Side 150 af 155 FørsteFørste ... 50100140147148149150151152153 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,236 til 2,250 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #2236
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Tidligere Brøndby mand Frederik Holst snakket hurtigt med bold.dk

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...m-en-17-aarig/

    Hvem er den mest irriterende modstander, du har stået over for i Superligaen?

    - Jeg har spillet imod en del irriterende modstandere gennem årene i Superligaen, som nok også synes, jeg var irriterende.

    - Men jeg vil nok sige William Kvist til sidst i hans karriere. Der var nogle episoder i de sidste derbys, hvor han sagde og gjorde nogle ting, som om han var 17-18 år, hvor mange fra vores hold var overrasket over hans mærkelige opførsel, siger Holst til bold.dk.

    bold.dk har været i kontakt med William Kvist om et svar på Holsts udtalelse, men Kvist ønsker ikke at kommentere det, da han ikke ved, hvem Frederik Holst er.



    Nogen gange er ord virkelig overflødige :D
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!


  2. #2237
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser

    bold.dk har været i kontakt med William Kvist om et svar på Holsts udtalelse, men Kvist ønsker ikke at kommentere det, da han ikke ved, hvem Frederik Holst er.
    Knægten viser jo NCH-potentiale :-)
    Goldbæks Højrefod


  3. #2238
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Kamil Wilczek, januar i år:
    Sidst, men ikke mindst, så kan jeg kun bekræfte, hvad alle Brøndby fans siger; en gang Brøndby, altid Brøndby. Brøndby vil altid være i mit hjerte.
    Enjoy.


  4. #2239
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    "Fuck, dig din polske bøsseluder"
    Citat fra en random Brøndby fan. Stoltheden er kolossal hos hans forældre.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-fuser/8240051


  5. #2240
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    "Fuck, dig din polske bøsseluder"
    Halvanden måned efter "Fuck dig, din polske bøsseluder": "Ej, hvor er de strenge mod den polske bøsseluder!"
    Spændende hvor længe FCKs fans kan fastholde deres “Vi hylder ikke Wilczek” og “Vi anerkender ikke hans mål”. Suverænt deres bedste spiller. Uden ham er de helt fucked. #eldk
    Jeg er sikker på, at det ville være en drøm at kunne udpege folks dobbeltmoral – for, som man siger, tyv tror, hver man stjæler. Og så endda oveni få dækket et eller andet bizart ønske om ros fra rivalen til BIF.

    Men det skal vi nok selv holde styr på ...

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #2241
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Disciplinærudvalget vælger at tildele Sigurd Rosted en enkelt spilledags ekstra karantæne for at protestere så inderligt over sit andet gule kort, at han smadrer en rude få meter fra fjerdedommeren og i fuld syne for alle.

    Niels Frederiksen vælger den selvkritiske tilgang til den ret milde straf:

    Der er mange følelser i spil i fodbold, og det vil der forhåbentligt blive ved med at være fremadrettet, uanset hvor mange karantæner som denne, der bliver uddelt.


  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2242
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Er du lidt ligeglad med Zankas skænderi med TV3? Så ville du også forsvare ham, hvis han sad og læste op af Mein Kampf:

    Sklander
    @Sklander89

    Om så Zanka sad på TV og druknede kattekillinger imens han citerede Hitler fra 30erne, så ville de stadig sige hylde ham. #sldk


  10. #2243
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Er du lidt ligeglad med Zankas skænderi med TV3? Så ville du også forsvare ham, hvis han sad og læste op af Mein Kampf:
    Det lyder iøvrigt som et kunstværk af Marco Evaristti.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #2244
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    7

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #2245
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    2

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


  15. #2246
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En double header i dag:

    Anis Ben Slimane har en rigtig god forklaring på, at politiet fandt ham og 45 andre til en større fest på eksotiske Ring 2 forleden – det er et spørgsmål om uheldig timing fra en mand, der efter bedste evne prøver at evakuere lejligheden og afvikle den risikable situation:

    - Lørdag aften blev jeg spurgt, om jeg kunne hente en veninde til en fest, der havde brug for at komme hjem, og det sagde jeg ja til. Da jeg holder nede foran lejligheden, kan jeg ikke få kontakt til min veninde, så jeg går op i lejligheden.

    - Da jeg træder ind, kan jeg se, at der er en masse mennesker, og jeg får derfor hurtig fat på hende, så jeg kan køre hende hjem, men på vej ud ad døren bliver vi bedt om at blive i lejligheden af politiet, der i mellemtiden er mødt op.
    Efterfølgende kan SSO-skakten foretage en juridisk analyse af, hvad der udgør et privat hjem. Det omfatter ejerligheder, men ikke lejeboliger – og andele er en gråzone ...

    Læses nedefra.



  16. #2247
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndby ville ikke have deres fortabte søn Fizz Mike, der derfor ringede til brøndbys 2.hold og fik en kontrakt på en knoldesparkermark syd for køge.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #2248
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Brøndby ville ikke have deres fortabte søn Fizz Mike, der derfor ringede til brøndbys 2.hold og fik en kontrakt på en knoldesparkermark syd for køge.
    HB Køge spiller på Køge stadion, som har en kunstgræsbane.
    København for altid.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #2249
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg tror ikke, der er mange som er klar over det; jeg blev først opmærksom på fænomenet da Mediano i går lagde et utvivlsomt fascinerende program op om UEFA-koefficienter og dansk fodbold.

    Det er ikke det pudsige. Det er, at der simpelthen findes en gruppe, der går under navnet Brøndby Koefficient Info. Deres omtale af sig selv:
    Denne gruppe beskæftiger sig med Brøndbys koefficient ude i Europa.

    Gruppen er til at diskutere kommende modstandere i Europa, og hvilke andre kampe der er interessant i et Brøndby perspektiv.

    Har du andre spørgsmål i forhold til Brøndbys gøren i Europa, så er man altid velkommen til at stille spørgsmål herinde.
    Okay, jeg har et spørgsmål til alle de 2.500 medlemmer:

    Er det her en gruppe, I har tænkt jer nogensinde skulle være relevant uden for juli og august? ;-)


  21. #2250
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    haha havde du ikke lagt link til gruppen var jeg meget tilbøjelig til at tro det var en joke :)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •