Side 129 af 155 FørsteFørste ... 2979119126127128129130131132139 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,921 til 1,935 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1921
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det begynder snart at blive ynkeligt: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...anmark/6527398.

    Kontrollørerne er onde, man må ikke smide ting på banen, der er net foran, der er for højt, man kan ikke interagere med spillerne, osv. Og det er ikke engang brøndys argumenter, der stadig er lige så idiotiske, som de altid har været.
    Det bedste er dog, at FCN angiveligt har flere fans, der nu ikke gider i Parken grundet de nye forhold.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #1922
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det begynder snart at blive ynkeligt: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...anmark/6527398.

    Kontrollørerne er onde, man må ikke smide ting på banen, der er net foran, der er for højt, man kan ikke interagere med spillerne, osv. Og det er ikke engang brøndys argumenter, der stadig er lige så idiotiske, som de altid har været.
    Det bedste er dog, at FCN angiveligt har flere fans, der nu ikke gider i Parken grundet de nye forhold.
    Det vil også være et dramatisk fald på 25%, når Farum går fra fire til tre fans i udebaneafsnittet ;-)


  4. #1923
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det begynder snart at blive ynkeligt: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...anmark/6527398.

    Kontrollørerne er onde, man må ikke smide ting på banen, der er net foran, der er for højt, man kan ikke interagere med spillerne, osv. Og det er ikke engang brøndys argumenter, der stadig er lige så idiotiske, som de altid har været.
    Det bedste er dog, at FCN angiveligt har flere fans, der nu ikke gider i Parken grundet de nye forhold.
    Hvor er det vildt, at høre de 3-120 fans der har stået og fyldt hele D-tribunen op år ud og år ind tude så meget igennem. Ynk, ynk, ynk. Og så tror jeg MUligvis - HVIS der overhovedet er en hårdere kontrollør-retorik på spil - at de kan takke BØF for dét, med al ders sæde-pyro og sjaw.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1924
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    The neverending Story: http://brondbysupport.dk/index.php?o...r#.WKArFvl96Um

    Kompromis.PNG
    Jeg skal lige forstå... kompromisset er, at de gule får 1903 billetter til 1 sammenhængende tribune, mens vi så - stadig- skal stå på 2?
    Og det med ens tifo- og fanforhold, det skal kun være i Parken?

    Eller mener de pludseligt, at man godt kan finde plads på Brøndby Stadion til, at vi kan stå samlet?

    (Og så har jeg slet ikke nævnt hykleriet i, at de appellerer til de andre Superligafanklubbers sympati. Det er jo ffs en helt anden kamp, de kæmper)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  7. #1925
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    For satan en provokerende retorik de kører derude!!

    Jeg var ellers lige ved at synes vi (FCK) var lige lovligt irriterende (når vi blandt andet forsøger at bilde folk ind, at de "dyrere men billige billetter" helt oppe i hjørnet, er en forrygende placering).

    Men efter BIFs seneste udmelding, er jeg gået i primitivt-mode igen; de skal ikke have en rørende fis mere end de får!!!!!! Intet mere!!

    Og selvom det er en meget primitiv udmelding, kommer det ikke engang i nærheden af deres provokerende pis.

    Kæft nogle fjolser.

    Læs her:

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...otter-derbyet/

    Zan

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #1926
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    The neverending Story: http://brondbysupport.dk/index.php?o...r#.WKArFvl96Um

    Kompromis.PNG
    Jeg skal lige forstå... kompromisset er, at de gule får 1903 billetter til 1 sammenhængende tribune, mens vi så - stadig- skal stå på 2?
    Og det med ens tifo- og fanforhold, det skal kun være i Parken?
    Nu har jeg ikke læst ret meget i denne tråd i dag, så måske er mit svar ligegyldigt. Dog synes jeg, indlægget fra Brøndby Support tydeligt siger, at de mener, der skal være lige forhold for de to holds fans - både i Parken og i Brøndby - og det gælder også sammenhængende udeafsnit. FORZA FC

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1927
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nå men farcen er endt med at Brøndby support boycutter kampen - altså de tudede over en udelukkelse og så boycutter de kampen :)))

    Jeg synes det er synd, at der ikke er plads til begge holds fans helt generelt og er så ualmindelig træt af at BIF ikke kan holde bedre styr på deres fans, så det er ganske fint at de ikke kommer. Alt i alt så skal vi naturligvis gøre vores bedste for udeholdets fans og har ikke en ide om hvordan det er, men BIF fans er virkelig selv skyld i ringere forhold.

    God kamp og lad os glemme dette latterlige drama

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  13. #1928
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ift. sidste besøg, så vælger hørsholt, der er administrerende direktør og dermed ikke burde gå ind i fankampene, at gå ned og klappe hånligt af vores fans samt vist nok også at give dem fingeren. Derudover vælger mathias jørgensen at skubbe til en af vores kontrollører. Forstår sgu godt, der er én fan, der vælger at gå amok og hoppe op på spillertunnelen. Det er selvfølgelig ikke i orden, men nogen gange er der en grund til, at folk reagerer som de gør. Og selvfølgelig kom der ikke nogle konsekvenser for pse'ernes dårlige opførsel.
    http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1929
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Havde nok ikke forventet det, men selvindsigt og -erkendelse er åbenbart en stor mangelvare på Vestegnen.

    Jeg var selv til stede til den famøse pokalsemifinale og oplevede Brøndbytilhængere gå amok. Kan godt forstå, at man er nødt til at skærpe sikkerheden efter dette, for det må ikke gentage sig.

    Men i udmeldingen fra Brøndby Support bliver det ikke nævnt med et ord. Ifølge dem er det Hørsholt's og Zanka's skyld.

    Det er ærgerligt, men bliv endelig væk, hvis I ikke har lyst til at støtte jeres hold.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #1930
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ja, det var selvfølgelig i dén rækkefølge det skete + lidt ekstra fjer til et par høns oveni.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1931
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mon han gjorde sig samme tanker, da PerPer og Dan Anton nægtede at følge spillerforeningen?


    Derfor boykotter vi: En fremtid med fælles forhold (SydSiden Online)

    skrevet af Jeller, , 12.02.2017, 15:36
    En boykot virker hvis ingen kommer. Ligesom en strække. Dem der kommer alligevel kan blive sidestillet med at være skruebrækker.

    Det svarer til du siger, jamen jeg vil bare gerne på arbejde og tjene penge.
    Ja, men du tænker ikke på hvad der er bedst for alle, for fællesskabet, men u stedet for hvad der er bedst for dig selv. Du plejer din egeninteresse, er dig selv nærmest,egoisme i fuld vigør.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  20. #1932
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Mon han gjorde sig samme tanker, da PerPer og Dan Anton nægtede at følge spillerforeningen?


    Derfor boykotter vi: En fremtid med fælles forhold (SydSiden Online)

    skrevet af Jeller, , 12.02.2017, 15:36
    En boykot virker hvis ingen kommer. Ligesom en strække. Dem der kommer alligevel kan blive sidestillet med at være skruebrækker.

    Det svarer til du siger, jamen jeg vil bare gerne på arbejde og tjene penge.
    Ja, men du tænker ikke på hvad der er bedst for alle, for fællesskabet, men u stedet for hvad der er bedst for dig selv. Du plejer din egeninteresse, er dig selv nærmest,egoisme i fuld vigør.
    Alt tyder på at Jeller endnu ikke var født dengang..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1933
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    The neverending Story: http://brondbysupport.dk/index.php?o...r#.WKArFvl96Um

    Kompromis.PNG
    Jeg skal lige forstå... kompromisset er, at de gule får 1903 billetter til 1 sammenhængende tribune, mens vi så - stadig- skal stå på 2?
    Og det med ens tifo- og fanforhold, det skal kun være i Parken?

    Eller mener de pludseligt, at man godt kan finde plads på Brøndby Stadion til, at vi kan stå samlet?

    (Og så har jeg slet ikke nævnt hykleriet i, at de appellerer til de andre Superligafanklubbers sympati. Det er jo ffs en helt anden kamp, de kæmper)
    Gad vide hvornår de indser, at det er os der tilbyder lige vilkår og at det er deres egen ledelse, der takkede nej til dem (5% af kapacitet fordelt på to tribuner).

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #1934
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    The neverending Story: http://brondbysupport.dk/index.php?o...r#.WKArFvl96Um

    Kompromis.PNG
    Jeg skal lige forstå... kompromisset er, at de gule får 1903 billetter til 1 sammenhængende tribune, mens vi så - stadig- skal stå på 2?
    Og det med ens tifo- og fanforhold, det skal kun være i Parken?

    Eller mener de pludseligt, at man godt kan finde plads på Brøndby Stadion til, at vi kan stå samlet?

    (Og så har jeg slet ikke nævnt hykleriet i, at de appellerer til de andre Superligafanklubbers sympati. Det er jo ffs en helt anden kamp, de kæmper)
    Mener de 1903 billetter dækker over 1400 på D og 503 på et familieafsnit oppe i hjørnet på A - det nye udebaneafsnit. Er stadig helt vild med, at man er landet på præcis 1903 billetter. Det holder aldrig op med at være morsomt.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

  26. #1935
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    I øvrigt er det bedårende at høre om en barnlig reaktion fra Parkens side fra en forening, der på 25. år skriver 'fck'.

    Ét krav til en normalisering af antallet pladser hjemme og ude fra Kbh's side burde være, at Brøndby Support begyndte at skrive vores navn med versaler. En officiel udmelding med fem 'fck' og ét 'zanka': "Sorry, der mistede I lige 5x20 pladser + ét capotårn".

    Til gengæld bedårende, at de gør sig så meget umage med at tale om 'Teliaparken', med stort denne gang. Det er utvivlsomt ment hånligt, men så er der da lidt af den gratis reklame til Telia som vi andre sjældent giver dem ...


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •