Side 108 af 155 FørsteFørste ... 85898105106107108109110111118 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,606 til 1,620 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1606
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Denne fortjener næsten et re-post:


  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #1607
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Den her tråd bør ændres til:

    BIF: Sagde eller skrev Jan virkelig det?


  4. #1608
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Det er selvfølgelig fedt at kunne hovere.

    Men set lidt i helikopterperspektiv er det fandeme en skandale, at nu endnu et fjols med for mange let tjente penge, på amatørvis smadrer en fodboldklub. Jeg ved godt, at det er Brøndby, og det alligevel er lidt fedt, men det kunne jo ligeså godt være os. Når vi har grint færdigt (og jeg griner stadig), så burde vi måske diskutere, hvordan vi kan sikre, at ligaen bliver fri for de her fjolser.

  5. #1609
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Perspektiv - der er kun et perspektiv og det er at se dem dukket så langt ned som overhovedet muligt !!!! Der er INTET, jeg gentager INTET andet end hysteriske grin og latterliggørelse af dem !!!!!

    Forza


  6. #1610
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Der opsummeres og analyseres..


  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1611
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Kom så Jan, gør det nu... Tag din FCK bluse på og sig at du i virkeligheden er hardcore FCK'er og du kun er gået ind i Klebben for at trække dem ned i støvet!
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  9. #1612
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Det var ligegodt satans! På den vildt gode måde, men stadig så fucked up, at jeg næsten ikke kan tro det!
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1613
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Jeg må sige, at jeg kun kan blive glad og tilfreds over nyhederne fra Vstgnn. Alt ved den klub er klamt, grimt og rædselsfuldt, og når det går dem ilde, så mener jeg det er godt for Danmark. Derfor smiler jeg og håber kun, at det bliver endnu værre end det er nu.
    Jeg var trist, da de ikke gik konkurs og forsvandt ud i glemslen, derfor er det rart, at alt er ved det gamle, i det nye Brøndby.
    Sidst redigeret af Devil : 08.03.16 kl. 21:58

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #1614
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Mon ikke han vil forsvare sig med, at han kun har anvendt profilen ved den ene lejlighed og at hans søn står bag resten? At han burde have oprettet en ny profil (eller sin egen) viser vel hvor lidt han har tænkt sig om.
    Ikke desto mindre er det hylende morsomt og det er mindst lige så sjovt, at se hvordan nogle brøndbyfans forsøger at bortforklare det. Det sætter for alvor "fodbold er for dig og mig - ikke en rig mands leg!" i relief.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #1615
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Mon ikke han vil forsvare sig med, at han kun har anvendt profilen ved den ene lejlighed og at hans søn står bag resten? At han burde have oprettet en ny profil (eller sin egen) viser vel hvor lidt han har tænkt sig om.
    Ikke desto mindre er det hylende morsomt og det er mindst lige så sjovt, at se hvordan nogle brøndbyfans forsøger at bortforklare det. Det sætter for alvor "fodbold er for dig og mig - ikke en rig mands leg!" i relief.
    Deadlinen for den undskyldning er for længst udløbet, og den vil blot stå tilbage som et patetisk og desperat forsøg på en nødløgn, ingen andre end de mest inkarnerede limsniffere vil finde troværdig.

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #1616
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Arh nu er det første indlæg af profilen fra 31.8.2013, og hvis mandens søn er 12 nu - så var det en meget begavet 8-9 årig dreng, der kunne skrive rimeligt fejlfrit dengang. Det indlæg kommer jo under 2 uger efter nyheden breakes med at han går ind med 60 millioner. Så lige nu sidder de vel og brainstormer på historier om hvordan de kommer ud af denne her. Hmm - ser ud til de har givet op i dag og må brainstorme videre i morgen.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Mon ikke han vil forsvare sig med, at han kun har anvendt profilen ved den ene lejlighed og at hans søn står bag resten? At han burde have oprettet en ny profil (eller sin egen) viser vel hvor lidt han har tænkt sig om.
    Ikke desto mindre er det hylende morsomt og det er mindst lige så sjovt, at se hvordan nogle brøndbyfans forsøger at bortforklare det. Det sætter for alvor "fodbold er for dig og mig - ikke en rig mands leg!" i relief.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #1617
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Deadlinen for den undskyldning er for længst udløbet, og den vil blot stå tilbage som et patetisk og desperat forsøg på en nødløgn, ingen andre end de mest inkarnerede limsniffere vil finde troværdig.
    Uanset hvad så tror jeg, at enhver forklaring vil fremstå som en nødløgn ligegyldigt tidspunktet. Formålet med det skulle ikke være, at overbevise os andre, men netop deres egne fans.

    Citat Oprindeligt indsendt af 1233Max Se meddelelser
    Arh nu er det første indlæg af profilen fra 31.8.2013, og hvis mandens søn er 12 nu - så var det en meget begavet 8-9 årig dreng, der kunne skrive rimeligt fejlfrit dengang. Det indlæg kommer jo under 2 uger efter nyheden breakes med at han går ind med 60 millioner. Så lige nu sidder de vel og brainstormer på historier om hvordan de kommer ud af denne her. Hmm - ser ud til de har givet op i dag og må brainstorme videre i morgen.
    Jeg må indrømme at jeg ikke har nogen anelse om hvor gammel JBAs søn er. Mest af alt synes jeg at den her historie virker alt for god til at være sand og jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at JBA eller klubben går ud og bekræfter, at han står bag profilen.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1618
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    JBA's søn var 11 år i oktober 2014 jvf denne artikkel. http://www.business.dk/navne/den-usa...ystiske-maecen

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1619
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    2

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Glæder mig allerede til næste derby-tifo....

    For mig at se kan der ikke herske den mindste tvivl om, at det reelt er JBA, der står bag Oscar-profilen og har gjort det siden den blev oprettet. Næsten alle de tidligere indlæg giver den væk, og måden JBA selv hyldes og forsvares af profilen kombineret med det pågældende møde gør det bare for svært ikke at tro på.
    Derudover en ting, som jeg ikke har set nævnt nogle steder: Læg mærke til, hvordan JBA/Oscar gennem stort set alle indlæg skriver uden æøå, altså med ae, oe og aa. JBA bor i England, og det ville derfor give rigtig god mening, hvis hans computer så også var købt i England, og at han derfor skriver med engelsk tastatur - også når han er i DK.
    Det ER ham!

  24. #1620
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Det er vist mere reglen end undtagelsen at plus og minus rammer hinanden hos diverse BIF fans, når man kan komme med sådan en udtalelse på SSO efter JBA har blottet sit indre for 100% manglende professionalisme og realitetssans:

    JBA er da en fed type stor respekt til ham og hans passion for klubben.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •