Side 12 af 155 FørsteFørste ... 291011121314152262112 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    48

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    SSO'erne fortsætter deres debat om hymnen, enkelte vover endda at melde ud at de ikke har tænkt sig at synge med på hymnen, hvilket afstedkommer følgende reaktion fra Mike1985:

    "Fordi min ikke kan lide en sang har man ikke ret til ikke at synge med !!

    Hvis man står på faxe er man FORPFLIGTET til at synge med på alle sange der omhandler Brøndby IF !"


    Tror desværre ikke det er ironisk.....

    /Rinaldi

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


    http://www.youtube.com/watch?v=t3F8aHtRdwI





    sang og billeder passer sgu fint sammen:-)


  4. #168
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Vi kan vel som en serviceydelse ligeså godt bringe Hymnen i sin helhed:

    BRØNDBY HYMNE

    Brøndby hvor hjerter slår
    Stærkere år for år
    I fælles slag
    Ære og sjæl som få
    Vilje i gul og blå
    Her vil vi altid stå
    Brøndby I F

    Brøndby vis du er klar
    kæmp nu med alt du har
    Med liv og sjæl
    Aldrig vi svigter her
    Samlet vi står for jer
    Kom så du gule hær
    Brøndby I F

    Vi er dit sejrs kor
    Stoltheden i os bor
    Én klub på denne jord
    Brøndby I F


    Det er jo helt vanvittigt så megen ære, sjæl, stolthed, vilje og klubpatos, der kan stå på et sted.


  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    385

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Tråden Brøndby Inferno lukker ned, er genoplivet efter 1½ år, en gut spørger hvor flagene er henne. Nedenstående er svaret fra shootingduck

    De er jo altid med på hvad der sker alle steder:) og er du gal de må ha gjort meget for stemningen når nu gåsehuden først forsvinder nu!

    Sakset fra tråden Brøndby Inferno lukker ned (SydSiden Online)

    skrevet af shootingduck, 2300 A´mar, , 08.11.2007, 08:56
    Sad, sad, sad...
    Nu kommer gåsehuden på stadion lidt sjældnere.....

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndbytilhængeren "L.A." fra Silkeborg giver lige sit syn på forskellen mellem fans af Brøndby og FC København:

    Det er simplethen for dejligt at være Brøndby fan.

    For fuck hvor ville jeg græmme mig hvis jeg var blevet så selvfed som fucker fansne er.
    Enig!
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Så er Jesper Nielsen fra KasiGroup på banen igen:

    Inden 2013 forventer jeg to-tre danske mesterskaber, internationalt fodbold hvert år og en-to gange deltagelse i Champions League. Brøndby bør være mellem de 50 bedste fodboldklubber i Europa i 2013. Jeg forventer desuden et fyldt stadion til alle Brøndby-kampe senest i 2010 og en fanskare, der vokser i hele landet med eksplosiv vækst. Vi er en klub fyldt med følelser og traditioner og ikke en intetsigende forretning, der principielt er til salg, siger KasiGroup-direktøren til fansiden 90.min.
    Udover at manden i bedste Sandahlstil ævler løs i en blanding af feberfantasier, vilde ambitioner, klæbrig indholdsløs klubåndssnak og slutter af i bedste lillebror-med-galopperende-mindreværdskomplekser-stil med en helt uden for sammenhæng (og forvrøvlet) stikpille til FC København, så er det specielt morsomt at høre den fremhævede part fra en forretningsmand, der har skulle bløde 100 mio. for at kunne udtale sig på den antikapitalistiske følelsesladede og traditionsrige klubs vegne. At han desuden efterhånden mere lyder som en ejer end en sponsor er så en anden (og i denne sammenhæng særligt morsom) sag.

    Den gode Jesper Nielsen fortsætter sit ævl:

    Mine medarbejdere siger ofte til mig, at når vi har tjent penge nok, køber vi den konkurrerende forretning, lukker den, eller omdøber den til Brøndby 2. For til salg, det er den - men det er vi ikke, og det bliver vi heller aldrig! Spøg til side, så har vi brug for et stærkt FCK, men magtbalancen vil tippe den anden vej, og det vil KasiGroup være stærkt medvirkende til, slår Jesper Nielsen fast.
    Hvad manden egentlig forsøger at ævle sig frem til er uvist. Om FCK er i fare for at blive opkøbt af KasiGroup eller Brøndby er således uklart, og om hvorvidt der KasiGroup der ikke er til salg, eller om Brøndby er ved at blive afnoteret fra børsen er heller ikke helt til at sige. Men et overordnet spørgsmål står i hvert fald tilbage med flammende gotiske bogstaver: ”Hvor i alverden finder de dog den slags mennesker henne?”

    Kloge ord
    Sidst redigeret af Fuego : 09.11.07 kl. 14:55
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar


  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det dér er ganske enkelt fantastisk ;o)
    Håber de aldrig stopper med deres 'stolthed & ære' halløj - det redder mange triste efterårsdage.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #173
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Lidt mere guf omkring Hymnen - og en tydelig markering af forskellen på FCKs og BIF A/S's fans. Klip fra en fanside, der synes, at cafe latte hellere bør betegnes "kaffe med mælk single shot espresso":

    "Hymnen er genial. Igen et bevis på at BRØNDBY IF er Danmarks største fodboldklub! Nu har alle efterhånden fået en chance for at lære melodi og tekst. Så... Syng for fulde lunger om du står på Faxe eller sidder et andet sted. Syng for fulde lunger selv når du sidder bag skærmen og fælger med. BRØNDBY TIL JEG DØR!"

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En gammel Brøndbysandhed luftes af Felix:

    Tribunen (den gamle Coca-cola i Parken, red.) er skod for stemning af 2 årsager:

    1: Jo flere "tribuner", Coca Cola har vidst 3, 4 med den mobile, jo svære er det at koordinere lyden osv.

    2: Til koncerter spredes taget ud, og på dette er der fastgjort lyd dæmpende tæpper. Når taget trækkes ind igen, samles alle disse lige over Coca cola, hvilket gør at for dem der står der, kan man ikek høre sig selv. Lidt som at stå i en lydbox, lyden forsvinder gasnke enkelt.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    billet til parken (SydSiden Online)

    skrevet af thyborøn_john, , 12.11.2007, 18:50

    har været inde og vil købe en bilet til skod stadion parken
    men er noget forviret
    hvor er bedst at stå for bif fans

    venlig hilsen
    thyborøn john

    ps er der nogle der skal med tog fra nørre alslev,vordingborg
    vil jeg gerne vide så har man da nogle at følges med
    Kære John... gør os en tjeneste...
    Lad vær`!
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Endnu et af disse indlæg, hvor man virkelig kunne ønske sig, selv at kunne klikke på ENING-knappen! Direkte fra udBlokningen:

    Emne: Hvorfor dansk fodbold stinker
    Forfatter: Sterup
    Dato: 12-11-07, kl. 20:12:54

    Spillerforeningen kårede mandag årets hold efter en afstemning foretaget af spillerne selv.

    Målmand:
    Jesper Christiansen (FCK).

    Forsvar:
    Daniel Agger (Liverpool), Lars Jacobsen (Nürnberg), Martin Laursen (Aston Villa) og Chris Sørensen (OB).

    Midtbane:
    Christian Poulsen (Sevilla), Leon Andreasen (Werder Bremen) og Simon Poulsen (FC Midtjylland).

    Angreb:
    Morten Nordstrand (FCK), Jesper Grønkjær (FCK) og Dennis Rommedahl (Ajax).

    Jesper Christiansen, manden med flere og større drops end Stephan Andersen i foråret, er valgt til keeperposten. Hvis ikke det er et udtryk for manglende dansk kvalitet mellem stængerne – om jeg så må sige – så ved jeg ikke hvad det er.

    Lars Jacobsen er udvalgt til pladsen som højre back. Endnu et udtryk for manglende kvalitet. Jeg skal huske meget galt, hvis ikke Lars Jacobsen var skadet i sin sidste tid i FCK, og siden skiftet til 1. FC Nürnberg er det blevet til én kamp for tyskerne.

    Der er intet at sige til at det danske landshold har problemer og jeg har næsten ondt af Morten Olsen når han skal forsvare sådan en gang knoldesparkere efter hvert nederlag.

  18. #177
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mere fra samme blok, samme tråd...

    Emne: Danmarks bedste fans
    Forfatter: Næstformand, BS
    Dato: 12-11-07, kl. 21:57:47

    Så er det officielt - prisen kom hjem (TV2 direkte fra uddelingen lige i øjeblikket)!

    Og på egne vegne vil jeg godt tilføje, at Brøndby Support modtager prisen på vegne af ALLE Brøndbyfans, som har være med hele vejen fra det seneste mesterskab, til der hvor vi er i dag og i tiden frem mod det næste.

    Ingen over - Ingen ved siden af
    Næstformanden taler på "egne vegne" på vegne af Brøndby Support... eller noget...

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #178
    MagX Slettet

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Om den famøse Brøndby Hymne, der blev forsøgt på Brøndby Stadion i dag:
    ›Der skal da også lige være et link til sangen.

    http://www.youtube.com/watch?v=t3F8aHtRdwI



    I kommentarerne under videon faldt jeg over følgende fra PhatCrackkHo:

    Du forstår vist ikke noget, i har jo bare kopieret os, men i er aldrig kommet til vores niveau, ligesom i aldrig vil nå dertil, niveauet er for højt..
    Hvor stammer udtrykket den 12 mand fra?
    Ja helt sikkert fra brøndby... eller noget

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #179
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ferskrøget fra blokken - Tråden omhandler hvorvidt man ville støtte BIF hvis man tjente penge a la Kasi Group.

    J-Bif oser af klebfølelse

    sf ville jeg det...!
    tjente jeg 100 mio om året ville MINDST 25 af dem gå til brøndby!!!!!!!!!
    spud melder sig under samme fane

    det ville jeg også gøre, i hvertfald hvis jeg var mange millionær.....

    Men hvorfor giver vi ikke allerede en del af vores indkomst nu, hvor de fleste af os alligevel er almindelige lønslaver?
    I mange kirkesamfund giver medlemmer 10% af deres indtægt til kirken!

    hvis Brøndbys "medlemmer" gjorde det samme, ville klubben nemt få over 100 millioner tilført om året....
    Alt for klebben, ffs!!!11
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  23. #180
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fra B4

    I denne udgave af MC er der bla. en artikel om Brøndby IF og deres fans, hvor følgende udtaler sig om forskellige spørgsmål:
    Niels Henrik, næstformand i BS, Henrik Byager, livistilsforsker, Ole Palmå, Genie (ham med megafonen), journalist Mads Glen Wehlast, og Per Nielsen.

    Det tredie spørgsmål lyder således: Hvad siger fansenes massive opbakning i den seneste tid, trods dårlige resultater, om klubbens appel-kraft og goodwill:

    Niels-Henrik: "Svaret er ren logik: Brøndby er en livsstil, der er indbegrebet af loyalitet, trofasthed og ære. den forøgede opbakning viser at disse ord ikke bare er tomme floskler, men reel tale og vel næsten en selvopfyldende profeti"
    Et aspekt er de klassiske BIF klicheer som deres egne fans tilsydeladende ikke kan få nok af, og at han vælger behændigt ikke at tage stilling til diverse episoder med utilfredse fans, men hvor kommer den selvopfyldende profeti ind?

    Er det profeten Per B der har forudsagt den eller ?

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •