Side 13 af 155 FørsteFørste ... 3101112131415162363113 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    121

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Dette guldkorn var at finde på ciffertips.dk.

    Danny Boy
    Liga: Med blå/gul stolthed i hjertet

    Alle brøndbyfans i hele landet fra Gedser til Skagen, vær med i min liga!

    Stolthed og Ære! Brøndby i Hjertet!

    Kodeordet er: klubånd

    22-11-2007 Kl. 10:17

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Et aspekt er de klassiske BIF klicheer som deres egne fans
    ›tilsydeladende ikke kan få nok af, og at han vælger behændigt
    ›ikke at tage stilling til diverse episoder med utilfredse fans,
    ›men hvor kommer den selvopfyldende profeti ind?

    Den kommer ved at skræpper man tilpas højt og tilpas længe om sine følelsers storhed og ægthed, især sammenlignet med alle andres, så ender man at overbevise sig selv og en del andre om at de rent faktisk er så store ægte - og at man dermed ikke bare er en fan blandt mange af et hold blandt mange...

    Det er rart at se bekræftet fra egen lejr, at den højt (selv)roste Brøndbyånd i virkeligheden er rent selvsving. Vi vidste det dog godt allerede ;-)

    Nå, men en af de ægte klebmænd med den selvopfyldte profeti-kærlighed er jo Torben Røsler, der lige har skudt penge i Lyngby. Han blev citeret i Berlingske i dag, for at "tilhørsforholdet til netop Lyngby »findes faktisk ikke større«, som Torben Røsler erklærede det med hæs og sygdomsplaget røst".

    Hov, men jeg troede...
    Barndomsklubben er Lyngby Boldklub, hvor han spillede som junior. Herefter gik turen til Jægersborg, og i dag udfolder han altså talentet i Borsholm Skibstrup. Trods rygter om det modsatte aldrig været involveret i Lyngby Boldklub på andre niveauer end som spiller.
    - Interessen for Brøndby IF daterer sig tilbage til slut-firserne. Det var jo et forrygende hold, Nordens bedste, og man kunne ikke andet end begejstres over den måde de spillede fodbold på erindrer han.
    Det er jo indbegrebet af loyalitet, trofasthed og ære, de der begejstrede Biffere har... når de ikke lige er i gang med deres største tilhørsforhold, til Lyngby.

    mvh,
    -smølle

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Efter nederlaget til Esbjerg d. 25/11-2007

    Lortevejr!! (SydSiden Online)

    skrevet af Quite , Valby, , 25.11.2007, 20:01
    Jeg synes ikke det er helt forkert at sige at vejret stjal mindst et point fra os idag. Dybt uheldige med at vinden lægger sig i anden halveg.
    Lortevind da oss...

    og sympatien vil ingen ende tage.....

    Lortevejr!! (SydSiden Online)

    skrevet af Hummelshoj, , 25.11.2007, 20:08
    Men det er sku da godt nok også dumt at Per vælger modvind i første..
    Vi er sku selv ude om det.. Man kan vel ikke blive overrasket over at vinden kan ændre sig.
    Glæder mig til at se en Tiffe mod danske Meteologer (staveged da )...
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #184
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    802

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ja, ja, jeg ved det bare er en slåfejl og en stavefejl, men sjovt ser det nu ud:

    brøndby i nutid og datid (19:14): fur brøndby holdet nej nu koger mine føelser
    Og hånden på hjertet: Hvor ellers end hos vore blå-gule venner vest for Valby Bakke kan man finde disse grandiøse, emotionelle udladninger? :-)


    Mvh.
    CF39 Thomas

  8. #185
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Lortevind da oss...

    I det hele taget en forrygende tråd om alt det uretfærdige, der resulterede i, at gårsdagens kamp fik det udfald, den gjorde:

    Kommentarer til vejret og dommeren (halvlangt)

    Enig. Jeg så næsten ikke noget af første halvleg (så kun fra minut 2-20), men da haglene stod ned og vi havde modvind, så stod alle supporterne med ryggen til banen, fordi man simpelthen ikke kunne se noget med hagl og storm lige i fjæset.

    Hagl gør pænt ondt at få i fjæset. Den detalje har tv åbenbart ikke fået med, i hvert fald ikke i live transmissionen. Hvad jeg derimod har set af de første 9 minutter er, at dommeren fik en skidt start. Efter ca. 9 minutter flæskes Holmén totalt, og Esbjerg-spilleren rammer slet ikke bolden. Hvordan kan det undgå at give gult kort? Jeg har set folk få rødt for mindre end det, men Esbjerg får ikke engang gult.

    Da afbrydelsen kommer og dommeren så genoptager kampen, så kommer der endnu en hagl-storm, hvor vi ikke kan se noget. Spillet fortsætter, men hvor ville jeg ønske, at vores spillere enten var udvandret i protest, eller at vi fans havde invaderet banen. Det var en FUCKING skandale at spille i det vejr, og har intet med sport at gøre.

    Og så FRISPARKET der fører til 2-0. Ja, det KAN dømmes frispark. Men på slow er det FUCKING tydeligt at fc-Bech spiller på det. Jesper Bech spiller bolden forbi Per, hvorefter han lader sig falde ind over Per, og muligvis strejfer han også Per Nielsen i faldet - men HVIS han strejfer Per Nielsen, så er det først da han allerede ligger næsten vandret i luften. Der er med andre ord tale om det tyskerne kalder "eine Schwalbe", dvs. han falder med vilje og spiller på det. Der er IKKE frispark. Min harddisk-optager kan køre den i en slow der hedder 1:10, og det er tydeligt, og kan slet ikke diskuteres, og det forklarer også Pers reaktion på frisparket.

    Ved selve frisparket kan jeg på tv se, at uvejret kom igen (på det tidspunkt stod jeg ved min bil hvor der også kom pænt mange hagl ind). Man kan se på spillerne i muren, at de ikke kan se en skid, lige som mange supportere også står og gemmer sig for haglene. Jesper Mikkelsen skal nærmest bare ramme indenfor kassen, så er der mål. Det er da en FUCKING unfair måde at afvikle en fodboldskamp på? Jeg forstår heller ikke, at Per & co ikke fik kampen stoppet, eller at fans'ne tog sig sammen og viste, at vi ikke tager mere pis. Jeg har hørt fra dem der så første halvleg, at det haglede vildt da de sparkede frisparket.

    I pausen gik jeg tilbage til stadion, og til min store overraskelse, så var det ikke sure Brøndbyfans jeg mødte på min vej, men derimod lokale Esbjerg-fjolser der gik hjem i pausen, fordi det var for koldt... Fedt, de fører 2-0, og så skrider de bare. Sikke en flok tabere. De havde endda ikke modvind, modsat os. Hvad sker der i hovederne på de tosser? De fortjener at få skridtprygl med friske brændenælder. Hvordan kan man være så fake og så tøset? Amatører, vi er simpelthen bare mange, mange klasser over andre holds supportere.

    Nå, muligt at jeg nu kategoriseres som en tudekælling, men jeg står fast på min mening og dette indlæg. Det var en skandaløs måde at afvikle kampen på, og dommeren må tage sin del af skylden for, at det udviklede sig som det gjorde. Spillernes præstation vil jeg ikke udtale mig om - endnu. Jo, vores fløje var pisse ringe. Tag jer sammen.

    Iver
    Heldigvis følger han selv op:

    Hvorfor får Demba ikke advarsel i 1. minut? (SydSiden Online)

    skrevet af Iver, , 26.11.2007, 03:19
    Demba trækker sin trøje over hovedet ved 1-0. Hvorfor får han ikke advarsel? Seancen tager ca. et halvt minut, dommeren eller en linjedommer MÅ da have set det???

    Senere i kampen (31.minut) får Demba så (endnu?) en advarsel.

    Det stinker bare, når man taber en kamp hvor dommeren i afgørende situationer bortdømmer os.
    Det er jo simpelthen overhovedet ikke til at fatte, at manden i visse kredse har fået tilnavnet PIver.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  9. #186
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Dejligt at man som klub kan være i trygge hænder hos sine fans.:

    Emne: DBU må skride ind - karantæne til DembaForfatter: henrikDato: 26-11-07, kl. 09:34:55http://www.bt.dk/article/20071125/sport01/711250372/

    DBU må skride ind. Dommeren glemte at give en advarsel for ovenstående. Det må DBU skride ind overfor. Ellers er der ingen logik mere. Når det så tilmed i avisen så må de skride ind. Har skrevet til DBU - bare rolig.
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #187
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fra en tråd om de abelyde der blev råbt mod Demba i Esbjerg:

    BUSCRAPE:
    Vold mod spilere er selfølgeligt uaceptabelt i mine øjne, og også trusler i privatlivet. Hvis en spiller er gay så udnyt det. Han har selv "valgt" det, og derfor er han vel "stolt". Men dødsfald i familien er at gå over grænsen. Synes nu heller ikke at man kan sammenligne abe lyde med dødsfald i familien. Alle burde være stolte af deres slægt, og derved deres farve. Men hvis det kan psyke dem ud at modtage abelyde så er det helt fint. Se bare Eto. Han ville have kampen stoppet. Jeg mener det er ord. Er han ikke stolt af sin familie eller hvad? fatter simpelthen ikke hvordan man kan gå så meget amok over så lidt. Der er ingen der kommer til skade.
    » Jeg kan ikke entydigt afgrænse hvad der er acceptabelt og - endnu vigtige
    » - hvad der ikke er. Men enhver logik siger, at blot fordi man er fan, har
    » man vel ikke alibi til at ytre sig på den mest mulige nederdrægtig måde,
    » og blot fordi man er spiller, skal man partout finde sig i det.

    Buscrape: Kan jeg kun give dig ret i. Men abe lyde ser jeg ikke som racisme. :-)
    Kommentarer er vist overflødige.


  12. #188
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    46

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Kommentarer er vist overflødige.

    Tja, det at enkelte personer ikke forstår at sammenligningen mellem aber og sorte generelt er racistisk er rimelig dumt.

    Desværre må man jo indrømme at tilsvarende dumheder findes hos FC fans, når man ikke forstår at sammenligningen mellem sigøjnere og tyve er tilsvarende racistisk.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Okay, hvem af jer giver den som muldvarp vestpå? *Spørger bare* :-o
    Emne: Sv:30 mil til indkøb
    Forfatter: MHJ
    Dato: 27-11-07, kl. 23:39:31
    Sidst redigeret af Awesome : 28.11.07 kl. 01:43
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  15. #190
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Okay, hvem af jer giver den som muldvarp vestpå? *Spørger bare* :-o
    ›Emne: Sv:30 mil til indkøb
    ›Forfatter: MHJ
    ›Dato: 27-11-07, kl. 23:39:31


    Indhold og afsender af svar var jo til at forudsige......Den mand er kilde til uendelige mængder af morskab.

    Emne: Sv:30 mil til indkøb
    Forfatter: Iver
    Dato: 28-11-07, kl. 10:39:44
    Det ændrer jo ikke på fakta.

    fck er et overbygnings-hold. Du kan ikke melde din 5-årige knægt ind i fodboldklubben fck, for den findes ikke. Du kan melde ham ind i fx kb, b1903 eller Brøndby IF. Aaaarghh.. Hvorfor gider jeg overhovedet?

    Iver
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!


  16. #191
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Kampen på søndag ? (SydSiden Online)

    skrevet af Mypride, , 28.11.2007, 14:43
    nu må vi os se,, der kommer nok os mange fucker forbi "the dubliner" ..

    men tag derhen det skal nok blive fedt, hvor vi kommer til at synge på vej til stadion, (ca. 30min)og ikke nok med det skal vi vinde kampen og fansene. :D:D:D:D
    Send svar
    Uha ja... det bliver stort at vinde en fan ?
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #192
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fra B4, tråden "Hvorfor henter vi ikke Peter Løvenkrands..!?"

    J-BIF argumenterer

    Han kom jo gratis til Schalke...
    og hvis grønkær blev solgt for 15 mio...
    så tror egentlig ik han er dyrer men om han vil til brøndby det er selvfølgelig umuligt at spå om.. men tror egentlig han har ligeså meget lyst til at spille for BIF som for en midter klub i bundesligaen..
    Klart skipper! Selvfølgelig drømmer Løvenkrands om at gå signifikant ned i løn og skifte jobbet i tysk topklub ud med et i DK's stolthed.

    ja det vil vi jo alle ha.. men nu har TK udtalt at han også vil have en offensiv.. så det har jo intet med forsvaret at gøre...

    3 grunde:
    FAST spilletid.
    Størrer chancer får metal (Når vi har fået hentet nogle spillere)
    OG så kommer han formentligt tættere på landsholdet,
    -da han aldrig kommer på landsholdet så længe han kun er i periferien af Schalkes hold...!
    Fast spilletid... check.

    Større chancer for metal... check, hvis det er Køhlerts "metal" der menes.

    Tættere på landsholdet... check, for Morten Olsen udtager aldrig spillere der ikke får spilletid i deres respektive klubber.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #193
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ironisk? Det håber jeg...!

    Ghostly (20:21): De var i hvert fald ikke i nærheden af vores heroiske indsats i Esbjerg. Tænk hvor meget nemmere det er at brilliere mod Moskva i forhold til mod EFB
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


  21. #194
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Så er Blokken tilbage på toppen:

    Emne: Straffespark i Europa
    Forfatter: FCK PENALTY WATCH
    Dato: 29-11-07, kl. 20:56:52
    For få år siden fik fck næsten samme antal straffespark i SAS-ligaen, som de resterende 11 hold tilsammen. Nu er de internationale dommere sgu hoppet med på galejen. Se selv:

    Kval til Uefa:
    Lens hjemme: Få minutter tilbage af den forlængede spilletid, og dommeren dømmer et historisk tyndt straffespark, som sender fck videre til gruppespillet.
    (Chance for straffe: 7 %)

    Gruppespil:
    Kamp 1 - Panathinaikos hjemme: Dommeren ser et straffespark som ikke engang Flemming Toft kan give ham ret i. Noget med et højt ben og et lavt hoved. Hjalte brænder og retfærdigheden sker fyldest.
    (Chance for straffe: 2 %)

    Kamp 2 - Lokomotiv Moskva ude: Sionko kommer fra offside-position og bliver tacklet bagfra (forsvaren rammer bolden og Sionko falder) Selvfølgelig dømmes der straffespark i stedet for offside.
    (Chance for straffe: 3 %)

    Det er således tre tynde straffespark i tre uefa-cup kampe i træk. Og mon ikke listen fortsætter i det uendelige?

    Bitterheden er kolossal!
    Bitterheden er ikke det eneste, der er kolossal i det indlæg :)
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar


  22. #195
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Støtte til drengene d. 02/12-07 mod luderne (SydSiden Online)

    skrevet af -GB-, , 30.11.2007, 11:57
    Den skal bare ha max gas!! puha en lang da man går i møde på søndag hvor jeg allerede starter kl 10 ;-)

    Hold da op.... kan I komme op så tidligt ?
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •