Side 14 af 155 FørsteFørste ... 4111213141516172464114 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Så er Blokken tilbage på toppen:



    ›Bitterheden er ikke det eneste, der er kolossal i det indlæg :)

    Hvordan kan man vurdere chancen for straffen?

    Giver ben mod ben 50% chance for straffe? Skub i ryggen 100%?
    Og hvis man river, lad os sige Todi, i trøjen så er der overhovedet ikke straffe og enhver der påstår andet, er en imbecil tosse uden nogen som helst fodbold-faglig viden.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Hvordan kan man vurdere chancen for straffen?

    ›Giver ben mod ben 50% chance for straffe? Skub i ryggen 100%?
    ›Og hvis man river, lad os sige Todi, i trøjen så er der
    ›overhovedet ikke straffe og enhver der påstår andet, er en
    ›imbecil tosse uden nogen som helst fodbold-faglig viden.


    Sammenholdt med det faktum at Kbh kun har fået ét straffespark i 17 SAS-liga kampe i dette efterår, så er fire straffespark i 25 kampe vel ikke udtryk for dommertække.

    Men hvis man vil se spøgelser... så dukker de som regel op på Vestegnen
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #198
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Selveste formanden for Brøndby Support vil også være med. I sædvanlig BIF-stil med den sædvanlige selvopfattelse og den sædvanlige retoriske genre, slår formanden fast, at Brøndby IFs fans er de bedste, at de sætter nye standarder og at de virkelig har fortjent hæderen, som de modtog ved det store Awardshow for en uges tid siden - et award-show de fleste andre allerede har glemt.

    Her er hans seneste klumme på kunsport.dk:

    01-12-2007 - 21:42 Af Claus S. Helgesen

    (Fanklumme Brøndby Support) Stort tillykke til alle fans af Brøndby IF med den pris, som Brøndby Support modtog i cirkusbygningen den 12. november til Danish Award show, den var fortjent.

    Vi gjorde det!

    Hvem andre kan komme og sige, at de har været der, når det gik allermest skidt for vores hold end os, vi har været der hver gang - hjemme som ude.

    Især på hjemmebane har vi sat ny standard for opbakning.

    Hvem mindes ikke de stående bifald på hele stadion, da tifo gruppen præsterede en tifo, som ikke mange klubber i Europa har set tidligere? Ja, jeg fik gåsehud langt op af armen og får det stadig, når jeg lister ind på youtube for lige at få dagens kick.

    Prøv bare at sige - fodbold og hjertebanken - til din sidemand næste gang, du sidder i toget, bus eller til familiefødselsdagen - de ved helt sikkert, hvad du snakker om.

    Den præstation, vi har leveret i dette efterår, er virkelig noget, alle vi fans kan være stolte af, og nu har vi tilmed fået et synligt bevis på det i form af en flot statue, som blev overbragt til årets award show.

    Vi har virkelig vist sammenhold og en styrke i opbakningen, som ingen anden 12. mand vil kunne gøre efter, og det er midt i den formentlig største krise, som vores hold nogensinde har været i. Det er klasse.

    Jeg ser frem til braget i parken, for om noget kan spillerne spille helt frit og kun overraske positivt, og mon ikke også vi fans igen overrasker det ganske land med vores enorme opbakning og støtte?

    Jeg glæder mig i hvert fald til at gå på juleferie med smil på læben, vel vidende at vi gjorde det. Vi Brøndby fans er de bedste og vil forsat være det.
    - ingen tvivl om, at Brøndby Support er dygtige og gør det, de er bedst til, men jeg mindes nu også adskillige opfordringer til boykot af kampe på SSO, aktioner vendt mod spillerne og ikke mindst deres biler, afbrænding af Brøndby-trøjer på Brøndby Stadion samt ikke mindst en stor demonstration vendt mod Brøndbys ledelse i forb. m. hjemkomsten efter endnu et nederlag i det jyske. OK - ret skal være ret - det kan man selvfølgelig godt kalde for, at sætte nye standarder...

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #199
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fra SSO

    dr. køge

    03.12.2007, 11:10

    Jeg fik lige inden kampens slutning en SMS fra en FCK fan der skrev:

    - "Man må sgu rose Brøndby's indsat på tribunen, der kunne FCK virkelig lære noget!"

    På tribunerne er vi Danmarks nr. 1!!!!
    /me indleder muldvarpejagten.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #200
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndby Support havde valgt hængt et banner med nedenstående svulstige tekst op fra side til side på nedre D,....bliver de aldrig flove?

    Flyv så højt som vinger bær, Kæmp for stolthed og for ære, Hold Brøndby-fanen højt mod sky, For intet overgår Brøndby
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!


  10. #201
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    291

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ››Om den famøse Brøndby Hymne, der blev forsøgt på Brøndby Stadion i dag:
    ››Der skal da også lige være et link til sangen.
    ››
    ››http://www.youtube.com/watch?v=t3F8aHtRdwI
    ››


    ›I kommentarerne under videon faldt jeg over følgende fra PhatCrackkHo:



    ›Ja helt sikkert fra brøndby... eller noget

    Senere kommer denne kommentar også fra selv samme person:

    Citat Oprindeligt indsendt af PhatCrackkHo
    iden jeg har været lille punk har brøndby været der og jeg for brøndby, fck er ligesom vhs, kort levetid og kvaliteten er i bund, og alle kunder (i er jo bare kunder hos fck, ikke fans) forsvinder når der kommer noget nyt eller i får en krise, ligesom da dvd´en kom, så en dag kommer der noget nyt smart og dem bliver du så fans af sammen med dine tomhjernede metroseksuelle fc venner..
    Meget svært ikke være enig.

    ¤GoofyBAUER¤
    "hvad ævler du om støt klubben i medgang og modgang til døden skiller"-SSO d. 24/05/07

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #202
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    117

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat:
    "Oprindeligt indsendt af PhatCrackkHo
    iden jeg har været lille punk har brøndby været der og jeg for brøndby, fck er ligesom vhs, kort levetid og kvaliteten er i bund, og alle kunder (i er jo bare kunder hos fck, ikke fans) forsvinder når der kommer noget nyt eller i får en krise, ligesom da dvd´en kom, så en dag kommer der noget nyt smart og dem bliver du så fans af sammen med dine tomhjernede metroseksuelle fc venner.."
    Er Brøndby så den evigt bestående Betamax eller?

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #203
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nej vi ved alle at brøndby er Blu-Ray.

  15. #204
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    458

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Nej vi ved alle at brøndby er Blu-Ray.

    men blu-ray er jo historieløs og en sammenlægning af en masse. brøndby må være 35mm film. gamle format der stadig bruges men dyrt af helvedes til?!?!

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #205
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Efter at have set kampen igen...Forfatter: MikkelDato: 03-12-07, kl. 17:56:14Kan jeg konkludere følgende.

    1. vi burde faktisk have vundet, selvom Fck producerede flest chancer.
    2. Alt snak om at vi gik død efter udligningen skal høre op med det samme. Vi sang skam stadig, men fordi nedre c begyndte at vågne kom vi i undertal (naturligt nok)
    3. vi vandt slaget på tribunen set over hele kampen. bare spørg Per/werge!
    Vi var klart i undertal når alle fck fans sang, men vi holdt en god høj vokal gennem hele kampen.
    4. Fck's fans var deciderede pinlige i anden halvleg og "you only sing when your winning" hørtes højt og tydeligt i tv'et.
    5. Fck fans har fået en vanvittig høj vokal når de allesammen synger!
    godt det ikke sker så tit...

    Selvom de fleste fck fans vil kalde denne analyse for meget subjektiv så er den faktisk rigtig fair. Selvom det gør ondt at erkende et nederlag. Kom frisk.
    altså opsumeret....

    1.: FCK producerer flest chancer ?... jeps !.. det skyldes spillestilen.
    2.: Nedre C vågner sent ?... det er I vel vant til på vestegnen ?
    3.: I var i undertal når fck-fans sang til ?....måske fordi der kommer flere til vores hjemmekampe end jeres ?
    4.: FCK fans var pinlige ? ( well....aint we all sometimes ? ).
    5.: FCK fans har en vanvittig høj vokal når man synger sammen ?...tak...er næsten smigret.

    Det lyder næsten som om du skal "over på den anden side af hegnet" og have et giro-kort til fckfc ?
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  18. #206
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›altså opsumeret....

    ›1.: FCK producerer flest chancer ?
    ›2.: Nedre C vågner sent ?... det er I vel vant til på vestegnen ?
    ›3.: I var i undertal

    Og ikke at forglemme:

    Selvom de fleste fck fans vil kalde denne analyse for meget subjektiv så er den faktisk rigtig fair
    "Selv om jeg har et par flotte blå/gule briller på, bedømmer jeg lige min subjektive analyse til at være 100% objektiv og fair"

    Klasse!

    Mvh

    Bechs

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #207
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    og en mere fra kassen....

    Emne: Sv:Efter at have set kampen igen...Forfatter: Nr. 100Dato: 03-12-07, kl. 22:00:49Hvordan kan du få dig selv til at sige at vi ikk har nogen specielt høj vokal , når vi år efter år bliver kåret til danmarks bedste fans , og at udehold fra europa bliver imponeret over os gang på gang.
    Fuck du en idiot !

    år efter år efter år.....
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #208
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    952

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat:
    og at udehold fra europa bliver imponeret over os gang på gang.

    Spørgsmålet er vel hvilke europæiske hold han snakker om?
    "- Jeg har sagt det tidligere, og jeg siger gerne igen, at jeg er Danmarks bedste målmand. For hvis ikke jeg selv tror på det, hvem skulle så?" - Stephan Andersen BT
    23. september 2007
    Kickasso's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #209
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    76

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ››Nej vi ved alle at brøndby er Blu-Ray.

    ›men blu-ray er jo historieløs og en sammenlægning af en masse.
    ›brøndby må være 35mm film. gamle format der stadig bruges men
    ›dyrt af helvedes til?!?!

    plz, alle de ting i nævner er jo bare ting i underholdnings-branchen! Skal man formaste sig til at sammenligne BIF med noget må det være ilt, livsnødvendigt, det er i blodet og får hjertet til at slå, plz fat!!111

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #210
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat:
    og at udehold fra europa bliver imponeret over os gang på gang.

    ›Spørgsmålet er vel hvilke europæiske hold han snakker om?

    - tsk! tsk! Er den gal med langtidshukommelsen? Se bare på denne liste. Her kan du se, at Brøndby IF alene indeværende sæson har spillet mange vigtige europæiske kampe og fejret store europæiske triumfer i vigtige kampe mod storhold som FC Zürich, Altag, AJ Auxerre, og ja... selveste Chelsea FC (og de var da vist nok imponeret af Brøndbys fans). Dertil kom de fantastiske kampe og triumfen i Royal League. I sandhed imponerende!

    Nå, men der er mere guf, der mere eller mindre kan komme med ind under denne tråds hovedformål. For jo, på Brondby.com kan man finde kvalificeret materiale mere eller mindre hver dag.

    Som f.eks. her, hvor man først udskriger sin kolossale stolthed over, at man kan gå på juleferie som det hold, der er i næstbedst form inden for de sidste 6 kampe. At man så ser bort fra, at man for en lille måneds tid siden faktisk var det mest formstærke hold, tja... det kan jo næppe overraske for os almindelige plastikfans, der til trods for vores ringe kendskab til fodboldverdenen som sådan, alligevel kender lidt til spin-metoderne på bemeldte site.

    I samme artikel - og det har jeg valgt at citere, for det er kraftedeme klasse - bliver vi beriget med nogle andre statistiske facts vedr. The New Firm.

    Søndagens opgør i Parken var det 50. møde mellem Brøndby IF og FC København. De blå-gule spillede sig endnu engang til point, og Brøndby har dermed fået point i over halvdelen af de indbyrdes opgør med københavnerne.

    Søndagens 1-1-kamp var den 26. med point til Brøndby, hvor de 16 nu er vundet og 10 er endt i pointdeling. Målscoren hælder også fortsat Brøndbys vej med 68 blå-gule scoringer mod 67 til FCK.
    Med baggrund i ovenstående tal, der som jeg opfatter dem kun omhandler superligakampe (og som WikiPedia i øvrigt ikke er helt enige i), kan jeg nogenlunde regne mig frem til, at FCK så har vundet de 24 af kampene. Men det er jo ikke værd at nævne, og Brøndby IFs kernefans er jo ikke ligefrem kendte for, at være de store talknusere med stramme studenterhuer, så det lægger de såmænd nok ikke mærke til alligevel. Forøvrigt troede jeg, at de to hold lå mere lige i det samlede regnskab, men ok - facts er jo facts.

    Næh, det positive skal jo fremhæves, og det er, at Brøndby har fået point i "over halvdelen af de inbyrdes opgør" mod FCK. Rigtigt nok, for 26 er jo flere end 24.... men hov... fik FCK ikke også point i de 10 uafgjorte opgør? Jo, såmænd gjorde de det, hvilket bringer os op på et antal af kampe mod BIF, hvor FCK høstede point til små 34. Jeg kan forøvrigt nævne, at Brøndby så i alt skulle have hentet fantastiske 58 points i de 50 kampe, mens FCK tilsvarende "kun" har formået at hente 82 points. Ak ja!

    Ret skal være ret - det er sq en flot målscore de har, taget i betragtning, at de har fået så mange stryg. Men nu er FCK jo ikke ligefrem kendte for at score mange mål. Den gennemsnitlige målscore er forøvrigt 1,36 vs. 1,34 i Brøndbys favør. Hele 0,02 mål per kamp.

    Hvad Brondby.com så egentlig mener med "målscoren hælder også fortsat Brøndbys vej" kan man jo kun gisne om. Her hentyder jeg til det af mig fremhævede ord "også", der jo antyder, at målscoren så ikke er det eneste i ovennævnte tørre tal, der falder ud til Vestegnens fordel. Jeg har bare svært ved at se, hvad der ellers hælder Brøndbys vej.

    Brondby.com er fantastisk. Ingen er større end klebben, bortset fra når spindoktoren går i aktion. Så bliver alting pludselig større, end det egentlig er.
    Sidst redigeret af Don J. : 04.12.07 kl. 22:28


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •