Side 134 af 155 FørsteFørste ... 3484124131132133134135136137144 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,996 til 2,010 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1996
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Juleaften faldt tidligt i år!
    Wait for it!

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1997
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    SSO : "kan du fortælle mig 1 tind..efter 13 år står vi mulighed for at vinde guld...vi har 2 matchbolde...og i begge spiller vi som en pose lort..i den sidste er vi foran 2-0 til der er spillet 87 minutter alligevel slutter det 2-2

    resultater = 0 guld...

    kan du fortælle mig hvorfor fuck jeg skal støtte de lorte spillere og AZ, som ikke magter at spille guld hjeme, når chancen var SÅ stor....30 sekunder mere, og vi havde klaret den...men nej...de skaulle bare losse en bold væk....men nej....de skulle bare begå et frispark eller trække tiden ved hjørne..men nej....fuck dem fuck holdet....lad dem brænde i helvede...."

    "Hadet er kolossalt"


  4. #1998
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    SSO : "kan du fortælle mig 1 tind..efter 13 år står vi mulighed for at vinde guld...vi har 2 matchbolde...og i begge spiller vi som en pose lort..i den sidste er vi foran 2-0 til der er spillet 87 minutter alligevel slutter det 2-2

    [COLOR=#000000]resultater = 0

    kan du fortælle mig hvorfor fuck jeg skal støtte de lorte spillere og AZ, som ikke magter at spille guld hjeme, når chancen var SÅ stor....30 sekunder mere, og vi havde klaret den...men nej...de skaulle bare losse en bold væk....men nej....de skulle bare begå et frispark eller trække tiden ved hjørne..men nej....fuck dem fuck holdet....lad dem brænde i helvede...."

    "Hadet er kolossalt"
    Uhhh hvor må guldet til FCM ikke glippe


  5. #1999
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Denne her er for sjov

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  6. #2000
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Synes faktisk, det er flot af Troels Bech, at han ikke prøver at tørre Brøndbys seneste elendige kampe af med, at det hele ville have set fuldstændig anderledes ud, hvis bare ikke Rudi Völler havde scoret til 2-1 i det 88. minut mod Schmeichel i 1991...

    https://www.bt.dk/superligaen/zornig...-en-variant-af
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #2001
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det interview er jo en guldgrube!
    Jeg bemærker at TB mener, at man kan vælge at gå ind i mindgames og at det har de valgt ikke at gøre. Så siger han bagefter, at de måske ikke har været helt frie i deres tanker, øhhhhh

    Jeg tænker også, hvad fanden laver en sportsdirektør, op til en for klubben ultra vigtig kamp, når han har tid til at se vores kamp imod Fcm?

    Nåh ja så er der også lige den med, at det måske ikke betyder så meget for klubben, at de kan ende med EL kval fremfor CL kval.


    Af hjertet tak Troels Bech!
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #2002
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Der er sikkert nogle der synes det her er over stregen, men I får den alligevel. Jeg har gået og moret mig over scenen hvor Zorniger skælder BIF spillerne ud. Det har mindet mig om et eller andet og nu fandt jeg endelig ud af hvad det var. Se de to klip nedenfor.
    https://m.imgur.com/dqgjHqR
    https://youtu.be/t7PmzdINGZk (spol evt et minut frem)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #2003
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Der er sikkert nogle der synes det her er over stregen, men I får den alligevel. Jeg har gået og moret mig over scenen hvor Zorniger skælder BIF spillerne ud. Det har mindet mig om et eller andet og nu fandt jeg endelig ud af hvad det var. Se de to klip nedenfor.
    https://m.imgur.com/dqgjHqR
    https://youtu.be/t7PmzdINGZk (spol evt et minut frem)
    Her synes jeg, du går langt over stregen. Utilstedeligt at sammenligne Zorniger med Hitler.


  13. #2004
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fair nok. Jeg synes mere jeg sammenligner to seancer hvor en mand med skarp sideskilning raser ud på en masse voksne mænd der står med bøjede hoveder. Det var en absurd seance og ligheden er slående.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #2005
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Gode gamle Sklander er på på spil igen, og viser hvor plastik vi er i FCK, ved at vi kan glæde os over pointtab til FCM


    I ægte Sklander stil har han selvfølgelig bannet alle de involverende, og gået så langt som at gøre sin profil privat.


  16. #2006
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvorefter Sklander valgte at blokere Den Korte Supporter, da han ikke havde noget modsvar.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #2007
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Gode gamle Sklander er på på spil igen, og viser hvor plastik vi er i FCK, ved at vi kan glæde os over pointtab til FCM

    I ægte Sklander stil har han selvfølgelig bannet alle de involverende, og gået så langt som at gøre sin profil privat.
    Selv for Sklander var det der imponerende, det var over flere dage at han svinede os til og nedgjorde os for ikke at være ægte fans fordi vi håbede på at vi tabte til FCM, han var både ude i det sædvanlige "det er noget andet"-argument og påstod at han havde været meget imod den opførsel der fandt sted da de lagde sig mod FCN. Desværre er det meste "tabt" både fordi jeg selv blev ramt af en blokering, men så også fordi hans profil nu er privat, kender jeg ham ret har han sikkert også slettet de fleste indlæg.

    I øvrigt nåede han, inden Den Korte Supporter blev blokeret, at rose ham for at "det var godt fundet frem" også forsøge et halvhjertet argument for, igen igen igen, hvorfor det var noget andet, han indså dog selv hurtigt at han havde tabt og begyndte at smide blokeringer rundt som den gennemsnitlige Brøndbyfan tager piller.
    Sidst redigeret af Lindrup : 21.05.18 kl. 15:09 Årsag: EDIT: Havde skrevet FCN i stedet for FCM


  19. #2008
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det her interview kan altså også godt tåle at blive genset en del snes gange.. Hold op en bitter mand. Bla bla FCM har få fans med bla bla dommeren er dum bla bla vi er uheldige bla bla bla håndbold.

    Lad dette blive det første skridt på vejen mod enden for den kære tyske "succes" træner. Især hvis han reagerer sådan når tingene ikke går hans vej - så kan det godt være at den lokale brugs hurtigt løber tør for popcorn.

    https://www.bt.dk/superligaen/se-int...oendby-kollaps

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #2009
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Specilt den der med at være efter Midtjylland for ikke at komme med et fuldt udeafsnit en mandag aften.... kæft et tågehorn!!

    /Jesper
    cossie's Avatar

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #2010
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nu var det da selvfølgeligt underligt der ikke kom flere - på trods af tidspunkt, osv. ....

    ....MEN altså - hvad den f*ck har det at gøre med "uretfærdigheden" i et tabt mesterskab at gøre? "BUHU, vi skulle have været mestre, fordi vi har flere og bedre fans"
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •