Side 126 af 155 FørsteFørste ... 2676116123124125126127128129136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,876 til 1,890 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1876
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Der må være et eller andet i vandet, der ude vest på: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-ind-i-mit-dna

    Brøndby kommer længere og længere ind i mit DNA. Det startede egentlig før, at jeg kom til klubben. Da jeg var på efterskole, var der ofte venner, som trak mig med ud på Sydsiden (Brøndbys ståtribune for hjemmefans, red.), og jeg blev grebet af den stemning, der er på stadion. Det er ikke blevet mindre af at spille der, siger Christian Nørgaard til Helsingør Dagblad.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1877
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    32

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er synd for Nørgaard at de tvinger ham til den snak. Alle omkring ham ved at han er FCK fan, og er kommet i Parken løbende i sine yngre år, før Hamborg. Han er fra Espergærde (Vores samarbejdsklub) og der har man pænt fjernet et billede af ham i den hvide trøje.

    Suk..


  4. #1878
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,760

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Det er synd for Nørgaard at de tvinger ham til den snak. Alle omkring ham ved at han er FCK fan, og er kommet i Parken løbende i sine yngre år, før Hamborg. Han er fra Espergærde (Vores samarbejdsklub) og der har man pænt fjernet et billede af ham i den hvide trøje.

    Suk..
    Det er vel endnu mere synd for ham, jeg kunne egentlig godt se os signe ham gratis fra næste sæson. Jeg tror han ville passe nogenlunde ind og med ham, Kvist, Gregus og Keita så ville vi have en fin midtbane og penge til at bruge andetsteds....

  5. #1879
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Det er synd for Nørgaard at de tvinger ham til den snak. Alle omkring ham ved at han er FCK fan, og er kommet i Parken løbende i sine yngre år, før Hamborg. Han er fra Espergærde (Vores samarbejdsklub) og der har man pænt fjernet et billede af ham i den hvide trøje.

    Suk..
    Synd for ham ligefrem? Han er frivilligt skiftet til BØF og bestemmer vel selv, hvad han vil udtale til Helsingør Dagblad. De har næppe tvunget ham til noget som helst.

  6. #1880
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er vel endnu mere synd for ham, jeg kunne egentlig godt se os signe ham gratis fra næste sæson. Jeg tror han ville passe nogenlunde ind og med ham, Kvist, Gregus og Keita så ville vi have en fin midtbane og penge til at bruge andetsteds....
    Jeg håber godt nok, at Ståle har højere ambitioner end at lukke hullet efter Delaney med Christian Nørgaard.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  7. #1881
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    32

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det har du ret i. Det er synd fordi er en god knægt som er faldet i Mordors klør, og hvor man gør alt for at passe ind og give de frådende bag målet noget at holde kæft med. Det er formentligt sivet lidt omkring hans kærlighed til løverne. Det er trist at nogen kan omvendes, det burde ikke kunne ske. Skadet og fravalgt i Hamborg, for at komme til at spille Superliga - det kostede dyrt.

  8. #1882
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,591

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Det har du ret i. Det er synd fordi er en god knægt som er faldet i Mordors klør, og hvor man gør alt for at passe ind og give de frådende bag målet noget at holde kæft med. Det er formentligt sivet lidt omkring hans kærlighed til løverne. Det er trist at nogen kan omvendes, det burde ikke kunne ske. Skadet og fravalgt i Hamborg, for at komme til at spille Superliga - det kostede dyrt.
    Tænker på gode gamle Ricardo..
    https://youtu.be/0maPRcsDkf4?t=1m3s

  9. #1883
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,405

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Adam Kwarasey, ny 29-årig Brøndby-målmand, som var umyndig da Brøndby sidst blev mestre, udtaler:
    - Det føles rigtigt, og jeg er glad for at komme til Danmarks største klub.


  10. #1884
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Adam Kwarasey, ny 29-årig Brøndby-målmand, som var umyndig da Brøndby sidst blev mestre, udtaler:
    Med til historien bør dog nævnes, at han er vokset op i Norge, så selvom de ikke i mange år har været i nærheden af at være landets bedste, så burde han have kendt dem, da de var en faktor i dansk fodbold.

  11. #1885
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,231

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Adam Kwarasey, ny 29-årig Brøndby-målmand, som var umyndig da Brøndby sidst blev mestre, udtaler:
    Mon ikke bare han har haft en en vejledende samtale med sin nu tidligere anfører om, hvordan nye spillere bør udtale sig ved ankomsten til vestegnen?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1886
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Mon ikke bare han har haft en en vejledende samtale med sin nu tidligere anfører om, hvordan nye spillere bør udtale sig ved ankomsten til vestegnen?
    Er det ikke bare en standard manuskript som de får udleveret ved underskrift?


  14. #1887
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,227

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nu har der også været fck'er der har udtalt det sammen herinde, også inden vi blev tydeligt suveræne herhjemme. I forhold til hvad der kan lukkes ud af varm luft, ude vest for os, så er ovenstående da ikke voldsomt tåbeligt.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1888
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu har der også været fck'er der har udtalt det sammen herinde, også inden vi blev tydeligt suveræne herhjemme. I forhold til hvad der kan lukkes ud af varm luft, ude vest for os, så er ovenstående da ikke voldsomt tåbeligt.
    Det er ikke på grund af selve udtalelsen, men mere at næsten samtlige nye BØF signinger udtaler nærmest ordret det samme + 50 % af dem har stået på Sydsiden som barn.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1889
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Set på SSO i tråden om salg af Rønnow. http://bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=555424

    "jimmykl40":
    Jeg synes en pris på min. 25 mill er en rimelig pris for Rønnow og tror også den er realistisk.

    Han har alle forudsætninger og hans landsholdskampe har kun øget hans pris.
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  19. #1890
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    1

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    "Dannyboyking"
    Men ok, hvis vi har en klasse erstatning i baghånden. Kræver nok plus 40-50 millioner for Pukki.

    Et mindre beløb vil være som at pisse i bukserne, når vi igen ryger ned i tabellen. Med omkring 50 millioner vil vi kunne hente en rimelig erstatning og stadig ha penge i overskud.

    optimismen fejler intet hos dem åbenbart..



Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •