Side 11 af 155 FørsteFørste ... 8910111213142161111 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    294

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Et lille kuriosum. Hvis Brøndby skulle få de nævnte 11 points (hvilket virker urealistisk nok i sig selv) vil de altså have skrabet 21 points sammen.

    For et par år siden var Køge i SAS-Ligaen. Ved vinterpausen havde de 22 points.

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,010

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Manden bag KasiGroup, Jesper Nielsen, udviser heldigvis også klebånd til "Vestegnen":

    De der wannabees i FCK er ikke mig. Mit hjerte ligger på Vestegnen. Man kan godt flytte fra Brøndby, men man kan ikke tage Brøndby ud af folk.
    Så rigtigt, så rigtigt.....

    Læs det kolossale interview på side 30 her.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Sv:Fremtiden for BIF??Forfatter: pjotteDato: 17-10-07, kl. 11:14:49Håndbold er en lokal sport og der er ikke de vilde penge i CL og europæisk succes. Det gode for håndboldklubberne er, at TV2 har haft en gammel håndboldspiller som sportschef i en halv menneskealder. Det har givet dem en overdreven eksponering i "summetiden" i weekenden, hvor folk har fjerneren tændt, mens de støvsuger, gør klar til fest osv.

    Det har gjort det muligt at trække en del store sponsorater. Men stadig ikke det vilde i forhold til en dansk fodboldklub, som klarer sig OK europæisk.

    Til dansk ishockey har jeg følgende bemærkning: hahahahahahahahahahahahahahaha hahaha hahahaha hahah haha ha
    ha ha ha hahahahaha hahahahah hahahahahhhahahah
    hah ahahah hahahah

    aaaaahhhhhahhha haha hah hahahha hahahahah hahahahhhahha hahah
    haaahahahah

    aaaaaaahhhahahahahhahah ahahahah

    ahhhahaha

    Der er ca. lige så mange klubber i Danmark, som der spiller i den bedste række. Der er ikke udsigt til flere haller. Næsten alle klubber går videre til slutspillet. Ligaen består ikke alene af mange udlændinge - de fleste af dem er af den afdankede slags. Det er ren elendighed og en joke af de større.

    -pjotte
    Og hvordan synes du det går med holdet fra vestegnen ?... ingen udlændinge der er problematiske ?

    Forøvrigt undres jeg over, at man i Vest nu taler om hvordan ens økonomiske muligheder kan optimeres ?... Med "Unicef" på trøjen og følelsen af at være verdens kommende frelser burde man da i det mindste optimere den almene befolknings muligheder for fysisk udfoldelse på Vestegnen og ikke bare se på kroner og øre ?... synes det lugter lidt af "KAPITALISME"... men det må man nok ikke sige der ?

    Ligusterfacismen længe leve !
    Sidst redigeret af Fnug : 19.10.07 kl. 21:10
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Manden bag KasiGroup, Jesper Nielsen, udviser heldigvis også
    ›klebånd til "Vestegnen":

    ›[URL="http://www.e-pages.dk/bgmonline_ve/59/"]her[/URL
    ›Læs det kolossale interview på side 30 ].

    I samme artikel kan man læse følgende:

    Der findes en klausul i sponsor-kontrakten, der vedrører Champions League. Hvis Brøndby skulle gå hen og vinde CL-trofæet en dag, så udløser det en kæmpe bonus. -De fik selv lov at bestemme beløbets størrelse. Det er et kæmpe beløb, fortæller Jespoer Nielsen - uden at ville røbe det i kroner og øre.
    Jamen det er da godt at de lige fik den med ind i kontrakten!
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié


  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Efter to sejre over de pt. mest formstærke hold er optimismen kolossal.

    B4
    henrik
    23-10-07, kl. 11:23:19

    1 point mod fiskerne. Hold nu op. Vi spiller bedre end dem, og efter to sejre mod Lyngby og de gule(horsens), så vinder vi da i Esbjerg.
    1 point mod OB er realistisk. De spiller ikke super i øjeblikket.
    1 point mod PSE vil jeg ikke udtale mig fø vi kommer tættere på, men mener seriøst, at vores hold på en "normal" BIF da ville kunne lame tæve dem. Deres venstre back er landets langsommeste (williams løber fra hele deres forsvar x2) og det skulle være muligt at trække nogle gulekort på deres venstreving og hans albuer.
    Tilgengæld skal vores stoppere nok kigge en del efter nordstrand, men måske er han skadet til den tid (hvem ved).

    Men som sagt. Vi ligger nr fem ved vinterpausen - 9 point efter nr. 1, og dermed vinder vi det lort. Da vi sidst var 10 point efter blev nr 2 apoint med nr 1, så derfor vil 9 point efter sikre medaljer. Kolde facts som nok ikke helt holder - men alligevel. Tro på
    Desuden får vi ny træner lige pludselig.
    I see..
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  7. #156
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    JensDahl82 24.10.2007, 07:59
    Biletter til Fck- Bif d. 2 dec. (SydSiden Online)

    Kan se, at man kan købe billetter i web- shoppen, men mit spørgsmål er nu, hvordan gør jeg det og er det muligt at købe på nettet.
    ...
    "If I were one of their fans, I wouldn't pay a shekel to see them. The truth is I wouldn't go for free because they're a disgusting team"
    Idan Tal fra Beitar Jerusalem, om FCK


  8. #157
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Taget fra SSO i en karaktertråd efter OB-BIF-kampen i dag. Man må sige, at følgende debatør, MCMLXIV, nærer en intens kærlighed til BIFs førstehold, se bare her:
    enig.
    sex til hele holdet
    9 til wass
    10 til howerd
    10 til stephan andersen
    13 til fansne !! :D
    Hold da fest .... en SSO-groupie. Ubehageligt!!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #158
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ffs, de her indlæg bliver mere og mere søgte... Vi har IMO også nogle sinker imellem os. Der f.eks. kunne finde på at skrive sex, istedet for seks.

    Lad os se nogle af de stolthed, ære og vilje/gejst indlæg. Det stopper aldrig med at være sjovt. :-)
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #159
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Sv:Dagens Caruso, BIF er i koma
    Forfatter: Bønne
    Dato: 03-11-07, kl. 08:25:56


    >Udover at overskriften er strammet, hvad skriver han så, der ikke
    >passer?

    Vi kan jo starte med overskriften. "Brøndby's økonomi i frit fald". Vil du mene en soliditetsgrad på 50% er urovækkende?

    Når situationen er at BIF økonomi er så tæt forbundet med de sportslige resultater inkl. transfers vil resultatet altså svinge proportionalt, men hvis du eks. tager en 5-årig periode og vurderer indtjeningen ser den ganske fornuftig ud.

    Per B. prøvede at ændre afhængigheden af de sportslige resultater med købet af Bella centeret, men desværre var den øvrige bestyrelse ikke lige så visionær.


    Hold da op, har de slet ingen nedre grænse for dumhed?
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  13. #160
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Timingen i ansættelsen for Anders var ret ærgerlig. Han kom, ligesom der samtidig opstod en krise i Brøndby. Var han blevet ansat på et andet tidspunkt, var der ikke nogen, der havde sagt noget. Vi har den rigtige mand til jobbet i Anders, der blandt andet har arvet mit netværk.
    Per Bjerregaard, bestyrelsesformand, Brøndby IF, 3.11.2007

    Til det kan man vist kun sige en ting.
    Sidst redigeret af Don J. : 04.11.07 kl. 01:07

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #161
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    På SSO er der en del "debat" om den nedjustering som brøndbyernes if a/s er kommet med. Dette drejer sig på en lille snak om værdien på diverse spiller.

    FrankH folder sig ud ......

    Jamen det har du da ret i - pt. er næsten kun Ericsson og Duncan der kan hente en pæn slat hjem til klubben, og den er nok også ret beskeden pt.. Men Brøndby behøver jo ikke ligefrem, at have alt for meget hastværk og spillerpriserne kan hurtigt stige med et par gode kampe her inden jul, det er AGFs tidligere spiller Mike Tullberg jo et glimrende eksempel på (en god optræden mod det rigtige hold og så sidder man på bænken man i Italien).
    Ah ja .... et enkelt mål mod brøndby og drømmen er skabt. Dette ansporer til dette snedige indlæg TNT-Brøndby:

    Jeg skulle da allerede mene at Holmen er mere værd end da han kom qua, at han jo har været i klubben og ditto til Gisla. Også tror jeg ikke man skal undervurdere de unge spilleres værdi. Dertil tror jeg ikke der går mere end et par måneder før K-LO er 15-20 mio værd (hvis han altså ikke bliver skadet)
    Keep the faith!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #162
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Om den famøse Brøndby Hymne, der blev forsøgt på Brøndby Stadion i dag:

    Bliver Hymnen et hit? (SydSiden Online)
    skrevet af Bottos, Maribo, , 04.11.2007, 22:47

    Den skal blive et hit, jeg havde svært ved at synge med de første 20 sek. da tårerne og stoltheden ved at være fan af Brøndby skyllede ind over mig, og vi skulle synge med på denne fede sang. thumbs up!
    Fortæl mig det er ironi, pleeeeeeaaaase!
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!


  18. #163
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    43

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Om den famøse Brøndby Hymne, der blev forsøgt på Brøndby Stadion i dag:

    Citat:
    Bliver Hymnen et hit? (SydSiden Online)
    skrevet af Bottos, Maribo, , 04.11.2007, 22:47

    Den skal blive et hit, jeg havde svært ved at synge med de første 20 sek. da tårerne og stoltheden ved at være fan af Brøndby skyllede ind over mig, og vi skulle synge med på denne fede sang. thumbs up!

    Fortæl mig det er ironi, pleeeeeeaaaase!



    Der skal da også lige være et link til sangen.

    http://www.youtube.com/watch?v=t3F8aHtRdwI

    Den fik også tårerne frem hos mig, men det var vist af nogle lidt andre grunde, den er jo direkte skrækkelig at høre på.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Vi fortsætter med Hymnén og Aucklands nærmest kætteragtige indlæg:

    Jeg synes den er helt forfærdelig. Jeg tilslutter mig alle der taler om julesalme, men lyrikken er for mig det værste. Det er som om forfatterne har sat sig ned og fundet alle de mest gennemtæskede og kvalmende clichéer. Er der nogen der synes det er helt vildt fedt med at ordene stolthed, ære og sjæl skal indgå i hver eneste sætning?

    My God, behøver du overhovedet spørge?

    Min kæreste der ikke er det mindste fodbold interesseret sagde for øvrigt at sangen minder om diktatorenes propaganda fra verdenskrigene og det er måske mit største problem med sangen. Den er totalt humorforladt og så pinligt selvhøjtidelig at jeg tror jeg bliver nød til at gå på toilettet og krumme tæer når den skal spilles i fremtiden.

    Selvhøjtidelighed hos BIF fans og klubben? Nej, da......

    Måske er det bare mig der ikke er så inkarneret som nogle af jer andre, men jeg går også primært til fodboldkampe for at have det sjovt, ikke som et kald i livet som forfatterne i sangen tydeligvis ser det.
    [/I]

    Svarene kommer dog promte:

    undskyld mig , men jeg synes du er et fjols uden lige!
    vis dog lidt respekt for det arbejde der er blevet lavet, du kan jo bare lade være med at synge med, denne hymne er ren kærlighed, om man kan lide det ell ej. top styring tak


    og

    Hvorfor så skrive i et indlæg,om hvad din mening er til hymnen,som skal bruges til at vise klubføelse og stolheden over at værer Brøndby fan,når du jo åbenlyst ikke har den føelse eller klubføelse,som vi altså er andre der har !


    Netop, bak nu op om Hymnén!


  21. #165
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Min kæreste der ikke er det mindste fodbold interesseret sagde
    ›for øvrigt at sangen minder om diktatorenes propaganda fra
    ›verdenskrigene og det er måske mit største problem med sangen.
    ›Den er totalt humorforladt og så pinligt selvhøjtidelig at jeg
    ›tror jeg bliver nød til at gå på toilettet og krumme tæer når den
    ›skal spilles i fremtiden.


    ›Selvhøjtidelighed hos BIF fans og klubben? Nej, da......

    hvilket minder mig om en anden lækker hymne.

    I en fin version med behjælpelige undertekster.

    Døm selv :-)
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •