Side 139 af 155 FørsteFørste ... 3989129136137138139140141142149 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,071 til 2,085 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #2071
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6





    Jeg ved ikke helt præcist hvad der bliver sagt her, men jeg kan li det, og mener det en rigtig god slutning på året.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  2. #2072
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    I debatten på SSO omhandlende Skov vs. Gammelby, faldt jeg lige over denne perle:



    Det er Robert Skov, der beskrives ovenfor, skulle nogen være i tvivl.

    http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer
    ... ikke engang SSO'erne æder den ... Iflg. selv samme skribent er Skov kun vores 4. bedste midtbanespiller - DAMN en verdensklassemidtbane vi besidder
    Sidst redigeret af ErikB : 17.12.18 kl. 05:44
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  3. #2073
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser




    Jeg ved ikke helt præcist hvad der bliver sagt her, men jeg kan li det, og mener det en rigtig god slutning på året.
    Jeg er vanvittig god til at mundaflæsetysk:

    Z: ferien er aflyst, vi skal løbe hele julen
    J: Arbeit marcht frei
    Z: Nein
    J: idiot
    Z: Nein
    J: Taber
    Z: Nein, gå ned til dine taberfans og klap
    J: de hader dig også

  4. De følgende 13 brugere er enige:

  5. #2074
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nu, hvor Kamil Wilczek har fået tildelt karantæne efter sin temmelig brutale albue i kampen mod Vejle forleden, forsvarer Brøndby ham med en af de mest klassiske fodboldklichéer, der findes. Han er ikke den type spiller.

    Kamil er som spiller ikke en, der overlagt går ind i dueller med henblik på at skade en anden spiller.
    Jeg havde ventet, at de ville have indsat dette diagram i redegørelsen, og på den måde fastslået at en ond knogle dermed beviseligt ikke er en, der findes i hans krop.



  6. #2075
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nu, hvor Kamil Wilczek har fået tildelt karantæne efter sin temmelig brutale albue i kampen mod Vejle forleden, forsvarer Brøndby ham med en af de mest klassiske fodboldklichéer, der findes. Han er ikke den type spiller.


    Jeg havde ventet, at de ville have indsat dette diagram i redegørelsen, og på den måde fastslået at en ond knogle dermed beviseligt ikke er en, der findes i hans krop.

    Muhahaha - i sandhed stor humor :-)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2076
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Muhahaha - i sandhed stor humor :-)
    Stor spas. Og super sjovt, at Wilczek har fået ekstra karantæne. Men SINDSYGT underligt.

    Er det ikke første gang man har gjort noget på en situation, som dommeren har set? Hvis han skal have karantæne, så er der vel mange situationer, hvor man burde gøre det? Jeg synes det er vildt mærkeligt. Hvilket i øvrigt bare gør det endnu sjovere :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #2077
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Stor spas. Og super sjovt, at Wilczek har fået ekstra karantæne. Men SINDSYGT underligt.

    Er det ikke første gang man har gjort noget på en situation, som dommeren har set? Hvis han skal have karantæne, så er der vel mange situationer, hvor man burde gøre det? Jeg synes det er vildt mærkeligt. Hvilket i øvrigt bare gør det endnu sjovere :-)
    Det er faktisk sket før, da Vejles Allan Sousa sidste år ligeledes fik to dage i skyggen for en hård takling på Viborgs Alexander Fischer:


    I den forbindelse fik man så også forklaret de nye regler, som blev indført før sidste sæson:

    ...i episoder, som dommeren har set og vurderet under kampen, vil instansen se på muligheden for eventuelt at forhøje tildelte karantænepoint, hvis TV-billeder viser en meget voldsom eller på anden måde helt usportslig / uacceptabel handlemåde.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  11. #2078
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    I den forbindelse fik man så også forklaret de nye regler, som blev indført før sidste sæson
    Præcis. Og det er jo ekstra sjovt, at BIF'erne på diverse sociale medier kommer med deres "Hvad så med Zanka?" med reference til en (langt mindre grov, men dog stadig til rødt imo) episode fra lang tid før reglerne blev ændret. Dengang kunne man ikke tage en sag op, når dommeren havde vurderet situationen i kampen. Det kan man nu.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #2079
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Stor spas. Og super sjovt, at Wilczek har fået ekstra karantæne. Men SINDSYGT underligt.

    Er det ikke første gang man har gjort noget på en situation, som dommeren har set? Hvis han skal have karantæne, så er der vel mange situationer, hvor man burde gøre det? Jeg synes det er vildt mærkeligt. Hvilket i øvrigt bare gør det endnu sjovere :-)
    Man har indskærpet det yderligere fra lige præcis denne sæson af, hvor man har indført såkaldt "VAR-light", hvor en videodommer følger alle kampe og indberetter til disciplinærinstansen, hvis der er noget som dommeren ikke har fået set eller vurderet korrekt.. Derfor er denne sag jo bare spot-on i forhold til det nye setup, så jeg forstår slet ikke hvad tudeprinserne ude på Vestegnen har gang i.. De skal vidst bare være mere end lykkelige for at det kun endte med 2 dage i skammekrogen..


  14. #2080
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Denne er også god fra SSO: Skov er offensiv ligaprofil, der går ind på et svagt fck-hold der netop mangler en offensiv profil = han får lov til at spille fast rimelig hurtigt, hvilket gør, at han får spillet sig i form på holdet og bliver kampafgørende, da han bare er dygtigt (desværre). Svagt fck hold, ha ha.
    Altså... Da Skov kom til for et års tid siden var FCK da i en sølle forfatning.
    ...

  15. #2081
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Denne er også god fra SSO: Skov er offensiv ligaprofil, der går ind på et svagt fck-hold der netop mangler en offensiv profil = han får lov til at spille fast rimelig hurtigt, hvilket gør, at han får spillet sig i form på holdet og bliver kampafgørende, da han bare er dygtigt (desværre). Svagt fck hold, ha ha.
    Det sidste "ha ha" fatter jeg så heller ikke. Ved han hvad han skriver? Har SSO snart distanceret sig fra Nationen! i forhold til at være vanvid?!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  16. #2082
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Stor spas. Og super sjovt, at Wilczek har fået ekstra karantæne. Men SINDSYGT underligt.

    Er det ikke første gang man har gjort noget på en situation, som dommeren har set? Hvis han skal have karantæne, så er der vel mange situationer, hvor man burde gøre det? Jeg synes det er vildt mærkeligt. Hvilket i øvrigt bare gør det endnu sjovere :-)
    Nej, der var en meget sammenlignelig sag med Brian Steen Nielsen dengang han spillede i AB: BSN savede modspilleren over ved at tackle med knopper ind på siden af knæet så det knækkede til siden (og selvsagt uden chance for eller intention om at spille bolden). Også dér så dommeren forseelsen, gav et gult kort, og fortrød da han så den på TV efter kampen, hvilket indgik i beretningen.

    Disciplinærudvalget gik af egen drift ind i sagen (under højlydte protester fra AB med henvisning til at dommeren havde foretaget et skøn), og gav ham en længere karantæne (ca. 5 dage så vidt jeg kan huske) med henvisning til at i groft voldelige sager kunne man fravige princippet om at alene dommerens skøn under kampen skulle indgå.

    Så det ER set før, men sjældent.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #2083
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Ce De Se meddelelser
    Nej, der var en meget sammenlignelig sag med Brian Steen Nielsen dengang han spillede i AB: BSN savede modspilleren over ved at tackle med knopper ind på siden af knæet så det knækkede til siden (og selvsagt uden chance for eller intention om at spille bolden). Også dér så dommeren forseelsen, gav et gult kort, og fortrød da han så den på TV efter kampen, hvilket indgik i beretningen.

    Disciplinærudvalget gik af egen drift ind i sagen (under højlydte protester fra AB med henvisning til at dommeren havde foretaget et skøn), og gav ham en længere karantæne (ca. 5 dage så vidt jeg kan huske) med henvisning til at i groft voldelige sager kunne man fravige princippet om at alene dommerens skøn under kampen skulle indgå.

    Så det ER set før, men sjældent.
    Og reglerne er så også lavet om, hvilket jeg på en eller anden måde havde totalt overset.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2084
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Tråden om Skov vs. Gammelby kører stadig - Jeller sætter lige tingene på plads:

    Citat Oprindeligt indsendt af jeller
    » Stop med at male dig længere op i hjørnet. Skov har som midtbanespiller
    » scoret 18 mål på en halv sæson, det ene flottere end det andet. Det er
    » spektakulært. Intet mindre. Ja, han får medvind på et godt hold, men han
    » har ikke desto mindre været ubegribeligt god. Det kan alle se, så måske du
    » skal pudse de farvede blå-gule brilleglas en ekstra gang...

    På trods af alt det, er jeg glad for at han ikke havnede i Brøndby.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #2085
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Tråden om Skov vs. Gammelby kører stadig - Jeller sætter lige tingene på plads:
    Well... han roser Skov til skyerne, hvilket man kun kan tilslutte sig. - Jeg tror ikke at Skov havde haft samme succes under tonser-Zorniger, da han ikke passer til deres stil. Jeg ser faktisk ikke noget kontroversielt i lige det der opslag fra Jeller.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •