] og be' om moedet.
    Dine negative vibrationer i samtlige kontekster skriger paa at du boer finde et andet forum at udtrykke din konstante utilfredshed alternativt finde en laege der kan give dig lykke piller.

    Jeg ved positivt at hvis du beder JBA om et moede saa er han klar - som ved folketingsvalg og andre ting saa er det jo at hvis man konstant brokker sig saa skal man have nosser til at staa paa den store scene og staa ved sine meninger - alt andet er for toesedrenge.
    Saa kom nu - vis nu engang for alle at du toer staa ved dine holdninger.

    Tak
    Det forekommer mig så latterligt uprofessionelt, at jeg savner ord. Tænk at have en bestyrelsesformand som på denne måde tilsviner både tidligere og nuværende ansatte i Brøndby. Per Rud står særligt for skud, men han er da heller ikke bange for at tale om Thomas Frank. Derudover anvender han sætninger som "man skal have nosser", "alt andet er for tøsedrenge" og opfordrer utilfredse fans til at anskaffe sig lykkepiller.

    Hold. Nu. Kæft.
    Vil altid elske Ståle


  25. #1589
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Hold. Nu. Kæft.
    Det er god underholdning...

    Jeg synes næsten lige vi også skulle forevige invitationen fra JBA til danmarks bedste fans.

    » Godaften fra Jan Bech:
    »
    » Kære alle,
    »
    » Naturligvis er dagens kamp og præstation (eller mangel på samme!) helt og
    » aldeles uacceptabel - og det får konsekvenser. En svag indstilling og at vi
    » bliver udstillet på denne måde vidner om at vi ikke er hvor vi skal være.
    » Vi er alle frustreret - der er lavet alt for mange fejl MEN jeg lover at vi
    » indenfor kort tid er klar med en bedre plan.
    » Det er nu vi alle skal støtte op for selvfølgelig bliver dette bedre - jeg
    » accepterer ingenlunde tingenes tilstand men som i alle livets facetter skal
    » man undgå at handle i panik - det kommer der sjældent noget godt ud af.
    »
    » Kh
    » Jan Bech

    Jan Bech aner ikke engang hvad der foregår.
    der tager du HELT fejl min ven.
    Kom gerne på stadion imorgen kl 1400 så tager vi gerne en snak om det. Henvend dig i receptionen og så tager vi en snak.
    Svende -

    Den er god nok.
    Det er hverken rolle spil eller gemmeleg.
    Som sagt I er velkomne imorgen kl 1400 på stadion så tager jeg gerne en snak med jer.
    Jeg deler jeres frustationer (og mere til!) - en meget hård dag men vi ligger som vi har redt og nu må vi ty til handling og tage ansvar.
    Skriv gerne senest iaften om I er friske til en snak da jeg flyver fra England imorgen tidlig kl 06:45 - og når jeg lander er det som sagt bestyrelsesmøde så skal have lige ha' bestilt kaffe etc.
    Håber I tager opfordringen op.
    Sov godt,

    Kh
    Jan
    Der står ikke nogen random gut - det er mig og jeg vil glæde mig til en god og ærlig snak.
    Vi står et helt andet sted om 3-5 mdr - det vil jeg personligt gerne lægge hovedet på blokken for.
    Jeg håber vi ses imorgen.

    Ikke mere herfra - skal op kl 0400 men tjekker tråden og håber vi mødes til kaffe kl 1400.

    Sov godt
    Kh
    Jan
    Til mureren og jer andre:

    Skriv en email til mig - [email protected] - så svarer jeg fra morgenstuden - men igen jeg håber vi ses kl 1400 på stadion.
    OG det var det sidste herfra iaften.
    Sov godt og trygt
    Kh
    Jan
    Dejligt med en der laver lidt hjemme arbejde og den er god nok.
    Lad os få vendt alle sten - få ordet på bordet.
    Vi er i samme båd og husk på jeg mere end nogen anden har noget på spil.
    Jeg håber vi ses imorgen MEN skriv gerne således jeg kan få bestilt kaffe etc.

    Og nu er det GODNAT!
    Kl 0400 ringer uret her!
    ZZZZZZZzzzzz
    Og tag gerne den med imorgen mht Per Rud - selv min 12 årige søn kan se de indkøb var ude i skoven men man må stole på en sportschef og en træner - indtil man ikke længere stoler på dem - den dag en bestyrelse inklusive mig selv begynder at blande sig i indkøb så kan det gå alvorligt galt - MEN der er stillet MANGE spørgsmål undervejs.
    Når det tydelige bliver åbenlyst for enhver skal man ikke stille sig op på en ølkasse og forsvare. Der bliver rent faktisk sagt mange meget relevante og gode pointer i dette forum - alle med en en stærk følelse men vi må nu engang forholde os til den virkelighed vi lever i - alt andet er benægtelse og endegyldigt manglende ansvar.
    For sidste gang - vi ses imorgen!
    Skriv som sagt - så jeg ved at I kommer forbi til kaffe!
    Så er det tid til popcorn, alle JBA indlæg under navnet Oscar på SSO...
    http://www.bif-support.dk/sso/search...=Oscar&x=0&y=0

    Jeg har nu snakket med Jan Bech i en times tid, og vil nu tage hjem. Jeg skal nok lægge referat op senere! Han er i øvrigt frisk på flere møder med flere fans på et senere tidspunkt!
    http://imgur.com/jUHv9Zb
    Episk!! Igen levere cirkus bøf en god gang underholdning. De er et vaske ægte galehus som kun agf kan drømme om...


  26. #1590
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Det forekommer mig så latterligt uprofessionelt, at jeg savner ord. Tænk at have en bestyrelsesformand som på denne måde tilsviner både tidligere og nuværende ansatte i Brøndby. Per Rud står særligt for skud, men han er da heller ikke bange for at tale om Thomas Frank. Derudover anvender han sætninger som "man skal have nosser", "alt andet er for tøsedrenge" og opfordrer utilfredse fans til at anskaffe sig lykkepiller.

    Hold. Nu. Kæft.
    Dit indlæg er postet derude og medfører dette svar;

    Returnofthemack

    2730 Lykke,
    08.03.2016, 10:45

    Fair nok, men nu kunne det jo også tænkes, at Oscar-brugeren har ladet JBA skrive med, inden PSE tror, de har fået århundredets scoop. Har svært ved at se dem blive inviteret til møde i klubben, for det kræver jo, at man faktisk støtter en rigtig klub.
    Ægte BØF®

    Ingen indebrændthed dér..
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  27. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •