Side 111 af 155 FørsteFørste ... 1161101108109110111112113114121 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,651 til 1,665 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1651
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Havde helt glemt dette fremragende billede. Det passer så glimrende til lejligheden.

    http://m.imgur.com/8pDKse1?r

    Det fede ved hele denne BØF-misere er, at lige meget hvilken debat en BØF-fan prøver at vinde, kan man trække på skuldrene, pege på vedkommende og bryde ud i latter og råbe "Oscar". Det er satme verdensklasse!

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1652
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    723

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    http://www.business.dk/navne/den-usa...ystiske-maecen

    Ifølge dette portræt af Jan Bech Andersen der blev bragt i Business søndag d. 12. oktober 2014, var hans søn Oscar på daværende tidspunkt 11






    "Oscars" første indlæg på SSO er skrevet d. 31.08.2013. Jan Bech Andersens søn kan derfor maksimalt have været 10 år gammel, da brugeren "Oscar" for første gang skrev på SSO:




    Men meget fint af JBA, at han antyder at det skam er en konto han har delt med sin søn og at det "er underodnet hvad der skrevet af hvem", som om det var hans søn der fandt på at at skrive på SSO da han var 10 år gammel. Det er sgu' classy.


  4. #1653
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    124

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Man tænker de kan få mere end svært ved at få en kompetent træner derude. Det har vist været et rygte længe at JBA blandede sig i Thomas Franks arbejde, men nu skriver EB også om det - hvilken toptræner vil finde sig i det her fra bestyrelsesformanden??

    "Jan Bech lå i en periode og sendte sms-beskeder til cheftræneren under og efter kampene, hvor han gav udtryk for sine holdninger om spillernes præstationer."
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...oendby/5988050

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #1654
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    "BST: Vi bakker IKKE op om Jan Bech Andersen
    Post svar
    Jeg skal først og fremmest understrege at jeg ikke syntes det JBA har gjort er særligt klogt.

    Dog vil jeg sige at jeg har oplevet chefer og medarbejdere skabe sig tosset på gange og til julefrokost uden at nogen skulle fyres eller skulle forlade jobbet.

    Personligt mener jeg at TF kunne have taklet det meget klogere end han gør. Han gør den nemme - stikker af. Han svigter sit personale, sine spillere og klubben ved at vælge den nemme løsning. Det er rent faktisk ham der skaber det store drama. Han kunne have holdt det internt og arbejdet frem til den sidste kamp i sæsonen.

    Han taler om tillidsbrud...INGEN har haft tillid til ham i meget lang tid - bare læs hvad der i meget lang tid er skrevet i pressen og her på sitet. Faktisk har mange jo været forundret over den tillid han har fået af ledelsen i meget lang tid.

    Det dobbeltmoralske er vel at ville fejre ham som en helt efter at have svinet ham til i flere måneder/år for manglende spillestil, underlige svar i pressen osv..

    Kom igen BST"

    Det er Franks skyld at der er ballade! Ok, så blev det ligesom slået fast!


  7. #1655
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,165

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hvor virklighedsfjern kan man blive?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    "BST: Vi bakker IKKE op om Jan Bech Andersen
    Post svar
    Jeg skal først og fremmest understrege at jeg ikke syntes det JBA har gjort er særligt klogt.

    Dog vil jeg sige at jeg har oplevet chefer og medarbejdere skabe sig tosset på gange og til julefrokost uden at nogen skulle fyres eller skulle forlade jobbet.

    Personligt mener jeg at TF kunne have taklet det meget klogere end han gør. Han gør den nemme - stikker af. Han svigter sit personale, sine spillere og klubben ved at vælge den nemme løsning. Det er rent faktisk ham der skaber det store drama. Han kunne have holdt det internt og arbejdet frem til den sidste kamp i sæsonen.

    Han taler om tillidsbrud...INGEN har haft tillid til ham i meget lang tid - bare læs hvad der i meget lang tid er skrevet i pressen og her på sitet. Faktisk har mange jo været forundret over den tillid han har fået af ledelsen i meget lang tid.

    Det dobbeltmoralske er vel at ville fejre ham som en helt efter at have svinet ham til i flere måneder/år for manglende spillestil, underlige svar i pressen osv..

    Kom igen BST"

    Det er Franks skyld at der er ballade! Ok, så blev det ligesom slået fast!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  9. #1656
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Faldt lige over dette guldkorn fra Druesovs' møde med Oscar:

    "Han pointerede at han er træt af at blive fremstillet som utålmodig. Som han pointerede har vi Danmarks pt. længst siddende superligatræner (sammen med Ståle), og at kontinuiteten er vigtig."

    Nice work der :)


  10. #1657
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    124

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Tænkte lige over
    Her på sidelinien kan man se hvem der er "enig!" i et indlæg, hvis man er bruger. Nu har jeg ikke en bruger på Brøndbys forum - så jeg ved ikke om det også er tilfældet der. Men det er vel næste ligeså interessant hvad Oscar har skrevet, som hvad han har "Synes godt om"/"Synes ikke godt om". Det ville da være spændende hvis vi fik en sæson 2 af Oscargate med alt det obskure han har liket.


  11. #1658
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Den her tråd koger snart over. Herligt :-)

    Her er endnu en fin, fin tråd fra SSO.

    Det må være umanerligt svært at være Brøndbyfan i disse tider. Deres jerte/smerte-kompas bliver i den grad sat på prøve.
    Heldigvis findes der nogle fyrtårn i deres fanskare, der nok skal sørge for, at de navigerer igennem og ender som endnu mere ægte på den anden side.
    Som en art chefideologer i et politisk parti er der altid et par stykker, der kan sørge for, at virkeligheden lige bliver tilsnittet, så Brøndby er en kleb på den helt rigtige og ikke købeagtige måde.
    Her fx
    Jeg synes nu godt, jeg kan se en forskel på nogle af de paralleller, du drager. Måske er JBA milliardær-rig. Måske han er rigere end de to fc'ere, men det betyder ikke, at vi får gavn af alle hans penge. Vi kommer aldrig til at låne eller få en milliard kroner, som fck vist var oppe på i lån på et tidspunkt. JBA har en helt anden tilgang til det end de to fc'ere, hvis du spørger mig.

    Derudover, så hvis dette var sket hos de to fc'ere, så havde den givne ledelse da bare grinet af situationen og kastet det hen, som havde de taget en frikadelle med fingrene i stedet for med gaflen, da de stod oppe i buffeten. JBA bruger tid på at få sagen talt igennem, og han svarer klubbens fans per mail.

    Jeg synes, der er milevidt forskel på, hvordan JBA driver (og formentlig vil drive) Brøndby, og hvordan de to fc'ere bliver drevet (og formentlig vil blive ved med at blive drevet).

    Men jeg kan godt følge dig i, at den gennemsnitlige fan måske ser mere letsindigt på det ift., hvis det havde været en bestyrelsesformand, som ikke havde haft penge i klemme, der havde gjort det. Men nu er det sådan, at vi kan risikere at gå konkurs, hvis JBA og/eller hans penge forsvinder. Og jeg må da nok indrømme, at JBA skal træde MEGET mere i spinaten, før jeg ønsker, at han forlader klubben.
    Jeg dør snart af lol
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 13.03.16 kl. 08:03
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  12. #1659
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Den her tråd koger snart over. Herligt :-)

    Her er endnu en fin, fin tråd fra SSO.

    Det må være umanerligt svært at være Brøndbyfan i disse tider. Deres jerte/smerte-kompas bliver i den grad sat på prøve.
    Heldigvis findes der nogle fyrtårn i deres fanskare, der nok skal sørge for, at de navigerer igennem og ender som endnu mere ægte på den anden side.
    Som en art chefideologer i et politisk parti er der altid et par stykker, der kan sørge for, at virkeligheden lige bliver tilsnittet, så Brøndby er en kleb på den helt rigtige og ikke købeagtige måde.
    Her fx


    Jeg dør snart af lol
    Det er uhyggeligt at sådan en person har stemmeret i vores land....
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  13. #1660
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...raener/5995675

    "Internationale toptrænere vil have BIF-job"

    Hej. Jeg hedder Troels Bech. Jeg har været på et spin-kursus. Prøv at se hvad jeg har lært.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1661
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...raener/5995675

    "Internationale toptrænere vil have BIF-job"

    Hej. Jeg hedder Troels Bech. Jeg har været på et spin-kursus. Prøv at se hvad jeg har lært.
    Spøjs situation hvor det åbentbart vælter ind med henvendelser fra internationale trænere, med erfaring fra højeste niveau. Hvorimod de trænere der er i BØF, meget tydeligt melder ud at de ikke skal være træner, som om de nærmest gerne vil undgå at sidde med sorteper..
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1662
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    "Men faktum lige nu er, at vi lige nu slet ikke kan måle os med FC København." - Per Nielsen: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/broendby-legende-vores-selvforstaaelse-er-et-problem/6001751

    Det må man give PerPer ret i, men lige nu har så bare varet i mere end et årti.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1663
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,140

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Denne hjælpeløse BØF-blog er der blevet lollet meget af i skakten. Hele smøren bliver rundet af med disse uforglemmelige råd til at opnå storslået og livslang BØFhed og hade igennem på FCK:

    - Kom kun i parken, hvis det er med til at gavne Brøndby
    - Har du telia abonnement, så skift det ud
    - Tag kun i Lalandia, hvis det er betalt af andre
    - Der findes så mange fitnesscentre, stor som små, så drop FitnessDK
    - Med mindre det er det udtimativt fedeste band der kommer i parken, så drop koncerterne der, eller se om du kan få en anden til at betale
    - Og køb kun allernødigst dine billetter igennem billetlugen.dk
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #1664
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    723

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Forfatteren til den håbløse blog laver lige en "Jan Bech" på BØFs forum.

    Fantastisk!




  22. #1665
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Denne hjælpeløse BØF-blog er der blevet lollet meget af i skakten. Hele smøren bliver rundet af med disse uforglemmelige råd til at opnå storslået og livslang BØFhed og hade igennem på FCK:
    Man kan vel ikke påstå, han er indebrændt?... Ikke ret meget, i hvert fald :-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •