Side 110 af 155 FørsteFørste ... 1060100107108109110111112113120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,636 til 1,650 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1636
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hmm glæder mig sådan til at høre dem sige "købeklub" næste gang :-)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1637
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Ha ha jeg er flad over at granske sso'en igennem i disse dage og er på ingen måde færdig endnu, der er uendelig meget underholdning pt. Faldt lige over dette link i en i øvrigt underholdende tråd med "Alle Oscars indlæg på SSO samlet i ét dokument".

    Linket angiver at det hele er et flot gennemtænkt stunt. Så vidt jeg kan se er de første Oscar citater fra 2013, så kabalen og snigmordet på Thomas Frank er åbenbart udtænkt og iværksat for 2-3 år siden, jesus...

    http://tribunen.com/2016/03/09/1011/

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #1638
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,301

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Ha ha jeg er flad over at granske sso'en igennem i disse dage og er på ingen måde færdig endnu, der er uendelig meget underholdning pt. Faldt lige over dette link i en i øvrigt underholdende tråd med "Alle Oscars indlæg på SSO samlet i ét dokument".

    Linket angiver at det hele er et flot gennemtænkt stunt. Så vidt jeg kan se er de første Oscar citater fra 2013, så kabalen og snigmordet på Thomas Frank er åbenbart udtænkt og iværksat for 2-3 år siden, jesus...

    http://tribunen.com/2016/03/09/1011/
    Når det er den logiske tankegang kan man godt forstå, at nogle tror at Jorden er flad. Gad vide om underskuddet også var en del af planen.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #1639
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mens jeg kampnyder hele det her cirkus, som BIF tilsyneladende gerne vil holde liv i, når de genansætter deres største floptræner nogensinde, kan min hjerne simpelthen ikke fatte, hvor ufattelig snotdum Jan Bech må være. Når man skræller alt andet af den her historie står tilbage, at manden vælger at bruge samme brugerprofil til at invitere frustrerede tilhængere på kaffe - hvilket jo ellers kan være en udmærket og sympatisk idé - som han har brugt til anonymt at svine sine ansatte til gennem flere år. Asså, jeg kan næsten ikke kapere, hvor underfrankeret han må være...
    Hvilken toptræner tror du har lyst til at arbejde i en klub, hvor bestyrelsesformanden kan gå "undercover" på et fanforum, svine den sportslige ledelse til og slippe afsted med det når det bliver opdaget (+ blive hyldet som en passioneret fan(wtf?))? Uanset hvad de end måtte melde ud i pressen, så tror jeg ikke de har særligt mange hylder at vælge fra. Auri er ikke deres 1. valg - han er deres eneste valg lige pt. At Wieghorst (måske) bliver fastansat fra næste sæson, bekræfter det jo egentlig bare: Han er egentlig ikke en toptræner, men han er "ægte klubmand" (læs: den eneste der er dum nok til at sige ja). Desuden har han jo netop været træner i ét galehus, så at blive ansat i en tosseanstalt er måske slet ikke så stort et spring for ham. :)

    ZFDK

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #1640
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Det er lidt beklageligt, at SSO har så dårlig disciplin, at de starter 117 tråde om samme emne.
    Så ved man ikke, hvor man i disse dage skal gå hen for at nyde sine popcorn bedst.
    Jeg vil dog alligevel vove, at denne tråd tager prisen: http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=540386
    Læg mærke til 'Synes godt om' og 'Synes ikke om' i første post:
    Oscar.png
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  10. #1641
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Det er lidt beklageligt, at SSO har så dårlig disciplin, at de starter 117 tråde om samme emne.
    Så ved man ikke, hvor man i disse dage skal gå hen for at nyde sine popcorn bedst.
    Jeg vil dog alligevel vove, at denne tråd tager prisen: http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=540386
    Læg mærke til 'Synes godt om' og 'Synes ikke om' i første post:
    Oscar.png
    Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan få sig selv til at skrive den slags - og hvordan så mange mennesker kan synes godt om den post.
    Hvordan kan man hylde den adfærd i (hvad der bør være) en professionel virksomhed???

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1642
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan få sig selv til at skrive den slags - og hvordan så mange mennesker kan synes godt om den post.
    Hvordan kan man hylde den adfærd i (hvad der bør være) en professionel virksomhed???
    Jo jo, det er da en ting, hvorvidt man kan hylde den adfærd, men det mest fantastiske i den post (og mange flere derinde) er jo hvordan man kan være SÅ virkelighedsfjern og selv bedragerisk... tsk tsk - men underholdene er det fandme! :-)


    rsj

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1643
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan få sig selv til at skrive den slags - og hvordan så mange mennesker kan synes godt om den post.
    Hvordan kan man hylde den adfærd i (hvad der bør være) en professionel virksomhed???
    Men det er jo her du misforstår hele mentaliteten. Brøndby er jo, i følge dem, slet ikke en virksomhed og har aldrig været det. Der er tale om en vaskeægte græsrodsfodboldklub.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #1644
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Men det er jo her du misforstår hele mentaliteten. Brøndby er jo, i følge dem, slet ikke en virksomhed og har aldrig været det. Der er tale om en vaskeægte græsrodsfodboldklub.
    My bad - hverken professionel og virksomhed bør indgå i den sætning :(

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1645
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan få sig selv til at skrive den slags - og hvordan så mange mennesker kan synes godt om den post.
    Hvordan kan man hylde den adfærd i (hvad der bør være) en professionel virksomhed???
    Jeg synes faktisk det giver meget god mening i min bog. Det viser jo blot, at de er lige så dumme som formanden, og bekræfter dermed, hvad hele Danmark har vidst siden 1964 - ikke at det kommer som den store overraskelse.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1646
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-03-...-bech-andersen

    Synes, Peter Brüchmann rammer spot on her.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #1647
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    På SSO var de ellers overbeviste om, at Oscar var en and...
    Oscar ER en and :)

    http://www.oscar-and.dk/produkter.html

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #1648
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Bergstedt Se meddelelser
    Den kleb lever op til alle mine forventninger!
    Edit: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ektoer/5986718
    Nyt nyt nyt!
    Det er utroligt, men sandt: Klebben har fyret otte direktører på otte år!! Der er nok ingen af dem, der forstår den særlige ånd og dyder, der tales så meget om derude - derfor må de fyres.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #1649
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-03-...-bech-andersen

    Synes, Peter Brüchmann rammer spot on her.
    Jeg har altid anset Brüchmann for at være noget af en BØF-elsker, så det er faktisk en ganske tankevækkende kommentar. Tak for deling!
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #1650
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    24

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Brøndby, klebben hvor en mands talenter, evner, resultater, gøren og laden, overskygges og retfærdiggøres af en mands kleb-hjerte og passion for klebben.
    Det lader til at være tilfældet for både JBA (aka DK's Oleg Tinkov) og Auri!

  29. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •