Side 148 af 155 FørsteFørste ... 4898138145146147148149150151 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,206 til 2,220 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #2206
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg lader overskriften sige det hele. Både Kasi og Oscar ... Muhahahaha! https://www.bt.dk/fodbold/kasi-jespe...ns-bedste-klub
    Hvordan står BØF (og andre klubber) egentlig i forhold til UEFA financial fairplay. Jeg husker kun overforbrug og underskud på Vestegnen - kan man virkelig komme udenom reglerne via konstante aktieudvidelser og kviklån?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2207
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvordan står BØF (og andre klubber) egentlig i forhold til UEFA financial fairplay. Jeg husker kun overforbrug og underskud på Vestegnen - kan man virkelig komme udenom reglerne via konstante aktieudvidelser og kviklån?
    Det korte svar er "Ja", som Brøndby finansierer sine underskud (som du skriver). Specielt nu hvor lånene veksles til aktier her i foråret 20.
    Mvh,
    Bopa

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2208
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Det korte svar er "Ja", som Brøndby finansierer sine underskud (som du skriver). Specielt nu hvor lånene veksles til aktier her i foråret 20.
    Takker - man må altså ikke give donationer, men gerne investere hjernedødt ��

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #2209
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Det korte svar er "Ja", som Brøndby finansierer sine underskud (som du skriver). Specielt nu hvor lånene veksles til aktier her i foråret 20.
    Er reglerne ikke også sat op efter et beløb, og ikke en relativ størrelse?

  8. #2210
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Som de fleste sikker allerede har sat har Kamil Wilczek være ude og beklage sig over at blive tvunget til at deltage i politiske kampagner, i denne ombæring at bære et "pride anførebind"

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...de-det/7934870

    Det kan man selvfølgelig mene om hvad man vil, og hvis man står hårdt på at "holde fodbold og politik adskildt" kan man selvfølgelig argumentere for at han har en pointe. Det er da heller ikke her det kontroversielle ligger med derimod i enkelte SSO brugeres reaktion.

    Mr Mojo har sådan set et meget godt forslag til en løsning


    Citat Oprindeligt indsendt af Mr Mojo Se meddelelser
    Vi kan nemt sætte en stopper for kampagnerne! Hvis vi fans på tværs af alle klubber stopper med alle racistiske og homofobiske tilråb, så er jeg sikker på, at der heller ikke vil komme flere kampagner.

    Det er dog ikke alle der er lige begejstrede for dette

    Citat Oprindeligt indsendt af fka Jorn Se meddelelser
    Hvorfor skulle vi det??? Jeg gider sgu da ikke have din identitetspolitiske dagsorden trukket ned over hovedet!

    Well... Den lader vi bare stå et øjeblik
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!


  9. #2211
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er lidt sjovt at følge med i brevvekslingen ude vestpå. I dag er der afsendt et åbent brev fra en broget blok af fanrepræsentanter, fra SLO til uofficielle, der udtrykker bekymring for klubbens strategi, drift og økonomi. En svulstig affære, hvor ordet fælles/fællesskab dukker op hele otte gange, og som slutter med en trodsig festsang:

    https://www.bif-fan.dk/2020/01/06/ab...v-januar-2020/

    Og det er da lidt pudsigt. For så sent som i august blev der forlangt dialog om helt det samme emne:

    https://www.bif-fan.dk/2019/08/28/sk...ng-til-dialog/

    Og en måned senere fik man så at vide, at dialogen var i fuld gang, og en uges tid fra at kunne give en konklusion:

    https://www.bif-fan.dk/2019/09/19/di...krider-fremad/

    Hvem ved. Klubben er svær at blive klog på. Måske føres dialogen i hverdagen via PostNord. Eller måske går reelt den kun den ene vej. Alt er muligt ...


  10. #2212
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mængden af selvforherligende bedrag i den her tråd er imponerende. Selvbilledet som lille uskyldig fodboldforening vil bare ikke dø, på trods af A/S, Kasi, Oscar, +600 mio i underskud og alt det andet. https://www.bif-support.dk/sso/board....php?id=600619
    Sidst redigeret af Devil : 16.01.20 kl. 16:04

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #2213
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvem ved. Klubben er svær at blive klog på. Måske føres dialogen i hverdagen via PostNord. Eller måske går reelt den kun den ene vej. Alt er muligt ...
    I går blev dialogen så taget. Eller, det vil sige: Jan Bech Andersen havde ganske vist inviteret til møde med de bekymrede fans, men gad ikke selv dukke op. De var skuffede, men lod sig tale til at have "fuld tillid" til direktionen.

    Samme aften reagerede JBA dog selv på rygterne omkring Red Bull, da der – formentlig imod ønskerne fra flertallet af Brøndbys succeshungrende fans – var sat bannere op mod RB til deres træningskamp samme dag. Der blev skrevet:
    – Der har i denne uge været megen spekulation om klubbens fremtid på baggrund af emissionen, men særligt qua rygterne om Red Bull. Jeg er rigtig ærgerlig over al denne spekulation. Jeg gentager, at jeg kategorisk kan afvise, at jeg har været i kontakt med Red Bull. Jeg kan love, at jeg aldrig kommer til at indgå i nogen dialog med mulige strategiske investorer med mindre de køber ind på klubbens værdier og hvad Brøndby og klubbens fans står for.
    Hvis bare man havde en direktion, der kunne stå for den kontakt – ligesom de står for at klare de fanmøder, man selv har indbudt til. Og hvis bare man desuden havde en aktiemajoritet, og dermed selv kunne definere præcis hvilke værdier Brøndby har.

    JBA har klaret at levere et 'dementi', der er endnu mere elastisk og åbent for fortolkning end det fra i mandags med "Vi forhandler ikke med nogen bestemt om et salg (men lover at sige hvis vi kommer til det)." Det er egentlig flot nok.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #2214
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    https://www.bt.dk/superligaen/danmar...bber-til-vaegs

    Den her var umulig at placere, så jeg puttede den i den tråd, hvor der er størst mulighed for sjove reaktioner på SFO'en eller Bold.

    Det kan ikke være rar læsning for den almen BØF'er at opdage, at Vstgnn's afskum ikke er mest populær i hele den danske fodboldunivers, når de neutrale briller er på. Og som eksil-københavner i Gylland er der også et nemt svar på viaBØF's seertal. Jeg kender mange her på fastlandet, der gerne ser en BØF-kamp, fordi det altid er sjovt at se dem fejle enten på banen eller på tribunerne, hvorimod det sjældent er fedt at se FCK vinde igen, igen Ståle-style. Sjældent et argument der bliver hørt blandt BØF-tilhængere, når talen om viasats valg af 1. kamp dukker op.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #2215
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Listen er fuld af EL kampe og kan derfor ikke rigtig bruges til sammenligning. Den slags kampe spiller Brøndby jo ikke.

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/danmar...bber-til-vaegs

    Den her var umulig at placere, så jeg puttede den i den tråd, hvor der er størst mulighed for sjove reaktioner på SFO'en eller Bold.

    Den top 10 er fyldt med EL kampe. Det er et vildt dårligt sammenligningsgrundlag. Sen slags lampe spiller Brøndby jo ikke.

    Det kan ikke være rar læsning for den almen BØF'er at opdage, at Vstgnn's afskum ikke er mest populær i hele den danske fodboldunivers, når de neutrale briller er på. Og som eksil-københavner i Gylland er der også et nemt svar på viaBØF's seertal. Jeg kender mange her på fastlandet, der gerne ser en BØF-kamp, fordi det altid er sjovt at se dem fejle enten på banen eller på tribunerne, hvorimod det sjældent er fedt at se FCK vinde igen, igen Ståle-style. Sjældent et argument der bliver hørt blandt BØF-tilhængere, når talen om viasats valg af 1. kamp dukker op.

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #2216
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Sidst Mensah talte om træningen i BØF, kunne han konstatere, at BØF træner hårdere end alle andre. Og nu ved vi så hvem der træner hårdest i BØF-truppen. Det gør Andreas MaxBØF, der så må være Danmarks bedst og hårdest trænede fodboldspiller til dato.

    “Hvor hårdt Maxsø arbejder, det har jeg aldrig nogensinde set fra en dansk spiller før faktisk. På den måde er han et forbillede for alle.”

    Jeg er sikker på, at der i alle omklædningsrum i landet hænger et billede af Andreas MaxBØF til inspiration for alle der drømmer om en stor karriere i udlandet, præcist som MaxBØF har haft.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...om-ham/8002692
    Sidst redigeret af Devil : 14.02.20 kl. 16:17

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #2217
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Sidst Mensa talte om træningen i BØF, kunne han konstatere, at BØF træner hårdere end alle andre. Og nu ved vi så hvem der træner hårdest i BØF-truppen. Det gør Andreas MaxBØF, der så må være Danmarks bedst og hårdest trænede fodboldspiller til dato.

    “Hvor hårdt Maxsø arbejder, det har jeg aldrig nogensinde set fra en dansk spiller før faktisk. På den måde er han et forbillede for alle.”

    Jeg er sikker på, at der i alle omklædningsrum i landet hænger et billede af Andreas MaxBØF til inspiration for alle der drømmer om en stor karriere i udlandet, præcist som MaxBØF har haft.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...om-ham/8002692
    Der er også følgende "citat" fra avisen:

    ...Viceanføreren Kevin Mensah...
    Nej hvor står det slemt til hvis den spiller er viceanfører

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #2218
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndbys marketingchef reagerer på, at FCM har lanceret en særlig trøje, hvis købspris går ubeskåret til velgørenhed i form af mad til den lokale sundhedssektor (og ikke ubeskåret til klubbens egen drift, som den Brøndbytrøje han roser salget af):

    Gårsdagens nyheder bliver hurtig meget gamle nyheder med salgstempoet på den trøje her. Så må vi leve med, at en anden klub kom før os ved at købe et restlager af en standard trøje - på 500 stk - som matcher den nærmeste rivals klubfarve.
    Stay classy.


  23. #2219
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Troels Bech, sportsdirektør i Brøndby 2015-18, om Superligaens 16/17-sæson i Hypercubes nye struktur:
    – Der har været flere plusser end minusser i strukturen.
    – De otte hold, som ikke er med i mesterskabsspillet, har været en del af langt mere intense kampe, end jeg kan huske, nummer syv, otte og ni tidligere har spillet mod hinanden.
    Klubberne har lovet hinanden, at vi vil se tilbage på strukturen efter to sæsoner og konkluderer efterfølgende.
    Troels Bech om Superligaens 17/18-sæson i Hypercubes helt identiske struktur:
    – Det er jo så bananrepubliksk en tilstand, så jeg næsten ikke kan forstå, det har fundet sted i dansk fodbold, og så lige i et år, hvor det kostede os et dansk mesterskab.
    – Det havde været fuldstændig ligegyldigt, at vi spillede uafgjort i Horsens, hvis ikke én af de største fodboldskandaler i dansk historie indtraf, nemlig at SønderjyskE valgte at forære pointene væk i sidste kamp i grundspillet i Herning.
    Det er manipulation af en fodboldkamp og den sorteste plet i mine 35 år i dansk topfodbold.
    Hvis bare nogen havde advaret om den situation længe inden, så du kunne have været dit ansvar voksen og fået ændret et helt urimeligt system inden det gjorde større skade, eh, Troels ...


  24. #2220
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Troels Bech, sportsdirektør i Brøndby 2015-18, om Superligaens 16/17-sæson i Hypercubes nye struktur:


    Troels Bech om Superligaens 17/18-sæson i Hypercubes helt identiske struktur:


    Hvis bare nogen havde advaret om den situation længe inden, så du kunne have været dit ansvar voksen og fået ændret et helt urimeligt system inden det gjorde større skade, eh, Troels ...
    Jeg læste godt artiklen i Tipsbladet.. Hans kommentar tolkede jeg nu ikke så meget som værende møntet på en kritik af selve strukturen, men mere det at et hold, ifølge ham, åbenlyst tabte med vilje og at det ikke fik konsekvenser.. Hele situationen var selvfølgelig en konsekvens af den nye struktur...

    Når det er sagt, så er det stadig en HELT væk kommentar, da FCM som bekendt vandt med 4 point.. Så, jo Troels Bech, uanset om FCM havde spillet 1-1 mod Sønderjydske så havde BIF-LOL kun vundet sølv med det ene point i Horsens (hvis man ellers skal køre med på hans latterlige tudefjæs-hvor-er-det-hele-uretfærdigt-retorik)..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •